abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105566537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, dacht dat december een dode maand was, maar dat valt dus best wel mee?
Mwa, hier pas 1 van de 5 beschikbare dagen gewerkt. Morgen hopelijk weer eens aan de bak.
pi_105566988
Was net aan het typen dat ik hoopte dat ze voor vandaag ook nog zouden bellen.. Tijdens het typen belt EW. Ritje van half 3 tot 11 ongeveer, mooi! :)
Nee.
pi_105567269
Ik hoop dat ik voor morgen nog gebeld word...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105567690
Focked op Joppie.. Echt veel gedoe is dat. En dat allemaal voor een paar tientjes die de dader dan heeft. Tegen de muur met zulke mensen.

Jammer dat ik deze week maar 1x kan werken.. Volgende week maar weer wat wegblijven van school. Oh en misschien alvast wat ritten voor de vakantie opeisen :)
pi_105568143
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Hele fijne rit gehad met de RR sport.. :)

Vraagje.. Klant was tevreden (terecht natuurlijk ;) ) en gunde mij wel een extraatje.. Als eindtijd schreef hij op 00:00 (Ik ben nu al thuis, en het is nog geen eens zo laat) en 'Tip: ¤10,-'.

Die eindtijd van mezelf, die zal ik dan wel op 00:10 zetten denk ik.. En die tip? Krijg ik die nou via EW, en dat EW die weer bij de klant berekent? Of was het een leuk gebaar van hem maar heb ik er niks aan?
volgens mij word dat gewoon doorberekend aan de krant idd. zelf nooit op die manier gehad, maar heb er wel eens van gehoord ja.
pi_105568230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:25 schreef -tape- het volgende:
Focked op Joppie.. Echt veel gedoe is dat. En dat allemaal voor een paar tientjes die de dader dan heeft. Tegen de muur met zulke mensen.

Jammer dat ik deze week maar 1x kan werken.. Volgende week maar weer wat wegblijven van school. Oh en misschien alvast wat ritten voor de vakantie opeisen :)
Voor mij hetzelfde, deze week volle bak tentamens, dus niet beschikbaar. Volgende week maar proberen minstens 3 dagen te rijden en wat mij betreft in de vakantie iedere dag :)
pi_105569034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:34 schreef Spablauw214 het volgende:

Respect trouwens voor S-RS, die daar in Putten naar mij toe kwam lopen van: "Joo, ben jij spablauw?" _O-
Haha, kon bijna niet missen hè met die Meriva voor je neus :9

@Joppie
Je bericht is verwijderd... Maar je tas is gejat?
Het meest vervelende is de OV nog denk ik.
Moet je al die zooi eerst voorschieten, en dan al dat geregel voor het terug vragen }:|
pi_105572995
Morgen weer een retourtje Putten voor mij. In wederom een (bestel)busje. Nog geen "auto" gehad helaas.. En ook slechts een dagje van een uur of vier... Maar goed, beter iets dan niets!

Voor de werknemers die al langer bij EW werken:
Mij is gezegd: Je ritbonnen moeten voor de 15e binnen zijn over de dagen die je voor de 15e gewerkt hebt. Krijg je die dagen dan op de 15e uitbetaald, of is dat puur administratief?
pi_105573081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Kevindinhinho het volgende:
Morgen weer een retourtje Putten voor mij. In wederom een (bestel)busje. Nog geen "auto" gehad helaas.. En ook slechts een dagje van een uur of vier... Maar goed, beter iets dan niets!

Mij is gezegd: Je ritbonnen moeten voor de 15e binnen zijn over de dagen die je voor de 15e gewerkt hebt. Krijg je die dagen dan op de 15e uitbetaald, of is dat puur administratief?
Nee, je moet de ritbonnen van 1 t/m 15 omstreeks de 16e insturen. Als het de 17e is is ook geen ramp, maar dit is om het aantal ritbonnen ineens te verminderen. Als alle chauffeurs de ritten rond de 1e insturen wordt het wel heel veel ineens.
Nee.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:27:56 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105573096
Huh wat?

1e tm 15e verstuur je op de 15e,
16e tm 31e verstuur je op de 31e.
#26 || Luciano da Silva
pi_105573097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Kevindinhinho het volgende:

Het heeft ook een administratieve reden. Zo spreiden ze de verwerking van al die duizenden ritbonnen die binnenkomen. Echter, je wordt geregeld wel op de 15e uitbetaald. Al kan dit ook de 16e zijn.

edit: je krijgt de 15e uitbetaald over de gehele maand ervoor (1-31e). Dus niet bijvoorbeeld dat je 1-15 januari krijgt uitbetaald op 15 januari.
Je krijgt dus op 15 februari de ritten tussen 1 en 31 januari uitbetaalt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105573140
Ehm, verkeerd verwoord denk ik. Ik bedoelde: Mijn ritbonnen die ik voor de 15e inlever, krijg ik die rond de 15e betaald?
pi_105573182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ehm, verkeerd verwoord denk ik. Ik bedoelde: Mijn ritbonnen die ik voor de 15e inlever, krijg ik die rond de 15e betaald?
Zie mijn edit hierboven. Ik had te laat door dat je hem zo bedoelde haha.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105573203
Haha, ja! Dat bedoelde ik! Dank voor het antwoord!
pi_105574126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, kon bijna niet missen hè met die Meriva voor je neus :9
Waar! En het mooiste is, morgen weer een Meriva. Bij hetzelfde bedrijf. Ik zag hem gister al voor de deur staan daar, ik herkende het kenteken in de ritinfo direct. En het busje is uiteraard categorie niet vooruit te branden :')

Die man van de bandenboer in Putten vertelde me trouwens dat er daar zoveel Caddy's en Vivaro's komen, dat ze al voorgemonteerde wielen hebben staan daar, zodat het allemaal sneller gaat... _O-

@Joppie:

Kut van die tas. Ik hoop dat ze de dader pakken en voor alle kosten laten opdraaien...
pi_105574836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Die man van de bandenboer in Putten vertelde me trouwens dat er daar zoveel Caddy's en Vivaro's komen, dat ze al voorgemonteerde wielen hebben staan daar, zodat het allemaal sneller gaat...

Gelukkig wel zeg. Heb zaterdag 1 uur 45 minuten moeten wachten, omdat er twee personenauto's voor me stonden, die de velgen nog verwisseld moesten hebben
pi_105575342
@Joppie echt een naaistreek dat ze je tas hebben gejat. Succes met alles regelen en aanvragen, klotewerk om te doen -__-

Ik sta ondertussen te buiten wachten bij het gebouw waar ik mijn klant moet ophalen. Nog geen idee welke auto ik mee krijg. Er staan er hier ongeveer 10, variërend van een VW Phaeton tot een Toyota Starlet uit '95. Ben benieuwd.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:32:26 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105575393
Thanks voor alle 'steunbetuigingen', hehe.

Nieuw rijbewijs kost 97, nieuwe ID-kaart 78, en dan komt er nog van alles bij. Om gek van te worden.
#26 || Luciano da Silva
pi_105575641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef joppie_saus het volgende:

Nieuw rijbewijs kost 97, nieuwe ID-kaart 78, en dan komt er nog van alles bij. Om gek van te worden.
WTF, dat zijn toch geen bedragen meer... Duur middagje sporten zo!
pi_105575658
't Is echt belabberd tegenwoordig...
pi_105575776
Oei, die prijzen... ongelofelijk dat het dan allemaal zo duur moet zijn!
pi_105575922
Gristus, 97eu. Dan zou ik even tot 1 januari wachten, dan is het maximumtarief voor een rijbewijs 37,05.

Overigens, vanaf 1 januari ook verplicht inchecken bij NS, conducteur vertelde me ook dat je daarom 10eu op je chipkaart moet hebben staan :')
pi_105576031
10eu? Ik kan nu ook inchecken zonder saldo. :P

En BTR; Pheaton dan denk ik?
pi_105576055
10 euro is onzin, je moet 6 euro hebben. Je mag maximaal 4 euro rood staan is mij verteld... Maar ja, ze vertellen sowieso overal iets anders..

EDIT: de 6 euro is trouwens alleen voor buiten de vrij reizen-periode. Doordeweeks moet je gewoon kunnen doorlopen en wordt er geen borg ingehouden.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:55:18 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105576261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Gristus, 97eu. Dan zou ik even tot 1 januari wachten, dan is het maximumtarief voor een rijbewijs 37,05.

Ja maar ik moet extra betalen omdat die kwijt is. En ik kan het niet uitzingen tot 1 januari zonder én ID én rijbewijs.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')