quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door RockNijntje op 11-12-2011 20:44:00 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Tettenquote:
Tot over 48 uurquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Stiekeme Spoiler-editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Even quoten.quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
En ik had zo gehoopt dat nijn haar eigen tietjes had gepost
Dudequote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Oho die bos tochquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik heb die meteen in eerste instantie op de knipoog gezet hoor, ik ben er niet aan geweestquote:
omnomnomnomquote:
Nee, ik zit volquote:
Ik hak je in de pan, gespierde spijker!quote:
Eerder spastische doperwtquote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hak je in de pan, gespierde spijker!
Bij bestellen op internetquote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
En toen waren mn Egyptische vijgenkoekjes opMaar ze waren wel lekker
Tomatensoep, mini loempia's, gebakken banaan, sate ajam, nasi goreng.quote:
Ohquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij bestellen op internet
[..]
Tomatensoep, mini loempia's, gebakken banaan, sate ajam, nasi goreng.
Zelf maken moet ook lukkenquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij bestellen op internet
[..]
Tomatensoep, mini loempia's, gebakken banaan, sate ajam, nasi goreng.
Eng. Heel eng.quote:
Mee eten kan dusquote:
Nog beter als dat luktquote:
Meisjes die vragen worden overgeslagen..quote:
Dat vind ik nou echt heel jammerquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen..
Eerst legaal worden...quote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel jammer...
Dan is het te laatquote:
Hij kan mij echt niet eeuwig jong houden hoor. Dat is alleen een illusie als ik naast hem loop.quote:
Okee, jammer dan voor jou,quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het te laat.
[..]
Hij kan mij echt niet eeuwig jong houden hoor. Dat is alleen een illusie als ik naast hem loop.
quote:
manliefquote:
Altijd, je kent mequote:
kippehanensoepquote:
Met Gall en Gall wordt je zondagavond anders best een prettig stukje weekend, hoorquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef LDS het volgende:
Gall en gall, flikkert eens een end op met je prettig weekend op de zondagavond![]()
Da's nog weekend hoor, en bij voorkeur graag prettigquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef LDS het volgende:
Gall en gall, flikkert eens een end op met je prettig weekend op de zondagavond![]()
Lolwhut?quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef D. het volgende:
Ik ga over 10 dagen een middag callcenter doen
Hoooiquote:
Oh leukquote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ben benieuwd of ik morgen mn ex-collega-uit-Utrecht-collega zie, ik vind het nog steeds zo bizar maar zoooo leuk
In dat 32 kilo lijfje kan niet veelquote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoooi
Pff koppijn.
Zo veel heb ik vannacht toch niet gezopen
Truequote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat 32 kilo lijfje kan niet veel
moet echt met m bijkletsenquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh leuk
hoop het voor je
Ik ga hier sociaal doen
Staan je speakers wel aan?quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
opeens is iedereen stil hier...
Ze lullen me indd wel de oren van mn kop jaquote:
Goed vasthouden danquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze lullen me indd wel de oren van mn kop ja.
Duct tape FTWquote:
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...quote:
Duct of Duck, maar geen tepequote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...
Ik was verbaasd dat Duck ook goed isquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef OA het volgende:
Ah, ik heb de PI's in dr mobiele layout gevonden!
Ging dat niet stiekem over douche-eendje, en werd een L vergeten?quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...
quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging dat niet stiekem over douche-eendje, en werd een L vergeten?.
Neequote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zitten jullie weer over mij te roddelen?
*wijst naar DaMartquote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zitten jullie weer over mij te roddelen?
Welterustettenquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, krijg toch tieten. Ik ga slapen![]()
Jouw tietenquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
* OA wast handen in onschuldquote:
trusten DEquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
rockyquote:
Nijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |