Schijterdquote:
Die geven meestal de grootste klapquote:
Cobra 6 knalt pas mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Die geven meestal de grootste klapkwa vernielingen. Ik ben niet bang voor vuurwerk.
Maar ik vind rotjes en nitraten alles behalve mooi.
Ach een nieuwelingquote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
TS verbieden zou ook een hoop rotzooi schelen.
Een fractie ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ach een nieuweling
Ontopic: het kost de maatschappij veel geld. De gewonden die verzorg moeten worden, de politie, de brandweer. In een tijd van bezuinigingen zou het al een hoop kunnen schelen
quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef terrastegel het volgende:
Ik steek meestal al 3 maanden voor nieuwjaar vuurwerk af :p
quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Die geven meestal de grootste klapkwa vernielingen. Ik ben niet bang voor vuurwerk.
Maar ik vind rotjes en nitraten alles behalve mooi.
Totaal geen liberaal standpunt om alles maar te willen verbieden.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ach een nieuweling
Ontopic: het kost de maatschappij veel geld. De gewonden die verzorg moeten worden, de politie, de brandweer. In een tijd van bezuinigingen zou het al een hoop kunnen schelen
neuh het is elk jaar het zelfde groepje azijnpissers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er genoeg tegenstanders van vuurwerk.
Vrij land, verantwoordelijkheid, enz?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Een fractie is genoeg. Het is volkomen onzin dat vuurwerk. En met name knal vuurwerk.
Waarom zou je 100% verstand van iets moeten hebben om een mening te gevenquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Olep het volgende:
[..]Mensen die geen verstand hebben van vuurwerk en toch denken dat hun mening van enige waarde is.
Omdat je nu onzin post.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Waarom zou je 100% verstand van iets moeten hebben om een mening te geven?
Het stimuleert de economie anders flink. Brengt meer op aan inkomsten via belasting dan het de staat verhoudingsgewijs kost.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Een fractie is genoeg. Het is volkomen onzin dat vuurwerk. En met name knal vuurwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |