Kijk eens hoe gelukkig deze man is:quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:18 schreef Jieuwst het volgende:
Ey,
Ik heb bij meerdere chauffeursdiensten-bedrijven gesoliciteerd aangezien ik uitgekeken ben op supermarktwerk en ik autorijden superleuk vind. Nou heb ik van zowel Autoreset als Easyway bericht terug dat ik welkom ben.
Na een beetje research over deze bedrijven kom ik iets tegen waarin vermeldt wordt dat AR je voor meer kosten laat opdraaien dan je zowaar verdient. Dit gaat dan wel over de tak van senioren waar AR zich op richt naast studenten, maar nu vraag ik mij af of dit bij Easyway er ook zo aan toe gaat, aangezien ik daar niks negatiefs over vind?
het gaat om deze thread:
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=569&pagina=1
Verwachten ze nu echt dat AR de rijopleiding die iemand 50 jaar geleden heeft gevolgd nog gaat vergoeden?quote:Allereerst heeft u natuurlijk zelf gezorgd voor een rijbewijs. Bedrijven als Connexxion bieden hun werknemers de mogelijkheid om op kosten van het bedrijf een rijbewijs te halen.
quote:Een internetverbinding op uw eigen kosten is verplicht
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel S-RS tegengekomen in Putten vandaag, verder nog 2 andere hikers die als een kip zonder kop aan het rondrennen waren, geen idee waarom...
Oja nog een leuk verhaal. Op de terugweg stopte ik even om wat te eten op een parkeerplaats. Komen er opeens 3 auto's met louche mannen naar me toe rijden. Ik denk wtf is hier aan de hand, en snel ingestapt en weggereden. Net even de naam van die parking gegoogeld, blijkt het een homoparkeerplaats te zijn
Wat een onzin dat verhaal. Ik ben het er totaal niet mee eens. Reistijd voor studenten wordt gewoon betaald. En een eigen risico voor schade (met schuld) aan een auto is logisch toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef Jieuwst het volgende:
Ik ben het ook lang niet op alle punten eens, maar t komt wel een beetje over alsof er een hoop niet klopt, dat is ook de reden dat ik het hier vraag![]()
Daarom vraag ik wat jullie erover denken, aangezien hier genoeg medewerkers te vinden zijn.
Er staat ook een mailadres bij, zullen we em met z'n allen ff spammen?quote:Deze website wordt beheerd door de weledelgeleerde heer drs. ing. Lewis Leonardo.
Volgens mij hebben Easyway mensen de laatste tijd ook wel meer ritjes op zaterdag. Ik heb bij Autoreset m'n beschikbaarheid nooit aanstaan op zaterdag en zondag, maar het kan wel volgens mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef Jieuwst het volgende:
Ok, ik heb tot nu toe in ieder geval een gesprek staan bij Autoreset, dus ik ga daar wel gewoon heen en zie vanaf daar wel weer.
Het klopt toch dat AR ook op zaterdag rijdt en EW niet?
die site ziet er ook niet echt hoogwaardig uit, dus het zal idd wel BS zijn.
Ja, is nog steeds voor die nieuwe waar we Zaterdag ook voor reden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:56 schreef Kevindinhinho het volgende:
Whaha, zo'n Caddy had ik zondag! Wat een belabberd ding zeg! Was dat alsnog voor hetzelfde bedrijf als afgelopen weekend? Of zijn die inmiddels klaar?
Moest toevallig afgelopen Zaterdag werken, en had Zondag ook gekund. Ben zelf nieuw, maar naar horen zeggen komt dat bijna nooit voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef Jieuwst het volgende:
Het klopt toch dat AR ook op zaterdag rijdt en EW niet?
December staat over het algemeen echt bekend als een dooie maand. In januari neemt het weer behoorlijk toe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Pizzabodem het volgende:
Salaris per week is inderdaad erg leuk. Planning is ook altijd erg vriendelijk/behulpzaam aan de telefoon.
Is er trouwens in de laatste week van december/eerste week van januari wel wel wat werk? Lijkt mij eigenlijk wel met contracten die aflopen en nieuwe auto's die nu uitgeleverd gaan worden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Oja nog een leuk verhaal. Op de terugweg stopte ik even om wat te eten op een parkeerplaats. Komen er opeens 3 auto's met louche mannen naar me toe rijden. Ik denk wtf is hier aan de hand, en snel ingestapt en weggereden. Net even de naam van die parking gegoogeld, blijkt het een homoparkeerplaats te zijn
Dit dus! Ik heb ook wel eens een klachtenthread gelezen over EW ergens, zal nog wel eens kijken of ik hem kan vinden. Gewoon solliciteren en ervoor gaan, komt goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:59 schreef Mallet het volgende:
Wat een kansloos verhaal op die andere site zeg! Mensen die zó in het leven staan en zó moeten zeiken op iets.. Niet normaal. Die wil je echt niet in dienst hebben.
Waar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Spablauw214 het volgende:Oja nog een leuk verhaal. Op de terugweg stopte ik even om wat te eten op een parkeerplaats. Komen er opeens 3 auto's met louche mannen naar me toe rijden. Ik denk wtf is hier aan de hand, en snel ingestapt en weggereden. Net even de naam van die parking gegoogeld, blijkt het een homoparkeerplaats te zijn
Niks van te horen gekregen? Of was dat dat mailtje van het rijden naar en van borrels en dat je eigen vervoer moet hebben oid?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef BetweenTheRays het volgende:
Nog PC's hier die mee gaan doen aan het project wat de laatste twee weken van het jaar loopt? Ik heb me iig opgegeven, lijkt me wel leuk!
(tzt zal ik er wel wat over plaatsen, weet niet of dat nu al mag)
Nope, een andere. Maar ik denk dat het dan vooral voor chauffeurs uit deze regio (Utrecht eo) isquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef invine het volgende:
[..]
Niks van te horen gekregen? Of was dat dat mailtje van het rijden naar en van borrels en dat je eigen vervoer moet hebben oid?
Dit heeft meer te maken voor welke maatschappij je rijd.. de 1 wil dat je alles controleert en de andere totaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Het grote voordeel van AR t.o.v. EW vind ik dat er wekelijks wordt uitbetaald i.p.v. maandelijks. Daarnaast is AR ook veel soepeler wat betreft regeltjes. Bij AR is het gewoon donkere broek aantrekken, handtekening halen, rijden, weer een handtekening vragen en klaar. Thuis je uren online declareren en dan hoef je nergens meer naar om te kijken. EW is strenger op het gebied van kleding en je moet ook veel meer schades noteren en transportformulieren inscannen enzo
@ Pizzabodem: Ben jij diegene die de Wii heeft gewonnen?
Dat zal het wel zijn, ik heb niks gehad.. terwijl ze mij wel inzetten voor utrecht (terwijl ik regio amsterdam ben!)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Nope, een andere. Maar ik denk dat het dan vooral voor chauffeurs uit deze regio (Utrecht eo) is
Wij hebben geen eigen risicoquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
En een eigen risico voor schade (met schuld) aan een auto is logisch toch?
En schades die je niet gezien hebt kunnen achteraf geen kosten veroorzaken is mij verteld, want die kunnen net zo goed na het opnemen van de schade zijn ontstaan. (Ik hoef trouwens bijna nooit op schades te controleren).
Ik sta ingeschreven voor Utrecht, zeg altijd nadrukkelijk dat A'dam qua reistijd ook gewoon kan maar het helpt nog niet veel. Het project heeft ook als 'standplaats' Tiel dus ze zullen ook wel naar afstand hebben gekeken (hoewel Tiel voor mij ook niet echt om de hoek is maargoed)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef invine het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik heb niks gehad.. terwijl ze mij wel inzetten voor utrecht (terwijl ik regio amsterdam ben!)
Ja zo gaat het wel vaker.. toen ik nog uit eindhoven werkte moest ik met mijn eigen auto naar venray om vervolgens 4u!! in het openbaar vervoer te zitten om in harderwijk te komen. Daar zaten we met 30 chauffeurs die allemaal iemand naar huis moesten brengen, ik moest weer naar venray. Heb serieus meer tijd in ov doorgebracht dan in de auto, wat eigenlijk veel te vaak gebeurd helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven voor Utrecht, zeg altijd nadrukkelijk dat A'dam qua reistijd ook gewoon kan maar het helpt nog niet veel. Het project heeft ook als 'standplaats' Tiel dus ze zullen ook wel naar afstand hebben gekeken (hoewel Tiel voor mij ook niet echt om de hoek is maargoed)
Heb ik ook vaak gehad. Record is toch wel met het OV naar Sluis: 5.5 uur onderweg geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:02 schreef invine het volgende:
[..]
Ja zo gaat het wel vaker.. toen ik nog uit eindhoven werkte moest ik met mijn eigen auto naar venray om vervolgens 4u!! in het openbaar vervoer te zitten om in harderwijk te komen. Daar zaten we met 30 chauffeurs die allemaal iemand naar huis moesten brengen, ik moest weer naar venray. Heb serieus meer tijd in ov doorgebracht dan in de auto, wat eigenlijk veel te vaak gebeurd helaas..
Het was parkeerplaats "De Lanen", langs de A6, net voor Joure Rotonde. Er circuleren trouwens hele lijsten met parkeerplaatsen die er om bekend staan, dus als iemand een keer niks te doen heeft kan je die lijst ff doornemen, dan komt niemand voor verrassingen zoals bij mij te staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waar?
Voor de mensen die hier ook bang voor zijn (of juist niet), het schijnt dat de parkeerplaats zonder tankstation tussen Arnhem en Ede op de A12 ook homoparkeerplaats is. Ik heb daar eenzelfde verhaal over gehoord van een hiker die ik een keer tegenkwam ergens. Die liep de auto uit en zag overal condooms liggen
Nee, telefoon stond direct uit. Dat doe je niet als je per ongeluk verkeerde tas meeneemt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een jodenstreek Joppie!! Heeft niet iemand heel per ongeluk de verkeerde tas meegenomen?
Ik heb aangifte bij me van diefstal rijbewijs et cetera. Daarmee mocht ik wel rijden van die baliemiep.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:13 schreef Jieuwst het volgende:
Ja, echt een zieke naaistreek... hebben ze mij toen ook geflikt
En het ergste is nog al die pasjes aanvragen enzo.. en dat je officieel niet mag rijden zonder rijbewijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |