quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef WupWup het volgende:
Die life tree is toch gewoon een lange rekbare doek?
Bij ons ook niet hoor. We hebben er 1 en verkopen is geen optie omdat het een cadeautje van mijn schoonmoeder was, maar Joris heeft er nog nooit ingelegen. De kinderwagen ligt op zolder achter het schot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef WupWup het volgende:
Hier is de optie kinderwagen zelfs niet bestaand...
Dát!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
dat dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
Oi. Dat is een leuk winkeltje!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef WupWup het volgende:
In Den Bosch zit Babybij Je kunt ze mailen voor een advies of een consult en je kunt er ook kopen.
Wil je gaan dragen met een dragsysteem of een draagdoek?
Daar wordt je steeds handiger in naarmate je het vaker doet. Net als veters strikken of autorijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oi. Dat is een leuk winkeltje!
Ik twijfel nog heel erg over de aanschaf van een draagdoek eigenlijk. Ik zie vooral praktische voordelen bij bijvoorbeeld boodschappen doen, of binnenshuis lekker aanrommelen.
Het omdoen enzo, dat vind ik wel een beetje eng. Of is het iets waar je heel handig in wordt? Stomme vraag misschien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |