Water in zijn oor. Geen grap.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ben het zat. Na 149 pogingen om hem wakker te maken heb ik er geen zin meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt niet wakker van een blowjob?quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ben het zat. Na 149 pogingen om hem wakker te maken heb ik er geen zin meer in.
Mijn god.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Water in zijn oor. Geen grap.Ik wil geen ruzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gewoon mijn huiswerk hier beneden maken, het is niet mijn tijd die hij wegslaapt nu.![]()
Hier ben ik het wel met je eens eigenlijk. En zelfs al doet hij geen poging of wat dan ook, is het in ieder geval een handvat voor hem om eindelijk hulp te krijgen die hij nodig heeft. Maar ik weet niet waar hij woont.quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik wist waar die gewoond had had ik allang een hulplijn ingeschakeld en voor hulp gezorgd. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen oh hij wilde geen hulp dus moet die het zelf uitzoeken. Soms moet je zulke uitspraken namelijk wel degelijk serieus nemen.
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
Het zijn geen steken onder water maar iemand die hem kent en zijn adres weet bel verdorie eens een hulplijn en geef aan dat er iemand is die met zulke gedachten en ook om wie he t gaat want dan sturen ze waarschijnlijk wel iemand voor hulp.
Mijn punt is als iemand aangeeft suicide te zijn dat het er soms wel degelijk inzit dat die zichzelf wat aandoet en zou dan toch wel een punt voor mij zijn om te handelen.
Denk je dat hij dan nog ooit zijn bed uitkomt als zij bij hem is?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wordt niet wakker van een blowjob?
Ik ben niet eens in Enschede. Het enige wat ik nu zou kunnen doen (dat zouden jullie ook kunnen doen trouwens) is een hulplijn bellen maar ik weet niet waar hij woont/hoe hij heet.quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn geen vrienden van hem, kennen hem niet persoonlijk. Al woont Soit wel in Enschede.
Wie zou hier zijn ouders moeten kennen?quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, dat mensen die hem kennen niet zijn ouders opsporen en die inschakelen.
En nee dat is niet wat hij wilt. Maar er Komt een moment dat hij niks meer te willen heeft en er iemand voor hem moet gaan denken. Voor z'n eigen best wil.
Hij is duidelijk niet meer in staat voor zich zelf te denken en de juiste keuzes te maken.
Het lijkt hier inderdaad eerder het Angst en Depressie topic.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
We gaan het over versieren hebben, niet over anti despressiva en zelfmoordgedachten, dank u.
Nou zoals je al eerder weet heb ik wel degelijk een vriend verloren aan zelfmoord en sorry maar dat gun je ergste vijand niet .quote:
Hoe versieren we MLIG ertoe om naar de huisarts te gaan. Goede vraag.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
We gaan het over versieren hebben, niet over anti despressiva en zelfmoordgedachten, dank u.
Ik geef toe, ik volg het niet meer heel sterk.quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik wist waar die gewoond had had ik allang een hulplijn ingeschakeld en voor hulp gezorgd. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen oh hij wilde geen hulp dus moet die het zelf uitzoeken. Soms moet je zulke uitspraken namelijk wel degelijk serieus nemen.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe versieren we MLIG ertoe om naar de huisarts te gaan. Goede vraag.
Just helping a brother out.quote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan nog ooit zijn bed uitkomt als zij bij hem is?
En dan over een paar weken weer keihard aftuigen en dumpen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga NU een kerstboom kopen en die keihard hosselen
Traditiequote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan over een paar maanden weer keihard aftuigen en dumpen.
Ik wil je Kerstboom wel zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga NU een kerstboom kopen en die keihard hosselen
quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe versieren we MLIG ertoe om naar de huisarts te gaan. Goede vraag.
En ondertussen hossel ik jou ook, want moet wel nieuwe schoenen hebben voordat de oude dood isquote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan over een paar weken weer keihard aftuigen en dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |