Niks van te horen gekregen? Of was dat dat mailtje van het rijden naar en van borrels en dat je eigen vervoer moet hebben oid?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef BetweenTheRays het volgende:
Nog PC's hier die mee gaan doen aan het project wat de laatste twee weken van het jaar loopt? Ik heb me iig opgegeven, lijkt me wel leuk!
(tzt zal ik er wel wat over plaatsen, weet niet of dat nu al mag)
Nope, een andere. Maar ik denk dat het dan vooral voor chauffeurs uit deze regio (Utrecht eo) isquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef invine het volgende:
[..]
Niks van te horen gekregen? Of was dat dat mailtje van het rijden naar en van borrels en dat je eigen vervoer moet hebben oid?
Dit heeft meer te maken voor welke maatschappij je rijd.. de 1 wil dat je alles controleert en de andere totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Het grote voordeel van AR t.o.v. EW vind ik dat er wekelijks wordt uitbetaald i.p.v. maandelijks. Daarnaast is AR ook veel soepeler wat betreft regeltjes. Bij AR is het gewoon donkere broek aantrekken, handtekening halen, rijden, weer een handtekening vragen en klaar. Thuis je uren online declareren en dan hoef je nergens meer naar om te kijken. EW is strenger op het gebied van kleding en je moet ook veel meer schades noteren en transportformulieren inscannen enzo
@ Pizzabodem: Ben jij diegene die de Wii heeft gewonnen?
Dat zal het wel zijn, ik heb niks gehad.. terwijl ze mij wel inzetten voor utrecht (terwijl ik regio amsterdam ben!)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Nope, een andere. Maar ik denk dat het dan vooral voor chauffeurs uit deze regio (Utrecht eo) is
Wij hebben geen eigen risicoquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
En een eigen risico voor schade (met schuld) aan een auto is logisch toch?
En schades die je niet gezien hebt kunnen achteraf geen kosten veroorzaken is mij verteld, want die kunnen net zo goed na het opnemen van de schade zijn ontstaan. (Ik hoef trouwens bijna nooit op schades te controleren).
Ik sta ingeschreven voor Utrecht, zeg altijd nadrukkelijk dat A'dam qua reistijd ook gewoon kan maar het helpt nog niet veel. Het project heeft ook als 'standplaats' Tiel dus ze zullen ook wel naar afstand hebben gekeken (hoewel Tiel voor mij ook niet echt om de hoek is maargoed)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef invine het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik heb niks gehad.. terwijl ze mij wel inzetten voor utrecht (terwijl ik regio amsterdam ben!)
Ja zo gaat het wel vaker.. toen ik nog uit eindhoven werkte moest ik met mijn eigen auto naar venray om vervolgens 4u!! in het openbaar vervoer te zitten om in harderwijk te komen. Daar zaten we met 30 chauffeurs die allemaal iemand naar huis moesten brengen, ik moest weer naar venray. Heb serieus meer tijd in ov doorgebracht dan in de auto, wat eigenlijk veel te vaak gebeurd helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven voor Utrecht, zeg altijd nadrukkelijk dat A'dam qua reistijd ook gewoon kan maar het helpt nog niet veel. Het project heeft ook als 'standplaats' Tiel dus ze zullen ook wel naar afstand hebben gekeken (hoewel Tiel voor mij ook niet echt om de hoek is maargoed)
Heb ik ook vaak gehad. Record is toch wel met het OV naar Sluis: 5.5 uur onderweg geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:02 schreef invine het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel vaker.. toen ik nog uit eindhoven werkte moest ik met mijn eigen auto naar venray om vervolgens 4u!! in het openbaar vervoer te zitten om in harderwijk te komen. Daar zaten we met 30 chauffeurs die allemaal iemand naar huis moesten brengen, ik moest weer naar venray. Heb serieus meer tijd in ov doorgebracht dan in de auto, wat eigenlijk veel te vaak gebeurd helaas..
Het was parkeerplaats "De Lanen", langs de A6, net voor Joure Rotonde. Er circuleren trouwens hele lijsten met parkeerplaatsen die er om bekend staan, dus als iemand een keer niks te doen heeft kan je die lijst ff doornemen, dan komt niemand voor verrassingen zoals bij mij te staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waar?
Voor de mensen die hier ook bang voor zijn (of juist niet), het schijnt dat de parkeerplaats zonder tankstation tussen Arnhem en Ede op de A12 ook homoparkeerplaats is. Ik heb daar eenzelfde verhaal over gehoord van een hiker die ik een keer tegenkwam ergens. Die liep de auto uit en zag overal condooms liggen
Nee, telefoon stond direct uit. Dat doe je niet als je per ongeluk verkeerde tas meeneemt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een jodenstreek Joppie!! Heeft niet iemand heel per ongeluk de verkeerde tas meegenomen?
Ik heb aangifte bij me van diefstal rijbewijs et cetera. Daarmee mocht ik wel rijden van die baliemiep.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:13 schreef Jieuwst het volgende:
Ja, echt een zieke naaistreek... hebben ze mij toen ook geflikt
En het ergste is nog al die pasjes aanvragen enzo.. en dat je officieel niet mag rijden zonder rijbewijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |