Wie was jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb je vanochtend gezien dan denk ik, rond 11 uur in Putten
Jup bij mij ook, wel teleurstellend weinig :p maar dat krijg je er ook van als je maar 2 dagen hebt gewerkt.quote:
O geniaal, dan heb ik gewoon 10 minuten met jou zitten praten zonder dat ik wist dat jij het was...quote:
serieus.. dat heb ik dus echt nog noooit gehad in de 2 jaar die ik bij ew werk. standaard te weinig. nu scheelt het slechts 15 euro dit keer, niet de moeite waard om over te gaan zeuren want dan verzinnen ze toch weer een of andere onzinregel waardoor het niet alsnog uitbetaald word..quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Buuh, vandaag om 10 uur gebeld door EW maar lag nog te snurken. Gezien ik niet thuis sliep had ik ook geen werkkleding meegenomen. Geen werk voor mij vandaag dus...
Ook hier is het loon binnen. Op de euro nauwkeurig wat ik berekend had.
Ik krijg atlijd netjes alles uitbetaald en vergoed.. ik zou het ook echt niet pikken als ik te weinig zou krijgen, ook al is het "maar" 15 euro.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:37 schreef mothergoose het volgende:
[..]
serieus.. dat heb ik dus echt nog noooit gehad in de 2 jaar die ik bij ew werk. standaard te weinig. nu scheelt het slechts 15 euro dit keer, niet de moeite waard om over te gaan zeuren want dan verzinnen ze toch weer een of andere onzinregel waardoor het niet alsnog uitbetaald word..
nouja ik heb daar dus al in totaal urenlang over gebeld. als ik hikerwerkzaamheden deed, kreeg iik altijd precies uitbetaald. Als pc dus nooit.. komen ze met een of ander verhaal dat reistijd maar 7 e per uur betaald word terwijl naar mijn weten reistijd=werktijd= 9,73 euro..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef invine het volgende:
[..]
Ik krijg atlijd netjes alles uitbetaald en vergoed.. ik zou het ook echt niet pikken als ik te weinig zou krijgen, ook al is het "maar" 15 euro.
Eerst alle tassen helpen uitladen en dan pas ondertekenen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef mothergoose het volgende:
[..]
nouja ik heb daar dus al in totaal urenlang over gebeld. als ik hikerwerkzaamheden deed, kreeg iik altijd precies uitbetaald. Als pc dus nooit.. komen ze met een of ander verhaal dat reistijd maar 7 e per uur betaald word terwijl naar mijn weten reistijd=werktijd= 9,73 euro..
en verder nog wat dingetjes. dat ze je reistijd terugzoeken en volgens 929ov uitbetalen. terwijl als je als pc eindtijd klant bv opschrijft 2200, en laat ondertekenen, moet je daarna vaak nog de auto parkeren, helpen met tas uitladen ofzo, bushalte vinden.. dan gaan ze er toch vanuit dat je 2202 ergens de bus hebt..maar daar kan dus blijkbaar geen rekening mee gehouden worden.
maaltijdvergoedingen die je ná de rit gebruikt worden niet uitbetaald (ook als je tijdens de rit geen tijd ervoor had) tenzij je erover gaat bellen. maar ze communiceren zelf niks terug naar de wernemer
Mooie ritten zijn dat! Maar je had toch van tevoren zijn adres dus kon je toch wel naar zijn huis rijden neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Legwieh het volgende:
Wat heb ik gisteren gelachen! Een klant die ik thuis moest brengen die zo dronken was dat hij allereerst niet meer wist waar zijn auto stond. Toen we uiteindelijk de auto hadden gevonden wist hij niet meer wat hij woonde. Uiteindelijk was ik om 04.30 thuis. Maar ik heb wel gelachen!
Heb ik dus ook een keer eerder gehoord. Ik ga het bij mijn volgende salaris eens nakijken en als het echt zo is over bellen. Het mag namelijk gewoon niet en het staat niet in het contract wat wij hebben gekregen, simpel zat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef mothergoose het volgende:
[..]
nouja ik heb daar dus al in totaal urenlang over gebeld. als ik hikerwerkzaamheden deed, kreeg iik altijd precies uitbetaald. Als pc dus nooit.. komen ze met een of ander verhaal dat reistijd maar 7 e per uur betaald word terwijl naar mijn weten reistijd=werktijd= 9,73 euro..
Ook eentje om in de gaten te houden dus. Lijkt me sterk dat ze dat met alle ritten doen maar we zien wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef mothergoose het volgende:
[..]
en verder nog wat dingetjes. dat ze je reistijd terugzoeken en volgens 929ov uitbetalen. terwijl als je als pc eindtijd klant bv opschrijft 2200, en laat ondertekenen, moet je daarna vaak nog de auto parkeren, helpen met tas uitladen ofzo, bushalte vinden.. dan gaan ze er toch vanuit dat je 2202 ergens de bus hebt..maar daar kan dus blijkbaar geen rekening mee gehouden worden.
Ik heb een keer op weg naar huis een maaltijd gekocht en gewoon vergoed gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef mothergoose het volgende:
maaltijdvergoedingen die je ná de rit gebruikt worden niet uitbetaald (ook als je tijdens de rit geen tijd ervoor had) tenzij je erover gaat bellen. maar ze communiceren zelf niks terug naar de wernemer
quote:Reiskostenvergoeding als je met eigen auto gaat: ¤ 0,18 cent per kilometer. En de tijd die je daarvoor kwijt bent krijg je uitbetaald minus een half uur.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja! Als je die nieuwsbrieven van AR eens terugleest zie je dat ze wel eens een nieuwjaarsreceptie hebben georganiseerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef -tape- het volgende:
Hoe zit het met kerstpaketten bij AR/EW?
Zit nu net in de trein naar huis. Helaas was het geen echt politiebusje maar gewoon een witte.. De Toyota verso daarna ging wel.. Houd niet van dat soort grote auto's. Bak lucht met goedkoop afgewerkt interieur.. Anderhalf uur treinen en weer thuis
?? Reistijd komt toch helemaal niet voor rekening van de klant? Die betaalt vanaf starttijd tot eindtijd plus een eventuele toeslag als er beperkt of geen OV mogelijk is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef mothergoose het volgende:
ohnee het verhaal werd nog mooier; mevrouw van de administratie zei dat de klant bepaalt of onze reistijd 7 euro of normaal betaald wordt. geen enkele gek natuurlijk die dan meer gaat betalen als ie de keus heeft.
tja, als ik begreep wat ze zei had ik het niet gepost hequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
?? Reistijd komt toch helemaal niet voor rekening van de klant? Die betaalt vanaf starttijd tot eindtijd plus een eventuele toeslag als er beperkt of geen OV mogelijk is.
Sowiesoquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar ja! Als je die nieuwsbrieven van AR eens terugleest zie je dat ze wel eens een nieuwjaarsreceptie hebben georganiseerd
Dus Pizzabodem en -tape-, are you in?![]()
Bier drinken op kosten van AR
Een TDI in een citroen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef mothergoose het volgende:
dinsdag met een citroen C5 3.0 TDI door het hele land crossen. best een fijne auto nog
Is inderdaad de v6 HDIquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:42 schreef mothergoose het volgende:
[..]
dacht het wel. op zn minst 3.0 v6 diesel
Waar werk jij dan??quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef Legwieh het volgende:
Wat een gezeik zeg bij die bedrijven waar jullie werken. Bij ons is het allemaal een stuk beter geregeld. Maandag en dinsdag weer gezellig met een vaste klant op pad!
Is er niet... Niks, noppes, nada.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef -tape- het volgende:
Hoe zit het met kerstpaketten bij AR/EW?
Zit nu net in de trein naar huis. Helaas was het geen echt politiebusje maar gewoon een witte.. De Toyota verso daarna ging wel.. Houd niet van dat soort grote auto's. Bak lucht met goedkoop afgewerkt interieur.. Anderhalf uur treinen en weer thuis
Dan moet ze zelf maar achter het stuur gaan zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar werk jij dan??
[..]
Is er niet... Niks, noppes, nada.
Ik werd vanmiddag gemaild door een van de meiden op kantoor, of ik komende woensdag niet kon privéchauffeuren voor iemand, toevallig een familielid, van Roosendaal naar Bergen op Zoom. Helaas woon ik in Utrecht en doe ik maar sporadisch een ritje vanuit Bergen. Anders had het me wel erg leuk geleken om een keer te proberen.
80% man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef invine het volgende:
Wat rijden de Pc's hier eigenlijk vaker? Mannen of vrouwen? Ik, heel gek ja, maar vrouwen..
Ja maar wat zou jij doen? Een kale 7 of een full option 5? Ik had het wel geweten (eigenlijk liever een 3 serie maar dat terzijde..).quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef BetweenTheRays het volgende:
Wat mij ook opvalt als pc: het lijkt erop alsof veel mensen juist een A6, 5 serie of E-klasse kopen, omdat ze die dan helemaal kunnen volhangen met alle opties in plaats van een kale A8, 7 serie of S-klasse. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Heeeeeel herkenbaar.. als er 1 ding fout gaat lijkt de rest ook wel fout te gaan op die dag..quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef RangeRover het volgende:
Leuke dingen zijn dat inderdaad! Ik heb vandaag een behoorlijk mindere dag gehad. Eerst van Sassenheim naar Amsterdam in een VW Polo (1.4 DSG). Had me erop voorbereid dat ik in Amsterdam natuurlijk een stuk mag lopen (vanaf de grote oranje), maar mistte net m'n bus dus mocht heel lang in de kou en regen wachten. Toen in Amsterdam bij Metro Isolatorweg een goeie volgeladen Kia Sportage opgehaald, dus dat was wel even lekker met de stoelverwarming. Helaas maar een kort ritje naar Haarlem. In Haarlem dacht ik dat er een bushalte voor het bedrijf was, maar daar kwamen bussen helaas alleen in de spits dus hoppa, daar gaan we weer met de benenwagen in dit verschrikkelijke weer.
Ik moest met het OV naar Velsen-Noord. Op google maps kon ik zien dat er een bushalte recht voor het bedrijf was dus ik dacht dat ik mazzel had. TUURLIJK NIET! Buslijn is net een week geleden opgeheven dus mocht een pondje nemen en 25 minuten lopen. Eenmaal aangekomen op plaats van bestemming zou ik eigenlijk ook nog een pas moeten aanvragen op een andere locatie van het terrein, wat bij elkaar weer een half uur lopen (heen en terug) zou zijn. Toen ik vertelde dat ik niet met de auto maar met het OV was gekomen begrepen ze wel dat ik niet heel veel zin had om weer afstanden te voet af te leggen dus hebben ze de carpoolbeheerder de auto maar buiten de poorten laten rijden. En wat kreeg ik onder mijn rechtervoet? Een afgeleefde Citroën Jumper pick-up van 7 jaar oud. Nou dat reed wel lekker naar de grote in Almere hoor.
Denk ook eens aan het voorkomen bij de klant, een a8 of een 7 serie worden hier in Nederland gezien als: die heeft teveel geld verdient, daar doen we geen zaken mee!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef BetweenTheRays het volgende:
Wat mij ook opvalt als pc: het lijkt erop alsof veel mensen juist een A6, 5 serie of E-klasse kopen, omdat ze die dan helemaal kunnen volhangen met alle opties in plaats van een kale A8, 7 serie of S-klasse. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Zou ik ook doen. Ik heb nog nooit in een 7-serie gereden, wel in de S-klasse van EW en dat is zo groot dat het rijden op kleinere wegen en in de stad gewoon vervelend wordt. Dat doe je alleen als je gereden wordt. Verder, in een beetje leuke 5-serie zit alles wat je maar wilt hebben, waarom dan groter gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef BetweenTheRays het volgende:
Welk bedrijf kwam die auto vandaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gisteren een Polo uit 2008 die was begrensd op 2500 toeren en 130 km/h op de teller (dus 121 km/h op de tomtom).
Vreselijk irritant bij inhalen, invoegen en op het stuk A2 waar je 130 mag.
Busjes van Essent gaan ook niet harder dan 125 oid..quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Ik heb nog nooit in een 7-serie gereden, wel in de S-klasse van EW en dat is zo groot dat het rijden op kleinere wegen en in de stad gewoon vervelend wordt. Dat doe je alleen als je gereden wordt. Verder, in een beetje leuke 5-serie zit alles wat je maar wilt hebben, waarom dan groter gaan?
[..]
Welk bedrijf kwam die auto vandaanIk heb één keer een bestelbusje gereden die max 123 kon door begrenzing, ontzettend irritant, want dat was de enige keer dat ik lange tijd op een 130 stuk heb gereden in het noorden van het land
![]()
Omdat je achterin een stuk comfortabeler zit. Wanneer je zo nu en dan gereden wordt is een 7 serie echt wel een betere keuze dan een 5. Overigens is zelfs een verlengde 7 geen enkel probleem in normaal verkeer, hooguit in een krappe parkeergarage wordt het lastig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Panthera. het volgende:
Zou ik ook doen. Ik heb nog nooit in een 7-serie gereden, wel in de S-klasse van EW en dat is zo groot dat het rijden op kleinere wegen en in de stad gewoon vervelend wordt. Dat doe je alleen als je gereden wordt. Verder, in een beetje leuke 5-serie zit alles wat je maar wilt hebben, waarom dan groter gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |