Ik zal daarover gewoon even een topic openen in DIG.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens nog een ander, vaag, probleem.
Pc werkt nu weer prima, heb geen rare foutmeldingen meer met booten, maar met rebooten gaat ie een loop. Pas na een shutdown en opniuew aanzetten, boot ie fatsoenlijk. geef ik de opdracht opnieuw opstarten, blijft ie in 't opstartproces hangen.
(dit had ik btw al voordat de nieuwe schijf erin zat, dus daar kan 't niet aan liggen)
Ook om te gamen (world of warcraft < wanneer de situatie het toelaat that is)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:46 schreef Rucky het volgende:
DJMO heeft een hp desktop (offfice) pc
E 6600 processor
>3 gig geheugen
Win 7 64 bits net nieuwe install
2 hd wwarvan één een samsung 0,5 tb
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor office en internet
Het kan zijn dat de problemen opgelost kunnen worden als de juiste drivers worden geïnstalleerd want dat is niet gebeurd.
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef kabouter1986 het volgende:
Ik kan hulp bieden in de Noordoost polder/onderste regio friesland.
Technische informatica Nivo 4. Nu als hobby hier nog mee werkzaam niet beroepsmatig meer.
Ik heb zelf vervoer.
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?
Aan alle anderen: Is zoiets uberhaupt nog haalbaar bij een laptop van +/- 6 jaar oud?
Kan altijd kijken en hem misschien sneller maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?
Aan alle anderen: Is zoiets uberhaupt nog haalbaar bij een laptop van +/- 6 jaar oud?
Dan mag je ook gelijk vermelden dat ik ondertussen in Rotterdam hulp kan bieden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.
Morgen doe ik de nieuwe vrijwilligers even toevoegen aan de OP.
Whut? Geheugen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.
Morgen doe ik de nieuwe vrijwilligers even toevoegen aan de OP.
Zou je me willen pm' en waar je woont? (ik kan jou niet pm'en want ik zit mobiel). Mn moeder woont onderin friesland, tegen de noordoostpolder aan. Mocht je in de buurt wonen kan ik mss de laptop bij je brengen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:08 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Kan altijd kijken en hem misschien sneller maken.
Ja, ik had een beetje gegoogeld, en helaas daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef DJMO het volgende:
ik had laatst (ongeveer) hetzelfde sally, en bij mij was de HD aan het doodgaan. Die moest dus vervangen worden (zie stukje terug in dit topic)
Oh, dank je voor de tip!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef Ganzz het volgende:
Let op! Die samsung dingen bijvoorbeeld, hebben direct een USB aansluiting op de hardeschijf zetten en die kun je dus NIET in een laptop kwijt...
[ afbeelding ]
Dus check vooraf via internet of het kan, of koop gewoon direct een laptop HD via internet ofzo
graag!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:34 schreef Rucky het volgende:
Ik kan je er wel eentje opsturen dan krijg ik hem wel eens terug.
Ik vind het eerder vreemd dat windows7 de driver niet heeft kunnen installeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef Ganzz het volgende:
Kun je niet je mobiele telefoon oid even misbruiken als USB ding?
ik denk dat de netwerkkaart gewoon te oud was somehow. anyway, het werkt nu wel ! En ik heb een netwerk en ik kan op de tv films kijken vanaf mijn eigen pcquote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd dat windows7 de driver niet heeft kunnen installeren.
Heb je iets uitgespookt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef Ireth het volgende:
Help! Ik krijg om de haverklap dit scherm! Mijn computer slaat vast, geeft dit scherm en dan moet ik herstarten. Vandaag al iets van 10x gebeurd geloof ik! Iemand die kan helpen??
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet niet? Af en toe een vastloper op zijn tijd, maar sinds gisteren om de haverklap dit probleem..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hbe je iets uitgespookt?
Ik denk dat we hier te maken hebben met defect geheugen. Kun je je RAM eens testen met Mentest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet? Af en toe een vastloper op zijn tijd, maar sinds gisteren om de haverklap dit probleem..
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitlegquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier te maken hebben met defect geheugen. Kun je je RAM eens testen met Mentest?
Ga ik maken voor je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitleg
1. Download Memtestquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik weet hoe de aan en uit knop werkt.... als je me iets wil laten testen moet je er ff een stappenplan bij doen in Jip&Janneke uitleg
Zo moeilijk is het niet, geloof mequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef Ireth het volgende:
Oh god, dit moet ik ff printen....
Mochten jullie niets meer van mij vernemen, gelieve 112 te bellen en ze richting de BIOS te sturen
Is het misschien beter hulp te vragen aan de vrijwilligers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik ben het gedownloade bestand kwijt!Waar heeft ie dat ding gelaten
* Ireth zoekt....
Kijk eens in de Downloads-map? welke browser gebruik je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zorg ervoor dat iedereen die zich heeft aangemeld, morgen in de OP staat vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |