tuurlijk wel maar niet 11 van de 11 basisspelers.quote:
Niemand houdt jou tegen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef Albertoooo het volgende:
Zooo dat was hem weer voor vanavond. Ik zap.
Want Barcelona koopt niet?quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Fan zijn van bijeengekocht ego-team Real.
En dan haten op zelfopgeleide, echt voetbalspelend barcelona, dan snap je er echt geen moer van. Het zal me worst zijn wie er kanpioen wordt in Spanje, maar dit is zoals het hoort, de bal spelen, niet de man en goals maken.
En dat bepaal jij zeker?quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Vind je dit geen leuk voetbal dan hou je niet van voetbal. Klaar.
Ben geen fan van Real, maar Barca kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
En dan haten op zelfopgeleide, echt voetbalspelend barcelona, dan snap je er echt geen moer van. Het zal me worst zijn wie er kanpioen wordt in Spanje, maar dit is zoals het hoort, de bal spelen, niet de man en goals maken. Vind je dit geen leuk voetbal dan hou je niet van voetbal. Klaar.
Real ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar niet 11 van de 11 basisspelers.
Zoals hij al zelf aangeeft, ze kopen niet 11 van de 11 basisspelers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want Barcelona koopt niet?
[..]
En dat bepaal jij zeker?
Barca heeft schulden omdat ze alleen verkopen ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
En dan haten op zelfopgeleide, echt voetbalspelend barcelona, dan snap je er echt geen moer van. Het zal me worst zijn wie er kanpioen wordt in Spanje, maar dit is zoals het hoort, de bal spelen, niet de man en goals maken. Vind je dit geen leuk voetbal dan hou je niet van voetbal. Klaar.
Neuh, dat is gewoon duidelijk, barca speelt zoals het spelletje hoor, met goeie passing de man vrij spelen en scoren, meer is voetbal niet.quote:
Hoeveel had Barca voor Iibrahimovic betaald?quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon duidelijk, barca speelt zoals het spelletje hoor, mer goeie passing de man vrij spelen en scoren, meer is voetbal niet.
94 miljoen voor ratnaldo, en nog niets winnen.
copa del rey toch?quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon duidelijk, barca speelt zoals het spelletje hoor, mer goeie passing de man vrij spelen en scoren, meer is voetbal niet.
Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 11 december 2011 22:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
We zagen oa tegen Slowakije en andere landen dat hij anderen niks gunt
Alexis ..M,quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het voetbal van Stoke, zo werd het in het begin gespeeld. En dat zag er vandaag weer schitterend uit tegen Tottenhamquote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon duidelijk, barca speelt zoals het spelletje hoor, met goeie passing de man vrij spelen en scoren, meer is voetbal niet.
Je vergeet er een paarquote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Alexis ..M,
Zlatan ..M + eto''oooooooooo,
Villa, ..M,
Fabregas ..M
vast ook veel Sowieso is die hele schuldenzooi in Spanje belachelijk, maar barca schopt niet naar alles wat beweegt, houdt de rust, combineert en scoort. Lijkt me de essentie van voetbal.quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel had Barca voor Iibrahimovic betaald?
Alves Abidalquote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Alexis ..M,
Zlatan ..M + eto''oooooooooo,
Villa, ..M,
Fabregas ..M
quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef napoleonfour het volgende:
HOEZO DE aRENa ALS VAN GEEL SPREEKT? STUDIO NEUS BAH
vroeg Bertje om Sneijder te wisselen omdat hij zelf faalde ?quote:
Ajax z'n jeugdopleiding is ook veel minder dan die van Feyenoord. Ajax ook een koopclub?quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals hij al zelf aangeeft, ze kopen niet 11 van de 11 basisspelers.
8 spelers van Barća komen uit de eigen jeugdopleiding.
8 spelers van Real zijn gekocht.
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon duidelijk, barca speelt zoals het spelletje hoor, met goeie passing de man vrij spelen en scoren, meer is voetbal niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax z'n jeugdopleiding is ook veel minder dan die van Feyenoord. Ajax ook een koopclub?
Oh? is de jeugdopleiding van Ajax veel minder dan die van Feyenoord?quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax z'n jeugdopleiding is ook veel minder dan die van Feyenoord. Ajax ook een koopclub?
[..]
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen?
Ja, tuurlijk, Ajax heeft nog nooit een toptalent voortgebracht, hoeveel wereld toppers komen er uit rotterdam?quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, wie ben jij om dat te bepalen?
Barca heeft ook 8 gekochte spelers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? is de jeugdopleiding van Ajax veel minder dan die van Feyenoord?
Het is inderdaad een aardig verschil en dat doen ze goed, maar Barca heeft aardig wat onnodige en overbodige aankopen gedaan hoor.. en al die spelers uit eigen jeugd zijn ook pas van de laatste jaren. 5 tot 10 jaar geleden was het volgens mij toch een stuk minderquote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedoel je niet McClaren?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aardig verschil en dat doen ze goed, maar Barca heeft aardig wat onnodige en overbodige aankopen gedaan hoor.. en al die spelers uit eigen jeugd zijn ook pas van de laatste jaren. 5 tot 10 jaar geleden was het volgens mij toch een stuk minder
quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft ook 8 gekochte spelers.
Kloptquote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aardig verschil en dat doen ze goed, maar Barca heeft aardig wat onnodige en overbodige aankopen gedaan hoor.. en al die spelers uit eigen jeugd zijn ook pas van de laatste jaren. 5 tot 10 jaar geleden was het volgens mij toch een stuk minder
Ik kan zo een waslijst opnoemen van belachelijke bedragen die Barcelona voor spelers heeft uitgegeven de laatste jaren, en dat met die geweldige opleiding..quote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
win win voor ons allemaalquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Albertoooo het volgende:
PSV moet Waterreus gewoon hoofdcoach maken
In de basis?quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca heeft ook 8 gekochte spelers.
Ja sorry, dat was nou echt een inkoppertje. Maar de jeugdopleiding van Feyenoord is de laatste jaren beter dan die uit amsterdam, dat vind ik echtquote:
Moet daar nog aan getwijfeld worden dan?quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? is de jeugdopleiding van Ajax veel minder dan die van Feyenoord?
Alleen moeten er nu eens échte toppers opstaan/doorbreken.quote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja sorry, dat was nou echt een inkoppertje. Maar de jeugdopleiding van Feyenoord is de laatste jaren beter dan die uit amsterdam, dat vind ik echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |