En als het dan gelukt is kan je er misschien nog 1 maken voor L.quote:Op maandag 19 december 2011 14:54 schreef oeke het volgende:
Oh Snoopy, die ritssluiting van die broek is echt mooi! Die sla ik op in mijn mooie dingen hoekje. Kan ik het een keertje pikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar ze hangen hier nog steeds! Rotterdam centrum (koopgoot filiaal)quote:Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Twinkly het volgende:
Awh, Lex in dat pakje <3
Wij zijn nu bij mijn schoonvader en gisteren heb ik bij de h&m in middelburg gemerkten gekeken, maar daar was alleen en tuinbroek van 20 euro. Volgens de verkoopster had den ze ook geen andere gehad was deze nergens afgeprijst. Vaag
Oh graag!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef wickie het volgende:
Heeft de koopgoot ook kids kleding? Twinks, vrijdag ga ik de stad in. Kan wel voor je kijken
Ja hoor! al vind ik de Lijnbaan wat leuker winkelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef wickie het volgende:
Heeft de koopgoot ook kids kleding? Twinks, vrijdag ga ik de stad in. Kan wel voor je kijken
small inderdaad, althans ik heb hier een broekje en shirtje in maat 68 liggen (stretch) en t ziet er erg smalletjes uitquote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef mefke79 het volgende:
dames, 4ff, hoe valt dat? Ik heb een gaaf shirt voor driekus gezien, maar ik moet kiezen tussen 86/92 en 98/104. Als het breed valt moet ik de eerste hebben, maar anders liever de tweede. Dus help!
Ohh, die spencer heeft Jurre ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
met zn oude mannetjes vestje en kapselbietje overbelicht
mijne is nog geen 3mnd, zit nu in 68. Een 62 is aan te raden.. 56 zal zeker niet te groot zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Help! Ik wil een kadootje kopen voor een vriendin, een fijn winterpakje voor de eerste 3 maanden. Is maat 56 dan te groot? Uitgaande van een 'gemiddeld' kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |