Ik postte een Porsche 928quote:Op zondag 18 december 2011 02:12 schreef Shivo het volgende:
[..]
Op diegenen die Porsche's, Volvo's, Mercedessen en Amerikaanse muscle cars posten. En als klap op de vuurpijl, de Maserati! Dan haalde je op de middelbare school echt geen hoge cijfers voor begrijpend lezen. ...
Elk merk heeft z'n uitzonderingen, wat mij betreft is de 928 er zo één.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik postte een Porsche 928.
Dat is een lelijke hoerensloep uit de Tachtiger Jaren. Als dat een erkend gave bak is, vrees ik voor de toekomst van de wereld.![]()
enjoy:
[ afbeelding ]
Yep..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zou wel graag een 318 uit 1992 willen zodat er ik niet zuinig op hoef te zijn.
Maar ja, daarin lijk je meteen een armoedige Sjonnie met lage opleiding.
Met Pascha bekleding... O, wat prachtig is dat...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik postte een Porsche 928.
Dat is een lelijke hoerensloep uit de Tachtiger Jaren. Als dat een erkend gave bak is, vrees ik voor de toekomst van de wereld.![]()
enjoy:
[ afbeelding ]
Die hoort niet in dit topicquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 959, vind ik nog steeds een van de mooiste Porsches
Idd, de gaafste porsche allertijden hoor je niet 'stiekem' gaaf te vinden. De F40 vind je ook niet 'stiekem' gaaf. Dat is heel normaal zelfs. Eerder abnormaal als je het niet doet.quote:
Pfff... even terugdenken hoor...quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Waarom heb je het uiteindelijk niet gedaan? Zijn heerlijke rijdersauto's... vrij vaag begrip, maar spartaans rijden is heerlijk! Vooral in een oude opel.
Nouja die kan nog wel eventueel. Een hoop mensen vinden het een hopeloos lelijk stronthok.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wanneer gaat men de OP eens lezen? :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |