SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat zei Mignonne ook en haar jongste lijkt soms op foto's van Noortje, pas maar op!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef Orea het volgende:
Oooh Noortjeik moet ook een Noortje!!
en hopelijk helpt een volle buik ook bij haar!
wat een toffe foto en wat een moppiequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef becky27 het volgende:
Orea, goed zeg, ik heb Noortje hier net een goede maaltijd, een flink toetje, een stuk ontbijtkoek en een papfles gegeven na 18.00 uur. Hopelijk genoeg volgepropt om tot morgen 08.00 uur te slapen (ipv 05.25 vanochtend)
Cantare, Noortje heeft ook al die tanden, is het nu even klaar dan??
Moet deze even posten, als ik zeg "doe eens gekke bekken trekken" doet ze dit:
[ afbeelding ]
Harry's zijn heel erg leuk weet ik uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Lijnloos het volgende:
Noortje is echt zoooo cute!Als ik nog eens mag wil ik of een Noortje of een Harry (afhankelijk van geslacht)... hihi
Jawel hoor... kom maar brengenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef octopussy het volgende:
Niemand wil een Hannah?![]()
![]()
Noortje is ook een lekker moppie zo op die foto's. Echt zo'n lekkere grijns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |