Als het onder de motorkap of tussen de deuren in gewoon de originele kleur blijft is er niks aan de hand..quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veranderingen aanbrengen aan uw auto
Als u veranderingen aan uw voertuig aanbrengt of laat aanbrengen, bijvoorbeeld een kleurwijziging of een technische wijziging zoals de inbouw van een gasinstallatie, neem dan contact op met de Klantenservice van de RDW.
Bijna altijd moet de RDW uw kentekenbewijs aanpassen.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)rengenaanuwauto.aspx
Is een gozer hier in Venlo met een Golf IV (wil ff zijn naam niet noemen ivm privacy/kevin20vt kent hem) die heeft zijn Golfje dus mat zwart met witte dak gewrapt, 1100 euro was ie er voor kwijt (of iets in die richting dacht ik).. Echt super strak ziet het er uit:quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi maar wat kost dat, enig idee? Verder geeft het een probleem als de kleur afwijkt van je kentekenbewijs
Inmiddels even gekeken maar 1400 euro vind ik toch wat veel voor een geintje
Google is je beste vriend, kan niet alles voorkauwen en voorschotelen..quote:
Je kan er mee weg komen maar dat zegt nog niet dat het magquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Google is je beste vriend, kan niet alles voorkauwen en voorschotelen..
http://link.marktplaats.nl/491283617quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef nelisb het volgende:
Ik overweeg het serieus en voor 1400¤ doe ik het ook wel.
Alleen 2300¤ die ik nu kwijt ben, nee dat niet.
Eens. Maar heb nu bij 2 bedrijven een offere aangevraagd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/491283617
Als de motorkap + kofferbak maar 240 kost, zou het niet meer dan 1400 euro compleet kunnen kosten dunkt me?
Ja ze hebben van die lokkerjes vanaf X maar dat is voor een fiets natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens. Maar heb nu bij 2 bedrijven een offere aangevraagd.
Beide rond de 2300¤ voor mijn auto.
Ik heb die van mij hier bij de lokale IKEA in de parkeergarage gezet. Geen vuurwerk, afgesloten en gratisquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet je direct hoevaak je wel niet in die spiegel kijkt. Als het de rechter was, was het niet zo'n acuut probleem om te vervangen.
Met het vuurwerkgeweld buiten houd ik ook een oogje in het zeil. Als die grapjassen hier een vuurwerkpijl in mn uitlaat stoppen ofzo, stop ik bij hun een vuurpijl in hun reet.
Neem een reserve volle accu mee. Heb je een diesel of benzine?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef dnzl het volgende:
Beste BMW Broeders!
Mijn dynamo is kaput, kan ik zonder lampen/radio/verwarming aan alsnog naar de garage rijden? (40km)
Zit nog op mijn offerte aanvragen te wachten.Wel heel gaaf dat mat zwarte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef nelisb het volgende:
Ik overweeg het serieus en voor 1400¤ doe ik het ook wel.
Alleen 2300¤ die ik nu kwijt ben, nee dat niet.
Nog altijd meer dan ¤100 goedkoper dan een nieuw handvat voor de kofferklep.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:37 schreef Maharbal het volgende:
Hmm, ik moest dus een geheel nieuwe spiegel (zonder de kapjes dan), dus het gele geval. Weer ¤ 150 naar de klote omdat iemand niet van m'n auto af kon blijven :<
Met een beetje geluk red je dat wel. Ik heb ooit eens na één minuut opladen weer gereden met radio, verlichting en ruitenwissers aan. Dat ging een km of 15 goed. Dus zoveel mogelijk verbruikers uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef dnzl het volgende:
Beste BMW Broeders!
Mijn dynamo is kaput, kan ik zonder lampen/radio/verwarming aan alsnog naar de garage rijden? (40km)
En nog steeds ¤ 150 te duurquote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan ¤100 goedkoper dan een nieuw handvat voor de kofferklep.
Kant en klaar in kleur gespoten; dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |