Tof he, denk dat ik deze kerstvakantie dat even doe. In mei ergens ga ik een rumpot maken, wat in principe hetzelfde is maar dan met rum.quote:
Je moet wel een goeie wodka hebben natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zei Mo ook al
Maar de witte wodka hoorde ik van mensen was niet zoeen goed idee qua smaak met die beertjes. Ach hell, ik trap er straks ook wel wat in de malibu
Ja, punt. Wolgaquote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet wel een goeie wodka hebben natuurlijk.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Dodge wil een snoepje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaaaaak
Brew dogquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
Zaterdag haalde een vriend van me die in het lokale biercafe werkt ineens dit bier tevoorschijn, staat niet op de kaart daar, wel ontzettend lekker
[ afbeelding ]
Uhuh, vond de zeitgeist van hun erg lekker, maar had de punk ipa nooit gehadquote:
77 Lager is ook goedquote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, vond de zeitgeist van hun erg lekker, maar had de punk ipa nooit gehad
HEL EN VERDOEMENISquote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
77 Lager is ook goed. Welke ook erg lekker is, is Bat out of Hell, niet van Brew Dog, maar van Flying Dog en De Molen (die erg lekkere bieren hebben, ook
).
Die is lekker jaquote:
Alleen al om de naamquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil nog wel eens de Tactical Nuclear Penguin proberen, omdat 32%, en omdat pinguins
Ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Oognip het volgende:
Hihi en een AH cadeaubonik wist niet eens dat die bestonden
Oh nee ga ik niet doen, ik kom elke dag bij de ah dus het komt wel goed uitquote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Ik heb geruild met mijn ma, zij de cadeaubon, ik cash
.
Ja nou, ik niet en mijn ma welquote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh nee ga ik niet doen, ik kom elke dag bij de ah dus het komt wel goed uit
uhuh, en als je rare dingen zoals Hel en Verdoemenis die in een whiskyvat gerijpt is wilt halen moet je daar langs gaan, want die dingen hebben ze niet in de winkel, en ze zijn meestal maar eenmaligquote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Heb er wel meer gehad, ik wil ook de brouwerij nog eens bezoeken
.
Kun je de beertjes niet vragen of ze jou willen vingeren? Daar heb je toch een stuk meer aanquote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
ik heb aan de beertjes zitten vingerenEn ze zijn nu al lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |