Ik ben blankquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
He slutty, ik heb de zwarte jas. Nu kunnen we samen swag doen met onze jas.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
quote:
quote:
quote:
True story.quote:
Smoesjes, je chick heeft je gewoon aan de ketting liggen in de keuken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
Goed bezig. Hij is wel leuk, hequote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He slutty, ik heb de zwarte jas. Nu kunnen we samen swag doen met onze jas.
Eeeeh pik je dat Jajong, met andere woorden je vertoont gewoon compensatiegedrag op FOK!quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Smoesjes, je chick heeft je gewoon aan de ketting liggen in de keuken.
Precies dit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eeeeh pik je dat Jajong, met andere woorden je vertoont gewoon compensatiegedrag op FOK!
Schei nou toch een uit met dat getrol! In Duitsland was ie ook al uitverkocht, ook al gekeken.quote:
Hallon JBquote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
Oh haaii
[..]ziet er lekker uit menn al die kaas
KLB SC zit over de 4000?quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Allure_ het volgende:
Wtf gaan er veel topics doorheen, hedde gullie niks te doen.
Dat kun je heul nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Allure_ het volgende:
Wtf gaan er veel topics doorheen, hedde gullie niks te doen.
Ik ga trouwens wokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schei nou toch een uit met dat getrol! In Duitsland was ie ook al uitverkocht, ook al gekeken.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schei nou toch een uit met dat getrol! In Duitsland was ie ook al uitverkocht, ook al gekeken.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kun je heul nietHeb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, de eerste 4000 delen waren er gemiddeld 50 trouwe posters. Hier 5.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kun je heul nietIn combinatie met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik ook niet doen neequote:
Deze man snaptquote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In combinatie met:
[ afbeelding ]
4000?! *proest*quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik.
[..]
Ja, de eerste 4000 delen waren er gemiddeld 50 trouwe posters. Hier 5.
Dan zouden wij dus met die vergelijking op 400 moeten zitten, your point being?quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Allure_ het volgende:
Ja, de eerste 4000 delen waren er gemiddeld 50 trouwe posters. Hier 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan zouden wij dus met die vergelijking op 400 moeten zitten, your point being?Ik zal zo eens een rode peper in je neus duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies! Maar ik ben een amateur met rollen dus doe er 098439048392 uur overquote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooooooo dat is fucking lekker. Met die kleefrijst en shit
Leer het danquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef aight1 het volgende:
Altijd als jullie eten posten word ik jaloers op kookkunsten.
Ja ik woon weer thuis nu en ouders hebben niet zoveel met exotisch eten dus wordt niet zo gewaardeerd.quote:
Andijviestamppot met jus en Hema rookworstquote:Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
Niet mis met een goede boerenkool met worst
andijvie stampot met balquote:Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
Niet mis met een goede boerenkool met worst
quote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Andijviestamppot met jus en Hema rookworst.
ik snap die zin nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben weer mn portfolio een poging gaan geven maar ik de website versie is tot nu toe veel leuker dan de normale, kan maar geen goeie vibe vinden
Jammer, ik heb mn moeder leren waarderen. Wat ze eerst heel pittig vond vind ze nu gewoon 'een lekkere bite'quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik woon weer thuis nu en ouders hebben niet zoveel met exotisch eten dus wordt niet zo gewaardeerd.
Eh, I just threw up in my mouth.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar wel erwtensoep met rookworst
Ik snap deze zin nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
er staat ergens een ik teveel tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |