SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ooit de film gezien?quote:
Die tweede is niet leuk nee.quote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Heel vaakDe 1e is stiekem de enige goede.
Gaan jullie ze allebei kijken? Zo ja, dan moet je beginnen met 2. Dan is de 1e zoveel vetter!quote:
Nee zij krijgt van mij Battle Royale manga en ik van haar Death Note mangaquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan jullie ze allebei kijken? Zo ja, dan moet je beginnen met 2. Dan is de 1e zoveel vetter!Anders is het een teleurstelling..
De manga nog wel!quote:Op zondag 11 december 2011 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zij krijgt van mij Battle Royale manga en ik van haar Death Note manga
Stuk langer, gewelddadiger en meer diepgangquote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef shifto het volgende:
[..]
De manga nog wel!Wist niet dat er een manga van was. Gelijk aan de film?
Mag ik die dan misschien ook een keertje lenen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stuk langer, gewelddadiger en meer diepgang
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik die dan misschien ook een keertje lenen?
Zal niet gebeuren!quote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaMaar beschadiging = doodstraf
quote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren!Anders nieuwe, jwz
Oh jee, ik ben echt heel lomp.quote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaMaar beschadiging = doodstraf
quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me wel echt een nerd zeg, met dit mangagedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |