quote:
Paulhares is zoals ik al dacht niet al te intelligent, maar hij kan wel vechten. Ik verwacht dat hij nog wel eens een titleshot krijgt. Zijn leglocks zijn awesome en zijn gevecht met Dan Henderson was ook epic. Hoop dat hij het allemaal een beetje op een rijtje krijgt.quote:UFC 142's Rousimar Palhares seeing sports psychologist following bizarre incidents
There's never a shortage of registered armchair psychologists in the world of MMA.
"Registered," in this case, meaning the result of people who have successfully inputted username and password combinations to gain access to media such as forums and Twitter, which they then use as de-facto licenses to assess and interpret mental health.
Rousimar Palhares' manager, Alex Davis, thought it might be slightly more prudent to seek out the expertise of an actual, licensed clinical sports psychologist following a series of head-scratching episodes involving his client.
Currently, there are only questions surrounding the Brazilian fighter's recent behavior, which has included blatantly ignoring referee instructions, wrongfully accusing opponents of cheating, and just about everything in between.
Why does it always seem like he's trying to bend the rules? Does he simply lose focus under pressure? Is he a dirty fighter? Could there be something more serious going on regarding his mental fitness?
Questions, questions, questions.
Palhares (13-3 MMA, 6-2 UFC) remains scheduled to fight next month at UFC 142 against Mike Massenzio (13-5 MMA, 2-3 UFC) on Jan. 14 on UFC 142's main card at Rio de Janeiro's HSBC Arena.
"It's a mixture of things," Davis recently told MMAjunkie.com Radio (www.mmajunkie.com/radio). "There are a lot of variables. Yes, Rousimar is a very simple person. He comes from a very simple background. He comes from a background that somebody here in the United States would have a very, very hard time understanding.
"But he does tend to go on automatic a lot, and that's something we are trying to straighten out."
Let's be clear: Palhares has had way more fights go off without a hitch than not. But there's always a sense at any moment the wheels can come flying off. And when they have, it sticks out in people's minds.
UFC 111 in March 2010 is really when we were first introduced to the bizarro world of Palhares, though nobody knew it at the time. It took Palhares all of 45 seconds into the first frame to lock on a heel-hook submission against Tomasz Drwal. The problem was he held onto the submission after referee Kevin Mulhall's initial attempt to halt the bout. Meanwhile, Drwal writhed in pain.
The New Jersey State Athletic Control Board suspended Palhares 90 days.
Next came the incident in the main event at UFC Fight Night 22.
In the first round, Palhares found himself on his back against Nate Marquardt following a failed leg-lock attempt. He immediately proceeded to look up at referee Herb Dean while also gesturing toward Marquardt's legs, meaning he was trying to signal the reason he could not get the submission hold was because Marquardt had something slippery on his legs. Marquardt, who recognized the minor mental meltdown instantly, attacked with ground-and-pound strikes and earned the stoppage victory.
Palhares again drew attention to Marquardt's legs following the bout as they embraced and still tried to plead his case. But when it was all said and done, Marquardt had done nothing wrong outside of sweating more than Palhares would have preferred.
"I am a witness that there was nothing (illegal going on)," Davis said. "Marquardt's legs were shaved and smooth as a baby's, but there was no oil, nothing on them. You can't do that when you fight. And Rousimar has to develop in that sense."
That's "WTF" moment No. 2 if you're scoring at home.
No. 3 was bestowed upon us roughly a year later at UFC 134 back in August, where Palhares faced Dan Miller. (Palhares did make it through a submission win over Dave Branch just prior without any trouble rearing its head.)
In the first round against Miller, Palhares connected on a perfectly timed high kick that dropped his opponent to the canvas. Palhares moved in to end the fight with ground-and-pound strikes. After a few heavy punches, however, he walked away thinking he had won and jumped up to straddle the cage to bask in the glow of victory.
The only problem was the ref never stopped the fight.
If there were a tent draped over the arena at that moment, it would have had a circus. Still, Palhares went on to earn the unanimous-decision victory.
Broadcaster Gus Johnson once infamously said, "These things happen in MMA."
Well, "things" happen in Rousimar Palhares' fights.
A lot of them.
And, most recently, we've learned it's not unique to the octagon.
A month after the Miller fight, Palhares competed in the Abu Dhabi Combat Club (ADCC) Wrestling World Championships, where he earned a silver medal in the under-88kg division. Palhares defeated Dan Schon, David Avellan and Rafael Lovato Jr. in succession before falling to Andre Galvao in the finals.
Almost on cue, there were a couple dicey moments along the way.
In the Avellan match, there was confusion after Palhares recorded a takedown and secured a heel hook as the pair headed out of bounds. Palhares stood up to celebrate, and Avellan complained. The referee appeared to tell both competitors to stop at one point, and Palhares cranked on the submission anyway.
In the Galvao match, Palhares pulled his thumb back to break a grip, which is illegal. The referee paused the match and warned Palhares, the pair restarted, and Galvao continued to complain. Moments later, Palhares was warned for trying his best to rough up Galvao in the clinch.
At this point, Palhares' awkward moments have been funneled to form some sort of warped idiom.
Nothing would surprise anyone at this point. And to a certain extent, the accumulation of the unusual has overshadowed his accomplishments in the UFC.
It may come as a surprise to many that Palhares has won five of his past six fights in the middleweight division. How many other guys can claim this fact?
"He definitely has the qualities to run for that title," Davis said. "He is a very, very difficult opponent for any of the top guys in his division.
"He's a monster. Put him against (champion) Anderson (Silva), and it's going to be a good fight. And he's not going to back down from Anderson."
In the meantime, the MMA community is hoping he gets any help he may need and figures it out. This includes the armchair psychologists, who are now looking for work elsewhere.
For the latest on UFC 142, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.
Dit is niet waar he wat je zegtquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niets. Hij heeft een urinestaal bij zijn eigen huisarts afgenomen ipv een toegewezen faciliteit. Dat moet hij nu binnen 72u alsnog doen om te kunnen vechten.
Het zijn gewoon weer ouderwets Amerikaanse verdachtmakingen om niets
Jup.. kan ook niet anders met zijn fysiek, kan je wel black DNA hebben maar kom opquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is niet waar he wat je zegt. Hij moest de 17e een test afnemen en is toen op dezelfde dag naar Nederland gevlogen. We zijn nu bijna een maand verder en hij heeft nog altijd geen goede test afgenomen.
Hij zegt dan wel dat hij al op de 15e een vliegticket heeft gekocht en niet wist van die test maar ja...
Kijk ik hou van Overeem, maar hij zit gewoon aan de saus, net zoals 80% van de UFC vechters.
Mwah, ik zeg dat niet omdat hij er zo uit ziet. Ze gebruiken geen AAS om ripped te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup.. kan ook niet anders met zijn fysiek, kan je wel black DNA hebben maar kom op![]()
Maar vraag me af wat ze gebruiken of hoe, zouden ze het alleen in hun trainingscamp gebruiken en dan zoveel weken voor de fight ermee stoppen dat het uit hun systeem gaat?
Is gewoon een paardevlees dieet die ze volgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup.. kan ook niet anders met zijn fysiek, kan je wel black DNA hebben maar kom op![]()
Maar vraag me af wat ze gebruiken of hoe, zouden ze het alleen in hun trainingscamp gebruiken en dan zoveel weken voor de fight ermee stoppen dat het uit hun systeem gaat?
Hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Splack is vriendjes met Bruce Banner..
Bijna goed. Ik ben basketballer geweest. Als je ziet hoe makkelijk mensen als Dwight Howard en Lebron James groot worden, is Alistair's groei niet zo onwaarschijnlijk meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Splack is vriendjes met Bruce Banner..
Ja want PEDs komt niet voor in het prof basketbal circuit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik ben basketballer geweest. Als je ziet hoe makkelijk mensen als Dwight Howard en Lebron James groot worden, is Alistair's groei niet zo onwaarschijnlijk meer.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mijn vrienden het niet gebruiken, en dat sommige van hen al groter zijn dan Alistair. Als je zulke dingen in overweging neemt, is het niet onwaarschijnlijk dat een natuurlijk flinke man zo groot wordt als hij dagelijks professioneel traint. Als je dan ook je voeding gaat afstemming op krachtsontwikkeling, is het bijna een kunst om niet gigantisch te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja want PEDs komt niet voor in het prof basketbal circuit?
Kom op die dikkertjes in het honkbal gebruiken zelfs
Hoi Geoquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef PaulHarris het volgende:
Hoi luitjes, MMA is vet kewl jeweetzelluf .. wie hier doet ook MMA trainen?
Weet je zeker dat die vrienden groter en net zo droog zijn als overeem? Die vent is echt bruut groot hoor, zeker gezien de korte tijd die hij daarover heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mijn vrienden het niet gebruiken, en dat sommige van hen al groter zijn dan Alistair. Als je zulke dingen in overweging neemt, is het niet onwaarschijnlijk dat een natuurlijk flinke man zo groot wordt als hij dagelijks professioneel traint. Als je dan ook je voeding gaat afstemming op krachtsontwikkeling, is het bijna een kunst om niet gigantisch te worden.
Ik snap dat het voor Amerikanen met obesitas makkelijk is om over beginnen bij mensen die bereiken wat zij nooit kunnen bereiken, maar ik verwacht van Nederlanders toch wel dat ze wat nuchterder zijn.
haha jij bent echt knettergek vriend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
PUNY HUMAN YOU HAS GUEST MAI NIEW IDENTITIE
[ afbeelding ]
Ben ik ook bang voor maar als wanderlei nog een keer wat wil moet hij dat ook kunnen brengen tegen vitor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef PaulHarris het volgende:
Wanderlei tegen Vitor? wajoooooooo Wanderlei gaat kkhard slapen gek!!! Als de Vintage Vitor Belfort komt op dagen ben je in trouble gek!
Een vriend van me is 1.96 en 125 kilo droog. En zo snel is Overeem niet zo groot geworden, hoor. Toen ik nog op kracht trainde, ben ik ook in ruim onder een jaar van 69 naar 82 kilo gegaan. Voor grotere mannen is dat alleen maar makkelijker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die vrienden groter en net zo droog zijn als overeem? Die vent is echt bruut groot hoor, zeker gezien de korte tijd die hij daarover heeft gedaan.
Anders respect voor die vrienden van je ik doe het ze niet na.
pure onzin, je weet niet waarover praat en je hebt die hearing ook niet live gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niets. Hij heeft een urinestaal bij zijn eigen huisarts afgenomen ipv een toegewezen faciliteit. Dat moet hij nu binnen 72u alsnog doen om te kunnen vechten.
Het zijn gewoon weer ouderwets Amerikaanse verdachtmakingen om niets
Genuanceerd als altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pure onzin, je weet niet waarover praat en je hebt die hearing ook niet live gezien
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een vriend van me is 1.96 en 125 kilo droog. En zo snel is Overeem niet zo groot geworden, hoor. Toen ik nog op kracht trainde, ben ik ook in ruim onder een jaar van 69 naar 82 kilo gegaan. Voor grotere mannen is dat alleen maar makkelijker.
Mijn punt was dat het, zeker voor professionele atleten, helemaal niet zo buitenaards is om groot te worden wanneer ze daarop trainen. Mir deed het ook in een half jaar, maar over hem hoor je niemand wat zeggen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepen.
Mee eens. Ik doel dan ook op die mongolen die zeggen dat iemand aan de steroiden is omdat hij meer spiermassa heeft dan zij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben het niet graag eens met Jajongmaar hij heeft hier gewoon gelijk. Die gasten hebben geen tattie nodig om zo groot te worden maar om sneller te recupereren
quote:According to the UFC, @Alistairovereem is flying to England "right now" to take the second drug test the NSAC asked him to take yesterday.
Ik heb een nieuwe achtergrond, wat een vet plaatje! Zag m toevallig vanmiddag in de trein langskomen, had ultimate knockouts 2011 op de telefoon gezetquote:
NANDROLONE DECANOATE 18 monthsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepen.
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben het niet graag eens met Jajongmaar hij heeft hier gewoon gelijk. Die gasten hebben geen tattie nodig om zo groot te worden maar om sneller te recupereren
Maar die gasten hebben dat niet nodig. Die zitten op een strak schema.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.
Goed idee, misschien helpt hetquote:mayhemmiller Jason Mayhem Miller
Going to Holland to learn how to kickbox.
Retweeted 100+ times
Zou hij daarnaast ook nog creatine gebruiken? dat doet bijna iedereen tegenwoordig bij de fitness zo lijkt het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar die gasten hebben dat niet nodig. Die zitten op een strak schema.
quote:http://mmaweekly.com/former-ufc-fighter-junie-browning-subject-of-city-wide-manhunt-in-thailand
Former Ultimate Fighter bad boy Junie Browning is currently the target of a city-wide manhunt in Thailand after two incidents over the weekend.
Browning was in Phuket, Thailand, training and allegedly started a bar brawl. He then continued the fight in a local hospital.
According to Phuketwan.com, Browning allegedly was seen beating up a woman in a bar in the Patak Road Karon, and also reacted harshly when other female workers tried to break up the fight.
The fight then continued at a local hospital where Browning was being treated for his injuries.
The report states that Browning fled the hospital on Sunday in Patong and has not been seen since. The police are currently staking out the Phuket International Airport in hopes of cutting off Browning if he attempts to leave the country.
Browning posted an update on his Facebook page after the alleged brawl, updating his status following the events that unfolded.
Wow what a helluva weekend, wrote Browning Some (expletive) named Sie Menzies and about 10 of his friends started a fight with me. I guess just to test a UFC fighter guy at this (expletive) little bar in Karon Thailand. Had a beer bottle and glass mug shattered on my head, then to make everything better, stabbed severely by some crazy Thai (expletive).
On a positive note, I managed to break a few orbital bones, at least a couple jaws, and some unconscious bodies laying on the ground before I blacked out from loss of blood and apparently had to be resuscitated in the ambulance. So, how was your weekend?
Browning has run afoul of the law before. In 2009, Browning was arrested after taking a handful of pills in an alleged suicide attempt, before assaulting several nurses at a local Las Vegas hospital.
Since exiting the UFC after the incident, Browning has gone 1-4 in his fight career, with his last four bouts ending in losses.
Je heupen indraaien betekent ook hardere kicks en meer damage.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.
Ik vind het naief dat er gedacht wordt dat een mma vechter geen profijt zou hebben van steroid gebruik.
Meer kracht betekent hardere stoten=meer damage, meer kans op ko, makkelijker domineren en gedeeltelijk de techniek van je tegenstander te niet doen door hem te kunnen outmusclen.
Moeilijk te zeggen. Cerrone is waarschijnlijk de betere striker, en Diaz' jiu jitsu is beter, maar het verschil is in beide gevallen niet groot. Cerrone is een hele goede kickbokser, maar Diaz is weer een goede bokser.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef PaulHarris het volgende:
Wie denken jullie dat er wint tussen Cerrone vs Diaz?
Waarom zou iemand die fulltime in de gym zit met een strak programma het risico nemen om gepakt te worden met roids. Het gaat die gasten niet om zo groot te worden want dat kan ook zonder hulpmiddelen ze willen alleen sneller herstellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.
Ik vind het naief dat er gedacht wordt dat een mma vechter geen profijt zou hebben van steroid gebruik.
Meer kracht betekent hardere stoten=meer damage, meer kans op ko, makkelijker domineren en gedeeltelijk de techniek van je tegenstander te niet doen door hem te kunnen outmusclen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:41 schreef PaulHarris het volgende:
Eey yo, ik heb wat terug gelezen toppie sfeertje hiero in dit topique man! Kan ik ook mee doen aan die voorspellingshizzle? Ultimate Prodictor? Ik ben een MMA guroe jonge, ik lig wel ver achter zeker!? MAar maak ni uit ik doe wel mee en als we zo opnieuw doen dan pas maar op jonge!
Haha, wat een verhaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:25 schreef PaulHarris het volgende:
CRAAZZZYYYYYYYY STORY OF DA WEEK.
[..]
Godverdomme johquote:Op woensdag 14 december 2011 11:41 schreef PaulHarris het volgende:
Eey yo, ik heb wat terug gelezen toppie sfeertje hiero in dit topique man! Kan ik ook mee doen aan die voorspellingshizzle? Ultimate Prodictor? Ik ben een MMA guroe jonge, ik lig wel ver achter zeker!? MAar maak ni uit ik doe wel mee en als we zo opnieuw doen dan pas maar op jonge!
Die was groot, dat is hij niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef roepdeman het volgende:
Die poster voor UFC Japan is awesome! Het mist alleen een echte grootheid zoals Mirko
hoor ik al een beetej bij 'the gang' ? Datje om me lacht is een goed teken yo!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Godverdomme johmoet steeds lachen om je posts
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:00 schreef Jajong het volgende:
Geo waarom post je als een retard, en waarom heb je een andere account?
Wow flinke step up voor Bedford..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Nope.
Johnny Bedford In for Demetrious Johnson, Faces Eddie Wineland at UFC on Fox in Chicago
LOL.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Lesnar het volgende:
Gegard vecht weer eens! ben benieuwd. Zijn tegenstander zegt mij niks
Zo ver was ik zelf ook. Het ging er bij mij om dat steroid gebruik wel degelijk voordelen met zich mee brengt, wat jou lijkt te ontgaan. Als trainen op techniek zoveel belangrijker is, waarom wordt er dan in de eerste plaats op roids getest?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je heupen indraaien betekent ook hardere kicks en meer damage.
Een stoot goed plaatsen betekent ook meer kans op KO
Een stoot gooien wanneer je tegenstander inkomt, betekent ook meer kans op een KO
Trainen op techniek is belangrijker dan zoeken naar steroiden.
Je doet alsof het hebben van een strak programma zaligmakend is. Waarom je denk je dat athleten uberhaupt prestatieverbeterende middelen gebruiken?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die fulltime in de gym zit met een strak programma het risico nemen om gepakt te worden met roids. Het gaat die gasten niet om zo groot te worden want dat kan ook zonder hulpmiddelen ze willen alleen sneller herstellen.
Je kan wel lekker zo uit de hoogte doen, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt. Al die tijd die middelmatige atleten steken in het zoeken naar manieren om te cheaten kunnen ze veel beter besteden aan het aanscherpen van hun skills.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo ver was ik zelf ook. Het ging er bij mij om dat steroid gebruik wel degelijk voordelen met zich mee brengt, wat jou lijkt te ontgaan. Als trainen op techniek zoveel belangrijker is, waarom wordt er dan in de eerste plaats op roids getest?
[..]
Je doet alsof het hebben van een strak programma zaligmakend is. Waarom je denk je dat athleten uberhaupt prestatieverbeterende middelen gebruiken?
Misschien wist je dit nog niet, maar je kan stoppen met een roid cycle. Het is niet iets wat je verplicht bent om tot in het oneindige te gebruiken met als enige doel zo groot mogelijk te worden. Het blijft nog altijd mma en geen bodybuilding.
Jij hebt gewoon een plaat voor je kop. Geef dan aan waar ik ongelijk in heb in plaats van een nietszeggende uitspraak doen waarin je stelt dat ik nog geen gelijk heb. Mijn punt is dat steroid gebruik ook voordelen heeft en dat niet alleen deca voor hersteldoeleinden waarde heeft voor een vechter, dat heb ik beargumenteerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan wel lekker zo uit de hoogte doen, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt. Al die tijd die middelmatige atleten steken in het zoeken naar manieren om te cheaten kunnen ze veel beter besteden aan het aanscherpen van hun skills.
Het zijn altijd de Phil Baroni's die gepakt worden met steroden. Zegt meer dan jouw betoog.
Je kent mij niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een plaat voor je kop.
Ik zeg nergens dat het geen voordelen heeft. Ik zeg alleen dat het niet DE oplossing is, en dat het in de meeste gevallen gewoon een zwakke shortcut is van mensen die geen kampioensmentaliteit hebben.quote:Geef dan aan waar ik ongelijk in heb in plaats van een nietszeggende uitspraak doen waarin je stelt dat ik nog geen gelijk heb. Mijn punt is dat steroid gebruik ook voordelen heeft en dat niet alleen deca voor hersteldoeleinden waarde heeft voor een vechter, dat heb ik beargumenteerd.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Lesnar het volgende:
Gegard vecht weer eens! ben benieuwd. Zijn tegenstander zegt mij niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |