Op tweakers was één die zei dat ie een 50-euro box had. Waar niet echt geweldige dingen in zaten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef bakacakes het volgende:
Ik neem aan dat niemand zijn ¤50 box al ontvangen heeft, toch?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag, de Ibood Winstpakker:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]eens kijken hoelang mijn posts blijven staan op t forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iboodprijs: ¤29.99
Chinaprijs: $10.85![]()
ze staan er nog op, alleen zonder linkquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:49 schreef spiedermann het volgende:
[..]
eens kijken hoelang mijn posts blijven staan op t forum
Volgens mij niet nee, tenzij je een postbus of familie hebt in België waarnaar je kan verschepen.quote:
Goeie tip, thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Kooten56 het volgende:
Heb je de deal gemist ga dan nog even hier langs!
Dat KAN nooit kloppen lijkt me. Volgens mij waren alle 25 euro boxen hier groter en zwaarder.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef Piger het volgende:
Belgen hadden geen box. 50 euro box is verzonden trouwens. 40x40x30 cm. 4,5 kg. Vraag me af wat er in zit. Vorige box was een stuk groter iig.
Ik heb inderdaad ook wel ervaringen dat de gewichten / maten die bij de 3s code staan niet echt kloppenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat KAN nooit kloppen lijkt me. Volgens mij waren alle 25 euro boxen hier groter en zwaarder.
Het volgende:quote:Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
maak is openquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb mijn box ook, erg klein en weegt amper wat... ben benieuwd.
Heb namelijk nog niet uitgepakt, mijn plan was om het met kerst te doen, maar wordt nu toch wel erg nieuwsgierig ;/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |