abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105628873
Grafiekje is van groeigids. Hou ik ook de groei bij.
*poef* nu is het weg
pi_105628942
Overigens is mét dentinox de enige manier dat ik in haar mondje mag/kan voelen :) ze vraagt er inmiddels zelf om zo nu en dan (en maar wijzen naar de dentinox en dan in haar mond wijzen!) ze laat het helemaal toe dat ik met een druppel op mijn vinger even flink druk en doe :)

As, het is een gemiddelde rond die leeftijd hè ;) 't is niet dat ze alles opensnijden ofzo als hij het op die leeftijd nog niet heeft :D hij heeft nog even!

Knap van Floris Son O+ banaan is nog best een lastig woord!

Muppet wil vandaag de hele dag alleen maar staan :o we moeten haar wel neerzetten ;) en na een minuut of 10 krijgt ze een trillend been :D (net zo'n hondje..) maar tussen de bank en de salontafel, en dan maar draaien. Onstabiel als de pest, maar zodra ik haar op de bank zet, laat ze zichzelf eraf glijden tot ze staat.. Hopelijk een begin..
pi_105628960
Dat doe ik hier ook (de groei), met de tanden ben ik niet zo trouw geweest.

Weet ik hoor Orea, het maakt me ook niet uit. Echt voelen mogen we hier trouwens niet. Kan alleen even snel kijken als hij lacht.

Wat knap van Muppet, zit dus veel vooruitgang in.

Goed van Floris, hij gaat ook hard ineens he?
pi_105629001
Sonnetje, wat gaaf dat praten. Ik kan niet wachten...

Orea, het begin is er!!

Ik ook niet echt hoor as. Heb de 3 tanden die pas tegelijk doorkwamen maar gegokt wanneer ze kwamen.
*poef* nu is het weg
pi_105629048
Groei hou ik wel bij (op bv.com) maar verder ben ik erg laks in het bijhouden van dingen.. (helpt ook niet mee dat in veel bij-houdt boekjes bij het eerste jaar staat: wanneer ben ik gaan staan/kruipen etc :') dat ben ik gaan blocken, omdat ze dat allemaal net pas doet natuurlijk :'))
pi_105629151
Vooruitgang is er inderdaad :Y ineens in de afgelopen maand steeds op haar knietjes zitten, kruipen O+ (zo schattig met dat kontje omhoog :D vooral met die chinese leggings met tekening op de kont aan haha) en af en toe als ze op haar knietjes zit een voet omhoog in 'gaan staan' houding. Alleen ze zet nog niet door. Ze moet echt het vertrouwen nog helemaal krijgen..
pi_105629278
Ik heb 1 boekje bijgehouden. Die was van Marjolein Bastin. Dat is meer een verijdeld fotoboek van het eerste jaar. Yaro deed het ook niet in de volgorde zoals daar in stond, maar vind het wel leuk om een overzicht te hebben met af en toe wat tekst. Nu is het ook wel klaar.

En dat vertrouwen komt vanzelf, ze gaat nu echt als een speer. Ik vermoed dat als ze straks eenmaal loopt dat ze ook echt snel goed loopt. Dan is ze er waarschijnlijk ook echt helemaal klaar voor.
pi_105634822
Ze werd net heel overstuur wakker. We hebben haar eerst geprobeerd te troosten naast dr bed, maar dat lukte echt niet. Toen een schone luier, pcm en toch maar wat dentinox op een wattenstaafje. Ze bleef aardig overstuur. Dus toch maar even naar de woonkamer gehaald om te kalmeren. Na een minuut of 10 was ze weer rustig, en nu ligt ze er weer in.

Pff ik kan hier echt heel slecht tegen. Ze verkrampte helemaal toen we de luier verschoonde.
*poef* nu is het weg
pi_105635409
Ach arme Sofie, luieruitslag is echt een hel.
Ik deed vorige keer alleen een luier om met een los broekje, had het idee dat de romper het zo strak bij elkaar hield.
Hoop dat het snel weg is bij d'r!!
pi_105638048
Omkopen... Check ;)
Maar vooral als het om haar speentje gaat.... dondersgoed door wanneer ze hem mag hebben en wringt er zich voor in alle onmogelijke bochten...

Tandjesleed... Het lijkt hier weer even rustig..
Er is net weer een puntje van een kies door..
Oona zet er wel aardig vaart achter... haar eerste tandje kwam 2 weken voor haar verjaardag...
En van de week was het eerste puntje van kies 3 door... (en ze heeft ook al haar 8 voortandjes)
Dus in 5mnd tijd 11 tanden..

Go Muppet! Dat klinkt goed.... Er zit aardig gas op :D

Bijhouden..
Ik ben een enorme schrijver.. Helaas niet de disipline gehad om het op '1 manier' te doen...
Eerst alles in schrijfblokken.. toen in een schriftje.. toen dat vol was vergat ik het even.. en nu alle belangrijke dingen op een kladblokje op mijn nachtkastje ;)
Niet heul handig dus om chronologisch te bewaren ;) Maar! Alles staat wel op papier...
Moet er nog eens voor gaan zitten om het goed samen te voegen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105638462
Wat zielig dat Sofie zoveel last heeft. Hopelijk is 't gauw beter!

Ik las dat Floris banaan zegt. Knap hoor!

En muppet van Orea die wil staan, leuk!

Qua tandjes... E heeft er een heleboel. Dat hebben we ook mogen merken, de luiers en schone kleren waren niet aan te slepen... pff. Nu al haar voorste kiezen helemaal door zijn, is het hopelijk voorlopig even klaar.

Zo dus:

pi_105640656
Kiezenleed check minidraak is met de achterste bezig
even een ego post
heb een heerlijke (verjaar)dag gehad
mn meisje genoot zo dat opa en oma en ooms en tantes kwamen eten
ondanks de nachten maakt ze me zo trots en gelukkig!
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:41:03 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105646526
Hier moeten ook alleen nog de achterste kiezen van alle kwadranten.
Vannacht ging het iets beter hier...
pi_105647336
Arme Sofie, hopelijk heeft de pcm zijn werk gedaan en heb je rustig geslapen de rest van de tijd.

Goed dat je alles toch op papier hebt Reilain.

Draak een goede verjaardag gehad, fijn dat je meisje het zo goed deed.

En een *O* voor de betere nacht van Asy
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:38:08 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105647467
Wat naar voor Sofie :* en dan ook nog die vervelende luieruitslag erbij -O-

Nathan heeft nu ook een boel tanden en kiezen. Ook ik was heel netjes begonnen met bijhouden, maar toen tijdens de verhuizing opeens allemaal tanden en kiezen doorkwamen hield ik het niet meer bij, groeiboekje ligt namelijk ergens...
pi_105647564
arme wurmpies hier :'(
beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105649082
Weer een goede nacht tot half 8 (!!!!) na een fles gisterenavond _O_
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:48:22 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105649160
Orea, jippie! *O*
pi_105649486
Zo, wat een hoop tanden zeg!! Hier nog maar 5 dus (3 boven en 2 onder) en nog geen andere tanden of kiezen in zicht.

Ik heb helaas ook niet alle ontwikkelingen bijgehouden, vooral nu na haar eerste verjaardag ben ik erg laks geworden...

Orea, wat een goede nacht! *O*

Anne was helaas om 5.45 uur wakker...kwartier bij gezeten, maar ze was echt niet meer van plan om te gaan slapen. Uiteindelijk maar bij mij in bed gelegd en om 7.00 een bordje pap gaan eten. Gelukkig wilde ze daarna nog wel een uurtje bij mij in bed slapen, dus ben nog redelijk uitgerust.
pi_105649716
Sofie heeft uiteindelijk goed geslapen. Werd weer rond 9.30 wakker. Ze is gelukkig ook weer vrolijk.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:18:56 #221
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105649990
*O* voor de goede slapers!

Ik heb net even gekeken in meneer zijn mondje, hij heeft boven 6 tanden en 2 kiezen, beneden zijn nu 3 tanden en 2 kiezen door. Dat brengt het totaal op 13.
pi_105651744
Wel fijn dat ze nog goed geslapen heeft, en half 10 wat een tijd.

Fijn Orea dat, dat lijkt te werken, heerlijk hoor.

Lekker dat ze nog even in bed bij je heeft geslapen Fannetje.

Hier ook redelijk geslapen. Yaro wel vanaf half 1 bij ons in bed, maar op de een of andere manier slaapt hij dan wel tot half 7. Is voor papa ook wel eens lekker.
Ik heb slecht geslapen, kon gewoon niet in slaap komen (ging er om 22.00 uur in, en sliep om half 2 nog niet). En Yaro was erg aan het draaien, op de een of andere manier komt hij dan altijd meer op mijn plek terecht en lig ik echt op het randje. Wat betekend dat ik amper kan bewegen en slecht slaap. Maar echt moe ben ik niet, dat scheelt dan weer wel.
pi_105658378
Jeeej voor de goede nachten *O* hier ook een goede nacht. Ze lag er weer voor zes uur in en werd om half acht wakker. Maar ze is ook naar 1 slaapje aan het gaan dus ze is moe.

Leia is goed bezig O+

KJ, fijn dat Sofie weer vrolijk is! hopelijk is die stomme luieruitslag snel weer weg!

Lekker Fannetje, dat ze toch nog een uurtje wilde slapen. Dat maakt dan net het verschil he :)

Ik ben echt gaar, maar de was is aan het draaien en de bovenverdieping is opgeruimd. Ondertussen nog wat werken, maar ik moet dit weekend werken dus dan moet ik het meeste doen.

Oh en ik rammel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:55:38 #224
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105668106
Orea wat goed!
Hoeveel geef je haar?? Gewone melk of poeder?
We'll have love aplenty
You and me
pi_105668690
Sofie heeft op zich een goede dag gehad, om 16.30 na haar middagslaap stortte ze helemaal in. Ze kon alleen nog maar huilen en hangen. Ik heb haar dentinox en een paracetamol gegeven. Ze heeft zelfs een half uur tegen me aan gehangen op schoot. Dat is voor Sofie best uitzonderlijk.
Ze heeft wel lekker gegeten, en daarna in ook wel gespeeld. Maar zocht ons wel steeds even op om even te hangen.
Ze ligt er nu na een bad in. De tanden mochten we wel poetsen, en er kon zelfs dentinox in. Ik ben heel benieuwd hoe de nacht gaat worden.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:08:42 #226
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105668731
Orea, goed zeg, ik heb Noortje hier net een goede maaltijd, een flink toetje, een stuk ontbijtkoek en een papfles gegeven na 18.00 uur. Hopelijk genoeg volgepropt om tot morgen 08.00 uur te slapen (ipv 05.25 vanochtend)

Cantare, Noortje heeft ook al die tanden, is het nu even klaar dan??

Moet deze even posten, als ik zeg "doe eens gekke bekken trekken" doet ze dit:
pi_105668772
Noortje O+ O+
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:10:15 #228
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105668780
tis een crapy foto maar ik vind het zooooooo leuk. Ze zit goed in haar vel en dat is te merken (itt haar ouders die helemaal kierewiet worden van die k-verbouwing)
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:10:29 #229
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105668800
Das geen gekke bek :D Das een heel knap koppie!!
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:11:08 #230
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105668829
kheb er nog twee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105668979
Oooh Noortje O+ ik moet ook een Noortje!! O+ en hopelijk helpt een volle buik ook bij haar!
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:14:48 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105668986
Noortje is echt van het kleuren, krijg iedere dag van het kdv een tekening mee, ze is ook echt dingen aan het inkleuren. Als ik met rood een hartje teken wil ze met die kleur dat hartje ook inkleuren. Ik vind dat best knap, het gaat niet helemaal goed maar toch zie je wel dat er bewust dat hartje is ingekleurd.

Ik ben iedere dag weer verbaasd over de woorden die ze kent. Zo grappig. Van de week (om 05.30 uur :N ) zat ze bij ons op bed en was het 'mama douchen papa pelen'...... zomaar uit het niets
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:17:17 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105669105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef Orea het volgende:
Oooh Noortje O+ ik moet ook een Noortje!! O+ en hopelijk helpt een volle buik ook bij haar!
haha dat zei Mignonne ook en haar jongste lijkt soms op foto's van Noortje, pas maar op!
pi_105669141
Noortje is echt zoooo cute! O+ Als ik nog eens mag wil ik of een Noortje of een Harry (afhankelijk van geslacht)... hihi
pi_105669424
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef becky27 het volgende:
Orea, goed zeg, ik heb Noortje hier net een goede maaltijd, een flink toetje, een stuk ontbijtkoek en een papfles gegeven na 18.00 uur. Hopelijk genoeg volgepropt om tot morgen 08.00 uur te slapen (ipv 05.25 vanochtend)

Cantare, Noortje heeft ook al die tanden, is het nu even klaar dan??

Moet deze even posten, als ik zeg "doe eens gekke bekken trekken" doet ze dit:
[ afbeelding ]
wat een toffe foto en wat een moppie O+

die vagere foto's vinnik wel vaker juist de mooiste :@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:28:46 #236
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105669534
ik wil nog een foto op doek zetten (of misschien laten we het doen, ik heb niet zo veel tijd nu) en ik vind deze daar eigenlijk wel goed voor. Niet te gedetailleerd zeg maar.

Dank jullie wel trouwens :*
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:43:48 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105673350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Lijnloos het volgende:
Noortje is echt zoooo cute! O+ Als ik nog eens mag wil ik of een Noortje of een Harry (afhankelijk van geslacht)... hihi
Harry's zijn heel erg leuk weet ik uit eigen ervaring O+
Als ik een meisje aan het uitbroeden was, dan had ik graag een Minke of een Noortje gehad :Y

Fijn dat het met Sofie wat beter gaat :Y

becky, ik hoop dat Noortje wat langer slaapt morgen
pi_105675939
Niemand wil een Hannah? :'( :P

Noortje is ook een lekker moppie zo op die foto's. Echt zo'n lekkere grijns :D
pi_105676523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef octopussy het volgende:
Niemand wil een Hannah? :'( :P

Noortje is ook een lekker moppie zo op die foto's. Echt zo'n lekkere grijns :D
Jawel hoor... kom maar brengen :P
pi_105676668
Ik wil wel een Hannah hoor, Yaro heeft zich prima vermaakt met Hannah.

Noortje, wat ben je toch een leukerd.
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:15:52 #241
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105677719
;) Ik heb er een hoop op mijn verlanglijstje staan :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_105677776
En jij hebt ook al zo'n leuke van jezelf.
pi_105677819
Ow er gaan ruilingen plaatsvinden? ;)

Dan wil ik Oona, want die kan ook volgens de juffen heel goed opruimen :D
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:26:23 #244
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105678258
Hahahhaaha ik zei het toch :D
En Dyon lekker boekjes aan het lezen met de juffen... Gezellig hoor O+

Ze vind opruimen vaak nog leuker dan het spelen zelf ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105680537
Zullen we een slaap feestje organiseren?
Ik wil er eigenlijk zoveeeeeel
pi_105680637
De slingers hangen en de cadeaus staan klaar. Onze kleine man is jarig!
Rienk is twee! *O*

Wat zijn we trots op onze grote kleine en wat kun je toch veel houden van een kind O+

Er komt visite, niet zo veel als vorig jaar, maar de belangrijkste familie komt.
Mijn schoonzus heeft de taart gemaakt, een motortaart! En ik hoop dat hij zal smaken ;)

Binnenkort fotospam. Via de mobiel lukt dat niet ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105680752
Ow Jeetje rienk! Hele fijne verjaardag! Gefeliciteerd!

Vlindur van harte met je mooie oudste mannetje! Wat een mijlpaal....
pi_105683875
Vlindur van harte gefeliciteerd met Rienk zijn 2e verjaardag!
pi_105685190
Ook hier gefeliciteerd met je oudste Vlindur. Fijne dag vandaag. Dat de belangrijkste mensen er zijn is waar het om gaat volgens mij. Drukte kan ook alleen maar storend zijn. Wil wel graag foto's zien!

Wat waren jullie overigens nog laat wakker, met Rixtje als toppunt.
  zaterdag 17 december 2011 @ 08:15:27 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105685339
Rienk en Vlindur, van harte gefeliciteerd! *O*
Maak er een leuke dag van!

Ik ben moe. Heel erg moe. Toen we gisteravond naar bed gingen, begon dreumes te huilen. Even bij ons in bed gelegd. Na een hoop gedraai van zijn kant, heb ik hem door papa terug in bed laten leggen. Toen was het stil. Tot vanmorgen half 6...
Maar goed, het slapen gaat al dagen slecht dus Harry en ik hebben een erg kort lontje.
tel daarbij op al voor de 3e dag een stervende zwaan en je kunt raden hoe gezellig het hier is :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')