abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105578006
Probleem is dat ik geen idee heb waar in Amsterdam ik zou eindigen. Ik tel er maar gewoon een uurtje bij denk ik, of de reistijd die ik nu kwijt ben om weer naar huis te gaa.
pi_105578431
Ja inderdaad, beetje sjoemelen mag :) *G*
pi_105579066
Morgen payday! Als een kind in een snoepwinkel zo blij ben ik :')
pi_105579517
Net terug van mijn twee ritten.. Even thuis en dan naar adres 3 voor de bandenwissel.

Ik had een Volvo C30 2.0 Benzine, maar die was echt helemaal niet zo rap als ik had verwacht. Versnellen op de snelweg in z'n 5 ging helemaal langzaam.
pi_105579671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kan het ook goed gebruiken. Ga morgen een midweekje skien met wat vrienden. Deze maand wordt dan trouwens wel karig qua uren...

Trouwens @Joppie echt klote man. Bij mij laatst ook tijdens het sporten, gelukkig werd er alleen het geld uit mijn portemonnee gejat en niet mijn pasjes... Jij woont ook nog eens in de duurste gemeente qua rijbewijs/paspoort e.d...
pi_105580010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef RTS91 het volgende:
Conducteur vertelde mij dat er bij NS dus wel 10 eu afgeschreven wordt als je incheckt (gewoon wanneer je abo geldig is...).
In dat geval verwacht ik dat er wel een rechter vroeg of laat ingrijpt want dat gaat gewoon nergens over, dat je geld naar de vervoersmaatschappij moet storten terwijl je al een geldig, gratis vervoersbewijs hebt. Dat hele inchecken is juridisch al zeer discutabel, aangezien je kan aantonen dat je een geldig bewijs hebt, ik denk niet dat ze dat met een wijziging in de voorwaarden ongedaan kunnen maken.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:56:11 #187
182073 invine
blablabla etc.
pi_105581110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet een maandje wachten :( niks gedaan in november...
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105581635
@joppie: echt kut is dat ja... Vooral je pasjes en dat je dan gelijk zo achter veel moet neertellen om het te vernieuwen...

Ik kan trouwens ook wel de payday gebruiken, vanmiddag 106 zuur verdiende eurootjes naar Leeuwarden over zitten maken ;(
En over dat inchecken: ik check nu ook al in bij NS en dat gaat prima met mijn saldo van nog geen eens een euro. Volgens mij geldt die 10 euro alleen als je in het weekend gaat reizen.
pi_105581942
Ik ben nu onderweg met een S80.. Nu even paar uur wachten, zit mooi met laptop in een wachtruimte en mag gebruik maken van de gratis 'catering' (Cakejes en chocoladerepen).

Iemand enig idee hoe het zit met de 'Tip: ¤10,-' die ik gisteren op mijn briefje geschreven kreeg?
Krijg ik die via EW, of dat het een nutteloos maar goedbedoeld gebaar is van de klant?
Nee.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:21:03 #190
182073 invine
blablabla etc.
pi_105582298
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ben nu onderweg met een S80.. Nu even paar uur wachten, zit mooi met laptop in een wachtruimte en mag gebruik maken van de gratis 'catering' (Cakejes en chocoladerepen).

Iemand enig idee hoe het zit met de 'Tip: ¤10,-' die ik gisteren op mijn briefje geschreven kreeg?
Krijg ik die via EW, of dat het een nutteloos maar goedbedoeld gebaar is van de klant?
Die factureert EW gewoon door denk ik :) je krijgt het van ew dus.. nouja daar ga ik vanuit.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105583370
Jeuj morgen 2 ritjes, Peugeot 508 & Renault Grande Scenic. Niets bijzonders al is de 508 wel gloedje nieuw.
pi_105583645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef enpe het volgende:
Jeuj morgen 2 ritjes, Peugeot 508 & Renault Grande Scenic. Niets bijzonders al is de 508 wel gloedje nieuw.
508 zijn imo prima wagens, bij ons zit ook alles zo'n beetje erop behalve leren bekleding. Ben redelijk verliefd op dat panorama dak, vind ik toch wel echt een toegevoegde waarde :)
pi_105583876
Ben benieuwd naar het eerste loonstrookje :P
pi_105583912
Haha dit is wel super hier hoor.. Zit dus bij een of andere bobo- prijsuitreiking in de wachtruimte. Catering komt hier net binnen, en vervolgens het personeel. Mag mooi met hen mee eten. Heel luxe verzorgd voor het personeel, dus heb een goede maaltijd binnen voor vanavond!
Nee.
pi_105583985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef enpe het volgende:
Ik zou ook heel erg blij zijn met dat soort auto's!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105584818
508, daar rij ik iedere dag in :9 Rijd wel goed.
Hiervoor hadden we een Passat, en die had ik vorige week mee, dan merk je toch weer de verschillen. Ten nadele van de Passat...
Welke motor ligt er in?
pi_105585055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef S-RS het volgende:
508, daar rij ik iedere dag in :9 Rijd wel goed.
Hiervoor hadden we een Passat, en die had ik vorige week mee, dan merk je toch weer de verschillen. Ten nadele van de Passat...
Welke motor ligt er in?
2.0 met 140 paarden. Heb er 1x eerder in gereden, fijne bak inderdaad.
pi_105585546
En net thuis. Leuk ritje naar Limburg ;) Helaas was de rechstreekse trein naar Utrecht niet echt rechstreeks, we moeten 2x overstappen op hetzelfde spoor. iig wel lekker kunnen leren :)
pi_105586303
Waar moest je overstappen dan? Vanaf maastricht is het toch gewoon kont parkeren en blijven zitten?
pi_105586469
Normaal kan je vanaf heerlen al zitten tot utrecht, maar de trein in heerlen was een heel kort treintje (en dus vol!) uit het jaar kruik die niet verder ging dan Sittard. Daar moest je uitstappen in instappen in de trein die vooraan stond op hetzelfde spoor. Dat was al een verbetering, de welbekende oranje dubbeldekker. Die stopte echter in Eindhoven, en moesten we overstappen (weer op hetzelfde spoor) in de dubbeldekker die wél in één keer doorging naar Utrecht ;) Daar weer overstappen op de trein naar Groningen, maar dat is wel vrij normaal :+

Schijnbaar moesten ze die treinstellen in Sittard of Eindhoven hebben, en hadden ze bedacht dat ze dan ook wel tegelijk mensen mee konden nemen ofzo ;)
pi_105586489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef enpe het volgende:
2.0 met 140 paarden. Heb er 1x eerder in gereden, fijne bak inderdaad.
Ah, lekker hoor! Die zijn niet veel verkocht, zijn na een paar maanden al uit productie gehaald.

Mag morgen weer 200+km weg tikken in de 2.0 met 163 paarden richting college.
pi_105586522
zo vanavond weer even naar Hilversum en Laren, met de Q5 wederom.
pi_105586827
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:

Die tip krijg je sowieso via EW, ook een aantal keer gehad.

Sowieso zijn ritten van grote kantoren soms pareltjes, laatst een heel congres van het Young Professional Network van een grote verzekeraar meegepakt, inclusief lunch en bekende sprekers/schrijvers.
pi_105590052
En ik ben weer thuis. 12 uur gemaakt. Na het verwisselen van de banden kwam ik een bout in het vakje bij de handrem tegen die er eerst niet lag.. Maar goed ik was nog ff gestopt en er ontbrak niets hehe..
pi_105591034
Uit #50:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,

Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?

Mvg,

Boddieh
Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.

Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..

/Edit:

En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door WormholeTraveler op 14-12-2011 20:49:30 ]
pi_105592140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:

[..]

Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.

Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..

/Edit:

En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring. :')
Heh je hebt je salaris van september niet? Daar ga je dan toch als een gek achteraan :P. Wat geven ze als excuus dan?
  woensdag 14 december 2011 @ 21:02:02 #207
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105592259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:

[..]

/Edit:

Ik had toen het nummer van chauffeurscentrale gegeven toch? Wat zeiden ze toen je belde?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105592573
Volgens contract krijg ik het salaris van september op laatste dag van oktober. Begin november eerst paar keer gebeld, operator zij dat ze het verzoek door zou geven. Paar dagen later nog een keer gebeld, toen zei ze dat ik maar een mailtje moest sturen want ze wist het ook niet. Enkele mailtjes zijn toen onbeantwoord gebleven. 22 november heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar ook daar is geen antwoord op gekomen. Sindsdien heeft diezelfde operator mij nog eens gebeld om te werken. Toen ik zei dat ik nog steeds geen salaris had gekregen was ze verbaasd dat dat niet opgelost was, maar kon het wel begrijpen dat ik even niet wilde werken.

Het gaat over ~150 euro in september en ~250 euro in november. Juridisch loket heeft me vertelt dat een advocaat niet voor minder dan 500 euro achter het geld aan zal gaan. Kan wel een no-pay-no-cure incassobureau inschakelen voor 25 euro administratiekosten, maar dat doe ik pas als het salaris van december ook niet heb ontvangen. Zo'n incassobureau stuurt in principe alleen maar aanmaningen, en als die onbeantwoord blijven dan is de volgende stap alsnog een advocaat, dus dat geeft me nul zekerheid.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:11:11 #209
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105592717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef WormholeTraveler het volgende:
toen zei ze dat ik maar een mailtje moest sturen want ze wist het ook niet. Enkele mailtjes zijn toen onbeantwoord gebleven. 22 november heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar ook daar is geen antwoord op gekomen.
Dan bel je ze toch elke dag dat je je geld wil? Desnoods ga je naar het kantoor toe?
Ik zou er geen 1,5 maand overheen laten gaan als ik m'n geld niet krijg en zij gaan doodleuk door met de bedrijfsvoering en bellen me zelfs voor werk.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105593101
Nou ja, ik vermoed faillissement. Als de eigenaar met geldproblemen zit zal hij toch echt zo hard mogelijk proberen de diensten te blijven verkopen. Operator betaalt 'ie vast door, en hij hoopt op zo veel mogelijk chauffeurs die blijven werken zonder salarisuitbetaling.

Als ik bel blijf ik in de wachtrij staan (caller id), begin november heb ik eens 10 keer op een dag 5+ minuten in de wachtrij gestaan.. Het noodnummer nemen ze ook niet op. En naar kantoor gaan heeft ook weinig zin, daar ze me niet binnen hoeven te laten, en als ik al binnen ben heb ik geen garantie dat ik ook maar een rooie cent krijg. Kan wel eigen rechter spelen en een laptop a 400 euro meenemen om de schuld recht te trekken, maar dat is in principe gewoon diefstal, en ik loop liever geen risico's. En ik heb wel betere dingen te doen dan in een tentje buiten dat kantoor te overnachten om ze iedere dag te stalken totdat ik m'n geld krijg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')