quote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt ook clipcovers, hoef je niet te plakken.
Bijv: http://www.medion.com/nl/(...)8paars%29/40036825A1
Geel is coolquote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Qweeeeej, deze is wel leuk voor haar dan denk ik?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)=ADVNLGSH00202100099
Ik vind dat gele ook wel tofEn hij is er ook in het roze.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgenquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Jij bent altijd vrij op maandag, toch? Dan is het ook wel lekker om zo'n dagje in bed te hebben.
Whehehequote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!
Ik moest er om 6 uur uit.En heb daarom geen katten op bed.
![]()
Wasje 1 van 4 zit erin.
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintjequote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgen![]()
Morgen op zoek naar een kerstboom![]()
Hoe was je vakantie?
Ultiem relaxed is goedquote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.quote:
Que? Ik ben gewoon in de zomer op vakantie geweest?quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik doe vanaaf nog wel een wasje en een drogertje, nu geen zin in
Oh, zo bedoelde ik em niet heurquote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.
Oeh, dat moet ik ook es ff doen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.![]()
En ik heb tevens zeer productief het rooster van de afzuigkap in de week liggen. Derde sopje en er komen nog steeds gruwelijkheden uit.Wat verklaart waarom het ding de laatste tijd niet echt presteerde.
![]()
Nee, dat zal!quote:
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que? Ik ben gewoon in de zomer op vakantie geweest?
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet ik ook es ff doen idd.
Ranzige dingen
Ik maak dat iedere maand schoonquote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.
Ik ook.quote:
Jij kronkelt graag?quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik maak dat iedere maand schoondan heb je nooit last van koelie.
Ik hoef niet te kronkelen, je kan overal makkelijk bij. En de roosters gaan om de 2 weken in de vaatwasser meequote:
Ik haat mensen die een vaatwasser hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kronkelen, je kan overal makkelijk bij. En de roosters gaan om de 2 weken in de vaatwasser mee
Nenenenene.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die een vaatwasser hebben.En makkelijke koven.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
Om een beetje te internetten greys, is dat voldoende
quote:
I luvz itquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.
Uhm... ja. Want die vette gele druppels moet je vast niet laten zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak jij de binnenkant van de afzuigkap schoon dan Cat?
NEE PRECIES,quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.
Ik ben geloof ik al drie jaar niet op vakantie geweestquote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE PRECIES,
ZEG HET CAT, WIE STEEKT MIJN OGEN UIT
Nog een lid van de vaatwassermaffia.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I luvz it![]()
Ik heb de roosters nu ook direct eruit gehaald en in de gootsteen overgoten met afwasmiddel en kokend water.
Er kwam allemaal sliertjes uit![]()
Straks nog een keer kokend water erover en dan mee in de vaatwassert
De Kleine Blonde Dood.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE PRECIES,
ZEG HET CAT, WIE STEEKT MIJN OGEN UIT
Ik bedoelde zelf achter de roosters, daar waar dat draaiding zit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... ja. Want die vette gele druppels moet je vast niet laten zitten.![]()
Da's het stukje wat blootstaat aan de kookdampen, logisch dat het vet daar ook neerslaat. Achter het rooster ga ik niet poetsen natuurlijk. *loer nog eens in die peilloze diepte*
Nee, dat weet ik ook wel. Ik spaar er goed voor hoorquote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.
Heb jij een draaiding?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zelf achter de roosters, daar waar dat draaiding zit.
Al zou dat draaiding ook wel es schoon mogen![]()
Nou ja, als ie het begeeft dan komt er geen roestvrijstalen kap weer iig.....dan wil ik er gewoon een kastje tussen met zo'n uitschuifafzuigding
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijnquote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een lid van de vaatwassermaffia.![]()
Als ik niet vond dat het voor mijn eenpersoons huishouden echt overdreven is dan zat hij er bij wijze van spreken morgen al in.
Hoezo dat? Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Ik spaar er goed voor hoor.
Moet ik me nou gaan schamen omdat ik vakantie boven andere dingen verkies..?
* Ynskequote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een draaiding?![]()
Ik heb een uitklapkastje en goddank geen roestvrij talen ombouw.
En Ynske met haar HG tip:![]()
Handig dat ik op zondag dat ding ga schoonmaken ook.
Zeg Ing, het gaat hier voor de verandering eens niet om een kitten heur.quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijn![]()
En persoonlijk vind ik dat als je de hele week werkt, je best eentje mag heur.
Ik zou em nooit meer kwijt willen iig
ben ik t eigenlijk ook mee eensquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijn![]()
En persoonlijk vind ik dat als je de hele week werkt, je best eentje mag heur.
Ik zou em nooit meer kwijt willen iig
Gewoon een gevoel, my badquote:
Boh dat zou ik echt niet trekkenquote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al drie jaar niet op vakantie geweest
Waar ga je met kerst heen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boh dat zou ik echt niet trekken![]()
Nu ff lekker met Kerst weg en dan in het voorjaar weer écht weg denk ik
Oh, nice! Echt een toffe stad is dat!quote:
Nooit geweest nog, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nice! Echt een toffe stad is dat!![]()
Heb je nog geen overnachting geregeld dan? Praag lijkt me een stad die snel volloopt in de feestdagen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nooit geweest nog, dus ben benieuwd.
Ook wel grappig, nu moeten we natuurlijk voor de kerstdagen daar alvast wat reserveren, dus dan ga je maar af op recensies online en uit reisgidsen. Dus dat kan ook nog alle kanten op
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomtquote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog geen overnachting geregeld dan? Praag lijkt me een stad die snel volloopt in de feestdagen.
Zeker van tevoren reserveren!quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomt
Ah, op die manier. Inderdaad ook handig om vooraf te regelen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomt
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjesquote:All rooms with handmade, 100% natural Hästens beds (2.10 meter by 2.00 meter), coffee and tea facilities, LCD TV with DVD player, iPod connection and biometric safes, as well as body products from Rituals and luxury linen from De Witte en Lietaer.
Not too shabby!quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen zullen we wel goed doen
[..]
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjes
Ze kunnen er van alle kanten in.quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh heerlijk bedden van 2.10 bij 2 meter
Slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen zullen we wel goed doen
[..]
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjes
Wist ik.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen , Cooki die hier straks was met vragen over kat/hond aanschaffen woont in mijn dorp van 1600 inwoners
Dan haat ik jou dubbel.quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
En ik heb ook een vaatwasser
En ik ga voor het eerst in 7 jaar een midweek weg. Best sneu eigenlijk
Jij bent Baasquote:
hier nog zoeentjequote:
Je mag me ietsjes minder haten, want ik heb een kleine vaatwasserquote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan haat ik jou dubbel.![]()
Ow nee, als je voor de eerste keer weg gaat in 7 jaar maakt je dat weer wat sneu dus ik haat je maar één keer.
Doe als die Toerken, ga met de auto.quote:Op zondag 11 december 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag me ietsjes minder haten, want ik heb een kleine vaatwasser
Ja, Mo wil niet zonder Baloe en ik ook niet. Dus volgend jaar Turkije gaat hem ook niet worden
Wat weet je mijn ego weer te strelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bent Baas, jij weet alles vraag me niet hoe
Redelijk. Die is erg moe de laatste tijd (lijkt mij welquote:
Dan moet de beer Rabies spuit, en die wil ik hem niet gevenquote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe als die Toerken, ga met de auto.![]()
En de grootte van de vaatwasser heeft geen invloed op de haat. Je hebt er eentje en dat is voldoende.
Hij heeft natuurlijk een flinke ontsteking gehad en een operatie. Heeft tijd nodig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Redelijk. Die is erg moe de laatste tijd (lijkt mij wel)
Hij ligt nu naast me op de bank met zijn ogen dicht. Hij heeft nog best last bij bepaalde bewegingen van zijn wond. En hij kan maar een klein stukkie lopen.
Ik moet trouwens eerst nog zien dat we uberhaupt die midweek weggaan en ik het niet hoef te annulerenAls ik het moet annuleren koop ik als fucking troost een Nest/e-thermostaat en een nieuwe foon
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.quote:
Je vroeg het helemaal niet aan mijquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.
Hij heeft vorige week het ziekenhuis gebeld en tegen de assistente van de orthopeed gezegd dat ze de dokter in de zak van Sinterklaas moest stoppen aangezien hij pas volgend jaar aan de beurt komt,want hij is wel spoed ,maar anderen nog spoediger blijkbaar .
Deze dokter betitelt al zijn operaties als spoed bij opname en hij moest nu ook nog operaties van collega's doen.
Neh, het autorijden doe ik wel. Dan wordt het maar ff flink doorbijten... maar de vraag is of hij bv kan zwemmen enzo. Want om nou de hele dag in zoeen huisje te zitten, zonder dat je kan zwemmen of naar een stad kan... dan zit ik liever thuisquote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een flinke ontsteking gehad en een operatie. Heeft tijd nodig.
Midweek zal toch wel kunnen? Hij kan net zo goed daar chillen als thuis. Of gaat het autorijden een probleem worden? Gelukkig heeft hij wel een goed excuus om te annuleren.
Pannenkoeken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand nog een idee voor eerste kerstdag? Qua eten?
Niet al te moeilijk aubik kan best koken, maar ik ben geen sterkok
Ik dacht eerst hertenbiefstuk o.a, maar ik weet nie of da lekker is.
Ook belachelijk dat je spoed bent en dan nog lang moet wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week het ziekenhuis gebeld en tegen de assistente van de orthopeed gezegd dat ze de dokter in de zak van Sinterklaas moest stoppen aangezien hij pas volgend jaar aan de beurt komt,want hij is wel spoed ,maar anderen nog spoediger blijkbaar .
Deze dokter betitelt al zijn operaties als spoed bij opname en hij moest nu ook nog operaties van collega's doen.
Bij mij moet je niet zijn. Ik ga altijd voor gourmetten, want geen zin om in de keuken te staan, wel zin om urenlang te eten onder het genot van een filmmarathonquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Wij doen lekker gemakkelijk, varkenshaasje in champignon-roomsaus met groenten en aardappeltjes (welke weten we nog niet), soep vooraf en lekker ijs na en dan uitbuikenquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Gourmet gaat mijn huis van meurenquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn. Ik ga altijd voor gourmetten, want geen zin om in de keuken te staan, wel zin om urenlang te eten onder het genot van een filmmarathon
Konijn durf ik niet te etenquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Wij eten kalkoen en konijn op eerste kerstdag.
En ik maak denk ik tarte tatin met peer of souffle als toetje.
Da past niequote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je gezellig zitten onder de afzuigkap
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Konijn durf ik niet te eten
En die tarte tatin klinkt moeilijk
Ik zie het helmaal voor me en de restjes zijn voor Boeboequote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook naakt op tafel gaan liggen en Mo het van je af laten eten. Dan maakt het niet uit wat je maakt want het is soberso spesjaal.
Oh, heftig!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die had vorige week een acute blindedarmontsteking en dus geopereerd
Die Q, die ken toch ook alles!quote:
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
Q, mag Mo wel zwemmen? Het is een klassieke operatie toch? Bij mij op de afdeling mogen de patienten van een buikoperatie de eerste zes weken niet zwemmen.
Heeft ie geen leefregels meegekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.
Nee. Ja, mondeling. Rustig aan doen en niet tillen. Verder niet. Wel douchen enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ie geen leefregels meegekregen?
weet ik niet, is zielig. Ik eet ook geen paardquote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Tarte tatin is lekker en de moeite waardzoveel werk is het niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga beginnen voor het avondeten, doeiiiii
Oh jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ja, mondeling. Rustig aan doen en niet tillen. Verder niet. Wel douchen enzo.
Goed dat je het zegt dan. Ik zal morgen maar ff de poli bellen en vragen hoe dat zit. En anders de midweek maar cancelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh jammer.
'Onze' patienten mogen ook wel douchen maar niet badderen en zwemmen ivm infectiegevaar.
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichtenquote:
Zou je daar echt dagelijks in dat zwembad hebben gelegen anders? Ga lekker burgertrutten daar zonder te zwemmen, blijft genoeg over en ben je er toch lekker uitquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt dan. Ik zal morgen maar ff de poli bellen en vragen hoe dat zit. En anders de midweek maar cancelen.
Ik moet vaker terug lezenquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichten
quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichten
Nee. Maar als mo volgende week ook nog amper kan lopen heb je helemaal weinig. Ik zie hem in deze staat niet door maastricht oid lopen. Hell, de life en garden ging vanmiddag al amperquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je daar echt dagelijks in dat zwembad hebben gelegen anders? Ga lekker burgertrutten daar zonder te zwemmen, blijft genoeg over en ben je er toch lekker uit
Will doquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
Q, bij het annuleren wel aangeven dat het vanwege medische spoed is, dan krijg je evt. aanbetaling terug.
Hajje
Bij een klassieke buikoperatie is dat?quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
"U mag twee weken niet zwemmen"
Lees ik online
[SC] # 1643 Met een staafje in je stokjequote:
Je zou volgende week gaan dus? Ik wist het ff niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar als mo volgende week ook nog amper kan lopen heb je helemaal weinig. Ik zie hem in deze staat niet door maastricht oid lopen. Hell, de life en garden ging vanmiddag al amper
Gewoon : Blinde darm onsteking + zwemmenquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij een klassieke buikoperatie is dat?
de 19dequote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] # 1643 Met een staafje in je stokje
[..]
Je zou volgende week gaan dus? Ik wist het ff niet meer.
Maar kijk het gewoon nog een paar dagen aan, misschien gaat ie wel met sprongen vooruit
toch niet meer in vorm he ?quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
En met kerst maak ik lekker flappie in het zuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hij zit nu dus nog steeds te wachten? Dat duurt ook al echt lang zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Heej, ik formuleer mijn vragen gewoon effectief.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Je vroeg het helemaal niet aan mij, maar ja nu weet je het toch
Neequote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb cake, chili staat te pruttelen, die is echt killing, zo heeten de afwas is al af tot nu toe
![]()
Ik ga nog ff vogels en zonsondergang kijken met de bende nu![]()
Qwea, zaten jullie nu echt de hele week in Maastricht?
Hopelijk gaat ie snel vooruit die ouwe van je
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon : Blinde darm onsteking + zwemmen
Nee, daar heb ik niet op lopen googlenquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.
Het lijkt de Limburgers echt te lukken om Q uit de provincie te houden.![]()
*lacht in haar vuistje*
Beter plan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet op lopen googlenMaar ik bel morgen gewoon even de poli om te vragen hoe en wat. Kunnen zij me vast vertellen.
Ze moest lachen, maar kon er verder ook niet veel aan doen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Afwas klaar en wasje 3 zit erin!
[..]
Hij zit nu dus nog steeds te wachten? Dat duurt ook al echt lang zeg.![]()
Wel een stoere opmerking van je vent.Wat zei de assistente?
quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.
Het lijkt de Limburgers echt te lukken om Q uit de provincie te houden.![]()
*lacht in haar vuistje*
Met een brief van de arts zou je dat moeten kunnen regelen. Dat het herstel langzamer verloopt dan verwacht of zo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
En er staat in de annuleringsverzekering dat je binnen 5 dagen na de gebeurtenis dat moet doorgeven, maar dat kan heulemaal toch niet. Want de afspraak met de arts is immers pas de 16de.
Billyquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe Sjon stampt waarschuwingssignalen
Ze zijn uitgeputquote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Okay, het plan van de zonsondergang en de vogels en het veld faalde nogal...
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook. Zal ze morgen zelf ook ff bellenquote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met een brief van de arts zou je dat moeten kunnen regelen. Dat het herstel langzamer verloopt dan verwacht of zo.
Heb jij zaterdag nog tv gekeken Oh-Oh! (Ollie Hartmoed en het Gordijnenpaleis) op Ned.3?quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde net nog gaan, maar ze liggen al zo sinds de ochtendwandeling van 2 uur, dus ik heb de zonsondergang en de kraaien gemist vandaag
Ha Maesje, ook alweer met de kerst muts!quote:
Leuk! Veel plezier enquote:
Dank je!quote:
Ja ik ben gek op Kerst.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha Maesje, ook alweer met de kerst muts!
Ik heb even gemist wat er met je stageplek was, maar ik gok dat Enschede dichter bij is?quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je!
En ik heb het voor elkaar met mijn stageplek! Ik ruil met iemand die een stageplek heeft in EnschedeMoet dan wel met psychiatrische patiënten maar dat moet dan maar
Veel plezier vanavond, wat fijn dat je nu niet zover hoeft te reizen voor je stage en dat met die patienten komt vast wel goedquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je!
En ik heb het voor elkaar met mijn stageplek! Ik ruil met iemand die een stageplek heeft in EnschedeMoet dan wel met psychiatrische patiënten maar dat moet dan maar
Ik las het foutquote:
Ik heb de Kerstkok in de keuken staanquote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
Ik ga eens pizza's zoeken , ik heb al honger
Ja, ik ook. Ben net op het net aan het zoeken, wil nog wat mooie brocante glazen en evt. etagere voor hapjes. Maar denk dat ik het laatste maar zelf ga maken, van oud serviesgoed.quote:
Hè getver, wat is nou toch met hemquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje kan bijna niet meer normaal lopen
DA gebeld en morgenochtend om 8:10 mag ik aantreden. Weer foto's (denk ik) en eens kijken of ze er iets in kan spuiten waardoor hij zich iets langer dan twee weken goed voelt
Jep inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er met je stageplek was, maar ik gok dat Enschede dichter bij is?
Wat is dit toch voor raars, er zit niet een minuscuul stukje glas, doorntje o.i.d. helemaal in de voetzool? Het zijn ook geen krampen denk je? Dat zou kunnen verklaren waarom hij er soms wel en soms minder last van heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
DA gebeld en morgenochtend om 8:10 mag ik aantreden. Weer foto's (denk ik) en eens kijken of ze er iets in kan spuiten waardoor hij zich iets langer dan twee weken goed voelt
Oh neequote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Dat zijn de honden van Multiply en ze heeft die foto's zelf gemaaktquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi allen.
De borrel was gezellig, leuk cadeautje gehad nog ook. Vraagje, hier werden gisteren of eergisteren foto's gepost van honden met een kerstmuts op, waren dat eigen foto's of van internet?
Wat raar zeg. Verder helemaal niets aan pijn Elies? En welke pootjes zijn het?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Moet je gelijk beginnen of na de feestdagen?quote:Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep inderdaadik was ingedeeld bij een instelling voor verstandelijk beperkten in Losser. Dat is 2 uur reizen per dag. Nu moet ik dus bij psychiatrische patienten (vind ik eng) maar het is tenminste lekker dichtbij en tijd om angsten te overwinnen
Gatverquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Oh, okequote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn de honden van Multiply en ze heeft die foto's zelf gemaakt
Zie ook centrale hondenfoto topic, daar staan ze ook op de laatste blz geloof ik
In deze post staan ze allemaal bij elkaarquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Die zijn echt heel mooi! Ik wilde zoiets na gaan schilderen op een kerstkaart die ik naar mijn soldaat wil sturen voor kerst.
Ja, ik heb ze gevondenquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
In deze post staan ze allemaal bij elkaar
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor raars, er zit niet een minuscuul stukje glas, doorntje o.i.d. helemaal in de voetzool? Het zijn ook geen krampen denk je? Dat zou kunnen verklaren waarom hij er soms wel en soms minder last van heeft.Je voelt je zo machteloos op deze manier.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Getver Elieswat is het toch vervelend dat je gewoon niet weet wat er aan de hand is en de dierenarts ook niet. Blegh. Ik hoop dat gauw duidelijk wordt wat hij heeft.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Heel erg veel sterkte voor nu
.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat raar zeg. Verder helemaal niets aan pijn Elies? En welke pootjes zijn het?
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpotenquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ik vraag me af of er niet iets is toch met een van zijn gewrichten ofzo, of een ontsteking die slecht te zien is op foto's.
Vervelend zegquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpoten
Hij is niet uitgedroogd en niet verstopt. Hij wil best eten (als ik het langsbreng of hij er in elk geval niet te ver voor hoeft te lopen) en melk met een beetje water gaat er ook prima in. Verder slaapt ie alleen maar.
Ik heb in overleg met de DA er een beetje Metacam in gedrukt, in de hoop dat ie zich dan straks wat beter voelt.
We zullen het morgen wel zien (hoop ik)
Ach arme Fritzquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Die van mij waren eigen foto'squote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi allen.
De borrel was gezellig, leuk cadeautje gehad nog ook. Vraagje, hier werden gisteren of eergisteren foto's gepost van honden met een kerstmuts op, waren dat eigen foto's of van internet?
Die waren ook wel echt tof jaquote:
Ja, het nare is vooral niet weten waar het door komt. Duimen morgen dus maarquote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach arme Fritz, ik hoop dat ze snel vinden wat eraan scheelt beterschap
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)quote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpoten
Hij is niet uitgedroogd en niet verstopt. Hij wil best eten (als ik het langsbreng of hij er in elk geval niet te ver voor hoeft te lopen) en melk met een beetje water gaat er ook prima in. Verder slaapt ie alleen maar.
Ik heb in overleg met de DA er een beetje Metacam in gedrukt, in de hoop dat ie zich dan straks wat beter voelt.
Dat zie je wel bij katten maar ik vind het verloop wat vreemd voor HD.quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)
*meldt*quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
ik heb kortingsstickers van de V&D per e-mail (niet in de winkel verkrijgbaar) voor de vip actie dinsdag en woensdag
Iemand nog iets van de V&D? 20% korting en 15 enzo
Mail per PM is hendig, want viritueel pizza's kan ik niet sturenquote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*meldt*
Woensdag heb ik vrij en moet nog een kadootje uitzoeken voor een surprise. Kan ik royaal uitpakken.Mot je mijn mail of had je die (ook) al?
HD zit toch ook enkel in de heupen? En dus in principe niet in de voorpoten. Het klinkt wel een beetje als artrose. Maar dat zou je op de foto's weer moeten kunnen zien.quote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zie je wel bij katten maar ik vind het verloop wat vreemd voor HD.
Je zou bijna denken dat het iets met de rug of wervelkolom is waardoor hij uitval in de pootjes krijgt ( maar ik heb er ook geen verstand van verder), hopenlijk kunnen ze morgen meer vertellenquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Joe hez DM.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail per PM is hendig, want viritueel pizza's kan ik niet sturen
Ik heb van katten echt geen verstandquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
Over het algemeen zijn katten toch niet van die acteurs? Zijn hartje en zo waren in orde toch Elies? Arme Fritz ..
Ik denk dat Sjon en Jules best leuk samen kunnen spelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Keigoed verkoopfilmpje:
Het gaat om het achterste exemplaar
k vind dat ieder jaar zo'n mooi gebaarquote:Wereldlichtjesdag
Elke 2e zondag in december wordt Wereldlichtjesdag gehouden. Op deze dag, om 19.00 uur ‘s avonds, steken mensen over de hele aarde kaarsjes aan ter nagedachtenis aan, op welke wijze dan ook, overleden kinderen. De wereld wordt zo even letterlijk wat lichter voor mensen die een kind verloren hebben en daarnaast is er het besef dat je niet alleen bent met je verdriet.
Wat mooi, ik doe meequote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
over een uurtje gaan de kaarsjes voor t raam aan
[..]
k vind dat ieder jaar zo'n mooi gebaar
Komt misschien omdat je nog weinig actiefs hebt gedaan? Want dan heb ik daar ook last van.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
het is etenstijd, maar ik heb ECHT geen honger gewoon.
Ik denk dat ik maar een soepje haal. Maar dan moet ik naar de winkelquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je nog weinig actiefs hebt gedaan? Want dan heb ik daar ook last van.
Vanaaf niet, ik ga spruiten koken.
K heb ze nu maar al aangemaaktquote:
Mooi Yns, het is er ook echt de tijd weer voor.quote:Op zondag 11 december 2011 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
K heb ze nu maar al aangemaakt
[ afbeelding ]
Zit de winkel in de buurt?quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een soepje haal. Maar dan moet ik naar de winkel![]()
![]()
Ahquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind t wel meevallen, ga ook weleens op zondag naar de AH of naar de hoogvliet...die is eerder open!quote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit de winkel in de buurt?
Wij moesten vorige week naar de AH in Wageningen, want hier in het durrep is geen winkel open natuurlijk... meeeen, wat een drukte, wat een hel, volgende keer maar weer mooi naar de Makro
Waar zoek je voor die glazen, ik kijk ook al jaren op markten enzo maar kan niks vinden wat ik echt mooi genoeg vindquote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ben net op het net aan het zoeken, wil nog wat mooie brocante glazen en evt. etagere voor hapjes. Maar denk dat ik het laatste maar zelf ga maken, van oud serviesgoed.![]()
Dinsdag naar Saints @ Angels bij ons vaste adres, Tuingoed Foltz. Nog even zoeken naar mooie pegels voor erbij in mijn wildkroon in de keuken.
Oh, dat wist ik niet, dat de Hoogvliet ook open was! Normaal vind ik het niet zo erg dat er niets open is op zondag (woon zo'n beetje tussen de Hoogvliet en C1000 in), maar door het gedoe met Daartje waren we niet aan boodschappen doen toegekomen en m'n cola was opquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vind t wel meevallen, ga ook weleens op zondag naar de AH of naar de hoogvliet...die is eerder open!
In Arnhem wonen was toch beter, supermarkt open tot 10 uur 's avonds en op zondag.
Ow dan woon je aardig in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, dat de Hoogvliet ook open was! Normaal vind ik het niet zo erg dat er niets open is op zondag (woon zo'n beetje tussen de Hoogvliet en C1000 in), maar door het gedoe met Daartje waren we niet aan boodschappen doen toegekomen en m'n cola was op.
Ja, maar vorige week was ik de hele nacht opgebleven met Daartje en pas 's ochtends gaan slapen, dus toen vond ik het niet zo ergquote:Op zondag 11 december 2011 18:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow dan woon je aardig in de buurt![]()
Hoogvliet is van 1 tot 5 open! Dus dan kan je tenminste op tijd gaan ipv pas om 4 uur.
Jah die zit hier om de hoekquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit de winkel in de buurt?
Wij moesten vorige week naar de AH in Wageningen, want hier in het durrep is geen winkel open natuurlijk... meeeen, wat een drukte, wat een hel, volgende keer maar weer mooi naar de Makro
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassenquote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het nare is vooral niet weten waar het door komt. Duimen morgen dus maar
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)
* Ynske duimt mee dat t zo blijftquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Nee dat zei ik laterquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...
Nee, hij heeft echt pijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
Maar Elies, heeft hij ook echt pijn? Of denk je dat hij je zit te beflikkeren?
Ja, hebben we ook aan gedacht, maar het is raar dat ie dat dan aan zijn voorpoten heeft, maar niet aan zijn achterpoten. En hij heeft kracht genoeg, maar wil niet vanwege pijnquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het iets met de rug of wervelkolom is waardoor hij uitval in de pootjes krijgt ( maar ik heb er ook geen verstand van verder), hopenlijk kunnen ze morgen meer vertellen
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn danquote:
Yups, verder was alles goed (bloed is nagekeken, longen en hart klonken prima)quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
Over het algemeen zijn katten toch niet van die acteurs? Zijn hartje en zo waren in orde toch Elies? Arme Fritz ..
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesenquote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn dan), het is juist vaak andersom bij die stomme beesten.
Pluim mag datquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesen
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee overquote:
En jouw beurs vast ook.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
Via www.allesbrocante.nl, die geeft allerlei winkels, internetdingen enz enz. via dit kun je echt ontzettend veel vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar zoek je voor die glazen, ik kijk ook al jaren op markten enzo maar kan niks vinden wat ik echt mooi genoeg vind
Nee, dat viel wel mee. Ze zuchtte nogalquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.quote:
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat het goed blijft gaan met Fritzel
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Is ze altijd wel geweest. Ze is wel iets voller geweest maar bij harde wind waait ze letterlijk weg. Ze is ook erg klein onze katten waren als kitten (12wk) al een stuk groter.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.![]()
Dat is wel een heellichtgewichtje, hoop dat alles weer goed komt.
Wat rotquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aanquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Strega het volgende:
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.
Oe, dat is echt lichtquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aan
Hij heeft net een uitspaje gedaan naar de kattenbak en als je 'm niet kent, zou je het nu niet meer zien. Ik zie het wel, want hij is normaal vrij lomp en druk en nu omzichtig, maar hij loopt in elk geval iets soepeler. Ik vermoed dat de metacam dus even werkt.
Morgen meer; ben erg benieuwd. Hoop op iets simpels dat weer gemakkelijk te verhelpen is
Oh ja, dat is ook een goede! Daartje heeft maandag ook zo'n injectie met vitamine gehad, gewoon voor de zekerheid...quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.
Lekker op tijdquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Moet je gelijk beginnen of na de feestdagen?
Die is cute!quote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Oeh, die is gaafquote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Jaquote:
Hahaha, die ken ikquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JaZe wilde eigenlijk perse een roze, maar geel vond ze eigenlijk nog leuker
Deze was er ook in het roze namelijk, maar kanarie had toch de voorkeur.
Oh en.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afbeelding voor op mijn kaart. Niet heel natuurgetrouw, maar wel lekker kerst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Dat is al heel lang johquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Thanksquote:
Merciquote:Op zondag 11 december 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Weer zo een mooie Samzz
Chico en ik wilden net ff tukken , maar Sjon dacht daar anders over
Ja, was gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Oognip het volgende:
Whehehe die kat
En Samzz wat mooihoe was het bij de borrel? Leuk? Ik las dat je een cadeautje hebt gekregen?
Oh tofquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was gezellig. Een agenda en een cadeaubon
.
+1.quote:
Jij kijkt heel vaak met een half oog he? Moet je me toch eens leren.quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44592/Mr._Deeds/
Deze komt nu, ik ga met een half oog kijken, lijkt me leuke film
Dat mag van mij.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef senesta het volgende:
Dat TLC kan toch ook gewoon als aparte zender? *pruilt*
En ik de hele dag animal Planetquote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
van mij ook, maar vooral omdat je dan de hele dag TLC hebt
quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
van mij ook, maar vooral omdat je dan de hele dag TLC hebt
Allemaal blij!quote:
+1.quote:
Oh bij de eh.... UK dinges dus?quote:Op zondag 11 december 2011 22:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het meidengroepje heeft gewonnen Greys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |