Ja want PEDs komt niet voor in het prof basketbal circuit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik ben basketballer geweest. Als je ziet hoe makkelijk mensen als Dwight Howard en Lebron James groot worden, is Alistair's groei niet zo onwaarschijnlijk meer.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mijn vrienden het niet gebruiken, en dat sommige van hen al groter zijn dan Alistair. Als je zulke dingen in overweging neemt, is het niet onwaarschijnlijk dat een natuurlijk flinke man zo groot wordt als hij dagelijks professioneel traint. Als je dan ook je voeding gaat afstemming op krachtsontwikkeling, is het bijna een kunst om niet gigantisch te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja want PEDs komt niet voor in het prof basketbal circuit?
Kom op die dikkertjes in het honkbal gebruiken zelfs
Hoi Geoquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef PaulHarris het volgende:
Hoi luitjes, MMA is vet kewl jeweetzelluf .. wie hier doet ook MMA trainen?
Weet je zeker dat die vrienden groter en net zo droog zijn als overeem? Die vent is echt bruut groot hoor, zeker gezien de korte tijd die hij daarover heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mijn vrienden het niet gebruiken, en dat sommige van hen al groter zijn dan Alistair. Als je zulke dingen in overweging neemt, is het niet onwaarschijnlijk dat een natuurlijk flinke man zo groot wordt als hij dagelijks professioneel traint. Als je dan ook je voeding gaat afstemming op krachtsontwikkeling, is het bijna een kunst om niet gigantisch te worden.
Ik snap dat het voor Amerikanen met obesitas makkelijk is om over beginnen bij mensen die bereiken wat zij nooit kunnen bereiken, maar ik verwacht van Nederlanders toch wel dat ze wat nuchterder zijn.
haha jij bent echt knettergek vriend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
PUNY HUMAN YOU HAS GUEST MAI NIEW IDENTITIE
[ afbeelding ]
Ben ik ook bang voor maar als wanderlei nog een keer wat wil moet hij dat ook kunnen brengen tegen vitor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef PaulHarris het volgende:
Wanderlei tegen Vitor? wajoooooooo Wanderlei gaat kkhard slapen gek!!! Als de Vintage Vitor Belfort komt op dagen ben je in trouble gek!
Een vriend van me is 1.96 en 125 kilo droog. En zo snel is Overeem niet zo groot geworden, hoor. Toen ik nog op kracht trainde, ben ik ook in ruim onder een jaar van 69 naar 82 kilo gegaan. Voor grotere mannen is dat alleen maar makkelijker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die vrienden groter en net zo droog zijn als overeem? Die vent is echt bruut groot hoor, zeker gezien de korte tijd die hij daarover heeft gedaan.
Anders respect voor die vrienden van je ik doe het ze niet na.
pure onzin, je weet niet waarover praat en je hebt die hearing ook niet live gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niets. Hij heeft een urinestaal bij zijn eigen huisarts afgenomen ipv een toegewezen faciliteit. Dat moet hij nu binnen 72u alsnog doen om te kunnen vechten.
Het zijn gewoon weer ouderwets Amerikaanse verdachtmakingen om niets
Genuanceerd als altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pure onzin, je weet niet waarover praat en je hebt die hearing ook niet live gezien
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een vriend van me is 1.96 en 125 kilo droog. En zo snel is Overeem niet zo groot geworden, hoor. Toen ik nog op kracht trainde, ben ik ook in ruim onder een jaar van 69 naar 82 kilo gegaan. Voor grotere mannen is dat alleen maar makkelijker.
Mijn punt was dat het, zeker voor professionele atleten, helemaal niet zo buitenaards is om groot te worden wanneer ze daarop trainen. Mir deed het ook in een half jaar, maar over hem hoor je niemand wat zeggen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepen.
Mee eens. Ik doel dan ook op die mongolen die zeggen dat iemand aan de steroiden is omdat hij meer spiermassa heeft dan zij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben het niet graag eens met Jajongmaar hij heeft hier gewoon gelijk. Die gasten hebben geen tattie nodig om zo groot te worden maar om sneller te recupereren
quote:According to the UFC, @Alistairovereem is flying to England "right now" to take the second drug test the NSAC asked him to take yesterday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |