Goed woord ik ga het alvast nomineren voor het woord van 2012quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal en supermooi Moon. Je laat die toch niet verzieken door triozoenseks van 3 lelijkerds?
Nee joh, hadden we gewoon zin in.quote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk zet film op pauze en legt marktonderzoek even weg
wat?
Loka heb jij met tijn gezoend en tijn met newbie?
Waarom wisten wij dat niet?![]()
Zijn jullie nu een troppeltje?
ik vat er sowieso helemaal niets vanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Wacht even, jullie zoenen met elkaar terwijl jullie pillen hebben gebruikt? Ik volg het allemaal niet meer. Waarom zou je in hemelsnaam allemaal met elkaar gaan zoenen.
Omdat het kanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Wacht even, jullie zoenen met elkaar terwijl jullie pillen hebben gebruikt? Ik volg het allemaal niet meer. Waarom zou je in hemelsnaam allemaal met elkaar gaan zoenen.
X = chemische liefde!quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik lig met niemand in de clinchquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Dit topic is echt net een fucking soap, mensen worden verliefd op elkaar, mensen zoenen met elkaar, en iedereen ligt met iedereen in de clinch.
De nieuwe Singles.quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Dit topic is echt net een fucking soap, mensen worden verliefd op elkaar, mensen zoenen met elkaar, en iedereen ligt met iedereen in de clinch.
Wijsheid.quote:
Lawd hav mercy, what am I readingquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk zet film op pauze en legt marktonderzoek even weg
wat?
Loka heb jij met tijn gezoend en tijn met newbie?
Waarom wisten wij dat niet?![]()
Zijn jullie nu een troppeltje?
X + echte liefde = een hemels paradijs.quote:
Stel je voor dat je danst met mensen die je niet kent en een geweldige avond hebt, het moet niet gekker worden!quote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, daarom zou ik het ook niet zomaar random met mensen gaan gebruiken.
Het is niet echt zo dat er schokkende dingen gebeurden ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, daarom zou ik het ook niet zomaar random met mensen gaan gebruiken.
Tofquote:
De helft zit al hier.quote:
Ah nee he.quote:
Ja, is echt echt genieten!quote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X + echte liefde = een hemels paradijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |