aflevering 1:quote:Vanaf mei komt er een nieuwe serie op BNN in samenwerking met Pupkin films die gebaseerd is op waargebeurde verhalen.
Volgens een regie-assistente die ik ken gaat het over moorden die worden gepleegd om verschillende redenen. Wraak, liefde, haat, noem het maar op.
Ik ben benieuwd!
Lekker lijkt me andersquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef Specularium het volgende:
Die jongen snoof de drijfgassen uit die spuitbus.
Schijnt dat je er een euforisch gevoel van krijgt, het lijkt een beetje op dronken zijn.quote:
Oh ja wat is het goedkoopst om high te worden ...quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Schijnt dat je er een euforisch gevoel van krijgt, het lijkt een beetje op dronken zijn.
Als je niet veel geld hebt moet je wat hč.quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wat is het goedkoopst om high te worden ...
Je bedoelt dat je hem kende in real life?quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ik heb het bij de eerste uitzending al gemeld. Maar ik kon deze jongen en die snoof, naar mijn weten, geen drijfgassen. Het bezwaar van mij is dat er slechts van een kant het verhaal belicht wordt. Ondanks dat je natuurlijk.nooit iemand mag vermoorden
ja, hij woonde in de buurt, hangde ook en ging ook.naar de buurt disco. Ben ook op zijn begrafenis geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem kende in real life?
De verhalen zijn voor een groot gedeelte gebasseerd op echte verhalen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ik heb het bij de eerste uitzending al gemeld. Maar ik kon deze jongen en die snoof, naar mijn weten, geen drijfgassen. Het bezwaar van mij is dat er slechts van een kant het verhaal belicht wordt. Ondanks dat je natuurlijk.nooit iemand mag vermoorden
maar moeder/zus hebben natuurlijk wel hun eigen waarheid aan het verhaal gegeven.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
De verhalen zijn voor een groot gedeelte gebasseerd op echte verhalen.
En 'Nieuw' kan wel uit de TTquote:Johnny de Mol en Chris Zegers in Van God Los
Laatste update: 7 december 2011 11:10 info
AMSTERDAM - BNN heeft voor het nieuwe seizoen Van God Los een blik BN'ers opengetrokken. In het tweede seizoen van de serie zijn Johnny de Mol, Chris Zegers, Kim Feenstra, Ruben van der Meer, Huub Smit, Robert de Hoog, Teun Kuilboer en Kempi te zien.
De dramaserie gaat over criminaliteit binnen de leefwereld van jonge mensen, vanuit het perspectief van de dader en het slachtoffer.
Iedere aflevering is een losstaand verhaal met een andere cast.
De opnames voor Van God Los zijn inmiddels begonnen, de serie is vanaf 1 april 2012 iedere zondag te zien op Nederland 3.
Heb er weer erg veel zin in, fantastische serie is dit.quote:Angela Groothuizen krijgt net als Yolanthe Sneijder-Cabau een rol in de misdaadserie Van God Los. Ze maakt haar opwachting in één van de afleveringen. Dat heeft BNN woensdag laten weten. De nieuwe serie gaat van start op 1 april.
Oh echt?? Hoe laat?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef alors het volgende:
Zondag dus weer. Eerste aflevering met een rol voor Kim Feenstra, vond het er goed uitzien in de trailer
Ze spelen allemaal niet echt snuggere en vooral asociale types.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef alors het volgende:
een heel labiel meisje in een milieu aan de onderkant van de samenleving ja...
Dat krijg je met zo'n kopquote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Kroelo het volgende:
Teun Kuilboer speelt ook altijd hetzelfde type personage
Ik denk dat Kim wel ietsje minder labiel is hoor... en ik geloof best dat ze niet met lieverdjes omging, maar deze zijn wel een tikje erger.quote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef Bombshell het volgende:
Heb het idee dat dit personage best dicht bij haar ligt, zo schat ik haar in tenminste.
Het zijn vooral de drugs. Ik ken iemand die precies zo asociaal/gevaarlijk/labiel is geworden door drugs en die persoon was eerst 'normaal'.quote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim wel ietsje minder labiel is hoor... en ik geloof best dat ze niet met lieverdjes omging, maar deze zijn wel een tikje erger.
Ben ook wel benieuwd naar de echte zaak!quote:Op zondag 1 april 2012 21:16 schreef computergirl het volgende:
Nu is het wachten op de google-expert die het echte vonnis boven tovert
Moet wel.quote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Is het deze? http://www.telegraaf.nl/b(...)_sekstapes_ex__.html
Zou kunnen iddquote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Is het deze? http://www.telegraaf.nl/b(...)_sekstapes_ex__.html
Yep.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Mr-T het volgende:
Lijkt er wel op http://www.moordzaken.com/Joost_van_Amstel
Behalve dan in Volle Maanquote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Kroelo het volgende:
Teun Kuilboer speelt ook altijd hetzelfde type personage
Wehehe Volle Maanquote:Op zondag 1 april 2012 21:30 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Behalve dan in Volle Maan
[ afbeelding ]
Eens. De ontknoping zag je ongeveer vanaf het midden de serie al aankomen. Kim vond ik overigens nog niet eens zo slecht acteren!quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
Heb betere afleveringen gezien.. De aflevering werd eigenlijk nooit echt spannend.
Yups.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Mr-T het volgende:
Ik vind haar juist verassend goedquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
En wat speelde die gratenkut met die rotstem slecht, die Veenstra.
Dit. Acteerwerk viel tegen door teveel BN'ers. Dat leidde af. En je kon merken dat Kim zich niet echt kon laten gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef roos85 het volgende:
Net teruggekeken, ik vond het een matige aflevering die mij niet wist te raken.
Klopt, ik miste in deze aflevering de verdieping van de karakters, waarom speelde die griet de gasten tegen elkaar uit? had ze een stoornis? Jammer dat dat niet goed uit de verf kwam.quote:Op zondag 1 april 2012 22:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit. Acteerwerk viel tegen door teveel BN'ers. Dat leidde af. En je kon merken dat Kim zich niet echt kon laten gaan.
En bij de vorige afleveringen kon je meeleven met de dader en hier ontbrak het dus aan verhaal. Hoe was dat meisje zo labiel/borderline geworden die constant liefde op de verkeerde manier zoekt en steeds twijfelt.
Drugs en borderline-combinatie.quote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef roos85 het volgende:
Klopt, ik miste in deze aflevering de verdieping van de karakters, waarom speelde die griet de gasten tegen elkaar uit? had ze een stoornis? Jammer dat dat niet goed uit de verf kwam.
Dat zal het inderdaad geweest zijn, neemt niet weg dat het jammer is dat daar weinig mee is gedaan.quote:
Helemaal eens met bovenstaand. Wel jammer dat ze BN'ers op hebben getrommeld voor deze serie.... dat hoeft niet perse positief uit te pakken en ben ook benieuwd naar het debuut van Nicolette Kluijver. Preview voor volgende week zag er wel weer goed uit trouwens!quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef .Nyx het volgende:
Hopelijk is die van volgende week beter. Deze aflevering doet geen recht aan het goeie vorige seizoen. Erg zwak begin van de tweede serie.
Ik vond het erg langdradig, onnodige focus op seks en weinig opbouwende spanning naar de uiteindelijke daad.
Feenstra heeft me wel aangenaam verrast, ik vond d'r goed in d'r rol zitten.
Het gaat om een zaak waar het ging om webcamfilmpjes. Hoe kan dat niet over seks gaan?quote:Op maandag 2 april 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond het vooral slecht geregisseerd. Typisch Nederlands weer draait vooral om de sex.
Dat het gaat om seksfilmpjes wil nog niet zeggen dat dan de helft van de aflevering uit seksscenes hoeft te bestaan..quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het gaat om een zaak waar het ging om webcamfilmpjes. Hoe kan dat niet over seks gaan?
Lijkt er heel veel op. Dit moet het wel zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Mr-T het volgende:
Omdat verdieping in de karakters van de betrokkenen interessanter is. Na 2 minuten seks weet ik ook wel waar het over gaat.quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het gaat om een zaak waar het ging om webcamfilmpjes. Hoe kan dat niet over seks gaan?
Precies wat ik dacht tijdens het kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 22:47 schreef Injetta het volgende:
Kim speelde op zich prima, maar het verhaal was niet echt een verhaal.
Je zag alleen maar sex en drugs. Het gedrag van die griet was wel erg grillig. Waarom zette ze die 2 mannen tegen elkaar op? Wat was het doel of nut of idee?
Misschien iets meer achtergrond of zo had het interessanter gemaakt. Nu viel je gewoon midden in wat neuken, snuiven en agressie en gestoord gedrag.
Inderdaad, en hier draait het ook meer om de karakters en niet alleen om seks en drugs..quote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef alors het volgende:
Ik heb nu wel echt geen idee wat er gaat gebeuren, itt tot de vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |