Dat is dus al gebeurd (thank god rucky ), maar we wilden weten of deze disk nog te redden was op eoa manierquote:Op donderdag 5 januari 2012 04:54 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Tsja, als de SMART dit aangeeft dan is de enige oplossing de schijf vervangen ben ik bang.
Die conclusie had ik helaas ook al genomen. Weet jij (of iemand anders) of hier nog garantie te verkrijgen is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:54 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Tsja, als de SMART dit aangeeft dan is de enige oplossing de schijf vervangen ben ik bang.
Ik zal daarover gewoon even een topic openen in DIG.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens nog een ander, vaag, probleem.
Pc werkt nu weer prima, heb geen rare foutmeldingen meer met booten, maar met rebooten gaat ie een loop. Pas na een shutdown en opniuew aanzetten, boot ie fatsoenlijk. geef ik de opdracht opnieuw opstarten, blijft ie in 't opstartproces hangen.
(dit had ik btw al voordat de nieuwe schijf erin zat, dus daar kan 't niet aan liggen)
Ook om te gamen (world of warcraft < wanneer de situatie het toelaat that is)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:46 schreef Rucky het volgende:
DJMO heeft een hp desktop (offfice) pc
E 6600 processor
>3 gig geheugen
Win 7 64 bits net nieuwe install
2 hd wwarvan één een samsung 0,5 tb
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor office en internet
Het kan zijn dat de problemen opgelost kunnen worden als de juiste drivers worden geïnstalleerd want dat is niet gebeurd.
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef kabouter1986 het volgende:
Ik kan hulp bieden in de Noordoost polder/onderste regio friesland.
Technische informatica Nivo 4. Nu als hobby hier nog mee werkzaam niet beroepsmatig meer.
Ik heb zelf vervoer.
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?
Aan alle anderen: Is zoiets uberhaupt nog haalbaar bij een laptop van +/- 6 jaar oud?
Kan altijd kijken en hem misschien sneller maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds? Zou je een hele oude, langzame, laptop van een aan huis gebonden vrouw wat sneller kunnen krijgen?
Aan alle anderen: Is zoiets uberhaupt nog haalbaar bij een laptop van +/- 6 jaar oud?
Dan mag je ook gelijk vermelden dat ik ondertussen in Rotterdam hulp kan bieden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.
Morgen doe ik de nieuwe vrijwilligers even toevoegen aan de OP.
Whut? Geheugen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht wat geheugen bijprikken.
Morgen doe ik de nieuwe vrijwilligers even toevoegen aan de OP.
Zou je me willen pm' en waar je woont? (ik kan jou niet pm'en want ik zit mobiel). Mn moeder woont onderin friesland, tegen de noordoostpolder aan. Mocht je in de buurt wonen kan ik mss de laptop bij je brengen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:08 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Kan altijd kijken en hem misschien sneller maken.
Ja, ik had een beetje gegoogeld, en helaas daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef DJMO het volgende:
ik had laatst (ongeveer) hetzelfde sally, en bij mij was de HD aan het doodgaan. Die moest dus vervangen worden (zie stukje terug in dit topic)
Oh, dank je voor de tip!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef Ganzz het volgende:
Let op! Die samsung dingen bijvoorbeeld, hebben direct een USB aansluiting op de hardeschijf zetten en die kun je dus NIET in een laptop kwijt...
[ afbeelding ]
Dus check vooraf via internet of het kan, of koop gewoon direct een laptop HD via internet ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |