Okee, jammer dan voor jou,quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het te laat.
[..]
Hij kan mij echt niet eeuwig jong houden hoor. Dat is alleen een illusie als ik naast hem loop.
quote:
manliefquote:
Altijd, je kent mequote:
kippehanensoepquote:
Met Gall en Gall wordt je zondagavond anders best een prettig stukje weekend, hoorquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef LDS het volgende:
Gall en gall, flikkert eens een end op met je prettig weekend op de zondagavond![]()
Da's nog weekend hoor, en bij voorkeur graag prettigquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef LDS het volgende:
Gall en gall, flikkert eens een end op met je prettig weekend op de zondagavond![]()
Lolwhut?quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef D. het volgende:
Ik ga over 10 dagen een middag callcenter doen
Hoooiquote:
Oh leukquote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ben benieuwd of ik morgen mn ex-collega-uit-Utrecht-collega zie, ik vind het nog steeds zo bizar maar zoooo leuk
In dat 32 kilo lijfje kan niet veelquote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoooi
Pff koppijn.
Zo veel heb ik vannacht toch niet gezopen
Truequote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat 32 kilo lijfje kan niet veel
moet echt met m bijkletsenquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh leuk
hoop het voor je
Ik ga hier sociaal doen
Staan je speakers wel aan?quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
opeens is iedereen stil hier...
Ze lullen me indd wel de oren van mn kop jaquote:
Goed vasthouden danquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze lullen me indd wel de oren van mn kop ja.
Duct tape FTWquote:
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...quote:
Duct of Duck, maar geen tepequote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...
Ik was verbaasd dat Duck ook goed isquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef OA het volgende:
Ah, ik heb de PI's in dr mobiele layout gevonden!
Ging dat niet stiekem over douche-eendje, en werd een L vergeten?quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ducktepe, zoals iemand hier onlangs schreef...
quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging dat niet stiekem over douche-eendje, en werd een L vergeten?.
Neequote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zitten jullie weer over mij te roddelen?
*wijst naar DaMartquote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zitten jullie weer over mij te roddelen?
Welterustettenquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, krijg toch tieten. Ik ga slapen![]()
Jouw tietenquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, krijg toch tieten. Ik ga slapen![]()
* OA wast handen in onschuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |