Wij doen lekker gemakkelijk, varkenshaasje in champignon-roomsaus met groenten en aardappeltjes (welke weten we nog niet), soep vooraf en lekker ijs na en dan uitbuikenquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand nog een idee voor eerste kerstdag? Qua eten?
Niet al te moeilijk aubik kan best koken, maar ik ben geen sterkok
Ik dacht eerst hertenbiefstuk o.a, maar ik weet nie of da lekker is.
Gourmet gaat mijn huis van meurenquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn. Ik ga altijd voor gourmetten, want geen zin om in de keuken te staan, wel zin om urenlang te eten onder het genot van een filmmarathon
Konijn durf ik niet te etenquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Wij eten kalkoen en konijn op eerste kerstdag.
En ik maak denk ik tarte tatin met peer of souffle als toetje.
Da past niequote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je gezellig zitten onder de afzuigkap
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Konijn durf ik niet te eten
En die tarte tatin klinkt moeilijk
Ik zie het helmaal voor me en de restjes zijn voor Boeboequote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook naakt op tafel gaan liggen en Mo het van je af laten eten. Dan maakt het niet uit wat je maakt want het is soberso spesjaal.
Oh, heftig!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die had vorige week een acute blindedarmontsteking en dus geopereerd
Die Q, die ken toch ook alles!quote:
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
Q, mag Mo wel zwemmen? Het is een klassieke operatie toch? Bij mij op de afdeling mogen de patienten van een buikoperatie de eerste zes weken niet zwemmen.
Heeft ie geen leefregels meegekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.
Nee. Ja, mondeling. Rustig aan doen en niet tillen. Verder niet. Wel douchen enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ie geen leefregels meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |