quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef WupWup het volgende:
Die life tree is toch gewoon een lange rekbare doek?
Bij ons ook niet hoor. We hebben er 1 en verkopen is geen optie omdat het een cadeautje van mijn schoonmoeder was, maar Joris heeft er nog nooit ingelegen. De kinderwagen ligt op zolder achter het schot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef WupWup het volgende:
Hier is de optie kinderwagen zelfs niet bestaand...
Dát!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
dat dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
Oi. Dat is een leuk winkeltje!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef WupWup het volgende:
In Den Bosch zit Babybij Je kunt ze mailen voor een advies of een consult en je kunt er ook kopen.
Wil je gaan dragen met een dragsysteem of een draagdoek?
Daar wordt je steeds handiger in naarmate je het vaker doet. Net als veters strikken of autorijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oi. Dat is een leuk winkeltje!
Ik twijfel nog heel erg over de aanschaf van een draagdoek eigenlijk. Ik zie vooral praktische voordelen bij bijvoorbeeld boodschappen doen, of binnenshuis lekker aanrommelen.
Het omdoen enzo, dat vind ik wel een beetje eng. Of is het iets waar je heel handig in wordt? Stomme vraag misschien hoor.
Niet helemaal waar, de combicotti is ook nog een band omheen die je wel knoopt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De cotton combi zijn twee kokers die je over elkaar trekt en geen echte draagdoek maar er zijn wel mensen hier in OUD die het prima vonden dragen volgens mij.
De combi cotti is net zo beperkt als de tricotslen of de bykay..quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef Kyara het volgende:
m is denk ik iets te klein. maat 44 ongeveer....
maat die cotton combi heeft dan dus ook maar 1 manier van dragen dus. Is misschien wel een beetje beperkt.
+1quote:
Even voor de duidelijkheid, dat geldt dus ook voor een geweven doek!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:54 schreef Pvoesss het volgende:
En met het gezicht naar voren is ook echt geen optie voor de anatomie van de baby.
ja, wil ik ook wel maar die meets zijn meestal in Brabant of Limburgquote:
nog evenquote:
als jij gaat, ga ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef bitterend het volgende:
Als er een leuke meet is dan stap ik gewoon in de auto hoor
En dan is rugdragen misschien weer een optie. Meestal krijgen ze ook wel erg veel indrukken van het vooruit vervoerd worden, waar ze zich niet van kunnen afsluiten als je ze op je buik draagt met het gezichtje naar voren. En voor het ruggetje is het helemaal niet goed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Kyara het volgende:
jammer dat vooruit dragen ongeschikt is. Lijkt me voor een baby wel leuk om ook om zich heen te kunnen kijken. Zeker als ze wat ouder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |