Oh, dank je voor de tip!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef Ganzz het volgende:
Let op! Die samsung dingen bijvoorbeeld, hebben direct een USB aansluiting op de hardeschijf zetten en die kun je dus NIET in een laptop kwijt...
[ afbeelding ]
Dus check vooraf via internet of het kan, of koop gewoon direct een laptop HD via internet ofzo
graag!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:34 schreef Rucky het volgende:
Ik kan je er wel eentje opsturen dan krijg ik hem wel eens terug.
Ik vind het eerder vreemd dat windows7 de driver niet heeft kunnen installeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef Ganzz het volgende:
Kun je niet je mobiele telefoon oid even misbruiken als USB ding?
ik denk dat de netwerkkaart gewoon te oud was somehow. anyway, het werkt nu wel ! En ik heb een netwerk en ik kan op de tv films kijken vanaf mijn eigen pcquote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd dat windows7 de driver niet heeft kunnen installeren.
Heb je iets uitgespookt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef Ireth het volgende:
Help! Ik krijg om de haverklap dit scherm! Mijn computer slaat vast, geeft dit scherm en dan moet ik herstarten. Vandaag al iets van 10x gebeurd geloof ik! Iemand die kan helpen??
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet niet? Af en toe een vastloper op zijn tijd, maar sinds gisteren om de haverklap dit probleem..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hbe je iets uitgespookt?
Ik denk dat we hier te maken hebben met defect geheugen. Kun je je RAM eens testen met Mentest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet? Af en toe een vastloper op zijn tijd, maar sinds gisteren om de haverklap dit probleem..
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitlegquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier te maken hebben met defect geheugen. Kun je je RAM eens testen met Mentest?
Ga ik maken voor je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitleg
1. Download Memtestquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitleg
Zo moeilijk is het niet, geloof mequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef Ireth het volgende:
Oh god, dit moet ik ff printen....
Mochten jullie niets meer van mij vernemen, gelieve 112 te bellen en ze richting de BIOS te sturen
Is het misschien beter hulp te vragen aan de vrijwilligers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik ben het gedownloade bestand kwijt!Waar heeft ie dat ding gelaten
* Ireth zoekt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |