Té veul gezopen vannacht dusquote:Op zondag 11 december 2011 14:28 schreef Rave_NL het volgende:
Zelfreflectie is de beste therapie voor een brakke middag.
De voeding had nergens slechte reviews. In een review die jij vond stond wel dat ie meer in de 450 - 500 watt vermogen-range viel (wat nog steeds geen flikker boeit) en dat er wat kabeltjes te kort waren, maar in reviews die ik heb gelezen (kijk naar deze http://www.hardwareheaven(...)-psu-conclusion.html) wordt ie aangeraden.quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog even een keer, er staat dat ik ook niet onder de indruk was vanb de rest, maar het ging in essentie om de voeding. Een voeding is namelijk niet iets waar je op moet bezuinigen. Terwijl je daar met veel andere onderdelen wel mee wegkomt.
Met voedingen moet je altijd op save spelen.
Hier een site van een van de beste voeding reviewers: http://www.jonnyguru.com/
Waarom moet ik het initiatief nemen om het via PM of DM te doen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammy, kap er eens mee, begint irritant te worden. Doe maar via PM of DM
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom moet ik het initiatief nemen om het via PM of DM te doen?
m.k doet het toch ook gewoon hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....
Tijd zal het leren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
ff zonder gekheid Rave.
Weet jij al wat je gaat doen? Toch bijtekenen of afnokken?
Als we zo gaan beginnen kunnen we nog wel een paar boekje opendoen over andere zinloze discussies die in de SC zijn gehouden.quote:Op zondag 11 december 2011 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....
Mwah, die kut controller is nog het lastigste. Spel valt verder best te doen, wel opletten.quote:
Nou, ook meteen een antwoord op waarom custom built PC + muis en toboquote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, die kut controller is nog het lastigste. Spel valt verder best te doen, wel opletten.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef demspec het volgende:
Waarom zoveel tijd in een custom pc steken als je waarschijnlijk toch niet veel meer doet dan trollen en vet kijken.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kunnen we nog wel een paar boekje opendoen over andere zinloze discussies die in de SC zijn gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |