quote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt ook clipcovers, hoef je niet te plakken.
Bijv: http://www.medion.com/nl/(...)8paars%29/40036825A1
Geel is coolquote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Qweeeeej, deze is wel leuk voor haar dan denk ik?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)=ADVNLGSH00202100099
Ik vind dat gele ook wel tofEn hij is er ook in het roze.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgenquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Jij bent altijd vrij op maandag, toch? Dan is het ook wel lekker om zo'n dagje in bed te hebben.
Whehehequote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!
Ik moest er om 6 uur uit.En heb daarom geen katten op bed.
![]()
Wasje 1 van 4 zit erin.
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintjequote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgen![]()
Morgen op zoek naar een kerstboom![]()
Hoe was je vakantie?
Ultiem relaxed is goedquote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.quote:
Que? Ik ben gewoon in de zomer op vakantie geweest?quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik doe vanaaf nog wel een wasje en een drogertje, nu geen zin in
Oh, zo bedoelde ik em niet heurquote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.
Oeh, dat moet ik ook es ff doen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.![]()
En ik heb tevens zeer productief het rooster van de afzuigkap in de week liggen. Derde sopje en er komen nog steeds gruwelijkheden uit.Wat verklaart waarom het ding de laatste tijd niet echt presteerde.
![]()
Nee, dat zal!quote:
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que? Ik ben gewoon in de zomer op vakantie geweest?
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet ik ook es ff doen idd.
Ranzige dingen
Ik maak dat iedere maand schoonquote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.
Ik ook.quote:
Jij kronkelt graag?quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik maak dat iedere maand schoondan heb je nooit last van koelie.
Ik hoef niet te kronkelen, je kan overal makkelijk bij. En de roosters gaan om de 2 weken in de vaatwasser meequote:
Ik haat mensen die een vaatwasser hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kronkelen, je kan overal makkelijk bij. En de roosters gaan om de 2 weken in de vaatwasser mee
Nenenenene.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die een vaatwasser hebben.En makkelijke koven.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
Om een beetje te internetten greys, is dat voldoende
quote:
I luvz itquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het schoonmaken van de koof is de hel. Half in een kronkel op je kookplaat liggen om ook in de verste hoekjes te komen.
Uhm... ja. Want die vette gele druppels moet je vast niet laten zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak jij de binnenkant van de afzuigkap schoon dan Cat?
NEE PRECIES,quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.
Ik ben geloof ik al drie jaar niet op vakantie geweestquote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE PRECIES,
ZEG HET CAT, WIE STEEKT MIJN OGEN UIT
Nog een lid van de vaatwassermaffia.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I luvz it![]()
Ik heb de roosters nu ook direct eruit gehaald en in de gootsteen overgoten met afwasmiddel en kokend water.
Er kwam allemaal sliertjes uit![]()
Straks nog een keer kokend water erover en dan mee in de vaatwassert
De Kleine Blonde Dood.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE PRECIES,
ZEG HET CAT, WIE STEEKT MIJN OGEN UIT
Ik bedoelde zelf achter de roosters, daar waar dat draaiding zit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... ja. Want die vette gele druppels moet je vast niet laten zitten.![]()
Da's het stukje wat blootstaat aan de kookdampen, logisch dat het vet daar ook neerslaat. Achter het rooster ga ik niet poetsen natuurlijk. *loer nog eens in die peilloze diepte*
Nee, dat weet ik ook wel. Ik spaar er goed voor hoorquote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet iedereen (gewoon, algemeen bedoeld) is in de zomer weg geweest.
Heb jij een draaiding?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zelf achter de roosters, daar waar dat draaiding zit.
Al zou dat draaiding ook wel es schoon mogen![]()
Nou ja, als ie het begeeft dan komt er geen roestvrijstalen kap weer iig.....dan wil ik er gewoon een kastje tussen met zo'n uitschuifafzuigding
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijnquote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een lid van de vaatwassermaffia.![]()
Als ik niet vond dat het voor mijn eenpersoons huishouden echt overdreven is dan zat hij er bij wijze van spreken morgen al in.
Hoezo dat? Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Ik spaar er goed voor hoor.
Moet ik me nou gaan schamen omdat ik vakantie boven andere dingen verkies..?
* Ynskequote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een draaiding?![]()
Ik heb een uitklapkastje en goddank geen roestvrij talen ombouw.
En Ynske met haar HG tip:![]()
Handig dat ik op zondag dat ding ga schoonmaken ook.
Zeg Ing, het gaat hier voor de verandering eens niet om een kitten heur.quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijn![]()
En persoonlijk vind ik dat als je de hele week werkt, je best eentje mag heur.
Ik zou em nooit meer kwijt willen iig
ben ik t eigenlijk ook mee eensquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n smalle als Greys heeft zou perfect voor jou zijn![]()
En persoonlijk vind ik dat als je de hele week werkt, je best eentje mag heur.
Ik zou em nooit meer kwijt willen iig
Gewoon een gevoel, my badquote:
Boh dat zou ik echt niet trekkenquote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al drie jaar niet op vakantie geweest
Waar ga je met kerst heen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boh dat zou ik echt niet trekken![]()
Nu ff lekker met Kerst weg en dan in het voorjaar weer écht weg denk ik
Oh, nice! Echt een toffe stad is dat!quote:
Nooit geweest nog, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nice! Echt een toffe stad is dat!![]()
Heb je nog geen overnachting geregeld dan? Praag lijkt me een stad die snel volloopt in de feestdagen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nooit geweest nog, dus ben benieuwd.
Ook wel grappig, nu moeten we natuurlijk voor de kerstdagen daar alvast wat reserveren, dus dan ga je maar af op recensies online en uit reisgidsen. Dus dat kan ook nog alle kanten op
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomtquote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog geen overnachting geregeld dan? Praag lijkt me een stad die snel volloopt in de feestdagen.
Zeker van tevoren reserveren!quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomt
Ah, op die manier. Inderdaad ook handig om vooraf te regelen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat te eten is ook wel handig, en denk dat je met de kerstdagen wat lastiger ergens op de bonnefooi binnenkomt
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjesquote:All rooms with handmade, 100% natural Hästens beds (2.10 meter by 2.00 meter), coffee and tea facilities, LCD TV with DVD player, iPod connection and biometric safes, as well as body products from Rituals and luxury linen from De Witte en Lietaer.
Not too shabby!quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen zullen we wel goed doen
[..]
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjes
Ze kunnen er van alle kanten in.quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh heerlijk bedden van 2.10 bij 2 meter
Slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen zullen we wel goed doen
[..]
Maar ik ga eens op TripAdvisor kijken voor restaurantjes
Wist ik.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen , Cooki die hier straks was met vragen over kat/hond aanschaffen woont in mijn dorp van 1600 inwoners
Dan haat ik jou dubbel.quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
En ik heb ook een vaatwasser
En ik ga voor het eerst in 7 jaar een midweek weg. Best sneu eigenlijk
Jij bent Baasquote:
hier nog zoeentjequote:
Je mag me ietsjes minder haten, want ik heb een kleine vaatwasserquote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan haat ik jou dubbel.![]()
Ow nee, als je voor de eerste keer weg gaat in 7 jaar maakt je dat weer wat sneu dus ik haat je maar één keer.
Doe als die Toerken, ga met de auto.quote:Op zondag 11 december 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag me ietsjes minder haten, want ik heb een kleine vaatwasser
Ja, Mo wil niet zonder Baloe en ik ook niet. Dus volgend jaar Turkije gaat hem ook niet worden
Wat weet je mijn ego weer te strelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bent Baas, jij weet alles vraag me niet hoe
Redelijk. Die is erg moe de laatste tijd (lijkt mij welquote:
Dan moet de beer Rabies spuit, en die wil ik hem niet gevenquote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe als die Toerken, ga met de auto.![]()
En de grootte van de vaatwasser heeft geen invloed op de haat. Je hebt er eentje en dat is voldoende.
Hij heeft natuurlijk een flinke ontsteking gehad en een operatie. Heeft tijd nodig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Redelijk. Die is erg moe de laatste tijd (lijkt mij wel)
Hij ligt nu naast me op de bank met zijn ogen dicht. Hij heeft nog best last bij bepaalde bewegingen van zijn wond. En hij kan maar een klein stukkie lopen.
Ik moet trouwens eerst nog zien dat we uberhaupt die midweek weggaan en ik het niet hoef te annulerenAls ik het moet annuleren koop ik als fucking troost een Nest/e-thermostaat en een nieuwe foon
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.quote:
Je vroeg het helemaal niet aan mijquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.
Hij heeft vorige week het ziekenhuis gebeld en tegen de assistente van de orthopeed gezegd dat ze de dokter in de zak van Sinterklaas moest stoppen aangezien hij pas volgend jaar aan de beurt komt,want hij is wel spoed ,maar anderen nog spoediger blijkbaar .
Deze dokter betitelt al zijn operaties als spoed bij opname en hij moest nu ook nog operaties van collega's doen.
Neh, het autorijden doe ik wel. Dan wordt het maar ff flink doorbijten... maar de vraag is of hij bv kan zwemmen enzo. Want om nou de hele dag in zoeen huisje te zitten, zonder dat je kan zwemmen of naar een stad kan... dan zit ik liever thuisquote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een flinke ontsteking gehad en een operatie. Heeft tijd nodig.
Midweek zal toch wel kunnen? Hij kan net zo goed daar chillen als thuis. Of gaat het autorijden een probleem worden? Gelukkig heeft hij wel een goed excuus om te annuleren.
Pannenkoeken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand nog een idee voor eerste kerstdag? Qua eten?
Niet al te moeilijk aubik kan best koken, maar ik ben geen sterkok
Ik dacht eerst hertenbiefstuk o.a, maar ik weet nie of da lekker is.
Ook belachelijk dat je spoed bent en dan nog lang moet wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.
Hij heeft vorige week het ziekenhuis gebeld en tegen de assistente van de orthopeed gezegd dat ze de dokter in de zak van Sinterklaas moest stoppen aangezien hij pas volgend jaar aan de beurt komt,want hij is wel spoed ,maar anderen nog spoediger blijkbaar .
Deze dokter betitelt al zijn operaties als spoed bij opname en hij moest nu ook nog operaties van collega's doen.
Bij mij moet je niet zijn. Ik ga altijd voor gourmetten, want geen zin om in de keuken te staan, wel zin om urenlang te eten onder het genot van een filmmarathonquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand nog een idee voor eerste kerstdag? Qua eten?
Niet al te moeilijk aubik kan best koken, maar ik ben geen sterkok
Ik dacht eerst hertenbiefstuk o.a, maar ik weet nie of da lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |