Daar krijg je vermoedelijk geen gezeik mee. Voorbeeld mijn ega stond op de collectiviteitspolis van haar moeder.. Bijzondere was, mn ega was al 3 jaar niet meer thuiswonend waardoor dat niet meer kon en mn schoonmoeder zat al bij een andere werkgever waar ze niet van dezelfde colletivitietspolis gebruik kon maken, maar nooit bericht vanuit menzis gehad oid.. als ze maar geld krijgen denk ik...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef egelhond het volgende:
nogmaals mijn verhaal: In april ben ik overgegaan naar een nieuwe baan. Hier kan ik me alleen met IZZ verzekeren met korting. Voorheen zat ik bij CZ. Daar wil ik ook graag blijven maar krijg dus niet korting via mijn werk. Nu kreeg ik dus een rekening van CZ ( betaal altijd voor het gehele jaar ) met de collectiviteitskorting van mijn vorige werkgever. Als ik dit gewoon betaal zou ik dan problemen kunnen krijgen?
wacht ff.quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit inderdaad. Sowieso heb je tot 1 februari om een zorgverzekering te zoeken. Een opzegging is binnen een dag gedaan, maar aanmelden kunnen we uiteraard niet doen.
Het is niet mogelijk om iemand opnieuw aan te melden via VECOZO.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef rubje het volgende:
[..]
wacht ff.Om je aan te melden werkt men op alle fronten mee ( lees= wij zeggen het wel voor uw op bij uw oude verzekeraar..)maar als je vervolgens terug wilt dan word je aan je lot overgelaten?
In dit geval had men zelf al aangegeven de terugdraaiing opnieuw bij de oude Zorgverzekeraar aan te melden en heeft dat dus in de praktijk niet gedaan.
Daar gaat het om! Men belooft iets en komt het vervolgens niet na.
www.independer.nlquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:01 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben er zelf eindelijk uit waar ik ga bij Besured, Promovendum heeft niet eens gereageerd op mijn email dus die valt sowieso af.
Maar zit nog te kijken voor mijn moeder die bijna 65 is.
Ze zit nu bij Agis Av plus Amsterdam
Die geeft voor ¤137 dit(waar ze gebruik van maakt dan):
bril max 250 multifocus per 3 jaar
gebitprothese ¤200 (kost meer dan ¤1000 en het kan zijn dat ze dit jaar extra kosten maakt)
fysio 12 behandelingen
Weet iemand nog een verzekering die goedkoper is en/of meer verzekerd?
Hoezo independer ze zit toch al bij Achmeaquote:Maar zit nog te kijken voor mijn moeder die bijna 65 is.
Ze zit nu bij Agis Av plus Amsterdam
Die geeft voor ¤137 dit(waar ze gebruik van maakt dan):
bril max 250 multifocus per 3 jaar
gebitprothese ¤200 (kost meer dan ¤1000 en het kan zijn dat ze dit jaar extra kosten maakt)
fysio 12 behandelingen
Weet iemand nog een verzekering die goedkoper is en/of meer verzekerd?
www.independer.nl
2 polissen afsluitenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef aloe_vera het volgende:
Zijn er combiverzekeringen waarbij 1 partner minimaal eigen risico heeft en de ander maximaal? Of moet je dan gewoon 2 polissen afsluiten?
FBTO? Basisverzekering vanaf 96 euro met standaard eigen risico en een tandartsverzekering kost ongeveer 12 euro p/m voor een maximale vergoeding van 200 euro (en je kunt maandelijks je tandarts opzeggen/afsluiten).quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef EngineerA het volgende:
Man! Nog een paar dagen en ik weet nog steeds niet wat de goedkoopste polis is qua basis en tandarts (max. 250¤ vergoeding)
Besured.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef EngineerA het volgende:
Man! Nog een paar dagen en ik weet nog steeds niet wat de goedkoopste polis is qua basis en tandarts (max. 250¤ vergoeding)
Alles uitgerekend, en ik kom op de volgende bedragen uit:quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
FBTO? Basisverzekering vanaf 96 euro met standaard eigen risico en een tandartsverzekering kost ongeveer 12 euro p/m voor een maximale vergoeding van 200 euro (en je kunt maandelijks je tandarts opzeggen/afsluiten).
`Maar geen vrije zorgkeuze.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:56 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Alles uitgerekend, en ik kom op de volgende bedragen uit:
FBTO, max ER, tandartsvergoeding tot 200¤ en jaarlijks betalen: 1060,56¤
Bij Anderzorg is dit alles 1027,20¤.
Anderzorg cheapest
Dan hoop ik maar dat wanneer je straks iets ernstigs mocht krijgen het je die paar tientjes besparing waard is geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Boeieh!
Voor mij is de prijs het belangrijkste, aangezien ik zo gezond als een pier ben.
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld met vrije zorg. Bedoel je medicijnen voor het halen van bepaalde plaatsen?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat wanneer je straks iets ernstigs mocht krijgen het je die paar tientjes besparing waard is geweest.
Ik vind de keuze voor geen vrije zorg trouwens vooral heel erg egoïstisch naar de mensen die straks eventueel voor je moeten gaan zorgen.
Aangezien de meeste medicatie en verbandmaterialen niet meer gewoon bij de apotheek op de hoek opgehaald kunnen worden, maar speciaal besteld dienen te worden via je zorgverzekeraar.
Stel jezelf eens de vraag of dat echt is wat je wilt voor die paar tientjes besparing.
Ik heb al aan Five Horizons gevraagd(via PM) waarom Ditzo er niet uitkomt terwijl Ditzo "precies" heeft wat ik nodig heb! Ik snap het soms niet en daarom zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef Paul het volgende:
Waarom staat besured niet in de lijst van de consumentenbond en independer.nl ?
Ja. En naar aanleiding van jouw tip heb ik even gebeld en nu dus een verzekering bij Anderzorg afgesloten. Dank!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, gaat het om een behandeling die in 2012 start?
Van Independer:quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al aan Five Horizons gevraagd(via PM) waarom Ditzo er niet uitkomt terwijl Ditzo "precies" heeft wat ik nodig heb! Ik snap het soms niet en daarom zie ik door de bomen het bos niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |