Wat klinkt dat fijn. Ik wil ook!quote:Op zondag 11 december 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat!. Wat een liefdesverklaring
. Ze is wel getrouwd hč, Vaiz?
.
Goeiemorgen. Gisteren naar Carnage geweest dus; hilarisch. Vooral Hans Landa was erg cool
. En Kate Winslet, uiteraard, maar dat spreekt voor zich
. Daarna thuis nog 50/50 gezien en om een uur of 2 naar bed gegaan. Vakantie
. Vanochtend een beetje rondlummelen en vanmiddag naar Fryslân
.
Nee, voor aanstaande vrijdag... en de bibliografie wordt alleen serieus genomen als hij minimaal anderhalve pagina lang isquote:Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe parkietjeLaatst idd ook zo'n best of pagina bekeken, zitten zulke slechte tussen dat je gaat twijfelen aan de waarheidsfactor
![]()
Mo, is dat niet een beetje enthousiast?![]()
Of is het voor een paper over een jaar ofzo?
Wat is z'n username?quote:Op zondag 11 december 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
K-i-s-s-i-n-g
Gelukkig kijkt martijn nooit op fok![]()
O-keeequote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, voor aanstaande vrijdag... en de bibliografie wordt alleen serieus genomen als hij minimaal anderhalve pagina lang is
Ja, dat. Eén zin oid.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
O-keeeWat een stomme regel! Zou als ik jou was quotes van google books halen (= sneller dan bladeren
) en uit wat artikelen ofzo.
O dat lijkt me super, op die manier bij familie te zijn! kun je ze gelijk leren kennen :-)quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Amsel het volgende:
Ja familie in OZ! Ik ken ze helemaal niet goed, en eerst wilde ik nog niet vastleggen waar ik met kerstmis zou zijn, maar ik vind het nu toch wel een heel relaxed idee om dan niet in een hostel met vreemden te zitten, maar bij mensen thuis bij wie ik welkom ben. En we zitten dan met kerst op hun boerderij in de outback en het lijkt me ook wel heel leuk om dan te zien hoe de gewone Australiër leeft, itt alle toeristische dingen die ik nu zie
Pfff, meteen hele verhalen, maar het is lekker om even wifi te hebben!
Dat is herkenbaar hoor, als je alleen maar Engels spreekt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Amsel het volgende:
En ik schaam me kapot, maar ik heb na 4 dagen hier al moeite om nog normaal NLs te praten, ik wil steeds Engelse zinsconstructies gebruiken
Ja! Het alleen zijn vind ik helemaal geen probleem, maar ik moe(s)t wel heel erg wennen aan hoe het reizen hier werkt, omdat alles zo ver bij elkaar vandaan is en je dus bussen moet regelen, maar die moeten dan wel aansluiten op de trips die je wilt boeken, waarvoor er dan wel ook weer plek in een hostel moet zijn. Is stiekem best stressen, terwijl iedereen hier al een half jaar lijkt te zitten en nog een half jaar blijft en alles onder controle heeft. Maar ik ontmoette vandaag een Duits meisje dat vertelde dat zij de eerste dagen ook wezenloos rondliep zonder enig idee hoe ze alles een beetje efficiënt kon regelen, dus ik ben niet de enigequote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt goed zeg, Amsel! Bevalt het alleen reizen je?
Ik vind het wel erg weinig met een uurtje sport. Of je moet een hele flinke avondmaaltijd hebben en zowel een omelet als een soepje etenquote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amsel, klinkt nice!
Lijstje:
S: uurtje sportschool
O/L: twee boterhammen met nutella
T: omelet/soepje
D: nog geen idee
T: mandarijnen/ander fruit
Ik geloof dat Xennia het al eerder zei en ik moet me erbij aansluiten: jouw lijstjes zijn meestal lekker en gevarieerd, maar het zijn eerder op gewicht-blijf-lijstjes dan afvallijstjes. Zou je ergens nog wat verbeteringen kunnen/willen aanbrengen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
I know, DaD. Komt omdat ik me zielig voelde. Ik heb tot half 8 ofzo gewerkt, en ik vond dat dat 'beloond' mocht worden.
Daar moet ik echt vanaf, mezelf belonen met lekker eten..
Ja, heel veel. Maar nu niet. Ik heb het nu zo druk dat ik blij ben dat ik 1x in de week boodschappen kan doen. In het nieuwe jaar heb ik meer tijd en ga ik weer op letten, maar voor nu is op gewicht blijven voldoende. Ik heb gewoon de tijd en energie niet om er over na te dneken....quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat Xennia het al eerder zei en ik moet me erbij aansluiten: jouw lijstjes zijn meestal lekker en gevarieerd, maar het zijn eerder op gewicht-blijf-lijstjes dan afvallijstjes. Zou je ergens nog wat verbeteringen kunnen/willen aanbrengen?
Ik heb maar heel even cardio gedaan (15mins om warm te worden), voor de rest vooral spieren getraind. Volgens mij verbrand je dan niet zoveel. Toch?quote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg weinig met een uurtje sport. Of je moet een hele flinke avondmaaltijd hebben en zowel een omelet als een soepje eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ga zelden naar gala;s dus geen verstand van wat wel of geen officiele galajurk is. Maar leuk, zo'n mooie jurk voor kerst! Ik gokte inderdaad al dat hij beter zou zitten dan hier te zien is, Met vestje lijkt me ook leuk, en net iets minder koud haha.quote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon, voor kerst. En gala sowieso niet, want het is geen galajurk
En ik ga voor donkere panty en lage hakjes, die ik dus al heb. Moet ze nog wel even poetsen, want ze zien er nu niet uit. Het zwarte vestje erbij staat ook leuk. En hij zit prima bij mijn niet bestaande taille, maar dat is op de foto niet echt te zien
^^quote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef loveli het volgende:
Nice Mo! Zou er lichte panties bij doen, denk ik.
En hakken
Volgens mij was het juist slimmer om te ontbijten. Als je spieren traint vreet dat nogal veel energie. Maar Viz weet hier meer van, dus zolang je toch met hem in de boom zit..quote:Op zondag 11 december 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb maar heel even cardio gedaan (15mins om warm te worden), voor de rest vooral spieren getraind. Volgens mij verbrand je dan niet zoveel. Toch?
Tis sowieso minder doordat ik redelijk laat ben opgestaan (11.00u), meteen vriendin ben gaan ophalen en daarna door naar de sportschool. Niet van tevoren gegeten. Is het dan nog steeds te weinig?
Je moeder werkt op je schuldgevoel zo te horen. Hou je poot (!) stijf!!quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Syrena het volgende:
Nais Mo! Zou 'm inderdaad nog even proberen met lichte panties, maar als je er een donkerder vestje opdoet kan zwart ook hoor
Jagar, ik was gister een beetje ziekjes, bad & vroeg in bed hebben geholpen!
Het pension was niks. Als we nog 5 minuten waren gebleven had ik minstens 5 honden meegenomen. Met niks bedoel ik trouwens niks voor ons (=zeer teerhartige mensen die hun hond niet kunnen zien als hond
). Ik denk zelf dat Ozzie het voor dagopvang fijn zou vinden, maar daar ook 10 dagen moeten slapen, not so much. Als ik ooit een hond krijg ga ik toch mooi vanaf het begin een pension zoeken, zodat 'ie in elk geval kan wennen (en ik ook
)
Overigens gaat mijn moeder niet mee op vakantie als we geen onderdak vinden. The quest continues...
Ik kan me echt niet voorstellen dat je knieën zo erg zijn dat een iets lichtere panty niet kan!quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, heet dat wat ik gekocht heb een bolero?Nou ja, dit heb ik, hakken ook, maar de panty blijft toch echt gewoon deze
.
dat iddquote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alsof met zo'n jurkje er ook maar iemand naar je knieën zal kijken!
Geeft niet, dan maak je toch gewoon zelf foto's?quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een lief jurkje gekocht gisteren. Probeer hem online te vinden, maar het wil niet lukken.
Daar ben ik eerlijk gezegd te lui voorquote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeft niet, dan maak je toch gewoon zelf foto's?
Ah, kk. Ik zal t m zo even vragen iddquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist slimmer om te ontbijten. Als je spieren traint vreet dat nogal veel energie. Maar Viz weet hier meer van, dus zolang je toch met hem in de boom zit..
Ja, inderdaad. Net zoals met je tenen, dat zijn ook rare dingen als je er te lang naar kijkt!quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooi Mo! Sluit me aan bij de rest. Iets lichtere panties waarschijnlijk mooier.
Ik heb geen knieëncomplex, maar als ik er lang genoeg naar staar, worden ze vanzelf lelijk![]()
Oh, maar serieus. Mijn tenen zijn écht raar. Iedereen zegt altijd "je bent gek' en 'dat zal vast niet'. En dan zien ze ze en dan zijn ze het ermee eens dat mijn tenen raar zijnquote:Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Net zoals met je tenen, dat zijn ook rare dingen als je er te lang naar kijkt!
You know what to do!quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, maar serieus. Mijn tenen zijn écht raar. Iedereen zegt altijd "je bent gek' en 'dat zal vast niet'. En dan zien ze ze en dan zijn ze het ermee eens dat mijn tenen raar zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
maat 36-38, weinig heupen, wel taille, weinig kontquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef loveli het volgende:
Nallie, ligt een beetje aan je figuur. Van mij mogen kerstjurkjes wel wat extra bling hebben.
Bovenstaande modelletjes maskeren eerder het niet hebben van een taille dan dat ze een mooie taille benadrukken denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
maat 36-38, weinig heupen, wel taille, weinig kont
quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Nallie het volgende:
In t kader van kerstjurkjes... vinden jullie hier wat bij zitten?Ik vind ze om eerlijk te zijn wat te eenvoudig voor een leuk kerstjurkje. Ze zijn zo plain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Nallie het volgende:
In t kader van kerstjurkjes... vinden jullie hier wat bij zitten?Eerlijk antwoord: nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Haha ja maar ik hou wel van eenvoudig! Vond het al goed van mezelf dat ik niet voor zwart gingquote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie foto's/filmpjes waarvan je liever niet hebt dat anderen ze zien is er gisteravond eentje van mij (en wat anderen) gemaakt die uiteraard meteen op facebook stond incl tag. Gelukkig kan je tags eruit slopen
. Maar ik had misschien toch liever gehad dat het niet gemaakt was of online gezet werd
.
Cool Mo! Staat leuk!
Klinkt goed Amsel.
[..]
Ik vind ze om eerlijk te zijn wat te eenvoudig voor een leuk kerstjurkje. Ze zijn zo plain.
Ja ik ook, maar ik zou voor kerst toch iets met een printje of bijzonder detail gaan. Dan mag het model nog steeds eenvoudig zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja maar ik hou wel van eenvoudig! Vond het al goed van mezelf dat ik niet voor zwart ging
Hmm ja ik snap je punt. Maar het is gewoon familiekerst. En ik hou niet echt van te opvallend.quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik zou voor kerst toch iets met een printje of bijzonder detail gaan. Dan mag het model nog steeds eenvoudig zijn.
Ik zou voor ultrastrak gaan, mits je dan wel een platte buik hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
maat 36-38, weinig heupen, wel taille, weinig kont
Als do of als don't?quote:Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou voor ultrastrak gaan, mits je dan wel een platte buik hebt.
Check dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja platte buik hangt erg af van de buikissues, en daar ga ik t niet op gokken. Met al dat eten zal t weer lekker opgeblazen zijn.. Maar wel leuk model!quote:Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou voor ultrastrak gaan, mits je dan wel een platte buik hebt.
Check dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: ik vind Diaz er prachtig in uitzien. Dat model jurkjes staat haar goed, en ook zij heeft weinig heup en kont, wel wat taille. Maar ze heeft ook gorgeous legs.quote:
Smaken verschillen. Die onderste rode vind ik mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik vind Diaz er prachtig in uitzien. Dat model jurkjes staat haar goed, en ook zij heeft weinig heup en kont, wel wat taille. Maar ze heeft ook gorgeous legs.
Nope, kreeg gewoon in ene een picca van d'r blote billenquote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi zwart is niet lelijk![]()
Wc-blotebillenpica's, Vizje?![]()
Leuk, Mo!Niet erg duidelijk idd, maar het is er wel bij te bedenken
Nallie: wel leuk, niet erg kersterig denk ik? Maar wat weet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat jouw definitie is van gorgeous legs Ewe, maar in mijn optiek heeft Diaz dat echt niet...
Na The Mask, vind ik haar er dan ook niet mooier op geworden, tegendeel zelfs.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zie hem maar halfquote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Goodbye het volgende:
Ha, jurkje gevonden! En even voor de duidelijkheid, dit is niet een specifiek kerstjurkje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope, kreeg gewoon in ene een picca van d'r blote billen![]()
I r shockedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat jouw definitie is van gorgeous legs Ewe, maar in mijn optiek heeft Diaz dat echt niet...
Na The Mask, vind ik haar er dan ook niet mooier op geworden, tegendeel zelfs.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hij lijkt mooi, maar wb kleur moet ik het op jou zien!quote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Goodbye het volgende:
Ha, jurkje gevonden! En even voor de duidelijkheid, dit is niet een specifiek kerstjurkje![]()
[ afbeelding ]
Zhe pressure!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij lijkt mooi, maar wb kleur moet ik het op jou zien!
quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mango = poezel!
Tevens omg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Baby rode panda!Met mamma! Voor de geīnteresseerden, deel van deze serie
Pandabiefstuk.. zal dat smaken?quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mango = poezel!
Tevens omg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aww, wat een schattige beestjes zijn dat!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mango = poezel!
Tevens omg![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: Labiel gezeuralert.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek!.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pandabiefstuk.. zal dat smaken?
Zo te zien aan het koppie van mammapanda wel!quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pandabiefstuk.. zal dat smaken?
Oh, is dat Cameron Diaz? Vind ik niks mooi, te mager. Die benen ook. De 2e foto is onzichtbaar, de 3e dame is mooi en de jurk ook.quote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé, een raar vosje dat een onnozel ding schaakt!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mango = poezel!
Tevens omg![]()
![]()
[ afbeelding ]
You, him and the interwebsquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R! Ik dacht dat dat iets tussen ons twee was?!?![]()
Uhuh Cocoquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R! Ik dacht dat dat iets tussen ons twee was?!?![]()
Dat doet me eraan denken dat de appartement/huislinkjes niet werkten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik verkloot ook altijd alles heSukkel dat ik ben
Nu is het gewoon wachten tot de blote broekgiraffe pics uitlekken...
Te laat, al gevonden!quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik verkloot ook altijd alles heSukkel dat ik ben
Nu is het gewoon wachten tot de blote broekgiraffe pics uitlekken...
SPOILER: NSFF --> Not Safe For Fashionista'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
haha viz!!
Nallie ik vind ze wel superleuk, als enige geloof ik. NIet super flitsend, maar wel leuk. Mooie ketitng of andere sieraden erbij, hoge hakken, panty en een shiny jasje en klaar. Misschien nog wat glitterdingen in je haar.
Die van Ewelina vind ik dan weer helemaal niets, dat staat alleen als je een figuur als Cameron hebt (misschien heb je dat wel Nallie?). Cameron Diaz zelf vind ik overigens echt ZO lelijk, ik kan er niets aan doen
Ze zagen er oke uit, heb ze al op, maar zat wel beetje vreemd smaakje aan. Nou ja, ik merk t welquote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, als ze nog stevig en wittig zijn dat gewoon gebruiken
Precies de reden dat ik dat spul nooit eet.quote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn aanstaande heeft frambozentoet van Mona, mensch wat een chemische smaak, de kinderasperines met frabozensmaak smaakt beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Juist. Zo lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Perruche het volgende:
Kandijkoek = peperkoek met kandij? if so:
Mijn nieuwe verlsaving na het jaar ofzo niet gegeten te hebben. Tot ik bij Anna82 ging eten![]()
Thnx, geen grote woonkamer dus drukte is maar niets.quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk rustig ML, mooi..
Oja, halve kip en patat en saus dat wil ik ook
Zo maar even de Reunie kijken en koesie doen.. morgen weer vroeg een plasje plegen
Ja hč! Da was ik nie!quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Perruche het volgende:
Kandijkoek = peperkoek met kandij? if so:
Mijn nieuwe verlsaving na het 6 jaar ofzo niet gegeten te hebben. Tot ik bij Anna82 ging eten
Ik wil je wel de moeder aller poepluiers waar ik mijn neefje (4 mnd) zojuist van heb bevrijdt opsturen, dan is het zo overquote:Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kletskoppen, heerlijk!
En bastogne en lange vingers en cake en krakelingen en pennywafels en stroopwafels...
En slagroomtaart en hazelnootschuimgebak en parijse soezen met slagroom en oliebollen en broodjes hamburger speciaal en pizza shoarma en pizza doner en zo............
Waarom krijg ik altijd honger na het eten??
quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wil je wel de moeder aller poepluiers waar ik mijn neefje (4 mnd) zojuist van heb bevrijdt opsturen, dan is het zo over
Heb je het over de mijne?quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
"Idylle in de woonkamer" zeg dat wel. Is jouw woonkamer elk moment foto voor woonmagazine-waardig of heb ik er een verkeerd beeld bij?
Ik vermoed van wel. Het bijschrift bij die foto van het raam luidde zo.quote:
Ik ben er geweest en kan dat beamen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
"Idylle in de woonkamer" zeg dat wel. Is jouw woonkamer elk moment foto voor woonmagazine-waardig of heb ik er een verkeerd beeld bij?
Volgens mij heb jij een heel gezellig huis!quote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Het gekke van mijn huis is dat het heel fotogeniek is. In het echt ziet het er rommelig uit, maar op foto's is het plotseling sfeervol en bijzonderWel een stuk kleuriger dan het huis van MI
Dat is niet zo moeilijk Li, we hebben het van dit opgebouwd en alle kleuren komen van 1 kleurkaart waar ik verliefd op benquote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, alles op elkaar afgestemd enzo.
De topping ziet er lekker uit maar de bodem ziet er een beetje vreemd uit?quote:
Met mijn huis is het net als met ikzelf, we staan heel stom op foto's maar zijn allebei heel leuk in het echtquote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Het gekke van mijn huis is dat het heel fotogeniek is. In het echt ziet het er rommelig uit, maar op foto's is het plotseling sfeervol en bijzonderWel een stuk kleuriger dan het huis van MI
Kun je er niet overheen laten stucen dan Syrena?quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met mijn huis is het net als met ikzelf, we staan heel stom op foto's maar zijn allebei heel leuk in het echtIk heb ook een heel kleurige woonkamer
maar zoals MI het heeft vind ik ook heel mooi.
Ik wou alleen dat ik wist wat ik met de slaapkamer wildePipbehang gaat niet, dan moet de stuc van de muur. Die wil ik er op zich wel heel graag vanaf (want echt enorm lelijk gedaan) maar het gestof
Ja, die was niet echt geluktquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De topping ziet er lekker uit maar de bodem ziet er een beetje vreemd uit?
Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige keer schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.quote:
Vragen om foto's tegen beter weten in, ben benieuwd!quote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dat gevoel heb ik ook sinds een paar weekjes.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.
Ik vrees dat de oude stuclaag dan loslaat. Het is echt enorm amateuristisch gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je er niet overheen laten stucen dan Syrena?
Overigens ben ik dol op kleurige huizen maar dan wel bij iemand anders want uiteindelijk word ik er onrustig van.
Ik heb nog een pizza op, met mozarellaquote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ziet er lekker uit, maar volstrekt calorieloos. En gisteren heb je ook niet geantwoord op mijn vraag wat je nog meer had gegeten, behalve sushi. Je denkt misschien dat ik zeur, maar ik weet nog dat je de vorige keer schreef dat je soms maar wat op je lijstjes verzon. Dus scusi als ik je niet helemaal op je woord geloof dat je etenspatroon helemaal normaal is. Ik wil je niet aanvallen hoor! En als het echt niet zo is, maak ik direct mijn excuses, maar ik denk dus dat je weer structureel te weinig eet.
Ik krijg weer hoop!quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Syreen, wij hebben hier ook stuc van de muur afgehaald. Het stoft inderdaad, maar in 1 weekend is het gedaan.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef Syrena het volgende:
Oh en een meneer die van rommel houdt*op lijstje noteert*
OMGquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Raak maar eens niet ontdaan van trappelende baby-beentjes in groene spetterpoep!
/oeps
Maak ze tegenwoordig van spelt, is makkelijk en voor mij beter.quote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die was niet echt geluktal was hij niet vies: volkoren geeft meteen altijd wel een goede smaak vind ik, maar mooi was anders..
Dimmers?quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind mijn huis heel leuk, maar onze lampen te sterk of te dicht bij elkaar ofzo? Ik kan de vinger niet op de pols leggen, maar als ik nu een foto zou maken zou het er een beetje kil uitzien, volgens mij.
Syreen, ik ben dol op slopen dus als je planning goed is help ik graag hoorquote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik krijg weer hoop!![]()
Ik moet wel de vloer goed afdekken, de laminaat boven is echt zo bekrast
Heb je wel oranje-achtige lampen? Dat maakt echt zo'n verschil!quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind mijn huis heel leuk, maar onze lampen te sterk of te dicht bij elkaar ofzo? Ik kan de vinger niet op de pols leggen, maar als ik nu een foto zou maken zou het er een beetje kil uitzien, volgens mij.
lol been there done that.. douche aan, baby eronder, zelf ookquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Raak maar eens niet ontdaan van trappelende baby-beentjes in groene spetterpoep!
/oeps
De neefjes van de Mr retourneerde ik altijd, ik ga echt braakgeluiden makenquote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol been there done that.. douche aan, baby eronder, zelf ookFixxed!
Ik kan overal tegen, behalve snotquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De neefjes van de Mr retourneerde ik altijd, ik ga echt braakgeluiden maken
Heb ik in de keuken, ja. Is niet zo makkelijk om dat bij een gewone (plafond)lamp te fixen, toch?quote:
Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar die wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik in de keuken, ja. Is niet zo makkelijk om dat bij een gewone (plafond)lamp te fixen, toch?
Co, ik moet denk ik maar eens naar jouw tip gaan kijken.
Gaat prima op de plek van de schakelaar hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik in de keuken, ja. Is niet zo makkelijk om dat bij een gewone (plafond)lamp te fixen, toch?
quote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef loveli het volgende:
Wil binnenkort samen met m'n pa een paar eetkamerstoelen die van m'n grootouders zijn geweest met wit leer gaan bekleden (wij kunnen goed samen klussen, pa heeft al gezegd dat wat ik wil niet gaat lukken). Past vast goed bij de rest van m'n niet-matchende inboedel.
Volgens mij kun je de muurschakelaar vervangen door een dimmer, kan niet bij elke lamp.quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik ze vind laat ik het je weten!quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar dit wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.
Jawel, is een kwestie van een bijpassende dimmer.quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de muurschakelaar vervangen door een dimmer, kan niet bij elke lamp.
Co hebben ze ook een echte productnaam?quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt alles! Bij de appie hadden ze eerst ook die oranjige spaarlampen van Philips, maar nu alleen nog maar die wittige. Zo stom vind ik dat! Gelukkig gaan ze lang mee, maar moet nog even op zoek waar ik ze moet halen, als deze op zijn.
Google vindt ze niet onder "oranjige spaarlampen van Philips"??quote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Co hebben ze ook een echte productnaam?
De TU nietquote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Google vindt ze niet onder"oranjige spaarlampen van Philips"??
Technische Uniequote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
TU? Als in Eindhoven of Delft? Ken geen andere TU
Dattum.quote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Oh en Mo, fijn dat Co het aanspreekt, maar ook ik heb al langer twijfels bij je lijstjes. Je gedraagt je net zo als een paar jaar geleden toen je ineens veel afviel. Ik vind het fijn voor je dat je weer een beetje blij bent met jezelf, maar maak me zorgen over de manier waarop je dit lijkt te bereiken.
Mijn huis is te klein om mijn lampen op te delen in twee categorieënquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net alle "grote" lampen vervangen door witte spaarlampen. Die gaan aan als ik thuiskom. VAnaf een uur of 8 mogen dan de gele sfeerlampjes aan en val ik fijn in slaap op de bank
Twee. En keukenverlichting.quote:
Al doende leert menquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Bwoh, ik ben mijn Xingprofiel aan het bijwerken en krijg ineens grote twijfels bij mijn carrierestapVind het al lastig om een Duits netwerkprofiel in te vullen
![]()
Maar OT, ik eet géén Gute Geister
de eerste keer is het engst, daarna gaat het alleen maar makkelijkerquote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Bwoh, ik ben mijn Xingprofiel aan het bijwerken en krijg ineens grote twijfels bij mijn carrierestapVind het al lastig om een Duits netwerkprofiel in te vullen
![]()
Maar OT, ik eet géén Gute Geister
Lekker is anders inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)tormen-op-komst.html
Jippie.
Oh? Jullie luxueuze multiple car storage heb ik ff gemist!quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker is anders inderdaad.
Heb voor volgende week ivm veel de weg op maar even een andere auto gepakt.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh? Jullie luxueuze multiple car storage heb ik ff gemist!
quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]er past er echt maar 1 in de garage ondanks de 2 deuren.
Heb een oude range rover, ooit gekocht voor trailer perfect ding voor dit soort zaken en hij rijdt zowel op lpg als benzinebed!
Philips Softone terracotta. Maar ik hoop niet dat hij uit de productie is genomen! Ik zie hem nergens meer te koop staan!quote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Co hebben ze ook een echte productnaam?
Mogge uniekquote:
Owquote:Op maandag 12 december 2011 05:35 schreef Syrena het volgende:
Mogge.
Ik zal nooit meer denken dat het niet zo erg is als je vlees na het kopen niet meteen in de koelkast legt![]()
Pff.
Zal even kijken, heb het klantnummer nu niet bij de handquote:Op maandag 12 december 2011 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Philips Softone terracotta. Maar ik hoop niet dat hij uit de productie is genomen! Ik zie hem nergens meer te koop staan!
[ afbeelding ]
Oeh, kom je even buurten!quote:Op maandag 12 december 2011 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Jag! Schrikken!
Niet misselijk??
Heb ws het LPG apparaat gekocht bij iemand in XM town![]()
Morgenavond ophalen
Ook dat kanquote:
Ruilen?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Werk net afgebeld.
Ben nu helemaal leeg geloof ik, zo eens kijken of ik nog beschuit heb ofzo. Tot nu toe alleen slokjes appelsap op, maar las net dat dat niet goed zou zijn? Stond niet bij waarom niet.
Is kotsen het probleem? Zo ja: thee drinken. Dat smaakt als je het uitkotst nog steeds naar thee en is wat beter voor je tanden dan zure sapjes kotsen. En beterschapquote:Op maandag 12 december 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Werk net afgebeld.
Ben nu helemaal leeg geloof ik, zo eens kijken of ik nog beschuit heb ofzo. Tot nu toe alleen slokjes appelsap op, maar las net dat dat niet goed zou zijn? Stond niet bij waarom niet.
appelsap valt tamelijk zwaar op je maag met al die suikers, water moet ook niet trouwens, roosvicee en-of thee met een beetje melk en suiker doe ik altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Werk net afgebeld.
Volgens mij is het het beste als je minimaal 6 uur nuchter blijft. Wel veel slappe thee, ors, apfelschorle of lauw water drinken. Dan rustig beginnen met beschuit oid. Volgende stap geprakte worteltjes, havermout, aardappelpuree, bouillon, rijst, kwark, banaan en appelquote:Op maandag 12 december 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Werk net afgebeld.
Pas maar op dat ze je zwakke toestand niet aangrijpt om de hond bij jou een plaats te geven straksquote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Syrena het volgende:
Roosvicee heb ik, en thee ook. Nog ff liggen tot het afzwakt en dan ga ik thee maken. Dank voor de tips!
En mijn mammie bellendie niet mag komen anders krijgt ze t mss ook.
Verstandigquote:Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef Syrena het volgende:
Denk dat ik pas iets eet als niet meer misselijk wordt als ik erover lees
Op het gymnasium krijg je ook Nederlands, waarom nu op de basisschool al geven dan?quote:Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Maar op het gymnasium krijg je dan toch LatijnWaarom nu al op de basisschool geven?
Feli though!
lol, ze zit in de brugklas schatquote:Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Maar op het gymnasium krijg je dan toch LatijnWaarom nu al op de basisschool geven?
Feli though!
Zeker, dat is een voorwaardequote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Perruche het volgende:
Wil ze het zelf ook graag, die extra lessen? If so, fijn voor d'r
quote:Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Cornelia subito serpentem videt et clamat: ,,Marce! Marce!"
Marcus rogat: ,,quid est, Cornelia? cur clamas?"
puella clamat: ,,serpcntem video!"
Marcus rogat: ,,ubi serpentem vides?"
Cornelia serpentem indicat
tum puer et puella clamant: ,,pater! pater! serpentem in horto videmus!"
pater Marcum et Corneliam audit et cito in hortum venit.
rogat: ,,ubi serpentem videtis, Marce et Cornelia?"
sed puer et puella serpentem non iam vident; serpens iam procul est.
Ah zoquote:Op maandag 12 december 2011 09:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, ze zit in de brugklas schat
edit: Ze moest gemiddeld goed staan op talen voor haar 1e rapport om latijn erbij te mogen doen en als dat dan goed is, wordt het vanaf de 2e gymnasium dus
Het is nu nog een gemengde havo/vwo brugklas.
Bestel het boekquote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah zo
Wat is er met die slang in de tuin? Bleek gewoon een tuinslang te wezen of zo?
Hij is alweer weg.quote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah zo
Wat is er met die slang in de tuin? Bleek gewoon een tuinslang te wezen of zo?
*wereldbeeld aanpast*quote:Op maandag 12 december 2011 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
En zo kwam ik er ook achter dat 't Is geboren het God'lijk Kind en De herdertjes lagen bij nachte katholieke liederen zijn in plaats van christelijke liederen in de breedste zin van het woord
Sommige wel. In de kerk waar wij komen zingen ze ook weleens kerstliedjes tijdens de mis.quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
*wereldbeeld aanpast*
Eigenlijk zouden ze niet alleen in december kersliedjes moeten draaien, maar gedoseerd het hele jaar door.
Ja, da's dus echt een aanrader!! Ik had het mee naar de galerie en was benieuwd of het koud ook lekker zou zijn. Warm wist ik al, maar koud is ook echt prima te doen! Ik had wel de quorn verwarmd toen ik de andere helft een paar dagen geleden at, weet niet of je het zo koud uit de verpakking kunt gebruiken. En ik zit qua dagcalorieen nooit echt laag hoor, wat ik eet zit meestal vrij hoog in de kcals/100 gram. En ik had bv veel kip gisteren, omdat gestoofde kip.quote:Op maandag 12 december 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
Co je L van gisteren klinkt lekker! Ik moet er altijd aan wennen hoe weinig je eetVerder heb ik weinig op te merken
.
^^quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Ik kom wel terug wanneer het ergens anders over gaat
Weet je XM, het is echt mogelijk om een leuk en ontspannen kerstfeest te hebben. Zonder stress, zonder vreetfestijn, maar gewoon fijn samen met familie. Ik verheug me er op.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je XM, het is echt mogelijk om een leuk en ontspannen kerstfeest te hebben. Zonder stress, zonder vreetfestijn, maar gewoon fijn samen met familie. Ik verheug me er op.
Het begint dit jaar bij ons al op de 23e als de eerste gasten aankomen. Gaan we samen het huis voorbereiden op de rest van de gasten. De 24 (Heiligenabend, belangrijker dan 1e kerstdag in Duitsland) gaan we 's middags naar de kerk waar mijn dochter Maria speelt in het kerstspel. Daarna terug naar huis, waar inmiddels de rest van de familie is gearriveerd (in totaal zijn we met 12 man) en "het kerstkind cadeautjes heeft gebracht". De rest van de avond verbringen we met samen rond de kerstboom zitten en de openhaard zitten, makkelijke dingen eten (salade en een vleesgerecht dat we vooraf klaarmaken), Feuerzangbowle drinken, liedjes zingen bij de piano, spelletjes doen (sjoelen denk ik ) en praten.
En de volgende ochtend met z'n allen pannenkoeken eten.
Ja. ik heb er zin. En ik hou van kerkelijke kerstliedjes. Ze geven mij een fijn en geborgen gevoel.
Ook al zijn ze maar 30% zo goed als normaal dan ga je vast nog ass kickenquote:Op maandag 12 december 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zo 3 hoorcolleges geven maar zie er gigantisch tegenop. Voel me niet lekker en zit niet goed in mijn vel. Nu ben ik bang dat mijn hoorcolleges zwaar gaan sucken enzo
Ja. Mijn kerst was vroeger ook kut. Kutter dan jij je misschien voor kunt stellen. Maar nu niet meer. En een reactie kwetst mij een beetje, juist omdat ik van heel diep/ver kom en gelukkig ben met wat ik nu heb. En ook nu hebben wij het als familie niet makkelijk. Toevallig is dit mijn lichtpuntje dit jaar en die laat ik me niet afpakken. Het is nou ook weer niet zo dat ik het er continue over heb ofzo (dit was volgens mij de eerste, of hoogstens de tweede keer).quote:Op maandag 12 december 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Tink, kan je je ook voorstellen dat dat voor bepaalde mensen anders is? Ik heb sinds 2 jaar ook een grafhekel aan kerst. Verder ben ik best gelukkig hoor, maar dan word ik naar "my liking" teveel geconfronteerd met dingen die ik graag zou willen maar niet heb. Niet iedereen is gezegend met zo'n leuke/grote/whatever familie.
Ik vind het prima dat jullie er zin in hebben enzo en gun het iedereen van hartemaar bedenk ook dat er mensen zijn voor wie dat niet opgaat
.
Juist dat kan je je toch voorstellen dat er mensen zijn die er tegenop zien? En ik zie niet waarom eenquote:Op maandag 12 december 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Mijn kerst was vroeger ook kut. Kutter dan jij je misschien voor kunt stellen. Maar nu niet meer. En eenreactie kwetst mij een beetje, juist omdat ik van heel diep/ver kom en gelukkig ben met wat ik nu heb.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je XM, het is echt mogelijk om een leuk en ontspannen kerstfeest te hebben. Zonder stress, zonder vreetfestijn, maar gewoon fijn samen met familie. Ik verheug me er op.
Het begint dit jaar bij ons al op de 23e als de eerste gasten aankomen. Gaan we samen het huis voorbereiden op de rest van de gasten. De 24 (Heiligenabend, belangrijker dan 1e kerstdag in Duitsland) gaan we 's middags naar de kerk waar mijn dochter Maria speelt in het kerstspel. Daarna terug naar huis, waar inmiddels de rest van de familie is gearriveerd (in totaal zijn we met 12 man) en "het kerstkind cadeautjes heeft gebracht". De rest van de avond verbringen we met samen rond de kerstboom zitten en de openhaard zitten, makkelijke dingen eten (salade en een vleesgerecht dat we vooraf klaarmaken), Feuerzangbowle drinken, liedjes zingen bij de piano, spelletjes doen (sjoelen denk ik ) en praten.
En de volgende ochtend met z'n allen pannenkoeken eten.
Ja. ik heb er zin. En ik hou van kerkelijke kerstliedjes. Ze geven mij een fijn en geborgen gevoel.
Nawquote:Op maandag 12 december 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zo 3 hoorcolleges geven maar zie er gigantisch tegenop. Voel me niet lekker en zit niet goed in mijn vel. Nu ben ik bang dat mijn hoorcolleges zwaar gaan sucken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |