aflevering 1:quote:Vanaf mei komt er een nieuwe serie op BNN in samenwerking met Pupkin films die gebaseerd is op waargebeurde verhalen.
Volgens een regie-assistente die ik ken gaat het over moorden die worden gepleegd om verschillende redenen. Wraak, liefde, haat, noem het maar op.
Ik ben benieuwd!
Lekker lijkt me andersquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef Specularium het volgende:
Die jongen snoof de drijfgassen uit die spuitbus.
Schijnt dat je er een euforisch gevoel van krijgt, het lijkt een beetje op dronken zijn.quote:
Oh ja wat is het goedkoopst om high te worden ...quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Schijnt dat je er een euforisch gevoel van krijgt, het lijkt een beetje op dronken zijn.
Als je niet veel geld hebt moet je wat hè.quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wat is het goedkoopst om high te worden ...
Je bedoelt dat je hem kende in real life?quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ik heb het bij de eerste uitzending al gemeld. Maar ik kon deze jongen en die snoof, naar mijn weten, geen drijfgassen. Het bezwaar van mij is dat er slechts van een kant het verhaal belicht wordt. Ondanks dat je natuurlijk.nooit iemand mag vermoorden
ja, hij woonde in de buurt, hangde ook en ging ook.naar de buurt disco. Ben ook op zijn begrafenis geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem kende in real life?
De verhalen zijn voor een groot gedeelte gebasseerd op echte verhalen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ik heb het bij de eerste uitzending al gemeld. Maar ik kon deze jongen en die snoof, naar mijn weten, geen drijfgassen. Het bezwaar van mij is dat er slechts van een kant het verhaal belicht wordt. Ondanks dat je natuurlijk.nooit iemand mag vermoorden
maar moeder/zus hebben natuurlijk wel hun eigen waarheid aan het verhaal gegeven.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
De verhalen zijn voor een groot gedeelte gebasseerd op echte verhalen.
En 'Nieuw' kan wel uit de TTquote:Johnny de Mol en Chris Zegers in Van God Los
Laatste update: 7 december 2011 11:10 info
AMSTERDAM - BNN heeft voor het nieuwe seizoen Van God Los een blik BN'ers opengetrokken. In het tweede seizoen van de serie zijn Johnny de Mol, Chris Zegers, Kim Feenstra, Ruben van der Meer, Huub Smit, Robert de Hoog, Teun Kuilboer en Kempi te zien.
De dramaserie gaat over criminaliteit binnen de leefwereld van jonge mensen, vanuit het perspectief van de dader en het slachtoffer.
Iedere aflevering is een losstaand verhaal met een andere cast.
De opnames voor Van God Los zijn inmiddels begonnen, de serie is vanaf 1 april 2012 iedere zondag te zien op Nederland 3.
Heb er weer erg veel zin in, fantastische serie is dit.quote:Angela Groothuizen krijgt net als Yolanthe Sneijder-Cabau een rol in de misdaadserie Van God Los. Ze maakt haar opwachting in één van de afleveringen. Dat heeft BNN woensdag laten weten. De nieuwe serie gaat van start op 1 april.
Oh echt?? Hoe laat?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef alors het volgende:
Zondag dus weer. Eerste aflevering met een rol voor Kim Feenstra, vond het er goed uitzien in de trailer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |