Ja en? Wij als Feyenoordsupporters en fans zijn toch niet zo zielig als dat Ajax of PSV volk? Gewoon ff buigen en accepteren. Dan verder gaan en niet meer over hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je een loepzuivere pingel onthouden word.
Haha, goeie grap. Veel erger zal je bedoelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Wij als Feyenoordsupporters en fans zijn toch niet zo zielig als dat Ajax of PSV volk? Gewoon ff buigen en accepteren. Dan verder gaan en niet meer over hebben.
Jij zegt hij kan niet twitteren maar hij heeft wel een iPad maar op een iPad kan je twitteren.quote:
Niet echt lucky, anders was die penalty er wel in gegaan en dat goal niet weer onterecht afgekeurd, maar goed.quote:
Eriksenquote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven
Vermeer
Enoh
Blind
Anita
Ebecilio
Hij heeft een gebroken hand, dus hij kan niet meer typen en vasthouden tegelijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij zegt hij kan niet twitteren maar hij heeft wel een iPad maar op een iPad kan je twitteren.
Eens, maar het blijft wel gewoon zwaar kut. Volgende week maar weer vlammen tegen Twente en die terug naar Duitsland sturen met een 3-0quote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Wij als Feyenoordsupporters en fans zijn toch niet zo zielig als dat Ajax of PSV volk? Gewoon ff buigen en accepteren. Dan verder gaan en niet meer over hebben.
[/quote]quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Erg lucky... Als een loepzuiver doelpunt wordt afgekeurd.
[ afbeelding ]
Ze hadden wel een doelpuntquote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Rickazio het volgende:
RKC meer balbezit en niet eens een doelpuntje
Slecht keepen en de nul houden?quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een klote wedstrijd, wat slecht gekeept door Vermeer.
Duitsland? FF dimmenquote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft wel gewoon zwaar kut. Volgende week maar weer vlammen tegen Twente en die terug naar Duitsland sturen met een 3-0
Ik kan er niets aan doen dat er door die 2 groepen nog jaren wordt doorgejankt over beslissingen van scheidsrechters.quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, goeie grap. Veel erger zal je bedoelen.
Zoals tegen Utrecht?quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Fargo het volgende:
Vermer, wat een verschrikkelijke grabbelaar. Kost je nog bijna de zege zo'n clown...
10000 euro.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
Verspeelt Vermeer bijna 2 punten
Waarom werd die goal van Lodeiro eigenlijk afgekeurd?
Vermeer moet echt weg, ben het nu wel zat. En buitenspel.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
Verspeelt Vermeer bijna 2 punten
Waarom werd die goal van Lodeiro eigenlijk afgekeurd?
Goed punt wel. Sowieso waren z'n uittrappen vandaag een drama.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer moet echt weg, ben het nu wel zat. En buitenspel.
2 punten verloren..quote:
Welke plek staat Utrecht?quote:
quote:
Op een of andere manier krijg ik een raar gevoel als vermeer zn doel uitkomtquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt wel. Sowieso waren z'n uittrappen vandaag een drama.
NOSquote:Na rust domineerde Barcelona, dat op 1-2 kwam door een van richting veranderd schot van Xavi. De kampioen drukte door via Cesc Fábregas, die een vlotte aanval met het hoofd afrondde. Vervolgens leefde Real zich uit op Catalaanse ledematen, wat slechts gele kaarten opleverde.
jij rukt je af op zijn foto's of niet kerel? elke keer als iemand iets zegt over dost reageer je zoquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, dit staat op de nos :
[..]
NOS_____!
Ja, de nos.. daar noem je het probleem alquote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NOS_____!
Feiten jongu, feiten.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NOS_____!
Je moet niet fucken met Dost hij is mijn held uber alles.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij rukt je af op zijn foto's of niet kerel? elke keer als iemand iets zegt over dost reageer je zo
je hebt net zoals hem een ajax-pyjama zeker?quote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet niet fucken met Dost hij is mijn held uber alles.
Ik slaap in ondergoed.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je hebt net zoals hem een ajax-pyjama zeker?
Kut voor je, als dat je idool isquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet niet fucken met Dost hij is mijn held uber alles.
Waarom lees je er dan?:squote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NOS_____!
Je moet niet alles serieus nemen man.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kut voor je, als dat je idool isdan zul je niet ver komen in life
Hoop ik ook of gelijkspel.quote:
Feyenoord heeft al gespeeld.quote:
Crisistijden jongen.quote:
Ik geef Feyenoord meer kans.quote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt over een paar jaar toch kampioen? Net zoals Vitesse?
Zal best.quote:
Proberen jullie nou eerst eens europees voetbal te halenquote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zal best.
Wij geven ze met een doelsaldo van 7-0 tegen ajax en feyenoord samen ze thuis geen kans.
In dat geval wordt psv dus kampioen? Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zal best.
Wij geven ze met een doelsaldo van 7-0 tegen ajax en feyenoord samen ze thuis geen kans.
En dan pompt Jordania weer 40 miljoen in de club.quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Sowieso geloof ik niet in Vitesse. Volgend jaar Bony weg en dan heb je niks meer.
Ging even over ''kansen'' niet over ranglijstquote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval wordt psv dus kampioen? Scorebordjournalistiek![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan pompt Jordania weer 40 miljoen in de club.
Niet onredelijk doen, dit feyenoord zou normaal gesproken ook alleen thuis sterk zijn. zie tegen PSVquote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik gunde Grunn de overwinning wel, maar nu mag je gelijkspelen
Dekatria is 13.quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef Rickazio het volgende:
^^ Specifiek gekozen voor het nummer 10?
toch zelfs een gele kaart gekregenquote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Saekerhett het volgende:
Was niks aan de hand, niet eens een overtreding...
En van buiten?quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Rickazio het volgende:
welk stadion is lelijker[ afbeelding ] van binnen, Gelredome of de ArenA ?
[ afbeelding ]
Klopt, geen beauty van buiten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En van buiten?
Groningen of Arnhem...
Gelredome natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Rickazio het volgende:
welk stadion is lelijker van binnen, Gelredome of de ArenA ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks is lelijker dan de Arena. En dit hoofdletter achteraan is ook om tequote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Vanuit de lucht is ie overigens niet lelijk vind ik.
[ http://img812.imageshack.us/img812/6455/img1551t.jpg (copy/paste deze link) ]
Gelredome is gewoon een sporthal.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euroborg is alleen mooi vanaf de binnenkant. Doet een beetje Engels aan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je bent de subjectiviteit zichzelf
Knap als je ergens objectief een mening over kan geven..quote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je bent de subjectiviteit zichzelf
Klopt, ook omdat je vlak op het veld zit, volgens mij heb je dat bijna nergens in NLquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Euroborg is alleen mooi vanaf de binnenkant. Doet een beetje Engels aan.
Gebied eromheen (Europapark) is nu in ontwikkelingquote:Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef Caland het volgende:
Euroborg lijkt net een magazijn als je er aan komt rijden.
Ook nog eens in zo'n troosteloze omgeving, op een industrieterrein.
Dan blijft het een beetje nieuwbouw, heeft toch minder dan midden in een wijk (Kasteel) of De Goffert gelegen tussen het groen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gebied eromheen (Europapark) is nu in ontwikkeling
Industrieterrein is het overigens niet, je hebt er meer kantoren, scholen en woningen
Alle subjectiviteit ten spijt, je gaat toch niet zeggen dat de Euroborg mooier is dan de Kuip?quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Rickazio het volgende:
100 meter van de Kuip vandaan staat de grootste moskee van west-europa, dat is wel het laatste wat ik zou willen
als je even oplet zag je dat we het om het gebied om het stadion haddenquote:Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle subjectiviteit ten spijt, je gaat toch niet zeggen dat de Euroborg mooier is dan de Kuip?
quote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
als je even oplet zag je dat we het om het gebied om het stadion hadden
Philips stadion ookquote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Rickazio het volgende:
Van binnen één de mooiste stadions van Nederland, van buiten niet mooi nee.
Alleen vanuit de lucht valt het nog wel mee, als totaal plaatje.
[..]
Klopt, ook omdat je vlak op het veld zit, volgens mij heb je dat bijna nergens in NL
Lijkt minder vanuit centrum perspectiefquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die moskee staat ook echt een halve kilometer verderop (als het al niet meer is) aan de andere kant van de spoorweg
Zo speciaal is dat niet inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En de Kuip en De Koel en de Vijverberg en het Polman stadion enz.
Het Arnhemse stadion is overigens naar mijn meningen het lelijkste stadion (samen met Woudestein) van de Eredivisiequote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo speciaal is dat niet inderdaad.
Weinig kools in Arnhem.
Anders doe je even je best om de Kuip toch lelijk te laten lijkenquote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Rickazio het volgende:
Enerverende pot
[..]
Lijkt minder vanuit centrum perspectief
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Heeft hij ook wat te vertellen thuis.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Rickazio het volgende:
hahah dikke fail, raakt de grensrechter ook nog
Nederland heeft sowieso veel lelijke 12 in een dozijn stadions.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef LDS het volgende:
[..]
Het Arnhemse stadion is overigens naar mijn meningen het lelijkste stadion (samen met Woudestein) van de Eredivisie
Ten oosten ervan, ligt in Europaparkquote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef LDS het volgende:
Over de Euroborg: de wijk er om heen heet de Industriewijk
Precies ja. Dat heb ik altijd zo ontzettend afzichtelijk gevondenquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso veel lelijke 12 in een dozijn stadions.
Allemaal met zo'n afzichtelijke gracht met trappetjes, zelfde materialen en constructie. Weinig diversiteit.
Komt nog, je gaat niet meteen van +/- 24.000 naar 40.000quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lol, ze zijn 1 lange zijde vergeten, of was Munsterman blut?
Niet eens slecht (ook dat het modulair wordt uitgebouwd) maar dan is het weer zo jammer dat Twente veel cultuur van Liverpool poogt te jatten. Dat YNWA voor elke wedstrijd, dat hek bij de ingang... anders verzin je zelf eens iets.quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, gezien veel andere stadions in NLquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet eens slecht (ook dat het modulair wordt uitgebouwd) maar dan is het weer zo jammer dat Twente veel cultuur van Liverpool poogt te jatten. Dat YNWA voor elke wedstrijd, dat hek bij de ingang... anders verzin je zelf eens iets.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht, gezien veel andere stadions in NL
Bij zo'n club als Twente vind ik dat geen excuus.quote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht, gezien veel andere stadions in NL
Hij is het ook gewoon.quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
Die v/d Brom gedraagt zich ook constant als een dorpsidioot.
Ik negeer hem gewoonquote:
Er werd met dat stadion begonnen toen we nog regelmatig tussen de 5e en 10e plek te vinden waren, dus och.quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij zo'n club als Twente vind ik dat geen excuus.
tulpquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef detulp050 het volgende:
Nu kan Groningen het schudden, met een man meer gaat het vaak fout bij 'ons'
Toevallig Utregger of Grunner?quote:Op zondag 11 december 2011 18:02 schreef Roffamannetje het volgende:
twente is sowieso een neppe club, over een paar jaar zijn ze weer verdwenen uit de top 4 en loopt het stadion weer langzaam leeg.
Ik gok Feyenoorderquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig Utregger of Grunner?
Rotterdam en allochtoontje schat ik zo in.quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet goed naar Strootman gekeken dus.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Huh waarom sloeg Hofs nergens tegen aan toen hij terugliep naar de kleedkamert?! Dat hoort toch zo?!
Ik schat jou in als een incestkind. Dat zijn ze namelijk allemaal in Groningen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdam en allochtoontje schat ik zo in.
Based on what? Op je pikje getrapt Ali?quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik schat jou in als een incestkind. Dat zijn ze namelijk allemaal in Groningen.
Feyenoord.quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op het feit dat je broer je pappa is. En ik ben volbloed Nederlander btw.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Based on what? Op je pikje getrapt Ali?
Hahahaha.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Based on what? Op je pikje getrapt Ali?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Op het feit dat je broer je pappa is.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet goed naar Strootman gekeken dus.
quote:
Die shit blijft gewoon leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
Ja, ben best tevreden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik gunde Grunn de overwinning wel, maar nu mag je gelijkspelen
quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Retorische vraag, door meeste doelpunten ist Dost
Mja, of die Assaidiquote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Retorische vraag, door meeste doelpunten ist Dost
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Heracles iets kan tegen Vitessequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat een veeleisend publiek is dat klapvee uit Almeloooooooooo zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |