Ja, mijn facebook timeline die wekelijks volstaat met klachten over de maandag. Dat is er mis met de maandag.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Sinji het volgende:
Tip: koop sterrenanijs in zadenvorm en goed verpakt. De aroma's zijn dan een stuk sterker. Poeder en onverpakt word ik altijd zo droevig man, vervaagde smaak
Maar wel knuffelen en kletsen en seks? Wel fijn om zo'n persoon te hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Deze zie ik nu ook al meer dan een jaar.Maar zal nooit een relatie worden.
Hangt ervanaf wat je ermee gaat maken. Vietnamese Pho, omnomnomquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
Ik vind steranijs eigenlijk niet zo lekker.
Ja.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wel knuffelen en kletsen en seks? Wel fijn om zo'n persoon te hebben
dit is dan toch gewoon een relatie??quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Precies alles wat ik nodig heb eigenlijk.
Ik kan niet meer op msnquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst vergeet ik Facebook open te gooien.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
dit is dan toch gewoon een relatie??
Account geblokkeerd?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
Gelukkig heb ik wel weer zoals vroeger mij random MSN gesprekjes, god wat miste ik die toch.
en toen waren ze weer voorbij.quote:
Mwah, in een relatie ben je wel exclusief voor elkaar denk ik.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
dit is dan toch gewoon een relatie??
En hij vindt het niet erg dat je ook sex hebt met anderen of jij vindt het niet erg dat hij sex heeft met anderen?quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ja.Precies alles wat ik nodig heb eigenlijk.
Te toevallig inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
en toen waren ze weer voorbij.
Beide eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hij vindt het niet erg dat je ook sex hebt met anderen of jij vindt het niet erg dat hij sex heeft met anderen?
Het is niet exclusief. Het is gewoon een scharrel eigenlijk, maar dan niet zo oppervlakkig want we hebben wel gevoelens.quote:
Ik kan dat echt niet. Ik ben te jaloers.quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet exclusief. Het is gewoon een scharrel eigenlijk, maar dan niet zo oppervlakkig want we hebben wel gevoelens.
We vinden het beide niet erg, bedoelde ik.quote:Op maandag 12 december 2011 12:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit antwoord snap ik niet en is multi interpreteerbaar![]()
Vinden jullie het wel erg of niet erg?
En waarom zou je dat aan je ex geven?quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef Soit het volgende:
Met valentijn geef ik mijn exvriendin een zwart of grijs strak tshirt waarin ze kan sporten en daar laat ik op zetten: I love (als rood hartje) en dan mijn naam plus eerste letter van achternaam.
Briljant idee.
Voor mij is die beperking vrijwillig. En ik wil de enige zijn, ik kan niet delen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
We vinden het beide niet erg, bedoelde ik.
Eigenlijk toen ik hem voor het eerst zag wist ik al dat hij nooit een relatie zou willen. En ik was op dat moment ook al helemaal verliefd op die gast die ik nogsteeds moet dumpen. En afgelopen jaar elkaar soms een maand niet gezien, soms zit ik hier 3 dagen in de week.
Hij is open in wat hij doet en ik ben open in wat ik doe. Gewoon een goede vriend bij wie ik voor alles altijd terecht kan, het tof mee heb en geen beperkingen door heb. Ik klaag niet.
Dat geef je aan iemand met wie je nog een relatie hebt. Niet een ex nee.quote:Op maandag 12 december 2011 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En waarom zou je dat aan je ex geven?
Je bent nooit de enige, besef je je dat wel? Stiekem droomt hij van andere meiden waarmee hij het bed deelt, zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voor mij is die beperking vrijwillig. En ik wil de enige zijn, ik kan niet delen.
Doen meiden ook wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent nooit de enige, besef je je dat wel? Stiekem droomt hij van andere meiden waarmee hij het bed deelt, zo zijn mannen nou eenmaal.
Het is toch juist mooi dat je die dromen dan dromen laat en in werkelijkheid trouw blijft, dat je op die manier rekening houdt met elkaar?quote:Op maandag 12 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent nooit de enige, besef je je dat wel? Stiekem droomt hij van andere meiden waarmee hij het bed deelt, zo zijn mannen nou eenmaal.
Zei de vreemdganger.quote:Op maandag 12 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Helaas ben jij rupsje nooitgenoeg.. en je voert het uit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Niet als ze met mij in een relatie zitten. Dan heb je alles al.
Das wel een goeie ja.quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Buiten honger krijgen, thuis eten.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik haat iederen heer serieus echt allemaal! behalve sinji
lant met haar vriendgedoe
loka met haar maar leuk contact kunnen krijgen. en nog wat eromheen!
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Tuurlk.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Niet als ze met mij in een relatie zitten. Dan heb je alles al.
Maar dat is nog geen reden om topics door elkaar te halenquote:Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is een beetje suicidaal. Ik denk omdat zijn antidepressiva op zijn.
Hij had ze verdomme al lang weer kunnen hebben als hij niet weigerde naar de huisarts te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is een beetje suicidaal. Ik denk omdat zijn antidepressiva op zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |