Mijn zwager heeft het vanaf Almere tot aan Amsterdam gered... de auto stopte ermee om de hoek van onze garagequote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef dnzl het volgende:
Beste BMW Broeders!
Mijn dynamo is kaput, kan ik zonder lampen/radio/verwarming aan alsnog naar de garage rijden? (40km)
Yes, ben rond een uur of 2-3 uit Groningen weggereden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep.
Eerste kerstdag? Zal dan wel op do, vr of zat gebeurd zijn. Woensdag heb ik 'm daar neergezet, en in mijn herinnering was de spiegel toen nog goed.
Dit weekend maar demonteren en langs de dealer...
Ondertussen zit 'ie maar provisorisch met duct-tape vast, anders waait dat ding alle kanten op en beschadigt m'n lak.
Met een volle accu en dan alle electronica die je uit kan zetten uit. Ga niet onnodig gas lopen geven want dat kost meer vermogen en dan gaat hij sneller opquote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef dnzl het volgende:
Beste BMW Broeders!
Mijn dynamo is kaput, kan ik zonder lampen/radio/verwarming aan alsnog naar de garage rijden? (40km)
Heb nu 4 offertes.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zit nog op mijn offerte aanvragen te wachten.Wel heel gaaf dat mat zwarte.
Verschil in kwaliteit; kleurverschillen, aanbrengen, weerbestendigheid, lijmresten bij verwijderen, blazen en lucht bij hoeken en kanten van de auto, etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb nu 4 offertes.
1. 2300 euro
2. 2380 euro
3. 2025 euro
4. 1560 euro
Waar zit het verschil in? Ben er nog niet achter.
dikke vette kutklus als je niet weet wat je doet.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef piekartz87 het volgende:
. iemand ervaring met sloten wisselen van deuren?
e36 sedan
Ik neem aan ex. BTW?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb nu 4 offertes.
1. 2300 euro
2. 2380 euro
3. 2025 euro
4. 1560 euro
Waar zit het verschil in? Ben er nog niet achter.
Je hoeft je kentekenbewijs niet te laten wijzigen na een carwrap. 3M folie is vrij duur. Zou je misschien foto's van de zijkant, voorkant en achterkant van je auto willen plaatsen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef nelisb het volgende:
Hhahaha.
Uiteraard. Ze gebruiken allemaal 3M materiaal, volgens de offertes.
@Hyperdude. Ook erg mooi. Maar wil toch zwart.
Het is een 5 deurs?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef nelisb het volgende:
In de btw allemaal.
Zie openingspost.
Bij m'n naam staan m'n auto.
http://i37.tinypic.com/2qk3wb6.jpg
Verder geen fotos beschikbaar nu.
Bij welke bedrijven komen die offertes eigenlijk vandaan als ik vragen mag?quote:
Heb je namen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:49 schreef nelisb het volgende:
3 bedrijven bij mij uit de buurt.
Print/druk/reclame bedrijven, carwrap bedrijf.
Ik werk zelf voor een signbedrijf en wij wrappen ook. Dus ik heb altijd wel interesse in wat anderen vragen. Je kan het ook via PM doen als je het hier niet wil plaatsen, als je het wel wil uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |