abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106083730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef egelhond het volgende:
nogmaals mijn verhaal: In april ben ik overgegaan naar een nieuwe baan. Hier kan ik me alleen met IZZ verzekeren met korting. Voorheen zat ik bij CZ. Daar wil ik ook graag blijven maar krijg dus niet korting via mijn werk. Nu kreeg ik dus een rekening van CZ ( betaal altijd voor het gehele jaar ) met de collectiviteitskorting van mijn vorige werkgever. Als ik dit gewoon betaal zou ik dan problemen kunnen krijgen?
Daar krijg je vermoedelijk geen gezeik mee. Voorbeeld mijn ega stond op de collectiviteitspolis van haar moeder.. Bijzondere was, mn ega was al 3 jaar niet meer thuiswonend waardoor dat niet meer kon en mn schoonmoeder zat al bij een andere werkgever waar ze niet van dezelfde colletivitietspolis gebruik kon maken, maar nooit bericht vanuit menzis gehad oid.. als ze maar geld krijgen denk ik...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_106084540
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:

Dit inderdaad. Sowieso heb je tot 1 februari om een zorgverzekering te zoeken. Een opzegging is binnen een dag gedaan, maar aanmelden kunnen we uiteraard niet doen.

wacht ff. }:| Om je aan te melden werkt men op alle fronten mee ( lees= wij zeggen het wel voor uw op bij uw oude verzekeraar..)maar als je vervolgens terug wilt dan word je aan je lot overgelaten? :{ In dit geval had men zelf al aangegeven de terugdraaiing opnieuw bij de oude Zorgverzekeraar aan te melden en heeft dat dus in de praktijk niet gedaan. :N Daar gaat het om! Men belooft iets en komt het vervolgens niet na. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_106091740
Ik ben er zelf eindelijk uit waar ik ga bij Besured, Promovendum heeft niet eens gereageerd op mijn email dus die valt sowieso af.

Maar zit nog te kijken voor mijn moeder die bijna 65 is.
Ze zit nu bij Agis Av plus Amsterdam
Die geeft voor ¤137 dit(waar ze gebruik van maakt dan):
bril max 250 multifocus per 3 jaar
gebitprothese ¤200 (kost meer dan ¤1000 en het kan zijn dat ze dit jaar extra kosten maakt)
fysio 12 behandelingen

Weet iemand nog een verzekering die goedkoper is en/of meer verzekerd?
pi_106092927
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef rubje het volgende:

[..]

wacht ff. }:| Om je aan te melden werkt men op alle fronten mee ( lees= wij zeggen het wel voor uw op bij uw oude verzekeraar..)maar als je vervolgens terug wilt dan word je aan je lot overgelaten? :{ In dit geval had men zelf al aangegeven de terugdraaiing opnieuw bij de oude Zorgverzekeraar aan te melden en heeft dat dus in de praktijk niet gedaan. :N Daar gaat het om! Men belooft iets en komt het vervolgens niet na. }:|
Het is niet mogelijk om iemand opnieuw aan te melden via VECOZO.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:35:27 #230
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_106093003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:01 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben er zelf eindelijk uit waar ik ga bij Besured, Promovendum heeft niet eens gereageerd op mijn email dus die valt sowieso af.

gebitprothese ¤200 (kost meer dan ¤1000 en het kan zijn dat ze dit jaar extra kosten maakt)
fysio 12 behandelingen

www.independer.nl ;)
pi_106098797
quote:
fysio 12 behandelingen

www.independer.nl ;)
Hoezo independer ze zit toch al bij Achmea _O-
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen
pi_106120365
Zijn er combiverzekeringen waarbij 1 partner minimaal eigen risico heeft en de ander maximaal? Of moet je dan gewoon 2 polissen afsluiten?
pi_106120469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef aloe_vera het volgende:
Zijn er combiverzekeringen waarbij 1 partner minimaal eigen risico heeft en de ander maximaal? Of moet je dan gewoon 2 polissen afsluiten?
2 polissen afsluiten
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_106127507
Man! Nog een paar dagen en ik weet nog steeds niet wat de goedkoopste polis is qua basis en tandarts (max. 250¤ vergoeding) :'(
  woensdag 28 december 2011 @ 15:41:47 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106128134
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef EngineerA het volgende:
Man! Nog een paar dagen en ik weet nog steeds niet wat de goedkoopste polis is qua basis en tandarts (max. 250¤ vergoeding) :'(
FBTO? Basisverzekering vanaf 96 euro met standaard eigen risico en een tandartsverzekering kost ongeveer 12 euro p/m voor een maximale vergoeding van 200 euro (en je kunt maandelijks je tandarts opzeggen/afsluiten).
Niet meer actief op Fok!
pi_106128157
Ben maar overgestapt naar Ditzo, dan zien we verder wel ff :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106129546
Zorgpas van FBTO vandaag gekregen, netjes op tijd :) Ik ben volgens mij wel blij met m'n keus.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 16:51:26 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106130347
Besuredpasje :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_106130481
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef EngineerA het volgende:
Besured.
pi_106130507
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

FBTO? Basisverzekering vanaf 96 euro met standaard eigen risico en een tandartsverzekering kost ongeveer 12 euro p/m voor een maximale vergoeding van 200 euro (en je kunt maandelijks je tandarts opzeggen/afsluiten).
Alles uitgerekend, en ik kom op de volgende bedragen uit:
FBTO, max ER, tandartsvergoeding tot 200¤ en jaarlijks betalen: 1060,56¤

Bij Anderzorg is dit alles 1027,20¤.

Anderzorg cheapest ^O^
pi_106130576
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:56 schreef EngineerA het volgende:

[..]

Alles uitgerekend, en ik kom op de volgende bedragen uit:
FBTO, max ER, tandartsvergoeding tot 200¤ en jaarlijks betalen: 1060,56¤

Bij Anderzorg is dit alles 1027,20¤.

Anderzorg cheapest ^O^
`Maar geen vrije zorgkeuze.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106130676
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

`Maar geen vrije zorgkeuze.
Boeieh! :r
Voor mij is de prijs het belangrijkste, aangezien ik zo gezond als een pier ben. :Y
pi_106130872
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef EngineerA het volgende:

[..]

Boeieh! :r
Voor mij is de prijs het belangrijkste, aangezien ik zo gezond als een pier ben. :Y
Dan hoop ik maar dat wanneer je straks iets ernstigs mocht krijgen het je die paar tientjes besparing waard is geweest.
Ik vind de keuze voor geen vrije zorg trouwens vooral heel erg egoïstisch naar de mensen die straks eventueel voor je moeten gaan zorgen.

Aangezien de meeste medicatie en verbandmaterialen niet meer gewoon bij de apotheek op de hoek opgehaald kunnen worden, maar speciaal besteld dienen te worden via je zorgverzekeraar.

Stel jezelf eens de vraag of dat echt is wat je wilt voor die paar tientjes besparing.
Groetjes, Ezio.
pi_106131359
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan hoop ik maar dat wanneer je straks iets ernstigs mocht krijgen het je die paar tientjes besparing waard is geweest.
Ik vind de keuze voor geen vrije zorg trouwens vooral heel erg egoïstisch naar de mensen die straks eventueel voor je moeten gaan zorgen.

Aangezien de meeste medicatie en verbandmaterialen niet meer gewoon bij de apotheek op de hoek opgehaald kunnen worden, maar speciaal besteld dienen te worden via je zorgverzekeraar.

Stel jezelf eens de vraag of dat echt is wat je wilt voor die paar tientjes besparing.
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld met vrije zorg. Bedoel je medicijnen voor het halen van bepaalde plaatsen?
In Amsterdam heb ik er nooit last van gehad.

Bovendien bespaar ik al 3 jaar 300¤ bij Anderzorg. Nu heb ik dus 900¤ bespaard en in feite is mijn 4e jaar gratis. Mocht er wat gebeuren heb ik die kosten in ieder geval al eruitgehaald (720 ER).

Belangrijker is de vraag hoe ik aan de kortingen kan komen van verzekeringen die cadeaubonnen geven aan nieuwe leden? Ik ben bestaand lid en ik vroeg hen per chatsessie erom maar ze geven niks :'(_!!
Dan maar overstappen naar iets goedkopers waar je ook nog cadeaubonnen krijgt :6
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 december 2011 @ 17:41:25 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106132004
Waarom staat besured niet in de lijst van de consumentenbond en independer.nl ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 18:44:25 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_106133978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef Paul het volgende:
Waarom staat besured niet in de lijst van de consumentenbond en independer.nl ?
Ik heb al aan Five Horizons gevraagd(via PM) waarom Ditzo er niet uitkomt terwijl Ditzo "precies" heeft wat ik nodig heb! Ik snap het soms niet en daarom zie ik door de bomen het bos niet meer :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_106134072
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, gaat het om een behandeling die in 2012 start?
Ja. En naar aanleiding van jouw tip heb ik even gebeld en nu dus een verzekering bij Anderzorg afgesloten. Dank! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 december 2011 @ 18:55:47 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106134400
Ben ook alweer een paar dagen aan het sleuren door alle pdf'jes met gegevens van de verzekeringen. Ga denk voor de Zorgzaam verzekering die via defensie aangeboden kan worden. Maar blijft toch altijd weer een hoop geld zo.

En ik blijf me verbazen over de enorme beroerde toegankelijkheid van sommige zorgverzekering aanbieders qua site en waar ik bepaalde documenten kan vinden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_106135258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb al aan Five Horizons gevraagd(via PM) waarom Ditzo er niet uitkomt terwijl Ditzo "precies" heeft wat ik nodig heb! Ik snap het soms niet en daarom zie ik door de bomen het bos niet meer :(
Van Independer:

In de vergelijking worden vrijwel alle verzekeraars meegenomen. Niet meegenomen worden zogenaamde "volmachten", werkgeverscollectieven en collectieven waarvan wij de gegevens niet ontvangen.

Voorbeelden hiervan zijn PMA, Kruidvat, National Academic, Promovendum etc. Het kan voorkomen dat je een specifieke verzekering wilt aanvragen, maar hiervan geen offerte kan aanvragen op onze site. Dit komt omdat wij geen samenwerking met de desbetreffende verzekeraar hebben. In het zoekresultaat kan je onder 'Toon Details' wel alle voorwaarden van deze verzekeraar vinden. De naam van de verzekeraar wordt ook gewoon vermeld.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 december 2011 @ 19:50:09 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106136480
FBTO misleidt wel zeg, op de site staat 100 procent dekking tot 200 of 400 of 800 euro terwijl ze in werkelijkheid dekken tot deze tabel:

http://www.tandarts.nl/fi(...)st_Mondzorg_FBTO.pdf
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')