Schijterdquote:
Die geven meestal de grootste klapquote:
Cobra 6 knalt pas mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Die geven meestal de grootste klapkwa vernielingen. Ik ben niet bang voor vuurwerk.
Maar ik vind rotjes en nitraten alles behalve mooi.
Ach een nieuwelingquote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
TS verbieden zou ook een hoop rotzooi schelen.
Een fractie ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ach een nieuweling
Ontopic: het kost de maatschappij veel geld. De gewonden die verzorg moeten worden, de politie, de brandweer. In een tijd van bezuinigingen zou het al een hoop kunnen schelen
quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef terrastegel het volgende:
Ik steek meestal al 3 maanden voor nieuwjaar vuurwerk af :p
quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Die geven meestal de grootste klapkwa vernielingen. Ik ben niet bang voor vuurwerk.
Maar ik vind rotjes en nitraten alles behalve mooi.
Totaal geen liberaal standpunt om alles maar te willen verbieden.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ach een nieuweling
Ontopic: het kost de maatschappij veel geld. De gewonden die verzorg moeten worden, de politie, de brandweer. In een tijd van bezuinigingen zou het al een hoop kunnen schelen
neuh het is elk jaar het zelfde groepje azijnpissers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er genoeg tegenstanders van vuurwerk.
Vrij land, verantwoordelijkheid, enz?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Een fractie is genoeg. Het is volkomen onzin dat vuurwerk. En met name knal vuurwerk.
Waarom zou je 100% verstand van iets moeten hebben om een mening te gevenquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Olep het volgende:
[..]Mensen die geen verstand hebben van vuurwerk en toch denken dat hun mening van enige waarde is.
Omdat je nu onzin post.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Waarom zou je 100% verstand van iets moeten hebben om een mening te geven?
Het stimuleert de economie anders flink. Brengt meer op aan inkomsten via belasting dan het de staat verhoudingsgewijs kost.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Een fractie is genoeg. Het is volkomen onzin dat vuurwerk. En met name knal vuurwerk.
Dus het is onzin dat ik het niet mooi vind om een rotje te zien ontploffenquote:
Azijnpisser? Vind jij het normaal dat er zoveel vernield word?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
neuh het is elk jaar het zelfde groepje azijnpissers.
Goed, kom eens met argumenten waarom vuurwerk verboden moet worden.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Dus het is onzin dat ik het niet mooi vind om een rotje te zien ontploffen. right.
Dan ga jij toch lekker met oudjaar kamperen op de hei...quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef TheFrankey het volgende:
Vuurwerk geeft wat mij betreft voornamelijk overlast.
Da's een nieuwe, die nemen we mee naar achterquote:Kost bakken met klauwen
's morgens even met de bezem erlangs en het is opgeruimd, die stukjes straatsteen zouden anders in de loop van het jaar ook wel afgesleten zijnquote:aan vernielingen
Leuk kapstokwoordje.quote:en is slecht voor het millieu.
Mijn stelling: Gewoon het hele jaar door laten verkopen en gebruikenquote:Mijn stelling: vuurwerk moeten ze verbieden
Als het volgens jou zoveel overlast geeft is het juist niet slim om het na 22.00 pas toe te staan, want dan zou jij al in je nest moeten liggen.quote:Of, pas vanaf 22:00 toestaan om af te steken ipv de ganse dag
Prijs van de vrijheid. Zo kun je alles wel verbieden.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Want iedereen met vuurwerk is crimineel.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Azijnpisser? Vind jij het normaal dat er zoveel vernield word?
Heb ik nergens geschreven.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Goed, kom eens met argumenten waarom vuurwerk verboden moet worden.
Dan is dat mijn antwoord. Ik vind niet dat het verboden moet worden.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Dan is dat mijn antwoord. Ik vind niet dat het verboden moet worden.
.
Leuk, zo'n georganiseerd spektakel..quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef mazaru het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens!
Er mag best vuurwerk zijn om 12 uur, maar dan georganiseerd door een professioneel bedrijf.
Weg met dat teringgeknal wat al in oktober begint!
Dat is technisch gezien niet mogelijk. Er zijn simpelweg gewoon niet genoeg pyrotechnici in NL om dat te organiseren.quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef killfrenzy het volgende:
Niet verbieden maar centraal laten doen door de gemeente. Brengt mensen bij elkaar, het wordt geen teringzooi, geen bomgeluiden de hele nacht door en het scheelt in geld.
Hoeveel missen er?quote:Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien niet mogelijk. Er zijn simpelweg gewoon niet genoeg pyrotechnici in NL om dat te organiseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |