abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106008873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef Mallet het volgende:

[..]

Omdat veel brillen veel duurder zijn dan die 115 euro natuurlijk. Eigenlijk is het dus alleen maar handiger. Je hebt gewoon 230 euro (mits minimaal -/+ 3) per 2 jaar.. Dus je mag 10 x 23 euro declareren bij wijze van, mits binnen die 2 jaar.
Deze week eigenlijk ook overgestapt naar Besured vanwege die 230 euro die je kan declareren.
Bij toplenzen krijg je klantenkorting. (na 5 bestellingen een half jaar gratis bij aankoop van een jaar aan lenzen) Ik ga dan ook voor de volle 230 euro aan lenzen bestellen denk ik. :7
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 18:40:22 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106009154
Interpolis is opgezegd :) bevestiging gekregen dit-dat *O*
Besured loopt :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_106036211
Kan iemand mij even iets uitleggen over Besured. Als ik kijk naar fysiotherapie zie ik dat zij in in het aanvullend pakket fysiotherapie voor 100% vergoeding met een maximale dekking van ¤300. Waarop komt dit neer in de praktijk?
Bij andere zorgverzekeringen zeggen ze gewoon hoeveel behandelingen ze vergoeding (9 bij mijn huidige verzekering).
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 21:25:03 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106038592
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef Asgard het volgende:
Kan iemand mij even iets uitleggen over Besured. Als ik kijk naar fysiotherapie zie ik dat zij in in het aanvullend pakket fysiotherapie voor 100% vergoeding met een maximale dekking van ¤300. Waarop komt dit neer in de praktijk?
Bij andere zorgverzekeringen zeggen ze gewoon hoeveel behandelingen ze vergoeding (9 bij mijn huidige verzekering).
http://www.fysiotherapied(...)en-fysiotherapie.php
pi_106042446
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef Asgard het volgende:
Maximale wettelijke tarieven zijn ¤28,25 per zitting voor reguliere fysio en ¤39 voor manuele therapie.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_106047342
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maximale wettelijke tarieven zijn ¤28,25 per zitting voor reguliere fysio en ¤39 voor manuele therapie.
Er zijn al een aantal jaar geen maximale wettelijke tarieven meer voor de fysio hoor, maar in praktijk hebben de meeste zorgverzekeraars contracten met de fysiotherapeuten, waarin afspraken zijn gemaakt over de tarieven. De vraag is natuurlijk of Besured tarieven is overeengekomen met de gecontracteerde fysio's. Zou ik gewoon ff navragen hoe dat zit ;)
pi_106047504
Ik zat twee dingen door elkaar te halen, maar dit zijn wel de tarieven die veelvoorkomend zijn ;).
pi_106053512
Ah, bedankt! ^O^
pi_106054287
Waar vergelijken jullie ? bij interpolis ?

[ Bericht 34% gewijzigd door fliphip op 26-12-2011 17:14:44 (pic) ]
  maandag 26 december 2011 @ 13:19:05 #210
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_106055097
In april ben ik overgegaan naar een nieuwe baan. Voorheen had ik cz met collectiviteitskorting. Nu heb ik de mogelijkheid om over te stappen met korting bij IZZ. Ik wil graag bij cz blijven. Nu kreeg ik een brief van cz met de nieuwe polis met korting van mijn vorige werkgever. Ik betaal altijd voor het gehele jaar de zorgverzekering. Als ik nu doe alsof ik van niks weet en gewoon met die korting betaal, kan ik dan nog problemen mee krijgen?
pi_106055355
OPLETTEN!

Voor wie overstapt naar DITZO,let op dat er nog wat haken en ogen aan de overstap van of naar hun zit, en wel dat men 14 dagen heeft om terug te keren naar je oude Zorgverzekeraar en ...dat DITZO jouw annulering bij hun echt doorgeeft aan je oude Zorgverzekeraar,zelfs al zeggen ze dat via mail/telefoon te zullen doen, want heel vaak zegt men wel dat ze bij je oude Zorgverzekeraar je zullen aanmelden maar vaak doen ze het niet en val je dus tussen wal en schip aangezien je bij je oude Zorverzekeraar dan als uitschrijvende staat aangemeld en je bij DITZO ook niet meer staat ingeschreven en je dus helemaal geen zorgverzekeraar hebt. }:| en dus in problemen komt.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_106055467
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef rubje het volgende:
OPLETTEN!

Voor wie overstapt naar DITZO,let op dat er nog wat haken en ogen aan de overstap van of naar hun zit, en wel dat men 14 dagen heeft om terug te keren naar je oude Zorgverzekeraar en ...dat DITZO jouw annulering bij hun echt doorgeeft aan je oude Zorgverzekeraar,zelfs al zeggen ze dat via mail/telefoon te zullen doen, want heel vaak zegt men wel dat ze bij je oude Zorgverzekeraar je zullen aanmelden maar vaak doen ze het niet en val je dus tussen wal en schip aangezien je bij je oude Zorverzekeraar dan als uitschrijvende staat aangemeld en je bij DITZO ook niet meer staat ingeschreven en je dus helemaal geen zorgverzekeraar hebt. }:| en dus in problemen komt.
Wat bedoel je hier nu mee? Dat als je naar DITZO bent overgestapt en je hier weer vanaf wilt zien? Dan ben je sowieso zelf verantwoordelijk om je weer aan te melden bij je (oude) of nieuwe zorgverzekeraar. Dit heeft niets met DITZO te maken. Wij melden mensen ook nooit terug aan bij hun oude maatschappij, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.
pi_106057227
Iemand die ook bij Besured zit en weet waarom er in Januari twee betalingen worden gedaan?
pi_106057264
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nu mee? Dat als je naar DITZO bent overgestapt en je hier weer vanaf wilt zien? Dan ben je sowieso zelf verantwoordelijk om je weer aan te melden bij je (oude) of nieuwe zorgverzekeraar. Dit heeft niets met DITZO te maken. Wij melden mensen ook nooit terug aan bij hun oude maatschappij, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.
Dit inderdaad. Sowieso heb je tot 1 februari om een zorgverzekering te zoeken. Een opzegging is binnen een dag gedaan, maar aanmelden kunnen we uiteraard niet doen.

Dit geldt inderdaad voor elke verzekeraar die via VeCoZo opzeggingen doet en daarmee zijn we dus niet uniek (logisch ook: als we je niet direct voor 31 december opzeggen, heb je echt een probleem).
pi_106057416
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:34 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand die ook bij Besured zit en weet waarom er in Januari twee betalingen worden gedaan?
Is dit niet gewoon de premie van januari en van februari? (volgens mij incasseert Besured de premie voor de maand erop. Dus begin januari de premie voor januari en eind januari de premie voor februari. De premie voor maart volgt dan eind februari, enz...)
pi_106060736
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon de premie van januari en van februari? (volgens mij incasseert Besured de premie voor de maand erop. Dus begin januari de premie voor januari en eind januari de premie voor februari. De premie voor maart volgt dan eind februari, enz...)
correct, dit heeft besured mij ook zo uitgelged
pi_106060913
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

correct, dit heeft besured mij ook zo uitgelged
Ik vraag me dan af of een eventuele betaling van December bij je huidige verzekeraard terugkrijgt. Moet ik morgen maar even achteraan gaan.
pi_106060933
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:58 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af of een eventuele betaling van December bij je huidige verzekeraard terugkrijgt. Moet ik morgen maar even achteraan gaan.
als het goed is betaal je in december niet meer bij je huidige verzekeraar he? ;) dat is in november al geïncasseerd (of begin dec.) voor de maand december
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 17:16:22 #219
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106061313
Uiteindelijk is die 'extra betaling in januari' dus dubbeltje wisselen.
pi_106061383
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:16 schreef Renesite het volgende:
Uiteindelijk is die 'extra betaling in januari' dus dubbeltje wisselen.
ja tis ook niet echt dubbel :P als student krijg je de 25e stufi dus of t dan eind jan of begin feb afgeschreven wordt, maakt daarin geen verschil
pi_106062784
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja tis ook niet echt dubbel :P als student krijg je de 25e stufi dus of t dan eind jan of begin feb afgeschreven wordt, maakt daarin geen verschil
Ja, maar wat als er de 20e van December weer is afgeschreven? En ik daarna ben overgestapt naar Besured? :+

Ben ik dan pas per 1 februari aangemeld bij Besured?
pi_106062924
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ja, maar wat als er de 20e van December weer is afgeschreven? En ik daarna ben overgestapt naar Besured? :+

dan moet je ff informeren bij je vorige verzekering voor welke periode dat afgeschreven is
pi_106064313
Net overgestapt naar besured. Scheelt me een hoop centjes per jaar. Ze geven aan dat ze mijn oude verzekering gaan opzeggen, wellicht toch handig om dit ook zelf te doen?
pi_106065021
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ik denk dat 20 december dan voor de maand januari is geweest bij je oude verzekeraar. Dit kan je laten storneren of wachten tot ze het terugboeken. Je bent immers niet meer bij ze verzekerd per 01-01-2012.
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:12 #225
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_106082054
nogmaals mijn verhaal: In april ben ik overgegaan naar een nieuwe baan. Hier kan ik me alleen met IZZ verzekeren met korting. Voorheen zat ik bij CZ. Daar wil ik ook graag blijven maar krijg dus niet korting via mijn werk. Nu kreeg ik dus een rekening van CZ ( betaal altijd voor het gehele jaar ) met de collectiviteitskorting van mijn vorige werkgever. Als ik dit gewoon betaal zou ik dan problemen kunnen krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')