mooi, en nu de rest van de zak er in donderenquote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
ik heb aan de beertjes zitten vingerenEn ze zijn nu al lekker
Wacht ik even tot ze wat groter zijn, kunnen ze wat meer massa geven om te vingeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je de beertjes niet vragen of ze jou willen vingeren? Daar heb je toch een stuk meer aan
Ik heb er al een handje ingetyft. Maar, hoelang bewaar je dat? Want als ik heel zoeen zakje moet leegvreten ben ik straks strontlamquote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, en nu de rest van de zak er in donderen
Goed ideequote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht ik even tot ze wat groter zijn, kunnen ze wat meer massa geven om te vingeren.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Als je met een leuke meid staat te praten en ze meldt niet te begrijpen waarom foto's bij een zeer klein diafragma weer onscherper worden (diffractie) is het geen goed idee bij de uitleg quantummechanica te gebruiken. Zelden (een nuchter) iemand zo glazig zien kijken. Aan de andere kant, ze snapt ook niet hoe diafragma überhaupt je scherptediepte beinvloedt dus veel natuurkundig besef zit er niet in
Nee, zo'n schattig klein aziaatjequote:
ooh, 'nuff saidquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, zo'n schattig klein aziaatje
Ektion broodtrommelquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Die broodtrommel, ik willum![]()
En WTF ben je aan het maken met die beertjes Q?
Ah gedver, wat sneuquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen had ik even mijn schoonzus aan de telefoon en hoorde ik dat haar schoonmoeder was opgenomen. Vanmiddag werd ik gebeld dat het slecht ging en net werd ik gebeld dat ze al is overleden.
En mijn schoonzus is ook nog hoogzwanger (gisteren was ze eigenlijk uitgerekend)
Ouch, sterkte voor haar. En die schoonzus is neem ik aan de zus van mr. f_r?quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen had ik even mijn schoonzus aan de telefoon en hoorde ik dat haar schoonmoeder was opgenomen. Vanmiddag werd ik gebeld dat het slecht ging en net werd ik gebeld dat ze al is overleden.
En mijn schoonzus is ook nog hoogzwanger (gisteren was ze eigenlijk uitgerekend)
Volgende week ga ik nog wel een keer lastminute christmas shoppen.quote:
Ding is maar 1.29. Ik wilde mo een prinsessen trommel meenemenquote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende week ga ik nog wel een keer lastminute christmas shoppen.
Voor m'n schoonvader hebben we tot nu toe alleen nog maar een schroevendraaierset.
En voor meneer I.moet ik ook nog een paar kleinigheidjes
geen idee ben altijd voor de optie strontlam gegaanquote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er al een handje ingetyft. Maar, hoelang bewaar je dat? Want als ik heel zoeen zakje moet leegvreten ben ik straks strontlam
Hoe snel kan het gaan zegquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
een aziaat met een fotocamera? wow die zie je niet veelquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, zo'n schattig klein aziaatje
quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee ben altijd voor de optie strontlam gegaan
Als ze er zelf over beginnen wel...quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Bah f_r altijd naar zoiets....
Baaaaaaf, probeer jij dat aan alle kleine schattige aziaatjes uit te leggen die je pad kruisen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |