Hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar in dit topic acht ik iedereen tot alles in staat.
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.Ik heb wel een goed moment gepikt om weer even te komen kijken, zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.
Sorry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.Zolang ik er niet herkenbaar opsta heb ik er niet zoveel problemen mee als mensen er een pic van zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.
Ik zou het niet durven, straks krijgt iemand nog de pik op mij whahahahahaha!!!11quote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ben tot veel in staat, maar een foto van mijn geslachtsdeel sturen gaat mij een pikkie, eh... tikkie te ver.
Ik win met de slechtste grap maken
Het kan altijd slechter. En dan sta je pas echt voor paal.quote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ben tot veel in staat, maar een foto van mijn geslachtsdeel sturen gaat mij een pikkie, eh... tikkie te ver.
Ik win met de slechtste grap maken
quote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik weet niet of ik uit een rijtje piemels de juiste bij jullie usernames er tussen uit zou kunnen pikken
![]()
![]()
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cockquote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik weet niet of ik uit een rijtje piemels de juiste bij jullie usernames er tussen uit zou kunnen pikken
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cock
Met C-O-C-K
Hello, I'd like to introduce you to mister Dick and mister Cockquote:Op maandag 12 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cock
Met C-O-C-K
De een lult slap, de ander is wat stijfjes.quote:Op maandag 12 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hello, I'd like to introduce you to mister Dick and mister Cock
Je bent eindelijk ontmaagd?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Kon het toch niet laten om er een te nemen vlak voordat ik mijn bed indook.
Nu zit Lokasenna's Inbox vol zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Pastte die er op?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Neuh.quote:
Groothoeklensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |