Jaja.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vreemdgaan en dan onveilig doe jezelf en de meiden om je heen een lol en doe het veilig . Een soa zit in een klein hoekje
Verlies van nier ??quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
oh mijn ouders bedoel je? ik heb een zeer goede band met mijn ouders.
maar ik kan me voorstellen dat met name het verlies van die nier ze enorm veel pijn heeft gedaan, waar ze heel veel verdriet van hebben gehad. zij hebben me vergeven, maar ik heb nog altijd wel een soort schuldgevoel (weliswaar op de verre achtergrond inmiddels).
Dat is een kinky titel de piemel waar ik in woonquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
La piel que habito (de juiste titel). Niet gezien nog, maar vast geen makkelijke tussendoorfilm, als je die zoekt.
Ik ben erachter gekomen dat hier in de buurt nu een kenpo school zit, ik denk er serieus over na om me volgende week in te schrijven. Mocht ik het doen en ik train weer dan wil ik best een keer een serieus partijtje tegen je sparren. Gaan we de traditionele kempo tegenover de amerikaanse kenpo zetten, maar ik moet het wel eerst even opfrissen, maandje ofzo, denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben 28.
Denk dat ik puur op wilskracht nog best wel een aardig partijtje mee kan doen.
Zal hier binnenkort eens een stootzak ophangen en zelf weer een beetje gaan trainen.
In voor een sparringspartijtje?
Ik snap het niet maar toch vind ik het grappig.quote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een kinky titel de piemel waar ik in woon
ik slikte medicijnen tegen afstoting die ik 3x per week uitkotste omdat ik zoveel dronk en blowde dat ik er vaak bijna bij neerviel. van een medicijn werd ik ook nog eens zwaar depressief, dat werkte ook niet zo mee, kringetje. toen chronische afstoting, veel kuren etc ertegen gehad, heeft niet gebaat, want na 6,5 jaar chronische afstoting was de nier verloren. nier van mijn vader ook nog. dus tja.quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan wel niet gedronken, als je het geen vervelende vraag vind trouwens
De gemiddelde hbo student zuipt zichzelf namelijk de tierelier, of heeft het gedeeltelijk dan ook met aanleg te maken enzo?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel binnen een kort tijdsbestek. En ik heb ook een soort van gezoend met Tijn.
Ja, heb ik als het goed is nog ergens 1 liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat hier in de buurt nu een kenpo school zit, ik denk er serieus over na om me volgende week in te schrijven. Mocht ik het doen en ik train weer dan wil ik best een keer een serieus partijtje tegen je sparren. Gaan we de traditionele kempo tegenover de amerikaanse kenpo zetten, maar ik moet het wel eerst even opfrissen, maandje ofzo, denk ik![]()
Had je ook een zwart pak?
Oud nieuws, we zijn 200 posts verder man.quote:
Ze maken een meisje van hemquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh god ik denk dat er binnenkort een triotje is
Waar dan? Kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh god ik denk dat er binnenkort een triotje is
Zou op mij kunnen slaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ehh.. Hij was gewoon man... Maar gekke pappa denkt dat hij zijn dochter verkracht heeft n maakt voor straf een meisje van hem.quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh over iemand die dus omgebouwd is
Ik heb totaal geen behoefte aan een trio.quote:
Oh dat is heftig een jongen waar ik vroeger mee omging die had dus ook zijn nier verpest door te veel speed en dat is toen dus ook getransplanteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |