Ik kan het ook goed gebruiken. Ga morgen een midweekje skien met wat vrienden. Deze maand wordt dan trouwens wel karig qua uren...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen payday! Als een kind in een snoepwinkel zo blij ben ik
In dat geval verwacht ik dat er wel een rechter vroeg of laat ingrijpt want dat gaat gewoon nergens over, dat je geld naar de vervoersmaatschappij moet storten terwijl je al een geldig, gratis vervoersbewijs hebt. Dat hele inchecken is juridisch al zeer discutabel, aangezien je kan aantonen dat je een geldig bewijs hebt, ik denk niet dat ze dat met een wijziging in de voorwaarden ongedaan kunnen maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef RTS91 het volgende:
Conducteur vertelde mij dat er bij NS dus wel 10 eu afgeschreven wordt als je incheckt (gewoon wanneer je abo geldig is...).
Ik moet een maandje wachtenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen payday! Als een kind in een snoepwinkel zo blij ben ik
Die factureert EW gewoon door denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ben nu onderweg met een S80.. Nu even paar uur wachten, zit mooi met laptop in een wachtruimte en mag gebruik maken van de gratis 'catering' (Cakejes en chocoladerepen).
Iemand enig idee hoe het zit met de 'Tip: ¤10,-' die ik gisteren op mijn briefje geschreven kreeg?
Krijg ik die via EW, of dat het een nutteloos maar goedbedoeld gebaar is van de klant?
508 zijn imo prima wagens, bij ons zit ook alles zo'n beetje erop behalve leren bekleding. Ben redelijk verliefd op dat panorama dak, vind ik toch wel echt een toegevoegde waardequote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef enpe het volgende:
Jeuj morgen 2 ritjes, Peugeot 508 & Renault Grande Scenic. Niets bijzonders al is de 508 wel gloedje nieuw.
Ik zou ook heel erg blij zijn met dat soort auto's!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef enpe het volgende:
Jeuj morgen 2 ritjes, Peugeot 508 & Renault Grande Scenic. Niets bijzonders al is de 508 wel gloedje nieuw.
2.0 met 140 paarden. Heb er 1x eerder in gereden, fijne bak inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef S-RS het volgende:
508, daar rij ik iedere dag inRijd wel goed.
Hiervoor hadden we een Passat, en die had ik vorige week mee, dan merk je toch weer de verschillen. Ten nadele van de Passat...
Welke motor ligt er in?
Ah, lekker hoor! Die zijn niet veel verkocht, zijn na een paar maanden al uit productie gehaald.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef enpe het volgende:
2.0 met 140 paarden. Heb er 1x eerder in gereden, fijne bak inderdaad.
Die tip krijg je sowieso via EW, ook een aantal keer gehad.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met de 'Tip: ¤10,-' die ik gisteren op mijn briefje geschreven kreeg?
Krijg ik die via EW, of dat het een nutteloos maar goedbedoeld gebaar is van de klant?
Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,
Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?
Mvg,
Boddieh
Heh je hebt je salaris van september niet? Daar ga je dan toch als een gek achteraanquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:
[..]
Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.
Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..
/Edit:
En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring.![]()
Ik had toen het nummer van chauffeurscentrale gegeven toch? Wat zeiden ze toen je belde?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:
[..]
Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.
Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..
/Edit:
En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring.![]()
Dan bel je ze toch elke dag dat je je geld wil? Desnoods ga je naar het kantoor toe?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef WormholeTraveler het volgende:
toen zei ze dat ik maar een mailtje moest sturen want ze wist het ook niet. Enkele mailtjes zijn toen onbeantwoord gebleven. 22 november heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar ook daar is geen antwoord op gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |