Wel ferdacht dat hij er niet bij is.quote:
Idd ironisch dat Fer in basis = rode lap op stier = motivatie = meer kans op winstquote:
heb die nu dan? hersenschudding?quote:Koeman bedankt arbiter Vink voor 'wissel' Clasie
Scheidsrechter Pieter Vink kreeg vandaag na afloop van de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord (2-2) zowaar een compliment van trainer Ronald Koeman.
De arbiter zorgde er 10 minuten na rust persoonlijk voor dat middenvelder Jordy Clasie naar de kant ging.
'Hij voelde zich duizelig en misselijk', legde de coach van Feyenoord uit. 'Maar hij wilde verder spelen. Op advies van Vink liet hij zich toch wisselen. Dat heeft de scheidsrechter goed gedaan.'
Aanvaller Sekou Cissé ging bij Feyenoord in de 27ste minuut van het veld met een enkelblessure. (ANP/Redactie)
Prima gozertjequote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap
zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neukquote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap
Weet ik niet, maar reagerend op Vink: hij heeft kut gefloten maar dit is enorm goed. Doe je dit niet heb je zomaar kans dat een speler zijn eigen tong inslikkend op het veld ligt. Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb die nu dan? hersenschudding?
Joah ik snap je punt wel, maar af en toe denk ik wel van:quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neuk
Een beetje kapsones heeft hij wel, maar het is ook een jongen die de boel af en toe wakker schudt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah ik snap je punt wel, maar af en toe denk ik wel van:Iel..
Helemaal met je eens. Ik vind hem ook te arrogant.quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah ik snap je punt wel, maar af en toe denk ik wel van:Iel..
Wat dacht je van Vertonghenquote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij bent een Ajacied, alsjeblieft zeg
![]()
Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van?
Hey doe eens normaal? Wat maakt het uit dat ik voor Ajax ben? Iedereen gaat er normaal op in en jij moet meteen weer zo achterlijk reageren.quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van?
Snap wel wat ze bedoelt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogantquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat dacht je van Vertonghen
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Hij reageert niet zo positief hoor. Kijk het interview op EL maar na.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogantEn als wij er dan 1 hebben in de vorm van Guidetti, is het gelijk 'iel'
.
Weet je wat trouwens echt neukend is? Koeman die nu POSITIEF reageert in de media. Doe dat nou NIET flapdrol, daarmee zorg je dat ons team standaard verliest tegen Twente. Altijd die koppies scherp houden.
Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".
"Er is geen man overboord"
"Mja, da's jammer"
NEE MONGOLEN, DIT IS VERNEUKT, TERINGZOOI, JE HEBT ER DE PEST IN, JE GODVERT WAT AF.
Het is weer veel te 'mild'. Koeman moet toch snappen dat deze 'positieve noot' niet werkt bij onze spelers?
Daar heb ik maar 1 reactie op.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |