Noes.quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel binnen een kort tijdsbestek. En ik heb ook een soort van gezoend met Tijn.
Niet haten op mijn telefoon.quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vooral een hekel aan blackberry. Kankertelefoons, is echt alleen voor de semi-hippe mocro sletjes. Verraders van Nederland.
Dat had ik ook met die blonde.quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat was na dat ze gekotst had
Is je vriend bi?quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In gezelschap van mijn vriend, dat is wel lef toch?
haha nee dat was ervoorquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Getver, dat weet ik niet eens meer.
Toch wel eerst even een pepermuntje genomen toch?quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat was na dat ze gekotst had
Tijn, kappe nou, de rillingen lopen over mijn rug.quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha nee dat was ervoormaar ik heb ook gezoend met je vriend
Nee, gewoon sad.quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In gezelschap van mijn vriend, dat is wel lef toch?
Tsja soms doe je datquote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had ik ook met die blonde.
Normaal ben ik niet zo, maar goed. Die moffen zuipen nu eenmaal ziekelijk veel. En snel. En dan doe je mee.
Weet ik, ik vroeg dat aan jullie omdat ik het schattig vondquote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha nee dat was ervoormaar ik heb ook gezoend met je vriend
Zo zitten er hier nog 2.quote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Ik rol van mijn bank, traantjes in de ogen werkelijk waar.
Je schaamt je toch kapot als je tegenwoordig voor zoiets lelijks kiest. Heb een netvliesontsteking overgehouden toen ik de uit China geimporteerde blackberry (helemaal hip, via ebay een telefoon bestellenquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik krijg een smartphone van de zaak, maar ga maar voor de iPhone. Heb liever knopjes, maar Blackberry vind ik lelijk. En klein schermpje.
En ik vond het nog lekker ookquote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, ik vroeg dat aan jullie omdat ik het schattig vond
Moet kunnen dan, als er geen jaloerse gevoels zijnquote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oui.
Troppeltje, goed woord wel.quote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk zet film op pauze en legt marktonderzoek even weg
wat?
Loka heb jij met tijn gezoend en tijn met newbie?
Waarom wisten wij dat niet?![]()
Zijn jullie nu een troppeltje?
Net bedachtquote:
Haha, goed gevondenquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
wat?
Eens. Maar er zijn mensen die dat los kunnen zien. Lust en liefde scheiden... ik kan daar niet iemand over veroordelen alleen omdat ik dat zelf anders ziequote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maar als er jaloers gevoels zijn dan zijn dezen hard hoor
Die film is geniaal en supermooi Moon. Je laat die toch niet verzieken door triozoenseks van 3 lelijkerds?quote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
wat?
Goed woord ik ga het alvast nomineren voor het woord van 2012quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal en supermooi Moon. Je laat die toch niet verzieken door triozoenseks van 3 lelijkerds?
Nee joh, hadden we gewoon zin in.quote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
wat?
ik vat er sowieso helemaal niets vanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Wacht even, jullie zoenen met elkaar terwijl jullie pillen hebben gebruikt? Ik volg het allemaal niet meer. Waarom zou je in hemelsnaam allemaal met elkaar gaan zoenen.
Omdat het kanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Wacht even, jullie zoenen met elkaar terwijl jullie pillen hebben gebruikt? Ik volg het allemaal niet meer. Waarom zou je in hemelsnaam allemaal met elkaar gaan zoenen.
X = chemische liefde!quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik lig met niemand in de clinchquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Dit topic is echt net een fucking soap, mensen worden verliefd op elkaar, mensen zoenen met elkaar, en iedereen ligt met iedereen in de clinch.
De nieuwe Singles.quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Dit topic is echt net een fucking soap, mensen worden verliefd op elkaar, mensen zoenen met elkaar, en iedereen ligt met iedereen in de clinch.
Wijsheid.quote:
Lawd hav mercy, what am I readingquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
wat?
X + echte liefde = een hemels paradijs.quote:
Stel je voor dat je danst met mensen die je niet kent en een geweldige avond hebt, het moet niet gekker worden!quote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, daarom zou ik het ook niet zomaar random met mensen gaan gebruiken.
Het is niet echt zo dat er schokkende dingen gebeurden ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, daarom zou ik het ook niet zomaar random met mensen gaan gebruiken.
Tofquote:
De helft zit al hier.quote:
Ah nee he.quote:
Ja, is echt echt genieten!quote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X + echte liefde = een hemels paradijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |