abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105462113
El Ahmadi lekker thuisblijven
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105462141
Geen woordspeling al voor zondag?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105462311
Jammer dat Fer wss. niet zal spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105463031
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
Wel ferdacht dat hij er niet bij is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105463070
Wel een toptransfer hoor, van basis naar bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105463203
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
Idd ironisch dat Fer in basis = rode lap op stier = motivatie = meer kans op winst
die gast voegt gewoon echt niets toe
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105463581
quote:
Koeman bedankt arbiter Vink voor 'wissel' Clasie

Scheidsrechter Pieter Vink kreeg vandaag na afloop van de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord (2-2) zowaar een compliment van trainer Ronald Koeman.

De arbiter zorgde er 10 minuten na rust persoonlijk voor dat middenvelder Jordy Clasie naar de kant ging.

'Hij voelde zich duizelig en misselijk', legde de coach van Feyenoord uit. 'Maar hij wilde verder spelen. Op advies van Vink liet hij zich toch wisselen. Dat heeft de scheidsrechter goed gedaan.'

Aanvaller Sekou Cissé ging bij Feyenoord in de 27ste minuut van het veld met een enkelblessure. (ANP/Redactie)

heb die nu dan? hersenschudding? :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105463691
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap :@
Noot noot.
pi_105463738
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap :@
Prima gozertje _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105463742
quote:
zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neuk
Groetjes, Ezio.
pi_105463769
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

heb die nu dan? hersenschudding? :{
Weet ik niet, maar reagerend op Vink: hij heeft kut gefloten maar dit is enorm goed. Doe je dit niet heb je zomaar kans dat een speler zijn eigen tong inslikkend op het veld ligt. Zal niet de eerste keer zijn :{.

Verder gewoon om te janken deze wedstrijd, snel vergeten. 30 euro verlies ;( Eerste verlies deze week :{ en tweede verkeerd-inschatte Feijenoordwedstrijd dit seizoen.

Ik zei verdomme nog tegen Caland in een DM: "Deze wedstrijd twijfel ik echt TEVEEL, ik zou niet in moeten zetten". Waarom nou Helpmefok, waarom :'(
pi_105463804
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neuk
Joah ik snap je punt wel, maar af en toe denk ik wel van: :X Iel..
Noot noot.
pi_105463913
quote:
Een beetje kapsones heeft hij wel, maar het is ook een jongen die de boel af en toe wakker schudt.
Ja, ik ga het steeds meer in hem zien zitten.
pi_105463930
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:D Jij bent een Ajacied, alsjeblieft zeg _O- :') Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van? _O-
pi_105464020
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik vind hem ook te arrogant.
Maar hij compenseert de rest van het elftal. Die hebben echt bluf-factor 0,0

Beetje iemand die de boel op scherp zet is geen overbodige luxe
Groetjes, Ezio.
pi_105464037
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D Jij bent een Ajacied, alsjeblieft zeg _O- :') Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van? _O-
Wat dacht je van Vertonghen :r
pi_105464073
Oordelend op basis van de samenvatting bij de NOS (Nederlandse Ojox Supportersvereniging) hadden we:

1) Moeten winnen
2) Al in de 74e minuut een speler van Utrecht van 't veld moeten zien verdwijnen
3) Allang voor kunnen staan (2-0) als die kloteschaken aflegt
4) Recht op een penalty voor Guidetti

Verder heeft Cabral toch echt een aantal goede voorzetten gemaakt. Ik houd ook niet van dit 'type' speler maar heeft het echt niet slect gedaan :{
pi_105464134
quote:

[..]

Hey doe eens normaal? Wat maakt het uit dat ik voor Ajax ben? Iedereen gaat er normaal op in en jij moet meteen weer zo achterlijk reageren.

Moet ik in dit topic mijn ongenoegen uiten over de Ajaxspelers? Nee, dat doe ik wel in het Ajaxtopic. Ik heb een mening over een Feyenoordspeler en die uit ik hier en wel op een normale manier, klaar.
Noot noot.
pi_105464153
quote:

[..]

Snap wel wat ze bedoelt.
Suarez was alleen functioneel komediant. Strafschoppen versieren en shit. Die Guidetti kan zo naar de toneelschool.

In zijn eerste wedstrijd :')
Groetjes, Ezio.
  zondag 11 december 2011 @ 19:24:36 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105464170
Soms denk ik van: iel voegt inderdaad enorm veel toe aan dit topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105464191
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Wat dacht je van Vertonghen :r
Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogant _O- En als wij er dan 1 hebben in de vorm van Guidetti, is het gelijk 'iel' :').

Weet je wat trouwens echt neukend is? Koeman die nu POSITIEF reageert in de media. Doe dat nou NIET flapdrol, daarmee zorg je dat ons team standaard verliest tegen Twente. Altijd die koppies scherp houden :r.

Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".

"Er is geen man overboord"

"Mja, da's jammer"

NEE MONGOLEN, DIT IS VERNEUKT, TERINGZOOI, JE HEBT ER DE PEST IN, JE GODVERT WAT AF.

Het is weer veel te 'mild'. Koeman moet toch snappen dat deze 'positieve noot' niet werkt bij onze spelers? :r
pi_105464294
quote:
Nee. :)

Ik krijg elke week weer de kriebels bij die galbak van een Vertonghen die daar met een zure smoel en arrogante blik in z'n ogen de interviews staat af te werken. :r
pi_105464326
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogant _O- En als wij er dan 1 hebben in de vorm van Guidetti, is het gelijk 'iel' :').

Weet je wat trouwens echt neukend is? Koeman die nu POSITIEF reageert in de media. Doe dat nou NIET flapdrol, daarmee zorg je dat ons team standaard verliest tegen Twente. Altijd die koppies scherp houden :r.

Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".

"Er is geen man overboord"

"Mja, da's jammer"

NEE MONGOLEN, DIT IS VERNEUKT, TERINGZOOI, JE HEBT ER DE PEST IN, JE GODVERT WAT AF.

Het is weer veel te 'mild'. Koeman moet toch snappen dat deze 'positieve noot' niet werkt bij onze spelers? :r
Hij reageert niet zo positief hoor. Kijk het interview op EL maar na.
  zondag 11 december 2011 @ 19:27:57 #25
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105464341
quote:
Daar heb ik maar 1 reactie op.

Batafembi Gomis :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')