SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
De XBOX. Maar geld enzoquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Cerbie het volgende:
Ik vond hem niet zo bijzonder. Het is de standaard 249¤ kinect bundle met een stuurtje en spel extra. Doe mij dan maar deze, met 250GB HDD ipv stuurtje en spel.
quote:
Kopen dan.quote:
Die van www.ibood.de heeft dat grappig genoeg wel.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar geen harde schijf erop.
Is wel enorm handig bij een xdoos.
DAS MUSS ICH HABEN!quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die van www.ibood.de heeft dat grappig genoeg wel.
Myraela is een eindbaas die jonge dronken jongetjes oppikt aan het einde van de avond in het schemerduister van de discolampenquote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
Aber dan hasst du nicht die "Eindbazen bundel" fur eckte eindbazen.
He whut?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Myraela is een eindbaas die jonge dronken jongetjes oppikt aan het einde van de avond in het schemerduister van de discolampengatver meid
Is ook duurder.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die van www.ibood.de heeft dat grappig genoeg wel.
Al is het bijna kerstmis, ook ibood wilt winst maken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Iemand91 het volgende:
Willen ze een gegarandeerde klapper; doe een ps3 met 320GB, 2 controllers en eventueel een game voor ¤200. Koop ik er gelijk een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iboodprijs: ¤29.99
Chinaprijs: $10.85MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Op tweakers was één die zei dat ie een 50-euro box had. Waar niet echt geweldige dingen in zaten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef bakacakes het volgende:
Ik neem aan dat niemand zijn ¤50 box al ontvangen heeft, toch?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag, de Ibood Winstpakker:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]eens kijken hoelang mijn posts blijven staan op t forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iboodprijs: ¤29.99
Chinaprijs: $10.85![]()
ze staan er nog op, alleen zonder linkquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:49 schreef spiedermann het volgende:
[..]
eens kijken hoelang mijn posts blijven staan op t forum
Volgens mij niet nee, tenzij je een postbus of familie hebt in België waarnaar je kan verschepen.quote:
Goeie tip, thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Kooten56 het volgende:
Heb je de deal gemist ga dan nog even hier langs!
Dat KAN nooit kloppen lijkt me. Volgens mij waren alle 25 euro boxen hier groter en zwaarder.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef Piger het volgende:
Belgen hadden geen box. 50 euro box is verzonden trouwens. 40x40x30 cm. 4,5 kg. Vraag me af wat er in zit. Vorige box was een stuk groter iig.
Ik heb inderdaad ook wel ervaringen dat de gewichten / maten die bij de 3s code staan niet echt kloppenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat KAN nooit kloppen lijkt me. Volgens mij waren alle 25 euro boxen hier groter en zwaarder.
Het volgende:quote:Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
maak is openquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb mijn box ook, erg klein en weegt amper wat... ben benieuwd.
Heb namelijk nog niet uitgepakt, mijn plan was om het met kerst te doen, maar wordt nu toch wel erg nieuwsgierig ;/
Dat wel weer, ja...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
Zou wel grappig zijn als de mensen van de ¤25 box de 50 box hebben gekregen en visa versa. Dat is pas iBood
Volgens mij zijn de 25 euro en 50 euro boxen gewisseld ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef bakacakes het volgende:
Ben blij dat ik hem nu heb opengemaakt... ik ben zwaar en zwaar teleurgesteld. Zelfs de meeste van de ¤25 boxxen zou ik liever hebben gehad dan wat ik heb gekregen.
- Muvi Extreme Sports Pack
- Happy life massage slippers
- GEAR4 oplader
- GEAR4 iPod speakers
En die EU adapter dan, meer zat er niet in. En ik heb niet eens een iPod.
En als ze moeilijk doen, alles in de doos flikkeren en retour afzenderquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de 25 euro en 50 euro boxen gewisseld ofzozou ze ZEKER mailen.
Heb je mazzel dat je niet hebt gewacht met openmaken, anders had je em niet meer kunnen ruilenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb via de site een CS bericht gemaakt (maximaal 1000 woorden, ik moest alles halveren), maar kan nergens een telefoon nummer vinden.
Ik kan om een of andere reden niet quoten in firefox, maar @Saekerhett, heb ik hier 7 dagen voor na het vandaag ontvangen te hebben?
wrom nie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:03 schreef delano.888 het volgende:
boxen zijn niet inwisselbaar dmv koop op afstand
Omdat iedereen het anders terug gaat sturen, heeft ibood een of andere maas in de wet op gevonden ofzo. Boxen kunnen echt niet terug.quote:
Uh, koop ze dan op zavvi.nl, dan betaal je geen verzendkostenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Onder het motto:
[..]
Het volgende:
http://www.zavvi.com/home/deal-of-the-day.list?switchcurrency=EUR
Best toffe GOLA hooded sweater. Ik had haast niet gekeken omdat ik verwachtte dat de verzendkosten insane zouden zijn, maar die vielen met ¤1,21 erg mee!
Over die iBoodbox, ik heb liever een klein doosje met diamanten, dan een grote doos vol prullaria.
Niet echt een maas ofzo, maar ik denk dat als ze elke box anders doen het ''op maat gemaakt is'' en dan telt die wet niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het anders terug gaat sturen, heeft ibood een of andere maas in de wet op gevonden ofzo. Boxen kunnen echt niet terug.
Maar in dit geval heb ik het idee dat de 50 euro boxen gewisseld zijn met 25 euro boxen, aangezien de 50 euro box van bakacakes 10x minder waard is dan ELKE 25 euro box die langs is gekomen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uh, koop ze dan op zavvi.nl, dan betaal je geen verzendkosten
http://www.zavvi.nl/10561742.html
[..]
Da's het betere werk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef Piger het volgende:
Box v 50 euro ook hier binnen:
- Philips SE888
- Panasonic ZX1
- Extreme Sportpack
- Wenger Swiss army knive watch (zonder knive)
- Netgear whndeb111
Ben zeer tevreden!
Kan me voorstellen dat bovenstaand pakket dat niet is. Miss een foutje ja.
Tweedehands meukquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:59 schreef Onnoman het volgende:
opzich wel nice aanbieding dit.. echter heb ik geen beeldscherms meer nodig
http://www.clicktobuy.nl/hp-x20-led-breedbeeld-monitor
Ik ga het eens proberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef shiznuts het volgende:
http://shirt.woot.com
Vorige keer ook 3 random shirts besteld. Bevallen goed! ($6.66 p/stuk, max 3, $5 intl. ship.)
Goede shirts met leuke designs. Bedankt voor de link.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef dralion13 het volgende:
http://shirt.woot.com/reckoning deze shirts gaat het denk ik om
Had ik ook bij threadless, het schijnt ook te kunnen als je eerst geld op je paypal account zet en daarmee betaald, werk niet als je alleen je rekening aan je paypal koppeltquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wil ik betalen, moet ik een creditkaart toevoegen aan mn paypall account..wat is dit nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |