huh je kent mij toch ??quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Opeens ken ik bijna niemand meer die hier post, wat is er gebeurd
mij ken je toch wel?quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jaquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Mij niet. Voormalig lurkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?quote:
Je hebt het ruimte-tijdcontinuüm verstoord.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog (voor even)quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Meer hier posten.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Natuurlijk zijn die er, alleen ik doe nog niet genoeg. Zoals vandaag ook, ik heb serieus alleen maar de hele dag achter m'n computer gehangen. Zonde eigenlijk, maar bij gebrek aan wat anders te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zitten
Jazeker. Workin' on it enzoquote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel.
veel doen. met mensen praten, die je niet kent. vrijblijvend, zowel met mannen als met vrouwen. en als je niet weet wat je moet zeggen, onthou dat mensen graag over zichzelf praten, vooral als iets een passie van ze is (en dat is ook leuk om te zien als iemand heel passioneel over iets kan vertellen). dus interesse tonen is een goed begin, durf te vragen.
denk dat jij ook wel begrijpt waar ik heen wil.
Wij hebben nog niet geneukt, klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Stel je dan gewoon weer even voorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?
Mooi verhaal.
echt hequote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog hoor.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Wel de meest geniale aandachtspost in tijden, Moon. Dat moet ik je nageven.
8 jaar bakker. Af en toe invallen bij de rest. Mooie tijden man. En gratis (nee, beter; Betaald!) sporten. Zou het graag weer es een dagje doen, gewoon om te kijken hoe het was, 7,5 jaar geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.
Van die nepschaamte van vrouwen, dat is het mooiste. Zich sexy kleden en verbaasd zijn dat ze aanspraak krijgen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]het viel gewoon op, ik dacht wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is daahaaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |