Eh, je bent al online. Drommelschquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Ireth het volgende:
Als het goed is, is Drommelsch weer onderweg naar hiero voor de laatste handelingen om ons weer back online te krijgen!
Ja nog steeds met die ouwe aanslingerbakquote:
* Ireth is soms een heel dom blontje...quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef Melting het volgende:
Beste mede Fok!kers..... mijn 2e pc wil niet meer aan.![]()
De stekkers zijn aangesloten en er staat stroom op het stopcontact.
Ik heb hem een half jaar of zo niet aangehad.
Weet iemand wat het nog zou kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 8 april 2012 11:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth is soms een heel dom blontje...
Staat het schakeltje achterop je bak wel op aan???Die staat aan ja... (had ik ook al gekeken.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja...nu wel. De ventilatoren draaien beide ook weer.quote:
Ja... weet ik. Maar hij deed helemaal niets meer. Nu weer wel.quote:Op zondag 8 april 2012 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Als je je computer behoorlijk hoort blazen terwijl je alleen standaard je OS draait
dan zou het misschien eens tijd worden om de kast op te doen en de stofzuiger
door je computerkast te halen of.... wat extra geheugen erbij te plakken want een
computer die voor de standaard handelingen al flink blaast ,die heeft wat aandacht
nodig.
gewoon laten gaan, als het goed is start ie automatisch xpquote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef Melting het volgende:
Nu ben ik volop XP aan het installeren. Heb gekozen om hem eerst te formateren, en daarna te installeren.
Hij is nu bezig met het kopieren van de bestanden. Daarna start hij de computer opnieuw op. Met ik hem dan opstarten via de schijf, of via de harddisk?
Wie kan me helpen?![]()
Alvast bedankt.
Hm, dat is vreemd... Haal de cd er eens uit?quote:
Hij blijft opnieuw opstarten.quote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Hm, dat is vreemd... Haal de cd er eens uit?
Het lijkt erop dat windows dan toch niet goed is geïnstalleerd... Nog een keer proberen?quote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij blijft opnieuw opstarten.
Ik kon net wel in dos komen, door via cd op te starten, en dan systeemherstel (of zoiets te kiezen).
Kan ik vanuit daar iets doen?
Heb je iets definitievers nodig? PM mij anders eens wat je zoekt, dan kijk ik hier eens in de onderdelenhoek.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef Drommelsch85 het volgende:
** UPDATE 2 **
Anyway, dr nieuwe systeem staat, ze kan dus weer online zonder blauwe schermenmet mijn tijdelijke videokaart en HDD, die laatste kloon ik wel als Ireth een vervangend exemplaar heeft gekregen.
* Ireth kijkt heel erg lief!quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nee, haar complete verse systeem draait als een tierelier, incl. haar 'oude' videokaart die ik weer terug heb gezet. Wel een issue is dat haar HD is kapot gegaan net buiten de garantieperiode, no word van Seagate nog.. Gelukkig heb ik alles kunnen backuppen.
Als iemand een 320 GB SATA schijf heeft?
Seagate was bij mij erg schappelijk. 5 jaar na dato ging mijn 6 GB harde schijf stuk. (Ja, oudje uit 1998) Die heb ik gecheckt onder de garatie-dinges op hun site, en ik mocht 'm opsturen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt heel erg lief!![]()
Hoop natuurlijk dat Seagate mee gaat werken, maar indien niet dan zit ik dus wel mooi zonder harde schijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |