abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 10:35:25 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105445659
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 11 december 2011 @ 10:36:21 #2
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105445670
Pas maar op dat Mr. Coco die zombie-kit niet open maakt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_105445695
Dat filmpje Per, wat een enge mevrouw :X
  zondag 11 december 2011 @ 10:40:58 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105445733
Lol.
Niet meer actief op Fok!
pi_105445772
Goedemorgen!

Mr.Mo gaat zo op weg naar het vliegveld, wel met de auto gelukkig, en dan heb ik het huis voor mij alleen: diehard essay schrijven en pizza bakken :P oh, en nog even naar de bibliotheek.

Lijstje voor vandaag wordt:

O: 2 geroosterde boterhammen hummus
T: banaan
T: mandarijn
L: 2 roggebrood met pindakaas, mok melk
T: 2 knackebrod met hummus
S: hardlopen! :D
D: volkoren pizza, beleg moet ik nog even bedenken :9
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 10:44:28 #6
70532 loveli
N
pi_105445790
:O :W
crap in = crap out
pi_105445811
:W

Ik ben wat ziek aan het worden. En dat kan ik absoluut niet gebruiken. Maar eens kijken of het echt door gaat zetten...

Zo eerst maar eens een brood in de oven schuiven...
pi_105445884
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat! :o. Wat een liefdesverklaring O+. Ze is wel getrouwd hč, Vaiz? :P.

Goeiemorgen :). Gisteren naar Carnage geweest dus; hilarisch. Vooral Hans Landa was erg cool O+. En Kate Winslet, uiteraard, maar dat spreekt voor zich 8-). Daarna thuis nog 50/50 gezien en om een uur of 2 naar bed gegaan. Vakantie O+. Vanochtend een beetje rondlummelen en vanmiddag naar Fryslân O+.
Wat klinkt dat fijn. Ik wil ook!
pi_105445901
Beterschap voor de zieken! Misschien vanmiddag even tukkie doen en als je vitamine C supplementen hebt, de dosering flink omhoog gooien? (alles wat teveel is plas je toch uit)

Ik heb lekker geslapen O+

Zo naar Rdam Alexander om nog wat te gaan kersthoppen, vanmiddag kerstboom optuigen en vanaaf zelfgemaakte ravioli eten :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105446296
_O- @ TT
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105446455
  zondag 11 december 2011 @ 11:27:10 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105446488
Mehehe! Fuchsia.

V1z o.O

Luie dag vandaag O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105446497
pi_105446500

Ik ben er klaar voor 8-)
Ja doei.
pi_105446545
k heb een nieuwe favoriete website geloof ik :')
pi_105446636
K-i-s-s-i-n-g O+

Gelukkig kijkt martijn nooit op fok :D :')
  zondag 11 december 2011 @ 11:35:16 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105446675
Hehe parkietje :D Laatst idd ook zo'n best of pagina bekeken, zitten zulke slechte tussen dat je gaat twijfelen aan de waarheidsfactor :')

Mo, is dat niet een beetje enthousiast? :') :D Of is het voor een paper over een jaar ofzo? :+
pi_105446728
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe parkietje :D Laatst idd ook zo'n best of pagina bekeken, zitten zulke slechte tussen dat je gaat twijfelen aan de waarheidsfactor :')

Mo, is dat niet een beetje enthousiast? :') :D Of is het voor een paper over een jaar ofzo? :+
Nee, voor aanstaande vrijdag... en de bibliografie wordt alleen serieus genomen als hij minimaal anderhalve pagina lang is :')
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 11:38:19 #19
70532 loveli
N
pi_105446745
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
K-i-s-s-i-n-g O+

Gelukkig kijkt martijn nooit op fok :D :')
Wat is z'n username? O-)
crap in = crap out
  zondag 11 december 2011 @ 11:38:52 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105446767
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, voor aanstaande vrijdag... en de bibliografie wordt alleen serieus genomen als hij minimaal anderhalve pagina lang is :')
O-keee :o Wat een stomme regel! Zou als ik jou was quotes van google books halen (= sneller dan bladeren :P) en uit wat artikelen ofzo.
pi_105446815
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O-keee :o Wat een stomme regel! Zou als ik jou was quotes van google books halen (= sneller dan bladeren :P) en uit wat artikelen ofzo.
Ja, dat. Eén zin oid.

Ik heb ooit hetzelfde gehad bij een essay voor een vorige studie, ik moest per se een tekst gebruiken die er absoluut niet in paste. Eerste keer niet gedaan, onvoldoende. Bij de 2e keer een paar zinnen erin geplakt die er eigenlijk niet goed bij pasten, maar vooruit.... toen had ik een zes. :')
pi_105446873
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is z'n username? O-)
Hij doet niet aan fok :P

Op weg naar de sportschool!
  zondag 11 december 2011 @ 11:52:56 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105447163
Lijstje:

O: twee geroosterde krentenbroodjes, twee boterhammen saksische leverworst, glas melk
S: géén ;(.
T: twee mandarijnen
L: twee boterhammen, twee gekookte eitjes
T: appel
D: wat de pot schaft
T: even in de kastjes snuffelen bij m'n ouders :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 december 2011 @ 11:53:55 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105447189
:D

Lijst:
O: boterham lever, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T: appel, gekookt ei
L: boterham lever, stuk stol met boter
T's: sinaasappel, peer, blokje choco, zoute stokjes
D: witlof ovenschotel met ham en kaas en pasta
T: bak kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105447686
Zondag... :z

Ben erg benieuwd naar de zaterdagnacht van V1z :)

Lijstje:
O: appel,peer, beetje muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd
B: kerstkadootjes kopen, boodschappen, etc
L: waldkornbroodje met iets.. ei?
T: ga koekjes bakken, dus koekje
D: zelfgemaakte volkoren/spelt pizza met spinazie, tomaat, champignons, paprika
Be someone that makes you happy
pi_105447996
Gisteren:
O: Brinta, appel, melk
S: intervaltraining hardlopen
T: appel
L: 3 boterhammen, 1 gebakken eitje, houmous
D: risotto, tilapia, witlof&paprika

Vandaag:
O: Brinta, appel, melk
L: 2 boterhammen met iets
T: misschien een sinaasappel
D: bloemkool/broccolisoep met kaasuibrood

Ontbijt was erg laat (11.15) en D wordt om 18 uur want moet daarna weg, dus daarom niet zoveel. Morgen o/l/d in hotel, dus dat zal wel weer compenseren.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_105448356
Cadeautjes halen! Maar vriendje weet niet wat ie wil en hij vond dat t geen ereader mocht zijn, dus ik ga zoeken.
Tevens lopen naar en van de stad, wordt een wandeling.
pi_105448993
:W
  zondag 11 december 2011 @ 12:59:31 #29
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_105449122
Hee Amseltje, hoe bevalt het daar Down Under?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_105449243
Het is super! Duiken, kanoën, mountainbiken... En er staat nog veel meer op het programma :) Heb alleen het hele ik-plan-alles-op-het-laatste-moment-wel-idee moeten laten varen omdat het hoogseizoen is en alles veel te snel vol raakt. Maar ik zit zit nu in een geweldig hostel waar we alles samen hebben uitgezocht en nu is alles eigenlijk helemaal uitgestippeld en gaat het gewoon goed komen! En ik ga kerst vieren met familie, heb ik enorm veel zin in O+
  zondag 11 december 2011 @ 13:08:52 #31
277802 _Calimero_
pi_105449423
Klinkt super zeg! ik ben erg jaloers! Heb je daar familie zitten, of ben je dan alweer terug?

Hoewel jaloers... ik ben vriendje aan het overhalen om in de zomer een reis te maken naar Z-A. Helaas zitten we gebonden aan schoolvakanties ivm zijn werk. Maar soit, ik wil daar al zo lang heen en ik heb het gevoel dat ik hem wel meekrijg *O*
pi_105449558
Ja familie in OZ! Ik ken ze helemaal niet goed, en eerst wilde ik nog niet vastleggen waar ik met kerstmis zou zijn, maar ik vind het nu toch wel een heel relaxed idee om dan niet in een hostel met vreemden te zitten, maar bij mensen thuis bij wie ik welkom ben. En we zitten dan met kerst op hun boerderij in de outback en het lijkt me ook wel heel leuk om dan te zien hoe de gewone Australiër leeft, itt alle toeristische dingen die ik nu zie :)

Pfff, meteen hele verhalen, maar het is lekker om even wifi te hebben!
pi_105449591
klinkt goed zeg, Amsel! Bevalt het alleen reizen je?

Ik ben weer aan het werk...Gelukkig leer ik er zelf ook heel veel van, en kan ik het relaxed thuis doen...
  zondag 11 december 2011 @ 13:14:12 #34
277802 _Calimero_
pi_105449595
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Amsel het volgende:
Ja familie in OZ! Ik ken ze helemaal niet goed, en eerst wilde ik nog niet vastleggen waar ik met kerstmis zou zijn, maar ik vind het nu toch wel een heel relaxed idee om dan niet in een hostel met vreemden te zitten, maar bij mensen thuis bij wie ik welkom ben. En we zitten dan met kerst op hun boerderij in de outback en het lijkt me ook wel heel leuk om dan te zien hoe de gewone Australiër leeft, itt alle toeristische dingen die ik nu zie :)

Pfff, meteen hele verhalen, maar het is lekker om even wifi te hebben!
O dat lijkt me super, op die manier bij familie te zijn! kun je ze gelijk leren kennen :-)
Ik vind reisverhalen heerlijk om te lezen, dus alles wat je kwijt wil; kommaar op :)
pi_105449616
En ik schaam me kapot, maar ik heb na 4 dagen hier al moeite om nog normaal NLs te praten, ik wil steeds Engelse zinsconstructies gebruiken :@
pi_105449645
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Amsel het volgende:
En ik schaam me kapot, maar ik heb na 4 dagen hier al moeite om nog normaal NLs te praten, ik wil steeds Engelse zinsconstructies gebruiken :@
Dat is herkenbaar hoor, als je alleen maar Engels spreekt.

Fijn dat het zo leuk is! *O*
pi_105449782
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt goed zeg, Amsel! Bevalt het alleen reizen je?

Ja! Het alleen zijn vind ik helemaal geen probleem, maar ik moe(s)t wel heel erg wennen aan hoe het reizen hier werkt, omdat alles zo ver bij elkaar vandaan is en je dus bussen moet regelen, maar die moeten dan wel aansluiten op de trips die je wilt boeken, waarvoor er dan wel ook weer plek in een hostel moet zijn. Is stiekem best stressen, terwijl iedereen hier al een half jaar lijkt te zitten en nog een half jaar blijft en alles onder controle heeft. Maar ik ontmoette vandaag een Duits meisje dat vertelde dat zij de eerste dagen ook wezenloos rondliep zonder enig idee hoe ze alles een beetje efficiënt kon regelen, dus ik ben niet de enige :)

En het hostel waar ik nu zit is echt geweldig! Het is dat ik de rest van het land ook nog wil zien, anders was ik gewoon 4 weken hier in m'n hangmat blijven liggen O+
  zondag 11 december 2011 @ 13:22:34 #38
277802 _Calimero_
pi_105449912
Waar zit je nu dan?
pi_105450068
In Cairns. http://www.travoasis.com.au/ Echt een aanrader O+

En nu ga ik lekker douchen en duik ik m'n bed in. Hoop trouwens dat met jullie ook alles goed gaat natuurlijk, heb maar 3 blzs teruggelezen, maar ik ga ervan uit van wel ;) Tot snel!
pi_105450366
Leuk bijlezen, Amsel! Tof te horen dat je het zo naar je zin hebt!! :*
pi_105450461
Amsel, klinkt nice!

Lijstje:

S: uurtje sportschool
O/L: twee boterhammen met nutella
T: omelet/soepje
D: nog geen idee
T: mandarijnen/ander fruit
pi_105451258
Klinkt geweldig allemaal, Amsel! O+.

Jag, omdat je commentaar wilde op je lijstjes... je had gister al pepernoten en wijn op, waarom dan ook nog iets lekkers na het eten?

Ik voel me de laatste dagen een beetje meh. Ik wil van alles wat niet kan/mag/lukt. Maar goed, eerst maar eens aan het werk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_105452075
I know, DaD. Komt omdat ik me zielig voelde. Ik heb tot half 8 ofzo gewerkt, en ik vond dat dat 'beloond' mocht worden.

Daar moet ik echt vanaf, mezelf belonen met lekker eten..
pi_105452281
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amsel, klinkt nice!

Lijstje:

S: uurtje sportschool
O/L: twee boterhammen met nutella
T: omelet/soepje
D: nog geen idee
T: mandarijnen/ander fruit
Ik vind het wel erg weinig met een uurtje sport. Of je moet een hele flinke avondmaaltijd hebben en zowel een omelet als een soepje eten :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105452297
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x beschuit met boter en hagelslag
L: niks, maar ontbijt was om 12 uur of zo.
T: wodka, chips (da's nu. Ik weet niet of ik het dan cursief moet doen of niet, over firstworld problems gesproken....)
D: bloemkoolpuree, gestoofde kip, gehaktbrood, kliekje aardappelen van eergisteren. Komkommersalade.
T: stroopwafel.

Vandaag:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: bakje met gekookte sperzieboontjes, bloemkoolroosjes, klein beetje heel fijn gesnipperd ui en wat quorn in satésaus. (gewoon koud, best lekker!) en 1x geroosterd brood met kaas, paprika en komkommer.
T: wodka
D: gestoofde kip, bloemkoolpuree en rode bietjes uit pot.
T: stroopwafel bij thee.
pi_105452302
Amsel, klinkt goed allemaal! Ik ben jaloers! :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105452375
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
I know, DaD. Komt omdat ik me zielig voelde. Ik heb tot half 8 ofzo gewerkt, en ik vond dat dat 'beloond' mocht worden.

Daar moet ik echt vanaf, mezelf belonen met lekker eten..
Ik geloof dat Xennia het al eerder zei en ik moet me erbij aansluiten: jouw lijstjes zijn meestal lekker en gevarieerd, maar het zijn eerder op gewicht-blijf-lijstjes dan afvallijstjes. Zou je ergens nog wat verbeteringen kunnen/willen aanbrengen?
pi_105452469
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat Xennia het al eerder zei en ik moet me erbij aansluiten: jouw lijstjes zijn meestal lekker en gevarieerd, maar het zijn eerder op gewicht-blijf-lijstjes dan afvallijstjes. Zou je ergens nog wat verbeteringen kunnen/willen aanbrengen?
Ja, heel veel. Maar nu niet. Ik heb het nu zo druk dat ik blij ben dat ik 1x in de week boodschappen kan doen. In het nieuwe jaar heb ik meer tijd en ga ik weer op letten, maar voor nu is op gewicht blijven voldoende. Ik heb gewoon de tijd en energie niet om er over na te dneken....

Hetzelfde geldt voor sporten, met 1x in de week een rondje hardlopen ben ik al blij op dit moment...
pi_105452470
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg weinig met een uurtje sport. Of je moet een hele flinke avondmaaltijd hebben en zowel een omelet als een soepje eten :7
Ik heb maar heel even cardio gedaan (15mins om warm te worden), voor de rest vooral spieren getraind. Volgens mij verbrand je dan niet zoveel. Toch?

Tis sowieso minder doordat ik redelijk laat ben opgestaan (11.00u), meteen vriendin ben gaan ophalen en daarna door naar de sportschool. Niet van tevoren gegeten. Is het dan nog steeds te weinig?
pi_105452551
Op de foto ziet het er niet zo leuk uit als in het echt, maargoed;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 14:43:03 #51
70532 loveli
N
pi_105452737
Nice Mo! Zou er lichte panties bij doen, denk ik.
En hakken :+
crap in = crap out
  zondag 11 december 2011 @ 14:44:32 #52
277802 _Calimero_
pi_105452797
De foto's zijn ook een beetje donke'/onduidelijk. Je taille is nu niet echt te zien, waardoor ik het lastig vind er een oordeel over te hebben. Ik vind het nu lijken of hij rondom je middel niet zo mooi zit/te hoog lijkt. Maar waarschijnlijk is dat in het echt dus heel anders?

Ik zou ook lichte panties bij doen!
En ik heb gemist waar het voor is: heb je een gala?
  zondag 11 december 2011 @ 14:46:31 #53
277802 _Calimero_
pi_105452874
Zo. ik ga even een flinke cappuccino maken en dan nog een uurtje studeren. Nog even gauw kadootjes kopen in de stad en dan de huishoudelijke taken vervullen. Wat een braaf leven heb ik :o ;(
pi_105452971
ik zit nog steeds in m'n ochtendjas..

Straks als het werk klaar is ga ik lekker inb ad met een stapel volkskrant magazines...
pi_105453093
Gewoon, voor kerst. En gala sowieso niet, want het is geen galajurk :)

En ik ga voor donkere panty en lage hakjes, die ik dus al heb. Moet ze nog wel even poetsen, want ze zien er nu niet uit. Het zwarte vestje erbij staat ook leuk. En hij zit prima bij mijn niet bestaande taille, maar dat is op de foto niet echt te zien :')
Ja doei.
  zondag 11 december 2011 @ 14:57:20 #56
277802 _Calimero_
pi_105453295
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon, voor kerst. En gala sowieso niet, want het is geen galajurk :)

En ik ga voor donkere panty en lage hakjes, die ik dus al heb. Moet ze nog wel even poetsen, want ze zien er nu niet uit. Het zwarte vestje erbij staat ook leuk. En hij zit prima bij mijn niet bestaande taille, maar dat is op de foto niet echt te zien :')
Ik ga zelden naar gala;s dus geen verstand van wat wel of geen officiele galajurk is. Maar leuk, zo'n mooie jurk voor kerst! Ik gokte inderdaad al dat hij beter zou zitten dan hier te zien is, Met vestje lijkt me ook leuk, en net iets minder koud haha.
Heb je ook een panty die iets meer doorzichtig is? Ik denk dat het wel echt mooier staat als je je benen een beetje ziet.
  zondag 11 december 2011 @ 14:57:26 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105453304
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef loveli het volgende:
Nice Mo! Zou er lichte panties bij doen, denk ik.
En hakken :+
^^
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 11 december 2011 @ 14:57:57 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105453329
Leuk Mo, past goed bij je.

Haha, mijn aanstaande houdt alle sportactiviteiten bij...
Ik heb dit jaar:
1100 km gewandeld
370 km hardgelopen
410 km op de hometrainer.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105453381
Als ik één ding lelijk mag vinden aan mijzelf dan zijn het wel mijn knieën :P dus draag liever iets met >60 denier :P

En gala = lang. Dit is meer cocktail :P
Ja doei.
  zondag 11 december 2011 @ 15:00:19 #60
277802 _Calimero_
pi_105453460
O dan heb ik ook cocktail op gala's aangehad.
oh well, who cares. Ik zag er desalniettemin goed uit ;)
pi_105453501
Nais Mo! Zou 'm inderdaad nog even proberen met lichte panties, maar als je er een donkerder vestje opdoet kan zwart ook hoor :Y
Jagar, ik was gister een beetje ziekjes, bad & vroeg in bed hebben geholpen!

Het pension was niks. Als we nog 5 minuten waren gebleven had ik minstens 5 honden meegenomen :') . Met niks bedoel ik trouwens niks voor ons (=zeer teerhartige mensen die hun hond niet kunnen zien als hond :') ). Ik denk zelf dat Ozzie het voor dagopvang fijn zou vinden, maar daar ook 10 dagen moeten slapen, not so much. Als ik ooit een hond krijg ga ik toch mooi vanaf het begin een pension zoeken, zodat 'ie in elk geval kan wennen (en ik ook :') )

Overigens gaat mijn moeder niet mee op vakantie als we geen onderdak vinden. The quest continues...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105453530
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb maar heel even cardio gedaan (15mins om warm te worden), voor de rest vooral spieren getraind. Volgens mij verbrand je dan niet zoveel. Toch?

Tis sowieso minder doordat ik redelijk laat ben opgestaan (11.00u), meteen vriendin ben gaan ophalen en daarna door naar de sportschool. Niet van tevoren gegeten. Is het dan nog steeds te weinig?
Volgens mij was het juist slimmer om te ontbijten. Als je spieren traint vreet dat nogal veel energie. Maar Viz weet hier meer van, dus zolang je toch met hem in de boom zit.. :7
pi_105453719
Mijn lijstje is ook niet purrrfect, trouwens. Voel me niet helemaal lekker sinds we terug zijn van vakantie, maar het gaat de goede kant op. Morgen weer werken en proberen een beetje in het normale ritme te komen.

O: volkoren puntje salami, banaan, 2 mandarijnen
T: volkoren beschuitje hagelslag, 2 sinterklaassnoepjes (van die muizen/kikkers)
L: kom erwtensoep
T: volkoren puntje beenham
D: zuurkoolovenschotel
T: yoghurt met muesli, denk ik
pi_105453742
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Syrena het volgende:
Nais Mo! Zou 'm inderdaad nog even proberen met lichte panties, maar als je er een donkerder vestje opdoet kan zwart ook hoor :Y
Jagar, ik was gister een beetje ziekjes, bad & vroeg in bed hebben geholpen!

Het pension was niks. Als we nog 5 minuten waren gebleven had ik minstens 5 honden meegenomen :') . Met niks bedoel ik trouwens niks voor ons (=zeer teerhartige mensen die hun hond niet kunnen zien als hond :') ). Ik denk zelf dat Ozzie het voor dagopvang fijn zou vinden, maar daar ook 10 dagen moeten slapen, not so much. Als ik ooit een hond krijg ga ik toch mooi vanaf het begin een pension zoeken, zodat 'ie in elk geval kan wennen (en ik ook :') )

Overigens gaat mijn moeder niet mee op vakantie als we geen onderdak vinden. The quest continues...
Je moeder werkt op je schuldgevoel zo te horen. Hou je poot (!) stijf!!

Je kan hem trouwens op proef doen geloof ik hč! Dan kan je kijken hoe hij het echt vindt. Honden zijn in theorie wel echte roedeldieren, dus kan best zijn dat hij het enorm naar zijn zin heeft!

En erg leuk jurkje Mo: mits hakken, lichte panty en bolero!! ^O^
pi_105453909
Oh, heet dat wat ik gekocht heb een bolero? :') Nou ja, dit heb ik, hakken ook, maar de panty blijft toch echt gewoon deze ^O^.
Ja doei.
pi_105453984
En puik dat hij tof wordt bevonden.

Ik kan daar wel weer even op doorstuderen.. Het gaat goed met m'n essay dus moet even van die 'flow' gebruik maken! 8-)
Ja doei.
pi_105454019
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, heet dat wat ik gekocht heb een bolero? :') Nou ja, dit heb ik, hakken ook, maar de panty blijft toch echt gewoon deze ^O^.
Ik kan me echt niet voorstellen dat je knieën zo erg zijn dat een iets lichtere panty niet kan! :o Maar veel mensen hebben een complex over hun knieën, volgens mij. :P Cute dress! :Y
  zondag 11 december 2011 @ 15:15:42 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105454074
Alsof met zo'n jurkje er ook maar iemand naar je knieën zal kijken! :P
  zondag 11 december 2011 @ 15:19:23 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105454216
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alsof met zo'n jurkje er ook maar iemand naar je knieën zal kijken! :P
dat idd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_105454248
Ik heb ook een lief jurkje gekocht gisteren. Probeer hem online te vinden, maar het wil niet lukken ;( .

En terwijl ik het jurkje aan het passen was, was er een vrouw die het jurkje ook aan het passen was. We kwamen zo'n beetje tegelijkertijd het pashokje uit. Het verbaasde me nogal dat zij hem ook kocht, want als het bij mij zo had gezeten had ik 'm mooi weer teruggehangen. :')
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 15:22:45 #71
70532 loveli
N
pi_105454357
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een lief jurkje gekocht gisteren. Probeer hem online te vinden, maar het wil niet lukken ;( .
Geeft niet, dan maak je toch gewoon zelf foto's?
crap in = crap out
pi_105454427
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Geeft niet, dan maak je toch gewoon zelf foto's?
Daar ben ik eerlijk gezegd te lui voor :') :@ Zit in joggingbroek en dikke trui op de bank O+

Misschien morgen wel even, maar hij is niet zo feestelijk als die van Mo, hoor :P .
pi_105454684
Mooi Mo! Sluit me aan bij de rest. Iets lichtere panties waarschijnlijk mooier.

Ik heb geen knieëncomplex, maar als ik er lang genoeg naar staar, worden ze vanzelf lelijk :D :P
pi_105454717
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgens mij was het juist slimmer om te ontbijten. Als je spieren traint vreet dat nogal veel energie. Maar Viz weet hier meer van, dus zolang je toch met hem in de boom zit.. :7
Ah, kk. Ik zal t m zo even vragen idd :)
pi_105454760
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooi Mo! Sluit me aan bij de rest. Iets lichtere panties waarschijnlijk mooier.

Ik heb geen knieëncomplex, maar als ik er lang genoeg naar staar, worden ze vanzelf lelijk :D :P
Ja, inderdaad. Net zoals met je tenen, dat zijn ook rare dingen als je er te lang naar kijkt! :P
pi_105454864
alles is lelijk als je er te lang naar kijkt...

Zo. Nog 1 artikel lezen, en dan ga ik in bad. Eindelijk!

Lijstje voor vandaag:

O/L: 5 sneeën vers witbrood met roomboter en hagelslag, smoothie van banaan, framboos en yoghurt
T: peer
T:?
D: stoofpot met bief, wijn, aardappel, champignon, wortel, bacon, met nog wat van dat verse witbrood.
pi_105454888
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Net zoals met je tenen, dat zijn ook rare dingen als je er te lang naar kijkt! :P
Oh, maar serieus. Mijn tenen zijn écht raar. Iedereen zegt altijd "je bent gek' en 'dat zal vast niet'. En dan zien ze ze en dan zijn ze het ermee eens dat mijn tenen raar zijn :D :+
pi_105454906
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, maar serieus. Mijn tenen zijn écht raar. Iedereen zegt altijd "je bent gek' en 'dat zal vast niet'. En dan zien ze ze en dan zijn ze het ermee eens dat mijn tenen raar zijn :D :+
You know what to do! oO<
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 15:36:12 #79
70532 loveli
N
pi_105454920
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

You know what to do! oO<
_O-
crap in = crap out
  zondag 11 december 2011 @ 15:40:18 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105455055
Vreterig..
Nu al weer op: 2 stronken witlof, augurkjes met ham, chocolade, plakje stol, zoute stokjes... :')
pi_105455064
In t kader van kerstjurkjes... vinden jullie hier wat bij zitten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105455248
:@
Maar ik kan er heul niets aan doen dat Coco het summum van yum is...
Na die blotebillenpicca van gister was ik gewoon even van de kaart :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105455269
Oeh, dat klinkt heel leuk Amsel O+ En kerst is inderdaad wel fijn om te vieren met bekenden :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 15:46:32 #84
70532 loveli
N
pi_105455337
Nallie, ligt een beetje aan je figuur. Van mij mogen kerstjurkjes wel wat extra bling hebben.
crap in = crap out
pi_105455389
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef loveli het volgende:
Nallie, ligt een beetje aan je figuur. Van mij mogen kerstjurkjes wel wat extra bling hebben.
maat 36-38, weinig heupen, wel taille, weinig kont :')
pi_105455456
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bovenstaande modelletjes maskeren eerder het niet hebben van een taille dan dat ze een mooie taille benadrukken denk ik.

En Amsel wat ben je heerlijk enthousiast, super dat het je zo naar het zin is daar!!!
pi_105455457
In de categorie foto's/filmpjes waarvan je liever niet hebt dat anderen ze zien is er gisteravond eentje van mij (en wat anderen) gemaakt die uiteraard meteen op facebook stond incl tag :'). Gelukkig kan je tags eruit slopen :+. Maar ik had misschien toch liever gehad dat het niet gemaakt was of online gezet werd :+.

Cool Mo! Staat leuk!

Klinkt goed Amsel :D.

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Ik vind ze om eerlijk te zijn wat te eenvoudig voor een leuk kerstjurkje. Ze zijn zo plain.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105455516
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Eerlijk antwoord: nee.
pi_105455535
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie foto's/filmpjes waarvan je liever niet hebt dat anderen ze zien is er gisteravond eentje van mij (en wat anderen) gemaakt die uiteraard meteen op facebook stond incl tag :'). Gelukkig kan je tags eruit slopen :+. Maar ik had misschien toch liever gehad dat het niet gemaakt was of online gezet werd :+.

Cool Mo! Staat leuk!

Klinkt goed Amsel :D.

[..]

Ik vind ze om eerlijk te zijn wat te eenvoudig voor een leuk kerstjurkje. Ze zijn zo plain.
Haha ja maar ik hou wel van eenvoudig! Vond het al goed van mezelf dat ik niet voor zwart ging ;)
pi_105455559
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha ja maar ik hou wel van eenvoudig! Vond het al goed van mezelf dat ik niet voor zwart ging ;)
Ja ik ook, maar ik zou voor kerst toch iets met een printje of bijzonder detail gaan. Dan mag het model nog steeds eenvoudig zijn.
  zondag 11 december 2011 @ 15:52:58 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105455580
Mooi zwart is niet lelijk :7

Wc-blotebillenpica's, Vizje? :7

Leuk, Mo! :Y Niet erg duidelijk idd, maar het is er wel bij te bedenken :P

Nallie: wel leuk, niet erg kersterig denk ik? Maar wat weet ik :+
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 15:53:22 #92
70532 loveli
N
pi_105455592
Rood mag ook met kerst.
crap in = crap out
pi_105455615
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar ik zou voor kerst toch iets met een printje of bijzonder detail gaan. Dan mag het model nog steeds eenvoudig zijn.
Hmm ja ik snap je punt. Maar het is gewoon familiekerst. En ik hou niet echt van te opvallend.
Maar ben zelf ook niet overtuigd van deze jurkjes, dus misschien wordt het gewoon wel iets uit de kast...
pi_105455655
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zou voor ultrastrak gaan, mits je dan wel een platte buik hebt.

Check dit bijvoorbeeld:
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 15:56:47 #95
70532 loveli
N
pi_105455769
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Check dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Als do of als don't?
crap in = crap out
pi_105455801
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Check dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja platte buik hangt erg af van de buikissues, en daar ga ik t niet op gokken. Met al dat eten zal t weer lekker opgeblazen zijn.. Maar wel leuk model!
pi_105455812
Oh, en sport is gewoon onderhevig aan de wetten van Newton... Qua energieverbruik dus.
Verschil tussen kracht en cardio is het aantal spiervezels dat je doet slopen. Met kracht sloop je er meer, daarom zijn krachttrainers ook meer gericht op eiwitten omdat je ze daarmee opnieuw bouwt.
En duursporters dus meer op koolhydraten :)
Grof gezegd zijn eiwitten bouwsteentjes, eventueel om te zetten in brandstof.
En koolhydraten zijn brandstof.
:)
pi_105455848

pi_105455889
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Als do of als don't?
Eerlijk is eerlijk: ik vind Diaz er prachtig in uitzien. Dat model jurkjes staat haar goed, en ook zij heeft weinig heup en kont, wel wat taille. Maar ze heeft ook gorgeous legs.
pi_105455896
:9 venkelsoep en zelfgebakken brood O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 16:01:27 #101
70532 loveli
N
pi_105455964
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: ik vind Diaz er prachtig in uitzien. Dat model jurkjes staat haar goed, en ook zij heeft weinig heup en kont, wel wat taille. Maar ze heeft ook gorgeous legs.
Smaken verschillen. Die onderste rode vind ik mooi.
crap in = crap out
pi_105455999
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi zwart is niet lelijk :7

Wc-blotebillenpica's, Vizje? :7

Leuk, Mo! :Y Niet erg duidelijk idd, maar het is er wel bij te bedenken :P

Nallie: wel leuk, niet erg kersterig denk ik? Maar wat weet ik :+
Nope, kreeg gewoon in ene een picca van d'r blote billen :o :D O+
SPOILER
Weet niet wat jouw definitie is van gorgeous legs Ewe, maar in mijn optiek heeft Diaz dat echt niet...
Na The Mask, vind ik haar er dan ook niet mooier op geworden, tegendeel zelfs.
pi_105456091
De roze vind ik ook mooi!

Mo de foto's zijn niet erg duidelijk ;) of mijn scherm laat het afweten.

En zelfs ik loop met een getinte panty dus dan kan jij dat zeker :+
pi_105456131
Ha, jurkje gevonden! En even voor de duidelijkheid, dit is niet een specifiek kerstjurkje :+

[ Bericht 14% gewijzigd door Goodbye op 11-12-2011 16:14:33 ]
pi_105456337
Oh no, topickiller! :D
  zondag 11 december 2011 @ 16:12:13 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105456412
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Goodbye het volgende:
Ha, jurkje gevonden! En even voor de duidelijkheid, dit is niet een specifiek kerstjurkje :+

[ afbeelding ]
Ik zie hem maar half :o

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope, kreeg gewoon in ene een picca van d'r blote billen :o :D O+
SPOILER
Weet niet wat jouw definitie is van gorgeous legs Ewe, maar in mijn optiek heeft Diaz dat echt niet...
Na The Mask, vind ik haar er dan ook niet mooier op geworden, tegendeel zelfs.
I r shocked :o
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 16:17:48 #107
70532 loveli
N
pi_105456698
Coco, het verhaal achter de foto, plz?
crap in = crap out
pi_105456716
en wie of wat is mango?
pi_105456782
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Goodbye het volgende:

[ afbeelding ]
Hij lijkt mooi, maar wb kleur moet ik het op jou zien!
  zondag 11 december 2011 @ 16:19:49 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105456802
Mango = poezel!

Tevens omg O+ O+

Baby rode panda! O+ Met mamma! Voor de geīnteresseerden, deel van deze serie :+
pi_105456830
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Hij lijkt mooi, maar wb kleur moet ik het op jou zien!
Zhe pressure! :o Ik maak morgen wel even een foto. _O-
pi_105456849
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mango = poezel!

Tevens omg O+ O+

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_105457117
cuteness!!!!

en whut, billen? Coco?
  zondag 11 december 2011 @ 16:27:51 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105457199
quote:
Mango = poezel!

Tevens omg O+ O+

[ afbeelding ]

Pandabiefstuk.. zal dat smaken?
pi_105457226
quote:
Mango = poezel!

Tevens omg O+ O+

[ afbeelding ]

Aww, wat een schattige beestjes zijn dat!

SPOILER: Labiel gezeuralert.
Uniek! :D.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 16:29:27 #116
70532 loveli
N
pi_105457263
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:9
crap in = crap out
pi_105457290
leuk jurkje, DaD Goodbye! Ik dahct altijd dat StreetOne alleen maar ouwe vrouwen kleding had, maar dat valt dus wel mee. Volgende week in DlD ook maar eens kijken!

Zo. Uitgewerkt. Nu plof ik zo in bad met een stapel volkskrant magazines. Heerlijk!
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 16:30:15 #118
70532 loveli
N
pi_105457293
DaD :*
crap in = crap out
  zondag 11 december 2011 @ 16:32:48 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105457398
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo te zien aan het koppie van mammapanda wel! :+

DaDtje :*

Ik wil ook een aanfoto zien, Goedbijtje! Zo op het eerste gezicht is het niet zo mijn smaak, maar wie weet als ie je awesome staat 8-)
pi_105457654
quote:
Oh, is dat Cameron Diaz? Vind ik niks mooi, te mager. Die benen ook. De 2e foto is onzichtbaar, de 3e dame is mooi en de jurk ook.

Jurk MoBlo mooi, je lijkt wel tieten te hebben :+!

quote:
Mango = poezel!

Tevens omg O+ O+

[ afbeelding ]

Hé, een raar vosje dat een onnozel ding schaakt!

Goodbye, mooi trouwjurkje :D.

Jurkjes van Nallie: nee, niet mijn smaak.

Ben ik nog belangrijke jurkjes vergeten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105457736
Trouwjurkje? Als gast bedoel je? :7

Ik maak sowieso wel even een foto met mezelf er in voor de non-believers 8-) . Zou wat zijn als het dan nog steeds niks werd gevonden :P
pi_105457746
Te lam, dus terug met de tram. Heb wat kleren en een boel cadeautjes :)
pi_105457796
Daglijst
• warme melk met havermout
• 2 rode paprika's en een koolrabi, warm
• 8 krekkers met beleg
• beesten
• koeiepoep scheppen
• wilgen knotten
• wilgentakken vlechten
• kleine wandeling
• 1 port
biefstuk, patat, rode-krotensalade en eea aan saus / mayo
evt toetje
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105457917
Zei ik nou bloot? Had ook gewoon bedekt kunnen wezen natuurlijk, m'n gedachte was gister beetje vertroebeld. :P

Baby red panda is brown!? :o O+

Sigme, awesome! ^O^ En beesten zal wel niet zijn wat ik in eerste instantie dacht dat het was :D
Uniek _O- Maar zit wel weinig vlees aan, kun je beter de reuze variant pakken lijkt me.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 16:56:46 #125
70532 loveli
N
pi_105458457
Vaiz geeft overal z'n eigen draai aan :')
crap in = crap out
pi_105458967
:D haha viz!!

Nallie ik vind ze wel superleuk, als enige geloof ik :'). NIet super flitsend, maar wel leuk. Mooie ketitng of andere sieraden erbij, hoge hakken, panty en een shiny jasje en klaar. Misschien nog wat glitterdingen in je haar.

Die van Ewelina vind ik dan weer helemaal niets, dat staat alleen als je een figuur als Cameron hebt (misschien heb je dat wel Nallie?). Cameron Diaz zelf vind ik overigens echt ZO lelijk, ik kan er niets aan doen :D
pi_105459009
Ik ga een lijstje doen:

O: 2 wentelteefjes van desembrood (wat overigens niet echt lekker is maar ik had niets anders)
S: bodycombat
L: big king burger en een salade, 200 ml sinaasappelsap
T: 2 plakjes ontbijtkoek
D: geroosterde pompoen, couscoussalade, gerookte kip
pi_105459065
V1z0R! Ik dacht dat dat iets tussen ons twee was?!? :o :(
pi_105459099
_O- _O- _O-
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 17:16:18 #130
70532 loveli
N
pi_105459232
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
You, him and the interwebs *;
crap in = crap out
pi_105459284
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Uhuh Coco _O-
pi_105459360

Ik verkloot ook altijd alles he ;( Sukkel dat ik ben :{
Nu is het gewoon wachten tot de blote broekgiraffe pics uitlekken...
pi_105459444
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef V1z0R het volgende:

Dat doet me eraan denken dat de appartement/huislinkjes niet werkten.
in het DM systeem worden ze wérkelijk afgekort tot link....link :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:23:33 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105459526
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef V1z0R het volgende:

Te laat, al gevonden!

SPOILER: NSFF --> Not Safe For Fashionista's
pi_105459566
:D Maria, NSFF ook _O- :')

Ik ga maar wat te eten fixen
pi_105459658
Maria :D! O+

@V1z0R: zo lang wij maar weten wat er wel en niet van waar is. Teehee :+
  zondag 11 december 2011 @ 17:29:03 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105459749
OMG jullie zijn erg!! O+

Witlofschotel in de oven, honger nog steeds... :')
pi_105459773
Ik heb ook honger! En nu ook zin in witlofschotel :)
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 17:32:17 #139
70532 loveli
N
pi_105459869
Het heerst! Hier ook witlof.
crap in = crap out
pi_105459874
Hier pizza 8-)
Ja doei.
  zondag 11 december 2011 @ 17:33:17 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105459902
Hier andijvie stamp met spekjes! :9
pi_105460035
Lasagne hier.
pi_105460047
Hier whatever it is dat Baardmans zometeen meebrengt.
pi_105460066
Rode-krotensalade op, wachten tot het frituurvet heet genoeg is voor de 1e bakronde van de patat.
  zondag 11 december 2011 @ 17:39:02 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105460126
En nu wil ik patat O+
  zondag 11 december 2011 @ 17:42:12 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105460239
Patat van t hoekje :9. Ik wacht op mn ouders, komen zo uit de kerk :').

Wel poes op schoot O+
Niet meer actief op Fok!
pi_105460808
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
:D haha viz!!

Nallie ik vind ze wel superleuk, als enige geloof ik :'). NIet super flitsend, maar wel leuk. Mooie ketitng of andere sieraden erbij, hoge hakken, panty en een shiny jasje en klaar. Misschien nog wat glitterdingen in je haar.

Die van Ewelina vind ik dan weer helemaal niets, dat staat alleen als je een figuur als Cameron hebt (misschien heb je dat wel Nallie?). Cameron Diaz zelf vind ik overigens echt ZO lelijk, ik kan er niets aan doen :D
_O- I wish
pi_105460819
mmmm...patat.

Ik eet een heerlijke stoofschotel met vers witbrood. Nog een uurtje denk ik voordat ik eet...Dan heeft het vlees bijna 7 uur staan stoven..
pi_105460917
lol, ook witlof hier..
pi_105460965
Ik ben misselijk van het 'proeven' van mn koekjes :')
pi_105461579
Te lui om naar de ap te gaan dus ik ga toch voor de pompoen uit de oven en couscous met kikkererwten. Of een tomatensaus ofzo voor erbij.
pi_105461608
aardappelcurry hier :9
pi_105463597
Patat met biefstuk en gebakken champignons was lekker :9
Nog wat stoofpeertjes toe gehad, kopje espresso, hmmmmmmmm.
pi_105463995
Klinkt lekker allemaal!
Hoe schadelijk is het om champignons te eten die over de datum zijn...
  zondag 11 december 2011 @ 19:23:07 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105464098
Nallie, als ze nog stevig en wittig zijn dat gewoon gebruiken
pi_105464152
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, als ze nog stevig en wittig zijn dat gewoon gebruiken
Ze zagen er oke uit, heb ze al op, maar zat wel beetje vreemd smaakje aan. Nou ja, ik merk t wel :')
  zondag 11 december 2011 @ 19:26:52 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105464292
Ajoh, het valt allemaal wel wat mee hoor :)

Mijn aanstaande heeft frambozentoet van Mona, mensch wat een chemische smaak, de kinderasperines met frabozensmaak smaakt beter :')
pi_105464734
Mijn avondeten was fazantragout op een zelfgebakken bolletje met rauwkostsalade erbij. Maar ik was niet zo lekker en heb vooral veel salade gegeten. De ragout was heerlijk, maar viel wat zwaar op de maag ;(.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105464903
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

Mijn aanstaande heeft frambozentoet van Mona, mensch wat een chemische smaak, de kinderasperines met frabozensmaak smaakt beter :')
Precies de reden dat ik dat spul nooit eet. :')
  zondag 11 december 2011 @ 19:42:42 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105465023
Daglijst
O. 2 rozijnenbrood met boter + 1 boterham met pindakaas
s. Kwartier hardlopen
t. fruitsalade met kwark
l. Kaasfondue met brocolli + selderij en glas cognac
T. kwart pakje kletskoppen
d. Glas chardonnay + spaghetti met room, mozarella, tomaat en rucola + brood met olie en tomaat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105465077
Jammer van die kletskoppen tink, de rest ziet er zo mooi uit!
  zondag 11 december 2011 @ 19:44:34 #162
148689 Muis006
pi_105465118
Kletskoppen zijn nooit jammer :9
pi_105465144
Kletskoppen :9~
  zondag 11 december 2011 @ 19:46:42 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105465212
Gelukkig zijn ze nu op en komen ze voorlopig ook niet meer in huis
  zondag 11 december 2011 @ 19:49:37 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105465325
Kletskoppen, heerlijk!
En bastogne en lange vingers en cake en krakelingen en pennywafels en stroopwafels...
En slagroomtaart en hazelnootschuimgebak en parijse soezen met slagroom en oliebollen en broodjes hamburger speciaal en pizza shoarma en pizza doner en zo............

Waarom krijg ik altijd honger na het eten??
pi_105465414
O: 2 boterhammen met worst
L: 2 boterhammen met worst
T: 2 plakjes kandijkoek (die is nu ook op)
D: lasagne
T: doperwten
pi_105465818
Kandijkoek = peperkoek met kandij? if so: :~

Mijn nieuwe verlsaving na het 6 jaar ofzo niet gegeten te hebben. Tot ik bij Anna82 ging eten :{w

Ik ben er wederom achter dat ik mijn sexy lichaam moet hebben van sport, en niet van minder eten :')

Lijstje:

O: twee wentelteefjes
S: bodycombat
L: big king + salade + 200 ml orange juice (verse)
T: 2 plakjes ontbijtkoek
T: 5 olijven en 1/3e gerookte kip filet
D: couscous (met peterselie/tomaat/kikkererwten), gegrilde pompoen, gemarineerde komkommer
T: zandkoekje, 3 blokjes chocolade.

):O

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 11-12-2011 20:14:09 ]
pi_105465895
Heb altijd zoete trek na het eten :')

Aurum, nog wat duidelijker foto's

SPOILER
  zondag 11 december 2011 @ 20:11:33 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105466285
Heerlijk rustig ML, mooi..

Oja, halve kip en patat en saus dat wil ik ook :')
Zo maar even de Reunie kijken en koesie doen.. morgen weer vroeg een plasje plegen :P
pi_105466335
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Perruche het volgende:

Mijn nieuwe verlsaving na het jaar ofzo niet gegeten te hebben. Tot ik bij Anna82 ging eten :{w
Juist. Zo lekker. :9~
pi_105466357
Ik zit achter de pc verstopt (achterin de kamer) omdat ik beide kerstbomen aanheb en het rolluik nog omhoog omdat mijn kamer zo mooi uitziet als je vanaf de straat naar binnen kijkt O+ (ik wil zelf niet in de kijkerd voor de TV gaan liggen :') maar de mensen wel mijn mooie & gezellige woonkamer laten zien hehe).

O: Brinta
L: Twee snee-en geroosterd volkoren met rosbief
T: Vijf rolo's
T: Kopje cup a soup erwten met veel te veel knapperbolletjes :9
T: Handje knapperbolletjes
T: Twee theekoekjes
T: Stukjes kaas met paprika
D: Zalm uit de oven, lepel pasta, lepel tomatensaus, lepel gegrilde groenten. Helaas had mijn moeder echt OVERAL knoflook in, op en over gedaan, het was niet te eten wegens echt too much en bitter ;(
T: Mandarijn (poging om de eerste knofsmaak weg te krijgen)
T: Drie eetlepels Griekse yoghurt met scheut hagelslag
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105466460
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk rustig ML, mooi..

Oja, halve kip en patat en saus dat wil ik ook :')
Zo maar even de Reunie kijken en koesie doen.. morgen weer vroeg een plasje plegen :P
Thnx, geen grote woonkamer dus drukte is maar niets.

Hou jij eens op }:|

Lijstje:

O: boterham kipfilet en boterham ham en halve ananas
T: paar slokken amaretto na het paardrijden
S: schilderen :P M&L's home deel X, jubileumtopic en tijd om alles af te hebben!
L: knolvenkelsoep met zelfgebakken italiaanse bol met daardoor kruiden en tomaatjes
D: Lasagne zelfgemaakt met 2x courgette, rode paprika, ui, knof en pepertje, melk, tomatensaus, kruiden.
T: stukje speculaaskoek

Moet nog even flink wat drinken :@
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 20:49:39 #173
70532 loveli
N
pi_105468337
"Idylle in de woonkamer" zeg dat wel. Is jouw woonkamer elk moment foto voor woonmagazine-waardig of heb ik er een verkeerd beeld bij?
crap in = crap out
pi_105468446
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Perruche het volgende:

Mijn nieuwe verlsaving na het 6 jaar ofzo niet gegeten te hebben. Tot ik bij Anna82 ging eten
Ja hč! Da was ik nie!

Ml, huis zit sowieso mooi strak in de verf, mooi huisje!
pi_105468557
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kletskoppen, heerlijk!
En bastogne en lange vingers en cake en krakelingen en pennywafels en stroopwafels...
En slagroomtaart en hazelnootschuimgebak en parijse soezen met slagroom en oliebollen en broodjes hamburger speciaal en pizza shoarma en pizza doner en zo............

Waarom krijg ik altijd honger na het eten??
Ik wil je wel de moeder aller poepluiers waar ik mijn neefje (4 mnd) zojuist van heb bevrijdt opsturen, dan is het zo over ;)
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 20:54:37 #176
70532 loveli
N
pi_105468625
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik wil je wel de moeder aller poepluiers waar ik mijn neefje (4 mnd) zojuist van heb bevrijdt opsturen, dan is het zo over ;)
o|O
crap in = crap out
pi_105468835
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
"Idylle in de woonkamer" zeg dat wel. Is jouw woonkamer elk moment foto voor woonmagazine-waardig of heb ik er een verkeerd beeld bij?
Heb je het over de mijne?
  zondag 11 december 2011 @ 20:59:48 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105468910
Het gekke van mijn huis is dat het heel fotogeniek is. In het echt ziet het er rommelig uit, maar op foto's is het plotseling sfeervol en bijzonder O+ Wel een stuk kleuriger dan het huis van MI :')
  zondag 11 december 2011 @ 21:00:20 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105468956
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik vermoed van wel. Het bijschrift bij die foto van het raam luidde zo.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:01:05 #180
70532 loveli
N
pi_105469010
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja, alles op elkaar afgestemd enzo.
crap in = crap out
pi_105469063
Gedouched, pretpakket voor morgen gesneden (1/2 koolrabi, 1/2 komkommer, 4 tomaatjes, 2 mandarijnen, 3 appels, 1 rode paprika, 2 wortels, tesamen 1,3 kg schoon), 3 roggebroodjes pindakaas gesmeerd, afwas gedaan. Bedtijd! Morgen weer vroeg pissen :D.
  zondag 11 december 2011 @ 21:02:53 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105469131
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
Ik ben er geweest en kan dat beamen.
pi_105469167
Ja doei.
pi_105469282
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Het gekke van mijn huis is dat het heel fotogeniek is. In het echt ziet het er rommelig uit, maar op foto's is het plotseling sfeervol en bijzonder O+ Wel een stuk kleuriger dan het huis van MI :')
Volgens mij heb jij een heel gezellig huis!

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, alles op elkaar afgestemd enzo.
Dat is niet zo moeilijk Li, we hebben het van dit opgebouwd en alle kleuren komen van 1 kleurkaart waar ik verliefd op ben ;)

Maar mijn Mr heeft iets tegen rommel dus er ligt op zijn hoogst iets op de bankleuningen en/of de tafel/bureau.
pi_105469328
quote:
De topping ziet er lekker uit maar de bodem ziet er een beetje vreemd uit?
pi_105469333
quote:
Met mijn huis is het net als met ikzelf, we staan heel stom op foto's maar zijn allebei heel leuk in het echt :P Ik heb ook een heel kleurige woonkamer O+ maar zoals MI het heeft vind ik ook heel mooi.

Ik wou alleen dat ik wist wat ik met de slaapkamer wilde :') Pipbehang gaat niet, dan moet de stuc van de muur. Die wil ik er op zich wel heel graag vanaf (want echt enorm lelijk gedaan) maar het gestof :'(
pi_105469398
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met mijn huis is het net als met ikzelf, we staan heel stom op foto's maar zijn allebei heel leuk in het echt :P Ik heb ook een heel kleurige woonkamer O+ maar zoals MI het heeft vind ik ook heel mooi.

Ik wou alleen dat ik wist wat ik met de slaapkamer wilde :') Pipbehang gaat niet, dan moet de stuc van de muur. Die wil ik er op zich wel heel graag vanaf (want echt enorm lelijk gedaan) maar het gestof :'(
Kun je er niet overheen laten stucen dan Syrena?

Overigens ben ik dol op kleurige huizen maar dan wel bij iemand anders want uiteindelijk word ik er onrustig van.
pi_105469428
Oh en een meneer die van rommel houdt O+ *op lijstje noteert* :')
pi_105469461
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

o|O
Raak maar eens niet ontdaan van trappelende baby-beentjes in groene spetterpoep!

/oeps
pi_105469465
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De topping ziet er lekker uit maar de bodem ziet er een beetje vreemd uit?
Ja, die was niet echt gelukt :') al was hij niet vies: volkoren geeft meteen altijd wel een goede smaak vind ik, maar mooi was anders..
Ja doei.
  zondag 11 december 2011 @ 21:10:03 #191
148689 Muis006
pi_105469535
Syreen, wij hebben hier ook stuc van de muur afgehaald. Het stoft inderdaad, maar in 1 weekend is het gedaan.
pi_105469578
quote:
Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige keer schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.
pi_105469590
quote:
Vragen om foto's tegen beter weten in, ben benieuwd!
pi_105469636
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.
Dat gevoel heb ik ook sinds een paar weekjes. :)
pi_105469646
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kun je er niet overheen laten stucen dan Syrena?

Overigens ben ik dol op kleurige huizen maar dan wel bij iemand anders want uiteindelijk word ik er onrustig van.
Ik vrees dat de oude stuclaag dan loslaat. Het is echt enorm amateuristisch gedaan.
Maar eerst ga ik de zolder doen (nieuw dakraam, stuccen, opnieuw dak isoleren, vloer bedekken met laminaat). En de tuinen voor en achter. En.... :')
pi_105469671
Mijn huis is als van Tink: rommelig en fotogeniek, maar toch vooral rommelig!
pi_105469675
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige keer schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.
Ik heb nog een pizza op, met mozarella :)

En gisteren gewoon mijn boterhammen etc. op.
Ja doei.
pi_105469713
Ik vind mijn huis heel leuk, maar onze lampen te sterk of te dicht bij elkaar ofzo? Ik kan de vinger niet op de pols leggen, maar als ik nu een foto zou maken zou het er een beetje kil uitzien, volgens mij.
pi_105469765
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Syreen, wij hebben hier ook stuc van de muur afgehaald. Het stoft inderdaad, maar in 1 weekend is het gedaan.
Ik krijg weer hoop! O+
Ik moet wel de vloer goed afdekken, de laminaat boven is echt zo bekrast :(
pi_105469781
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef Syrena het volgende:
Oh en een meneer die van rommel houdt O+ *op lijstje noteert* :')
_O- wil je hem een weekje lenen?

quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Raak maar eens niet ontdaan van trappelende baby-beentjes in groene spetterpoep!

/oeps
OMG :X

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die was niet echt gelukt :') al was hij niet vies: volkoren geeft meteen altijd wel een goede smaak vind ik, maar mooi was anders..
Maak ze tegenwoordig van spelt, is makkelijk en voor mij beter.
pi_105469844
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind mijn huis heel leuk, maar onze lampen te sterk of te dicht bij elkaar ofzo? Ik kan de vinger niet op de pols leggen, maar als ik nu een foto zou maken zou het er een beetje kil uitzien, volgens mij.
Dimmers?

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik krijg weer hoop! O+
Ik moet wel de vloer goed afdekken, de laminaat boven is echt zo bekrast :(
Syreen, ik ben dol op slopen dus als je planning goed is help ik graag hoor ;)
pi_105469848
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Heb je wel oranje-achtige lampen? Dat maakt echt zo'n verschil!
pi_105469872
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

/oeps
lol been there done that.. douche aan, baby eronder, zelf ook :') Fixxed!
pi_105470503
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol been there done that.. douche aan, baby eronder, zelf ook :') Fixxed!
De neefjes van de Mr retourneerde ik altijd, ik ga echt braakgeluiden maken :@
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:26:03 #205
70532 loveli
N
pi_105470619
Wil binnenkort samen met m'n pa een paar eetkamerstoelen die van m'n grootouders zijn geweest met wit leer gaan bekleden (wij kunnen goed samen klussen, pa heeft al gezegd dat wat ik wil niet gaat lukken). Past vast goed bij de rest van m'n niet-matchende inboedel.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:26:42 #206
70532 loveli
N
pi_105470662
Babypoep raak je aan gewend. Ten minste, die baby's raken eraan gewend dat ze gewoon hun luier kunnen gebruiken ipv sanitair.
crap in = crap out
pi_105470717
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De neefjes van de Mr retourneerde ik altijd, ik ga echt braakgeluiden maken :@
Ik kan overal tegen, behalve snot :P Snap ook niet waarom, maar zo is het gewoon.. bij mn eigen kids zet ik me er wel overheen, maar dan moet ik echt ff verstand op nul haha!
pi_105470725
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dimmers?

Heb ik in de keuken, ja. Is niet zo makkelijk om dat bij een gewone (plafond)lamp te fixen, toch?

Co, ik moet denk ik maar eens naar jouw tip gaan kijken :Y .
pi_105471024
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb ik in de keuken, ja. Is niet zo makkelijk om dat bij een gewone (plafond)lamp te fixen, toch?

Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar die wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.
pi_105471051
quote:

[..]

Gaat prima op de plek van de schakelaar hoor.
Mits ze op 1 punt te bedienen zijn, anders wordt het iets lastiger.

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef loveli het volgende:
Wil binnenkort samen met m'n pa een paar eetkamerstoelen die van m'n grootouders zijn geweest met wit leer gaan bekleden (wij kunnen goed samen klussen, pa heeft al gezegd dat wat ik wil niet gaat lukken). Past vast goed bij de rest van m'n niet-matchende inboedel.
:D dat wordt vast leuk.
Overigens kon mijn keukenkast zogenaamd ook niet 8-)
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:32:52 #211
70532 loveli
N
pi_105471062
quote:

[..]

Volgens mij kun je de muurschakelaar vervangen door een dimmer, kan niet bij elke lamp.
crap in = crap out
pi_105471138
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar dit wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.
Als ik ze vind laat ik het je weten! :D
pi_105471199
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij kun je de muurschakelaar vervangen door een dimmer, kan niet bij elke lamp.
Jawel, is een kwestie van een bijpassende dimmer.
pi_105471394
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar die wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.
Co hebben ze ook een echte productnaam?
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:42:28 #215
70532 loveli
N
pi_105471578
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Google vindt ze niet onder "oranjige spaarlampen van Philips"?? oO<
crap in = crap out
pi_105471645
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Google vindt ze niet onder"oranjige spaarlampen van Philips"?? oO<
De TU niet ;)
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 21:46:18 #217
70532 loveli
N
pi_105471799
TU? Als in Eindhoven of Delft? Ken geen andere TU :')
crap in = crap out
pi_105471843
lijstje van vandaag:

O: smoothie|+nootjes
T: rijstwafels met pindakaas
L: tompouce
D: ravioli gevuld met parmaham en ricotta+tomatensaus :9
T: manderijntjes+kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105471847
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
TU? Als in Eindhoven of Delft? Ken geen andere TU :')
Technische Unie ;)

Vond net dat apparaat (endermologie) bij XM-ert in Town via MP *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Ml-etje op 11-12-2011 21:54:23 ]
  zondag 11 december 2011 @ 21:58:11 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105472503
Ik heb net alle "grote" lampen vervangen door witte spaarlampen. Die gaan aan als ik thuiskom. VAnaf een uur of 8 mogen dan de gele sfeerlampjes aan en val ik fijn in slaap op de bank O+
  zondag 11 december 2011 @ 21:59:47 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105472583
Oh en Mo, fijn dat Co het aanspreekt, maar ook ik heb al langer twijfels bij je lijstjes. Je gedraagt je net zo als een paar jaar geleden toen je ineens veel afviel. Ik vind het fijn voor je dat je weer een beetje blij bent met jezelf, maar maak me zorgen over de manier waarop je dit lijkt te bereiken.
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 22:01:49 #222
70532 loveli
N
pi_105472692
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Oh en Mo, fijn dat Co het aanspreekt, maar ook ik heb al langer twijfels bij je lijstjes. Je gedraagt je net zo als een paar jaar geleden toen je ineens veel afviel. Ik vind het fijn voor je dat je weer een beetje blij bent met jezelf, maar maak me zorgen over de manier waarop je dit lijkt te bereiken.
Dattum.
crap in = crap out
pi_105472693
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net alle "grote" lampen vervangen door witte spaarlampen. Die gaan aan als ik thuiskom. VAnaf een uur of 8 mogen dan de gele sfeerlampjes aan en val ik fijn in slaap op de bank O+
Mijn huis is te klein om mijn lampen op te delen in twee categorieën _O-
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 22:04:00 #224
70532 loveli
N
pi_105472807
Je hebt maar 1 lamp?
crap in = crap out
pi_105472877
buh...ik mis m'n duutser.....Het is nu alweer 3 weken geleden, en we moeten nog anderhalve week...
pi_105472914
dan heb je tweederde gehad lieverd!! :*
pi_105472940
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef loveli het volgende:
Je hebt maar 1 lamp?
Twee. En keukenverlichting.
  zondag 11 december 2011 @ 22:17:02 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105473525
Bwoh, ik ben mijn Xingprofiel aan het bijwerken en krijg ineens grote twijfels bij mijn carrierestap :') Vind het al lastig om een Duits netwerkprofiel in te vullen :')

Maar OT, ik eet géén Gute Geister :s)
pi_105473595
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Bwoh, ik ben mijn Xingprofiel aan het bijwerken en krijg ineens grote twijfels bij mijn carrierestap :') Vind het al lastig om een Duits netwerkprofiel in te vullen :')

Al doende leert men ;)
Komt vast goed!!
  zondag 11 december 2011 @ 22:18:50 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105473649
pi_105473679
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:

de eerste keer is het engst, daarna gaat het alleen maar makkelijker :Y
pi_105473742
quote:
Lekker is anders inderdaad.

Heb voor volgende week ivm veel de weg op maar even een andere auto gepakt.
  zondag 11 december 2011 @ 22:24:38 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105473986
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lekker is anders inderdaad.

Heb voor volgende week ivm veel de weg op maar even een andere auto gepakt.
Oh? Jullie luxueuze multiple car storage heb ik ff gemist! :+
pi_105474546
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh? Jullie luxueuze multiple car storage heb ik ff gemist! :+
_O- er past er echt maar 1 in de garage ondanks de 2 deuren.
Heb een oude range rover, ooit gekocht voor trailer perfect ding voor dit soort zaken en hij rijdt zowel op lpg als benzine O+

:W bed!
  Vis een optie? zondag 11 december 2011 @ 22:42:23 #235
70532 loveli
N
pi_105475026
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- er past er echt maar 1 in de garage ondanks de 2 deuren.
Heb een oude range rover, ooit gekocht voor trailer perfect ding voor dit soort zaken en hij rijdt zowel op lpg als benzine O+

:W bed!
O+ O+ O+ O+
crap in = crap out
pi_105478724
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Philips Softone terracotta. Maar ik hoop niet dat hij uit de productie is genomen! Ik zie hem nergens meer te koop staan!
  maandag 12 december 2011 @ 05:11:11 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105482275
:D Mogge Sigme
pi_105482348
Mogge.
Ik zal nooit meer denken dat het niet zo erg is als je vlees na het kopen niet meteen in de koelkast legt :')
Pff.
pi_105482459
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
:D Mogge Sigme
Mogge uniek :D.
Jij bent vast al weg, ik vertrek over 10 minuten.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 05:35 schreef Syrena het volgende:
Mogge.
Ik zal nooit meer denken dat het niet zo erg is als je vlees na het kopen niet meteen in de koelkast legt :')
Pff.
Ow :*. Beterschap.
pi_105482567
Tnx! Het kan ook noro zijn, al weet ik niet waar ik dat heb opgelopen dan. Goddank niet misselijk tussendoor, het zijn meer van die aanvallen :? en dan voel ik me weer ff oke.
pi_105482732
Gets Syreen, beterschap :* (van een geruime afstand, ik wil niks oplopen :P).
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_105482749
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Philips Softone terracotta. Maar ik hoop niet dat hij uit de productie is genomen! Ik zie hem nergens meer te koop staan!
[ afbeelding ]
Zal even kijken, heb het klantnummer nu niet bij de hand ;)
pi_105482865
Beterschap, Syreen!

Boh, ik ben de badkuip ingevallen. Het bad was zo glad toen ik er met m'n ene been instapte dat ik weggleed. Knie van het andere been keihard tegen de rand aan, en hoofd tegen de muur. Doet flink zeer!
  maandag 12 december 2011 @ 08:09:45 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105483027
Dat is niet zo mooi Jag en Syrena
*aait over buik en bolletje
pi_105483064
Jeetje Jag! Schrikken!

Niet misselijk??

Heb ws het LPG apparaat gekocht bij iemand in XM town *O*
Morgenavond ophalen *O*
pi_105483252
Jee Jag niet fijn, sterkte ermee! En beterschap voor Syreen!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, 2 mandarijntjes
L: gekookt eitje, kwark met peer
T: cappuccino, kerstkransje (koekje)
D: broccoli, paprika, champignons, kip
T: warme appel met yoghurt
  maandag 12 december 2011 @ 08:49:16 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105483405
Dagplanning
o. fruitsalade met kwark
t. 150 gram gerookte kipfilet + selderijstengel met kruidenkaas
t. selderijstengel met kruidenkaas
l. salade van gerookte kipfilet, sla, avocado, appel en dressing
t. ?
d. witlof met ham en kaas of winterstamppot van selderij, spruitjes, snijbonen en wat ik verder nog in de koelkast vind met spekjes
s. uurtje sport
pi_105483415
Vanavond boerenkool :9
pi_105483486
Werken vandaag!! *O*
pi_105483513
Werken vandaag -O-

Vanavond wel lekker kofta! *O*
Met 2 pitabroodjes, en wat salade.
  maandag 12 december 2011 @ 08:57:56 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105483525
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Jag! Schrikken!

Niet misselijk??

Heb ws het LPG apparaat gekocht bij iemand in XM town *O*
Morgenavond ophalen *O*
Oeh, kom je even buurten! :D
pi_105483535
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oeh, kom je even buurten! :D
Ook dat kan ;)
pi_105483600
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Werken vandaag -O-
Ruilen? :')
Werk net afgebeld.
Ben nu helemaal leeg geloof ik, zo eens kijken of ik nog beschuit heb ofzo. Tot nu toe alleen slokjes appelsap op, maar las net dat dat niet goed zou zijn? Stond niet bij waarom niet.
pi_105483777
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Werk net afgebeld.
Ben nu helemaal leeg geloof ik, zo eens kijken of ik nog beschuit heb ofzo. Tot nu toe alleen slokjes appelsap op, maar las net dat dat niet goed zou zijn? Stond niet bij waarom niet.
:*
Nee hoor :) Heb gewoon zo'n dag waar ik zou willen dat ik stiekem nog eens kon spijbelen :D :')
pi_105483821
Mijn dag begon goed. en dat zal 'ie blijven ook denk ik. Alleen jammer van dat vieze weer!

Planning:
O: dubbele vk bth pindakaas, thee met melk
T: 1 of 2 fruit, thee met melk
L: nader te bepalen, suggesties voor dingen die ik mis?
T: 150 ml yoghurt met fruit (peer of banaan)
D: pasta met pompoen en parmezaanse kaas met uitgebakken bacon, evt komkommersalade
S: Bodyshape of Sh'bam (ik denk overigens het eerste)
T: warme anijsmelk

Oh en woensdag heb ik mijn fiets weer! Kan ik weer naar kantoor fietsen ipv met het OV. Kost me bijna 3 euro per dag :o
pi_105483867
quote:

[..]

Werk net afgebeld.
Is kotsen het probleem? Zo ja: thee drinken. Dat smaakt als je het uitkotst nog steeds naar thee en is wat beter voor je tanden dan zure sapjes kotsen. En beterschap :*.
pi_105483897
quote:

[..]

Werk net afgebeld.
appelsap valt tamelijk zwaar op je maag met al die suikers, water moet ook niet trouwens, roosvicee en-of thee met een beetje melk en suiker doe ik altijd.
  maandag 12 december 2011 @ 09:20:12 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105483943
quote:

[..]

Werk net afgebeld.
Volgens mij is het het beste als je minimaal 6 uur nuchter blijft. Wel veel slappe thee, ors, apfelschorle of lauw water drinken. Dan rustig beginnen met beschuit oid. Volgende stap geprakte worteltjes, havermout, aardappelpuree, bouillon, rijst, kwark, banaan en appel
pi_105483997
Roosvicee heb ik, en thee ook. Nog ff liggen tot het afzwakt en dan ga ik thee maken. Dank voor de tips!

En mijn mammie bellen :@ die niet mag komen anders krijgt ze t mss ook.
pi_105484030
Denk dat ik pas iets eet als niet meer misselijk wordt als ik erover lees :+
  maandag 12 december 2011 @ 09:24:08 #261
148689 Muis006
pi_105484032
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Syrena het volgende:
Roosvicee heb ik, en thee ook. Nog ff liggen tot het afzwakt en dan ga ik thee maken. Dank voor de tips!

En mijn mammie bellen :@ die niet mag komen anders krijgt ze t mss ook.
Pas maar op dat ze je zwakke toestand niet aangrijpt om de hond bij jou een plaats te geven straks :P

En beterschap :*
  Vis een optie? maandag 12 december 2011 @ 09:25:35 #262
70532 loveli
N
pi_105484061
Beterschap Syreen!
crap in = crap out
pi_105484093
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef Syrena het volgende:
Denk dat ik pas iets eet als niet meer misselijk wordt als ik erover lees :+
Verstandig ;)

Beterschap!
pi_105484176
[OUD] Had ik trouwens al even opgeschept over mijn dochter? Ze mag in januari Latijn erbij gaan doen en als het zo doorgaat naar het Gymnasium na de zomervakantie! *trots* [/OUD]
pi_105484552
Maar op het gymnasium krijg je dan toch Latijn :? Waarom nu al op de basisschool geven?
Feli though! w/
pi_105484583
Leuk :)

Goedemorgen! :)

Eindelijk mail uit Nijmegen over mijn bachelorscriptievoorstel: ze was afwezig door conferences, maar ze gaat een begeleider voor me vinden nog voor kerst! :) *O*
Ja doei.
pi_105484597
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Maar op het gymnasium krijg je dan toch Latijn :? Waarom nu al op de basisschool geven?
Feli though! w/
Op het gymnasium krijg je ook Nederlands, waarom nu op de basisschool al geven dan? :')
Ja doei.
pi_105484600
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Feli though! w/
lol, ze zit in de brugklas schat :)

edit: Ze moest gemiddeld goed staan op talen voor haar 1e rapport om latijn erbij te mogen doen en als dat dan goed is, wordt het vanaf de 2e gymnasium dus :)
Het is nu nog een gemengde havo/vwo brugklas.
pi_105484645
Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Cornelia subito serpentem videt et clamat: ,,Marce! Marce!"
Marcus rogat: ,,quid est, Cornelia? cur clamas?"
puella clamat: ,,serpcntem video!"
Marcus rogat: ,,ubi serpentem vides?"
Cornelia serpentem indicat
tum puer et puella clamant: ,,pater! pater! serpentem in horto videmus!"
pater Marcum et Corneliam audit et cito in hortum venit.
rogat: ,,ubi serpentem videtis, Marce et Cornelia?"
sed puer et puella serpentem non iam vident; serpens iam procul est.
Ja doei.
pi_105484655
Wil ze het zelf ook graag, die extra lessen? If so, fijn voor d'r :)
pi_105484678
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Perruche het volgende:
Wil ze het zelf ook graag, die extra lessen? If so, fijn voor d'r :)
Zeker, dat is een voorwaarde :) Anders mocht het van mij niet eens ;)
pi_105484697
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Cornelia subito serpentem videt et clamat: ,,Marce! Marce!"
Marcus rogat: ,,quid est, Cornelia? cur clamas?"
puella clamat: ,,serpcntem video!"
Marcus rogat: ,,ubi serpentem vides?"
Cornelia serpentem indicat
tum puer et puella clamant: ,,pater! pater! serpentem in horto videmus!"
pater Marcum et Corneliam audit et cito in hortum venit.
rogat: ,,ubi serpentem videtis, Marce et Cornelia?"
sed puer et puella serpentem non iam vident; serpens iam procul est.
:D
pi_105484755
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol, ze zit in de brugklas schat :)

edit: Ze moest gemiddeld goed staan op talen voor haar 1e rapport om latijn erbij te mogen doen en als dat dan goed is, wordt het vanaf de 2e gymnasium dus :)
Het is nu nog een gemengde havo/vwo brugklas.
Ah zo :D

Wat is er met die slang in de tuin? Bleek gewoon een tuinslang te wezen of zo?
  Vis een optie? maandag 12 december 2011 @ 10:00:56 #274
70532 loveli
N
pi_105484764
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bestel het boek :+
crap in = crap out
pi_105484781
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hij is alweer weg.
Ja doei.
pi_105485519
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: bakje met gekookte sperzieboontjes, bloemkoolroosjes, klein beetje heel fijn gesnipperd ui en wat quorn in satésaus. (gewoon koud, best lekker!) en 1x geroosterd brood met kaas, paprika en komkommer.
T: wodka witte wijn met wasabinootjesmix
D: gestoofde kip, bloemkoolpuree en rode bietjes uit pot. dat had ik helemaal niet in huis. :')
T: stroopwafel bij thee.
T: glas melk

Vandaag:

O: kaastosti.
L: 1x geroosterd volkoren met gerookte kipfilet, mayo, komkommer en paprika en 1x met filet A.
T: stroopwafel
T: wodka, chips
D: geen idee nog. Koelkast is vrijwel leeg. Zo maar eens boodschappen doen.
  maandag 12 december 2011 @ 10:40:13 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105485716
Ik ben voor kerst een liedjesbundel aan het maken met Duitse en Nederlandse kerstliedjes en zit nu achter mijn computer alle liedjes luidkeels mee te zingen O+ :@ :')
  maandag 12 december 2011 @ 10:42:17 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105485768
En zo kwam ik er ook achter dat 't Is geboren het God'lijk Kind en De herdertjes lagen bij nachte katholieke liederen zijn in plaats van christelijke liederen in de breedste zin van het woord
pi_105485776
Heerlijk Tink O+ Ik heb uren kerstmuziek van Sinatra, Ella Fitzgerald, Otis Redding en zulks en natuurlijk a Motown Xmas :D
pi_105485777
Co je L van gisteren klinkt lekker! Ik moet er altijd aan wennen hoe weinig je eet :P Verder heb ik weinig op te merken :7.
  maandag 12 december 2011 @ 10:45:21 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105485829
Deze is zo lief
Er is een Kindeke geboren op aard
Er is een Kindeke geboren op aard
't Kwam op de aarde voor ons allemaal
't Kwam op de aarde en 't had er geen huis
't Kwam op de aarde en 't had er geen huis
't Kwam op de aarde en 't droeg al zijn kruis
't Kwam op de aarde en 't droeg al zijn kruis

Er is een Kindeke geboren in 't strooi
Er is een Kindeke geboren in 't strooi
't Lag in een kribbe, gedekt met wat hooi
't Lag in een kribbe, gedekt met wat hooi

En 't wenst ons allen een zalig nieuw jaar
En 't wenst ons allen een zalig nieuw jaar

(Vlaams, katholiek, 1879)

Die ga ik mijn Duitse familie leren. Kunnen ze mooi nazingen.
pi_105485850
Die leerde ik vroeger op school :)
  maandag 12 december 2011 @ 10:47:40 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105485878
:')
  Vis een optie? maandag 12 december 2011 @ 10:49:06 #284
70532 loveli
N
pi_105485923
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
En zo kwam ik er ook achter dat 't Is geboren het God'lijk Kind en De herdertjes lagen bij nachte katholieke liederen zijn in plaats van christelijke liederen in de breedste zin van het woord
*wereldbeeld aanpast*
Eigenlijk zouden ze niet alleen in december kersliedjes moeten draaien, maar gedoseerd het hele jaar door.
crap in = crap out
pi_105485935

Mijn allerfavorietste kerstliedje O+
  Vis een optie? maandag 12 december 2011 @ 10:49:42 #286
70532 loveli
N
pi_105485938
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
crap in = crap out
  maandag 12 december 2011 @ 10:49:43 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105485939
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

*wereldbeeld aanpast*
Eigenlijk zouden ze niet alleen in december kersliedjes moeten draaien, maar gedoseerd het hele jaar door.
Sommige wel. In de kerk waar wij komen zingen ze ook weleens kerstliedjes tijdens de mis.
pi_105485949
Ik kom wel terug wanneer het ergens anders over gaat :')
pi_105485960
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
Co je L van gisteren klinkt lekker! Ik moet er altijd aan wennen hoe weinig je eet :P Verder heb ik weinig op te merken :7.
Ja, da's dus echt een aanrader!! Ik had het mee naar de galerie en was benieuwd of het koud ook lekker zou zijn. Warm wist ik al, maar koud is ook echt prima te doen! Ik had wel de quorn verwarmd toen ik de andere helft een paar dagen geleden at, weet niet of je het zo koud uit de verpakking kunt gebruiken. En ik zit qua dagcalorieen nooit echt laag hoor, wat ik eet zit meestal vrij hoog in de kcals/100 gram. En ik had bv veel kip gisteren, omdat gestoofde kip. :9
  maandag 12 december 2011 @ 10:54:29 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105486075
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Ik kom wel terug wanneer het ergens anders over gaat :')
^^
  maandag 12 december 2011 @ 10:54:54 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105486084
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je XM, het is echt mogelijk om een leuk en ontspannen kerstfeest te hebben. Zonder stress, zonder vreetfestijn, maar gewoon fijn samen met familie. Ik verheug me er op.
Het begint dit jaar bij ons al op de 23e als de eerste gasten aankomen. Gaan we samen het huis voorbereiden op de rest van de gasten. De 24 (Heiligenabend, belangrijker dan 1e kerstdag in Duitsland) gaan we 's middags naar de kerk waar mijn dochter Maria speelt in het kerstspel. Daarna terug naar huis, waar inmiddels de rest van de familie is gearriveerd (in totaal zijn we met 12 man) en "het kerstkind cadeautjes heeft gebracht". De rest van de avond verbringen we met samen rond de kerstboom zitten en de openhaard zitten, makkelijke dingen eten (salade en een vleesgerecht dat we vooraf klaarmaken), Feuerzangbowle drinken, liedjes zingen bij de piano, spelletjes doen (sjoelen denk ik ) en praten.
En de volgende ochtend met z'n allen pannenkoeken eten.

Ja. ik heb er zin. En ik hou van kerkelijke kerstliedjes. Ze geven mij een fijn en geborgen gevoel.
pi_105486094
Ik moet zo 3 hoorcolleges geven maar zie er gigantisch tegenop. Voel me niet lekker en zit niet goed in mijn vel. Nu ben ik bang dat mijn hoorcolleges zwaar gaan sucken enzo ;(
pi_105486134
Ik mag de ezel zijn! *O* :')

Gegrilde kip > gestoofde kip :6 :D En dan lekker op brood met klein beetje honing :9~
  Vis een optie? maandag 12 december 2011 @ 10:57:25 #295
70532 loveli
N
pi_105486153
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je XM, het is echt mogelijk om een leuk en ontspannen kerstfeest te hebben. Zonder stress, zonder vreetfestijn, maar gewoon fijn samen met familie. Ik verheug me er op.
Het begint dit jaar bij ons al op de 23e als de eerste gasten aankomen. Gaan we samen het huis voorbereiden op de rest van de gasten. De 24 (Heiligenabend, belangrijker dan 1e kerstdag in Duitsland) gaan we 's middags naar de kerk waar mijn dochter Maria speelt in het kerstspel. Daarna terug naar huis, waar inmiddels de rest van de familie is gearriveerd (in totaal zijn we met 12 man) en "het kerstkind cadeautjes heeft gebracht". De rest van de avond verbringen we met samen rond de kerstboom zitten en de openhaard zitten, makkelijke dingen eten (salade en een vleesgerecht dat we vooraf klaarmaken), Feuerzangbowle drinken, liedjes zingen bij de piano, spelletjes doen (sjoelen denk ik ) en praten.

Ja. ik heb er zin. En ik hou van kerkelijke kerstliedjes. Ze geven mij een fijn en geborgen gevoel.
O+
crap in = crap out
pi_105486156
Tink, kan je je ook voorstellen dat dat voor bepaalde mensen anders is? Ik heb sinds 2 jaar ook een grafhekel aan kerst. Verder ben ik best gelukkig hoor, maar dan word ik naar "my liking" teveel geconfronteerd met dingen die ik graag zou willen maar niet heb. Niet iedereen is gezegend met zo'n leuke/grote/whatever familie.

Ik vind het prima dat jullie er zin in hebben enzo en gun het iedereen van harte :) maar bedenk ook dat er mensen zijn voor wie dat niet opgaat ;).
pi_105486169
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zo 3 hoorcolleges geven maar zie er gigantisch tegenop. Voel me niet lekker en zit niet goed in mijn vel. Nu ben ik bang dat mijn hoorcolleges zwaar gaan sucken enzo ;(
Ook al zijn ze maar 30% zo goed als normaal dan ga je vast nog ass kicken :P
  maandag 12 december 2011 @ 10:58:58 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105486196
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Tink, kan je je ook voorstellen dat dat voor bepaalde mensen anders is? Ik heb sinds 2 jaar ook een grafhekel aan kerst. Verder ben ik best gelukkig hoor, maar dan word ik naar "my liking" teveel geconfronteerd met dingen die ik graag zou willen maar niet heb. Niet iedereen is gezegend met zo'n leuke/grote/whatever familie.

Ik vind het prima dat jullie er zin in hebben enzo en gun het iedereen van harte :) maar bedenk ook dat er mensen zijn voor wie dat niet opgaat ;).
Ja. Mijn kerst was vroeger ook kut. Kutter dan jij je misschien voor kunt stellen. Maar nu niet meer. En een reactie kwetst mij een beetje, juist omdat ik van heel diep/ver kom en gelukkig ben met wat ik nu heb. En ook nu hebben wij het als familie niet makkelijk. Toevallig is dit mijn lichtpuntje dit jaar en die laat ik me niet afpakken. Het is nou ook weer niet zo dat ik het er continue over heb ofzo (dit was volgens mij de eerste, of hoogstens de tweede keer).

[ Bericht 17% gewijzigd door Ml-etje op 12-12-2011 11:16:14 ]
pi_105486232
Ik ga een filmmarathon houden met mijn vader. Ook leuk. 8-
pi_105486242
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Mijn kerst was vroeger ook kut. Kutter dan jij je misschien voor kunt stellen. Maar nu niet meer. En een :') reactie kwetst mij een beetje, juist omdat ik van heel diep/ver kom en gelukkig ben met wat ik nu heb.
Juist dat kan je je toch voorstellen dat er mensen zijn die er tegenop zien? En ik zie niet waarom een :') reactie je kwetst, het gaat toch helemaal niet om jou of dat jij er zin in hebt, maar om wat XM er van vindt?
  maandag 12 december 2011 @ 11:01:30 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105486255
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

O+

En ik snap hem helemaal! Juist omdat het nog wel eens stom is geweest waardeer je dan de gezelligheid des te meer O+ Ik vind het ook super dat mijn oma er weer is met kerst bij mijn moeder! O+ *O*

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naw :* Het komt vast goed! I haz faith O+
pi_105486256
Misschien in december 2 slankreeksen hanteren? :') :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')