abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105642881
Ach, ik snap zowel de neger als die chauffeuse wel. Mooi voorval :)

Ondertussen staat mijn klant nog lekker een biertje te drinken. Vind het wel best. Ik zit al sinds 22.45 in een goede stoel met koffie :D
Wel blij dat er tot een half uur geleden nog een andere chauffeur aanwezig was, had ik in ieder geval nog wat aanspraak.

In de bus kwam ik ook nog een pc tegen, niet van EW maar van chauffeurslijn. Ook wel leuk om eens iemand van een ander bedrijf te spreken

@warchaser succes! Laat even weten hoe het gegaan is. Gewoon overtuigend overkomen, ook al gaat er iets niet goed dan lukt het wel!

[ Bericht 20% gewijzigd door BetweenTheRays op 16-12-2011 01:09:05 ]
pi_105644184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik heb je vanochtend gezien dan denk ik, rond 11 uur in Putten :@
Wie was jij dan? 8)7
pi_105648733
Rond 2en in RDV. Lange zwarte jas met een laptoptas.

Grgr
pi_105649039
Ennnnn het loon is binnen!
pi_105649541
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Wie was jij dan? 8)7
Ik had een Vivaro bij me :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:09:09 #256
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105651458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ennnnn het loon is binnen!
Jup bij mij ook, wel teleurstellend weinig :p maar dat krijg je er ook van als je maar 2 dagen hebt gewerkt.
pi_105652217
Wat heb ik gisteren gelachen! Een klant die ik thuis moest brengen die zo dronken was dat hij allereerst niet meer wist waar zijn auto stond. Toen we uiteindelijk de auto hadden gevonden wist hij niet meer wat hij woonde. Uiteindelijk was ik om 04.30 thuis. Maar ik heb wel gelachen!
pi_105652409
Buuh, vandaag om 10 uur gebeld door EW maar lag nog te snurken. Gezien ik niet thuis sliep had ik ook geen werkkleding meegenomen. Geen werk voor mij vandaag dus...

Ook hier is het loon binnen. Op de euro nauwkeurig wat ik berekend had. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105654514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik had een Vivaro bij me :)
O geniaal, dan heb ik gewoon 10 minuten met jou zitten praten zonder dat ik wist dat jij het was...
pi_105654711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Buuh, vandaag om 10 uur gebeld door EW maar lag nog te snurken. Gezien ik niet thuis sliep had ik ook geen werkkleding meegenomen. Geen werk voor mij vandaag dus...

Ook hier is het loon binnen. Op de euro nauwkeurig wat ik berekend had. :)
serieus.. dat heb ik dus echt nog noooit gehad in de 2 jaar die ik bij ew werk. standaard te weinig. nu scheelt het slechts 15 euro dit keer, niet de moeite waard om over te gaan zeuren want dan verzinnen ze toch weer een of andere onzinregel waardoor het niet alsnog uitbetaald word..
pi_105656242
oh en nog iets anders; gelukkig kunnen we weer een goed gevuld kerstpakket verwachten voor de vaste werknemers.. ohnee wacht..
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:26:28 #262
182073 invine
blablabla etc.
pi_105656638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:37 schreef mothergoose het volgende:

[..]

serieus.. dat heb ik dus echt nog noooit gehad in de 2 jaar die ik bij ew werk. standaard te weinig. nu scheelt het slechts 15 euro dit keer, niet de moeite waard om over te gaan zeuren want dan verzinnen ze toch weer een of andere onzinregel waardoor het niet alsnog uitbetaald word..
Ik krijg atlijd netjes alles uitbetaald en vergoed.. ik zou het ook echt niet pikken als ik te weinig zou krijgen, ook al is het "maar" 15 euro.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105656788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:26 schreef invine het volgende:

[..]

Ik krijg atlijd netjes alles uitbetaald en vergoed.. ik zou het ook echt niet pikken als ik te weinig zou krijgen, ook al is het "maar" 15 euro.
nouja ik heb daar dus al in totaal urenlang over gebeld. als ik hikerwerkzaamheden deed, kreeg iik altijd precies uitbetaald. Als pc dus nooit.. komen ze met een of ander verhaal dat reistijd maar 7 e per uur betaald word terwijl naar mijn weten reistijd=werktijd= 9,73 euro..

en verder nog wat dingetjes. dat ze je reistijd terugzoeken en volgens 929ov uitbetalen. terwijl als je als pc eindtijd klant bv opschrijft 2200, en laat ondertekenen, moet je daarna vaak nog de auto parkeren, helpen met tas uitladen ofzo, bushalte vinden.. dan gaan ze er toch vanuit dat je 2202 ergens de bus hebt..maar daar kan dus blijkbaar geen rekening mee gehouden worden.

maaltijdvergoedingen die je ná de rit gebruikt worden niet uitbetaald (ook als je tijdens de rit geen tijd ervoor had) tenzij je erover gaat bellen. maar ze communiceren zelf niks terug naar de wernemer
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:02:52 #264
182073 invine
blablabla etc.
pi_105657739
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef mothergoose het volgende:

[..]

nouja ik heb daar dus al in totaal urenlang over gebeld. als ik hikerwerkzaamheden deed, kreeg iik altijd precies uitbetaald. Als pc dus nooit.. komen ze met een of ander verhaal dat reistijd maar 7 e per uur betaald word terwijl naar mijn weten reistijd=werktijd= 9,73 euro..

en verder nog wat dingetjes. dat ze je reistijd terugzoeken en volgens 929ov uitbetalen. terwijl als je als pc eindtijd klant bv opschrijft 2200, en laat ondertekenen, moet je daarna vaak nog de auto parkeren, helpen met tas uitladen ofzo, bushalte vinden.. dan gaan ze er toch vanuit dat je 2202 ergens de bus hebt..maar daar kan dus blijkbaar geen rekening mee gehouden worden.

maaltijdvergoedingen die je ná de rit gebruikt worden niet uitbetaald (ook als je tijdens de rit geen tijd ervoor had) tenzij je erover gaat bellen. maar ze communiceren zelf niks terug naar de wernemer
Eerst alle tassen helpen uitladen en dan pas ondertekenen..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105658269
Centjes O+ Bij mij klopt het ook altijd wel (en ook nu), vaak is het zelfs nog meer dan ik zelf dacht :D
Nu nog werk voor maandag en ik ben helemaal een gelukkig man.
pi_105658408
Wat een gezeik zeg bij die bedrijven waar jullie werken. Bij ons is het allemaal een stuk beter geregeld. Maandag en dinsdag weer gezellig met een vaste klant op pad!
pi_105659429
Hoe zit het met kerstpaketten bij AR/EW?

Zit nu net in de trein naar huis. Helaas was het geen echt politiebusje maar gewoon een witte.. De Toyota verso daarna ging wel.. Houd niet van dat soort grote auto's. Bak lucht met goedkoop afgewerkt interieur.. Anderhalf uur treinen en weer thuis :)
pi_105659542
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Legwieh het volgende:
Wat heb ik gisteren gelachen! Een klant die ik thuis moest brengen die zo dronken was dat hij allereerst niet meer wist waar zijn auto stond. Toen we uiteindelijk de auto hadden gevonden wist hij niet meer wat hij woonde. Uiteindelijk was ik om 04.30 thuis. Maar ik heb wel gelachen!
Mooie ritten zijn dat! Maar je had toch van tevoren zijn adres dus kon je toch wel naar zijn huis rijden neem ik aan?

quote:

[..]

Heb ik dus ook een keer eerder gehoord. Ik ga het bij mijn volgende salaris eens nakijken en als het echt zo is over bellen. Het mag namelijk gewoon niet en het staat niet in het contract wat wij hebben gekregen, simpel zat.

quote:

[..]

Ook eentje om in de gaten te houden dus. Lijkt me sterk dat ze dat met alle ritten doen maar we zien wel.

quote:

Ik heb een keer op weg naar huis een maaltijd gekocht en gewoon vergoed gekregen.

Trouwens, nog even over die kilometer/reiskostenvergoeding met eigen vervoer: dit stond in een mailtje die ik pas van een van de dames kreeg toen ik er een vraag over had gesteld.

quote:
Reiskostenvergoeding als je met eigen auto gaat: ¤ 0,18 cent per kilometer. En de tijd die je daarvoor kwijt bent krijg je uitbetaald minus een half uur.
pi_105660534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef -tape- het volgende:
Hoe zit het met kerstpaketten bij AR/EW?

Zit nu net in de trein naar huis. Helaas was het geen echt politiebusje maar gewoon een witte.. De Toyota verso daarna ging wel.. Houd niet van dat soort grote auto's. Bak lucht met goedkoop afgewerkt interieur.. Anderhalf uur treinen en weer thuis :)
Ben ik ook wel benieuwd naar ja! Als je die nieuwsbrieven van AR eens terugleest zie je dat ze wel eens een nieuwjaarsreceptie hebben georganiseerd :P
Dus Pizzabodem en -tape-, are you in? :P
Bier drinken op kosten van AR
pi_105660556
ohnee het verhaal werd nog mooier; mevrouw van de administratie zei dat de klant bepaalt of onze reistijd 7 euro of normaal betaald wordt. geen enkele gek natuurlijk die dan meer gaat betalen als ie de keus heeft.
pi_105660932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef mothergoose het volgende:
ohnee het verhaal werd nog mooier; mevrouw van de administratie zei dat de klant bepaalt of onze reistijd 7 euro of normaal betaald wordt. geen enkele gek natuurlijk die dan meer gaat betalen als ie de keus heeft.
?? Reistijd komt toch helemaal niet voor rekening van de klant? Die betaalt vanaf starttijd tot eindtijd plus een eventuele toeslag als er beperkt of geen OV mogelijk is.
pi_105661695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

?? Reistijd komt toch helemaal niet voor rekening van de klant? Die betaalt vanaf starttijd tot eindtijd plus een eventuele toeslag als er beperkt of geen OV mogelijk is.
tja, als ik begreep wat ze zei had ik het niet gepost he
pi_105661927
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar ja! Als je die nieuwsbrieven van AR eens terugleest zie je dat ze wel eens een nieuwjaarsreceptie hebben georganiseerd :P
Dus Pizzabodem en -tape-, are you in? :P
Bier drinken op kosten van AR
Sowieso :)
pi_105662491
Ritje voor zondag. Natuurlijk weer met een Vivaro naar Putten.
pi_105662638
dinsdag met een citroen C5 3.0 TDI door het hele land crossen. best een fijne auto nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')