fototje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat is een e36 316 aut uit 92 nog waard eigenlijk? Nog niet zo heel lang geleden alle riemen vervangen, waterpomp, radiateur, draagarmrubbers, sterkere benzineslangetjes erop. Hij heeft wel wat deukjes rechtsachter.
Je bent duidelijk geen BMW fan als je dat van de voorkant niet kan zienquote:
Geen drol. Een auto uit 92 is inmiddels 20 jaar oud en een 316 is een eenvoudige, doorsnee auto. Misschien dat je met een goede staat van onderhoud een paar honderd euro meer kan vangen dan voor een willekeurige 316, maar de deukjes doen dat teniet. 500-750 misschien. En dan moet je al blij zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat is een e36 316 aut uit 92 nog waard eigenlijk? Nog niet zo heel lang geleden alle riemen vervangen, waterpomp, radiateur, draagarmrubbers, sterkere benzineslangetjes erop. Hij heeft wel wat deukjes rechtsachter.
heeel blij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef Mikkie het volgende:
500-750 misschien. En dan moet je al blij zijn.
echt heel heel blij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's balen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
Problemen met de E1nzer, geeft motorstoring aan, geel motoricoon en op het display geeft ie een 'half gevuld' motor teken aan.
Oftewel de noodloop?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's balen.
Een gele betekent vol motorvermogen niet meer beschikbaar. maar je kunt ermee doorrijden (naar de garage).
Een rood half gevuld motorteken is hier in het boekje: "stoppen en motor afzetten, doorrijden niet mogelijk".
Ik denk het. De computer zal even uitgelezen moeten worden.quote:
Bobine of bougies, dus ergens in de ontsteking.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's balen.
Een gele betekent vol motorvermogen niet meer beschikbaar. maar je kunt ermee doorrijden (naar de garage).
Een rood half gevuld motorteken is hier in het boekje: "stoppen en motor afzetten, doorrijden niet mogelijk".
Wat voor opties heeft ie? En wat voor motor?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:36 schreef rival het volgende:
Ik ben momenteel een E36 cabrio uit elkaar aan het halen.... zijn er hier nog mensen op zoek naar onderdelen?
Zit een 1.1 in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat voor opties heeft ie? En wat voor motor?
STERF NEP BMW!quote:
doodsverwensing ja?quote:
turq, ik ben het... de motor is uiteraard niet beschikbaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat voor opties heeft ie? En wat voor motor?
Daar lopen ze te huilen als je begint over een E36quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:37 schreef YoshiBignose het volgende:
piekartz waarom op GOT aanmelden, daar is geen reet aan
(die post daar leverde me bijna weer een ban op)
foto's..?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
turq, ik ben het... de motor is uiteraard niet beschikbaar
Die leggen we in een E30.
sja verder alles leer(violet), alles electrisch, skizak.. armsteun (violet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |