Je hebt echt niet eens een beetje inlevingsvermogen, maar dat wist ik al.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als ik je daadwerkelijk kleineer. Nu niet. Je stelt je gewoon aan.
[..]
Daar gaat het nu om: hij wil het NU wel.
Het is geen zware depressie maar autisme. Lees jij wel mee?quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gast heb je enig idee hoe iemand er bij zit in een zware depressie? Dat is niet even aanbellen en zeggen dat je hem nu mee neemt naar het ziekenhuis.
Dat weet ik. Waarom snapt niemand het punt wat ik probeerde te maken.quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje makkelijk gedacht denk ik. Zulke personen sluiten zich ook totaal af voor mensen. Als je jezelf gaat opdringen laten ze je juist nog minder toe.
Dude please. Alsof mlig niet depressief is. Wel of geen autisme doet daar niks aan af.quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is geen zware depressie maar autisme. Lees jij wel mee?Hij geeft aan dat hij nu hulp wil zoeken. Ik zou dan mee gaan.
Hij wil haar der toch niet bij hebben of kon je dat zelf nog niet bedenken?quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als ik je daadwerkelijk kleineer. Nu niet. Je stelt je gewoon aan.
[..]
Daar gaat het nu om: hij wil het NU wel.
Dat heeft hij nu nog helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil haar der toch niet bij hebben of kon je dat zelf nog niet bedenken?
Doet er nu toch ook niet toe, hij komt er nu uitzichzelf mee. Ik vind dat al een hele grote stap voor iemand die blijkbaar zwaar depressief en autistisch is.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dude please. Alsof mlig niet depressief is. Wel of geen autisme doet daar niks aan af.
Ga er dan op af.. en help die jongen als je zo graag wil dat iemand hem helpt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is geen zware depressie maar autisme. Lees jij wel mee?Hij geeft aan dat hij nu hulp wil zoeken. Ik zou dan mee gaan.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Hij realiseert het zich ook wel, maar hij kan zich er niet toe zetten denk ik. Drempel is te hoog. Dan is het wachten op momenten als deze dat de drempel even een stuk lager wordt omdat hij zich zo ongelooflijk slecht voelt dat de rest er niet meer toe doet en hij alleen van die gevoelens af wil. Dus hopelijk gaat hij nu wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Strani het volgende:
Ik heb niet echt een idee waar het om gaat maar: Iemand die echt diep in de put zit zal zich toch eerst zelf moeten realiseren dat hij hulp nodig heeft. Zoiets kun je niet opdringen. Het enige wat je kan doen is zeggen dat je er bent wanneer hij je nodig heeft.
Hij heeft deze week tegen mij ook al vaak gezegd dat hij de volgende dag naar de huisarts zou gaan. Betekent niks, al hoop ik echt dat hij nu wel doorzet. Want nu is het zeker nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Soit het volgende:
Doet er nu toch ook niet toe, hij komt er nu uitzichzelf mee. Ik vind dat al een hele grote stap voor iemand die blijkbaar zwaar depressief en autistisch is.
Ik weet niks van hem. Ik weet niet dat hij dagelijks huilt, dat hij dood wil. Het enige wat ik weet is dat hij niks onderneemt en zich laat verneuken door hoeren en zeikt over dat hij niemand kan krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Meesterlijke trollpost. Iemand die op het randje van zelfmoord staat en dagelijks huilt en niks meer onderneemt kan nooit depressief zijn inderdaad. Is gewoon autisme.
Ik weet niks van hem. Ik weet niet dat hij dagelijks huilt, dat hij dood wil. Het enige wat ik weet is dat hij niks onderneemt en zich laat verneuken door hoeren en zeikt over dat hij niemand kan krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Meesterlijke trollpost. Iemand die op het randje van zelfmoord staat en dagelijks huilt en niks meer onderneemt kan nooit depressief zijn inderdaad. Is gewoon autisme.
Kan. Ik kan hem niet pijlen op dat gebied (nooit eigenlijk) of hij daadwerkelijk serieus is of niet. Ik ken hem niet. Ik vind hem alleen maar vreemd en ik hoop dat hij ook een keer wordt geholpen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft deze week tegen mij ook al vaak gezegd dat hij de volgende dag naar de huisarts zou gaan. Betekent niks, al hoop ik echt dat hij nu wel doorzet. Want nu is het zeker nodig.
Hij is extreem jaloers op jou en newbie. En ook Tijn. Ik weet niet of hij weet dat jullie niet serieus gezoend hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hij postte net nog dat hij me haatte uit jaloersheid enzo, lijkt me niet echt waarschijnlijk dat hij mijn hulp nu wil.
Nu ga ik heel hard klinken maar ik vind juist dat jij op dit moment weinig inlevingsvermogen hebt . Iemand die jij persoonlijk kent doet nogal heftige uitspraken die nogal alarmerend zijn en jij doet het af als iets heel makkelijks. Als een vriend van me zulke uitspraken had gedaan en ook had gezegd dat die me haatte had ik bij degene zonder vragen op de stoep gestaan juist omdat ik weet dat dat uithalen ook niets naar jou te betekenen heeft maar waarschijnlijk een schreeuw om hulp is.quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt echt niet eens een beetje inlevingsvermogen, maar dat wist ik al.
Inderdaad, die gast heeft echt serieuze hulp nodigquote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
En niemand weet het adres van hem ?? En niemand komt ook even op het idee die hem persoonlijk kent even een hulplijn voor hem te bellen ???
Sorry maar als ik hem kende en ik wist waar die woonde had ik na zulke berichtjes op zijn stoep gestaan.
Ik heb het al uitgelegd. Lees maar terug.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nu ga ik heel hard klinken maar ik vind juist dat jij op dit moment weinig inlevingsvermogen hebt . Iemand die jij persoonlijk kent doet nogal heftige uitspraken die nogal alarmerend zijn en jij doet het af als iets heel makkelijks. Als een vriend van me zulke uitspraken had gedaan en ook had gezegd dat die me haatte had ik bij degene zonder vragen op de stoep gestaan juist omdat ik weet dat dat uithalen ook niets naar jou te betekenen heeft maar waarschijnlijk een schreeuw om hulp is.
Ik heb helemaal geen trots om opzij te zetten, hij weigert gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad maar als je een beetje logisch nadenkt is dit een tijd om je eigen trots even opzij te zetten en te denken dit gaat om het welzijn van een vriend. Hoe kut zou je voelen als er wel degelijks iets gebeurde met hem en je ook niets geprobeerd heb ??
Jij en Soit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nu ga ik heel hard klinken maar ik vind juist dat jij op dit moment weinig inlevingsvermogen hebt . Iemand die jij persoonlijk kent doet nogal heftige uitspraken die nogal alarmerend zijn en jij doet het af als iets heel makkelijks. Als een vriend van me zulke uitspraken had gedaan en ook had gezegd dat die me haatte had ik bij degene zonder vragen op de stoep gestaan juist omdat ik weet dat dat uithalen ook niets naar jou te betekenen heeft maar waarschijnlijk een schreeuw om hulp is.
Zij zijn geen vrienden van hem, kennen hem niet persoonlijk. Al woont Soit wel in Enschede.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij en Soit.
Als jullie vinden dat MLIG hulp nodig heeft ga hem dan lekker zelf helpen.
En dit is gewoon een kutopmerking om te maken over iemand die duidelijk veel psychische problemen heeft en het niet meer ziet zitten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef palawan het volgende:
Dus is het zijn eigen probleem.
Mag hij het ook zelf oplossen.
Rot eens op joh. Ik veroordeel helemaal niemand, dat wordt er weer eens van gemaakt. Ik zeg gewoon dat IK wel hulp had gezocht voor hem en NU al helemaal omdat hij er NU zelf achterstaat. Dat Loka dat als een negatief iets/aanval ziet is haar probleem.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij en Soit.
Als jullie vinden dat MLIG hulp nodig heeft ga hem dan lekker zelf helpen.
Helemaal Soit, jij bent toch met hem aan het mailen, hij haat je toch niet? Nou dan, help hem dan lekker.
Maar flikker op met anderen lopen te veroordelen omdat ze iemand niet helpen.
Wie zegt eigenlijk dat MLIG en loka vrienden zijn? Omdat ze elkaar hebben gezien op een meet? Omdat ze af en toe mailen? Bovendien heeft ze gevraagd of hij meeging naar de huisarts, wou hij niet. Dus is het zijn eigen probleem.
Mag hij het ook zelf oplossen.
Sommige mensen willen ook gewoon niet geholpen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |